Zaman: 06 Kas 2025 07:29

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 22 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 16 Haz 2015 23:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 567
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
Lancer elbette ki Renault kadar yumuşak süspansiyonlar sahip değil. Çukurlarda daha fazla sekiyor bu bir gerçek. Gelelim sert süspansiyonun faydalarına. Yumuşak süspansiyonlu araçlarla viraja girdiğimizde, ben daha fazla gaza basıp ister içten ister dıştan geçiyorum. 160-170 ibrede şeritler arasında rahat geçiyorsa, ki geçiyor, Bana göre iyidir. Her aracın karakteristiği farklıdır. Lancer makam aracı olarak değil, yola yapıştırıp gitsin diye yapılıyor.

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2015 14:10 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Kullanım klavuzundan referans verelim. Kafa karışıklıklarını kaldırmış olur. Sarı renkli işaretlediğim ve kırmızı renkli işaretlediklerimin alt kısımda açıklamaları var.

38-39psi olduğunu düşünen arkadaşların hava basıncı konusunda bu tabloyu referans almanızda fayda var :)

Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 22 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye