Zaman: 13 Kas 2025 02:06

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 46 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 30 Ara 2014 13:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Bence de LPG'den dolayı subapların değiştirilme zamanı gelmiş, çelik olanlarla değiştirilirse tekrarlamaz.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Ara 2014 19:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
subapların yanık olduğunu anlamak çok basit bir işlemdir aslında buji yuvalarına basınc aleti bağlanır ve subaplardaki basınc olçülür sıkıntı varsa zaten ortaya çıkar.Carisma aracımda baktırmıştım.arıza bobinde çıkmıştı.bütün buji yuvalarında 135 ps değer çıkmıştı ve usta subapların sağlam sorun başka bir yerde deyip bobini buldu.bir bilgi daha vereyim.Lancer aracımı alırken adapazarı yetkili servisteki(motor ustası) usta çelik subap takıldığı zaman üst kapakta eğrilik olma ihtimalini belirtmişti.Sıcaktan ısınan çelik subaplar yanmıyor fakat üst kapağa zarar veriyormuş.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Ara 2014 23:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Kapak eğilmesi abartı olmuş bence

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ara 2014 14:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
contası yanan bir araçta üst kapak eğilebilir.Conta niçin yanar ya araç susuz kalmıştır yada fan motoru devreye girmiyordur.Yani fazla ısınan motor üst kapağı çatlatır yada eğer.Fazla ısınma magnezyum subaplarda lpg için içine girdikten sonra oldukça fazlalaşıyor buda üst kapağın conta yanmasındaki gibi çatlaması yada eğilmesine neden olabilir.Bence ustanın verdiği bilgi doğru


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ara 2014 20:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Contası hararet yükseldi ise baya yanar ama lpg ile hararet artmıyor motor gövdesinde benim 310 bin kmde tempram vardı lpg ile çalışan

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Oca 2015 13:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Ara 2014 18:34
Mesajlar: 17
İsim: YASİN
Araç: LANCER 1.5 İNVİTE 2010
Meslek: Öğretmen
Yaş: 25
Evet arkadaşlar sorun çözüldü. Subaplar erimiş ve çelik subaplarla değiştirildi. Araç canavar oldu. 4. viteste gaz yemeyen araba aynı yolda 5. videste ibreyi dayıyor. 220 km hız gördüm trafik vardı daha fazla basamadım. Yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlara yardımcı olabilirim. Yaptırdığım ustaya istanbuldaki yetkili servislerden bile araç geliyormuş. Usta ordinaryus desem yeridir. Nerdeyse Mitsubishi kuyruğu var servisinin önünde.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 46 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye