Zaman: 04 May 2024 02:29

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 913 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 46  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2012 16:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Ara 2012 01:31
Mesajlar: 2
İsim: ramazan
Araç: lancer2005
Meslek: ögr
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 24
2005 lancer plus grı ıle aranıza katıldım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2012 22:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Ara 2012 01:31
Mesajlar: 2
İsim: ramazan
Araç: lancer2005
Meslek: ögr
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 24
hey burası cok sakın kımse gırmıyo mu kımse yyyyyooook mu


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2012 14:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2011 18:13
Mesajlar: 89
İsim: rıza
Araç: sundurlu
Meslek: Fotoğrafçı
Yaş: 31
Merhaba Arkadaşlar
Alt takımları değiştirdim. Ben Tokat'ta yaşıyorum. Parçaları İstanbul'dan getirttim. En uygun fiyatları Berk otomotivden buldum. Bana kargoyla yolladılar. Telefonu 0(212) 4285166 Bilgi edinmeniz için fiyatlar şöyle.

Rot başı: Adedi 20 tl 2x20=40
Rot kolu adedi 20 tl 2x20=40
Viraj demir lastiği adedi 7,5tl 2x7,5=15
Ön disk takımı (çifti) 160tl
Ön disk balatası 60tl
Kargo ücreti: 25tl
Bu parçaların montajı, 4 tane kar lastiğinin takılması ve rot balans için 115tl işçilik ödedim.
Toplamda arabama sıkışan meblağ 455tl imiş :)
Bu arada balatanın markası TRW. Disk yerli üretim Yavuz disk diye geçiyor. Kalite açısından bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim. Usta rot kolları da kaliteli dedi. Rot başlarının kalitesi hakkında fikrinin olmadığını söyledi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Oca 2013 21:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Kas 2012 10:05
Mesajlar: 67
İsim: armagan
Araç: 1.5 invite 2011
Meslek: öğretmen
Yaş: 27
Hayirli aksamlar,yaw aklima bisiy takildi sizin depolar kac.litre aliyor acaba, bide aracta benzin isigi yaninca kac kilometre daha gidiyor?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2013 23:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Oca 2013 23:13
Mesajlar: 2
İsim: Aydogan UYGUN
Araç: Lancer 2005 1.3
Meslek: Serbest
Yaş: 31
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 8 aydır formu takip ediyorum, bir okuyucu olarak. Size danışmak istediğim canımı sıkan bir konu var. Lancer 2005 1.3 araca sahibim ve 2 gün önce aracım 150 Bini devirdiği için bir boğaz kelebeği temizliği yaptırayım dedim. Yaptırmaz olaydım. boğaz kelebeği temizliği yapıldı yerine takıldı ve bir türlü rolanti ayarını tutturamadılar. araç ilk çalışmada neredeyse 2000 devirde çalışıyor daha sonraları 1500 devire düşüyor 1200 devire düşüyor değişiyor devirler. sürüş esnasında gaza basıyorum sonra yavaşlatmam gerektiğinde aracı boşa alıyorum hop bir bakmışın rolanti deviri gene 2000 olmuş. Normal seviyesi olan 750-800 devre hiç düşmüyor. Temizliği yapan adamlar sorumluluğu almak istemiyorlar ve yok yenisi ile değiştirmek lazım boğaz kelebeği bozulmuş, temizleyince çıkar böyle şeyler ortaya falan diyorlar. Yani olayı bana yıkmaya çalışıyorlar, sorumluluğu üzerilerine almıyorlar. Daha öncesinde rolantiyle ilgili bir sorunum yoktu. Bu işin bir çözümü yok mu. Boğaz kelebeği temizlendikten sonra böyle sorunlar olabilir mi? Araç kilometre yaptıkça düzelir mi?

Boğaz kelebeği almak istersem nereden bulabilirim, kaç liradır?

Yardımcı olursanız sevinirim...

İlginize şimdiden teşekkür ederim...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Oca 2013 20:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Mar 2011 23:50
Mesajlar: 154
Şehir: İstanbul
İsim: ismail coşkun
Araç: Lancer 2004 Triptonik
Meslek: Emekli öğretmen
Kan grubu: BRh+
Yaş: 54
aydoganuygun yazdı:
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 8 aydır formu takip ediyorum, bir okuyucu olarak. Size danışmak istediğim canımı sıkan bir konu var. Lancer 2005 1.3 araca sahibim ve 2 gün önce aracım 150 Bini devirdiği için bir boğaz kelebeği temizliği yaptırayım dedim. Yaptırmaz olaydım. boğaz kelebeği temizliği yapıldı yerine takıldı ve bir türlü rolanti ayarını tutturamadılar. araç ilk çalışmada neredeyse 2000 devirde çalışıyor daha sonraları 1500 devire düşüyor 1200 devire düşüyor değişiyor devirler. sürüş esnasında gaza basıyorum sonra yavaşlatmam gerektiğinde aracı boşa alıyorum hop bir bakmışın rolanti deviri gene 2000 olmuş. Normal seviyesi olan 750-800 devre hiç düşmüyor. Temizliği yapan adamlar sorumluluğu almak istemiyorlar ve yok yenisi ile değiştirmek lazım boğaz kelebeği bozulmuş, temizleyince çıkar böyle şeyler ortaya falan diyorlar. Yani olayı bana yıkmaya çalışıyorlar, sorumluluğu üzerilerine almıyorlar. Daha öncesinde rolantiyle ilgili bir sorunum yoktu. Bu işin bir çözümü yok mu. Boğaz kelebeği temizlendikten sonra böyle sorunlar olabilir mi? Araç kilometre yaptıkça düzelir mi?

Boğaz kelebeği almak istersem nereden bulabilirim, kaç liradır?

Yardımcı olursanız sevinirim...

İlginize şimdiden teşekkür ederim...

Boğaz kelebeği temizliğinde beyinden rölanti motoruna gelen soket çıkarılmışsa rölanti değerleri siliniyor ve rölanti motoru saçmalıyor sanırım. Ne yaparsanız yapın düzelmez. Servise gidip rölanti değerlerini tekrar yükletmeniz gerekecek. 100 TL civarına yaparlar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2013 22:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Oca 2013 23:13
Mesajlar: 2
İsim: Aydogan UYGUN
Araç: Lancer 2005 1.3
Meslek: Serbest
Yaş: 31
coskunismail yazdı:
aydoganuygun yazdı:
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 8 aydır formu takip ediyorum, bir okuyucu olarak. Size danışmak istediğim canımı sıkan bir konu var. Lancer 2005 1.3 araca sahibim ve 2 gün önce aracım 150 Bini devirdiği için bir boğaz kelebeği temizliği yaptırayım dedim. Yaptırmaz olaydım. boğaz kelebeği temizliği yapıldı yerine takıldı ve bir türlü rolanti ayarını tutturamadılar. araç ilk çalışmada neredeyse 2000 devirde çalışıyor daha sonraları 1500 devire düşüyor 1200 devire düşüyor değişiyor devirler. sürüş esnasında gaza basıyorum sonra yavaşlatmam gerektiğinde aracı boşa alıyorum hop bir bakmışın rolanti deviri gene 2000 olmuş. Normal seviyesi olan 750-800 devre hiç düşmüyor. Temizliği yapan adamlar sorumluluğu almak istemiyorlar ve yok yenisi ile değiştirmek lazım boğaz kelebeği bozulmuş, temizleyince çıkar böyle şeyler ortaya falan diyorlar. Yani olayı bana yıkmaya çalışıyorlar, sorumluluğu üzerilerine almıyorlar. Daha öncesinde rolantiyle ilgili bir sorunum yoktu. Bu işin bir çözümü yok mu. Boğaz kelebeği temizlendikten sonra böyle sorunlar olabilir mi? Araç kilometre yaptıkça düzelir mi?

Boğaz kelebeği almak istersem nereden bulabilirim, kaç liradır?

Yardımcı olursanız sevinirim...

İlginize şimdiden teşekkür ederim...

Boğaz kelebeği temizliğinde beyinden rölanti motoruna gelen soket çıkarılmışsa rölanti değerleri siliniyor ve rölanti motoru saçmalıyor sanırım. Ne yaparsanız yapın düzelmez. Servise gidip rölanti değerlerini tekrar yükletmeniz gerekecek. 100 TL civarına yaparlar.



Eski kasalarda boğaz kelebeği elektronik olmadığı için böyle bir ayarı yok. Servisinde dediği bu ancak, gittim yeni bir boğaz kelebeği buldum onu taktırdım... Durup dururken masrafa girdim. Siz siz olun sakın arabanızı gereksiz yere kurcalamayın. Hele hele sorunu yaratıp işin sorumluluğunu almayacak servislere sakın bulaşmayın. Sonra hiç bir suçunuz olmasa dahi hatanın ücreti benim gibi cebinizden çıkar.

Herkese saygılar...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Oca 2013 00:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2012 18:11
Mesajlar: 26
İsim: naci
Araç: mitsubishi lancer 2006 mt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 28
slm forumdaşlar. Bende 2006 lancer var alalı 1,5 yıl falan oldu. geçen yaz klima çok az soğuttuğu için Ankara şaşmaz şeref otoda klima gazını vakumla boşaltıp içinin nemini falan makine ile çektikten sonra klima gazı dolumunu yaptırdım. sonuç: soğutma eskisine oranla daha iyi ama, klimayı son kademeye getirmeme rağmen uzun süre çalışsa dahi içerisini ancak soğutabiliyor. bende daha önce 2000 model focus vardı 2. kademede 10 dk. dahi çalıştırsam arabanın içi buz gibi oluyordu. kıyaslayınca arada dağlar kadar fark var.
arkadaşlar bu bizim araçların klasik durumumu yoksa benimkinde bir problem mi? var. ben klima performansından hiç de memnun değilim.
iyileştirebilme imkanım varsa ne yapmalıyım.
değerli fikirleriniz için şimdiden teşekkür eder iyi forumlar dilerim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Şub 2013 05:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Şub 2013 04:14
Mesajlar: 6
Şehir: İstanbul
İsim: Tolgahan
Araç: Mitsubishi Lancer 1.6 M/T İnvite (2007)
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: Brh+
Yaş: 20
herkese merhaba foruma yeni katıldım 2007 de 0 almıştık ben 2 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum şu zamana kadar kullandığım en iyi araç herkese iyi forumlar

_________________
Mitsubishi Lancer 1.6 M/T İnvite


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Şub 2013 13:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Şub 2013 13:08
Mesajlar: 9
İsim: ibrahim
Araç: lancer 2006
Meslek: mühendis
Yaş: 34
tüm forum katılımcılarına selamlar bende yeni lancer aldım ve aranıza katıldım.Zaten bu aracı almamdaki en büyük etken bu forumda yazılanlardır. Şu anda çok doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Yalnız size bi sorum olacak, benim araç lpg li ve motor arıza lambası yanıyor. Aldığım kişi lpg den kaynaklandığını söyledi. Fakat bazı forumlarda bu lambanın söndürelebildiğinden bahsedilmişve bu adamın yaptırmaması kafama takıldı. Acaba söndürtsem yani yakıt karışımını düzelttirip yakıt artışı olurmu sizin fikirleriniz nedir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2013 11:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Şub 2013 13:27
Mesajlar: 2
İsim: ufuk
Araç: lancer 2004
Meslek: inşaat
Yaş: 25
selamlar bende 2004 lacer kullaorum bobin bulmam gekiyor uygun fiyta bobini nasıl bulabilicem_?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2013 19:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Mar 2011 23:50
Mesajlar: 154
Şehir: İstanbul
İsim: ismail coşkun
Araç: Lancer 2004 Triptonik
Meslek: Emekli öğretmen
Kan grubu: BRh+
Yaş: 54
kingpin yazdı:
tüm forum katılımcılarına selamlar bende yeni lancer aldım ve aranıza katıldım.Zaten bu aracı almamdaki en büyük etken bu forumda yazılanlardır. Şu anda çok doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Yalnız size bi sorum olacak, benim araç lpg li ve motor arıza lambası yanıyor. Aldığım kişi lpg den kaynaklandığını söyledi. Fakat bazı forumlarda bu lambanın söndürelebildiğinden bahsedilmişve bu adamın yaptırmaması kafama takıldı. Acaba söndürtsem yani yakıt karışımını düzelttirip yakıt artışı olurmu sizin fikirleriniz nedir.

Arıza lambası söndürülebiliyor. Önce servise gidip arıza kodlarını ve anlamını öğrenin, eğer araç kaynaklı arızalar değilse lpg servisine gidip ayarlarını kontrol ettirin. LPG sisteminizin markası da önemli bu arada. Landirenzo da emulatör takılarak sorun hallediliyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Mar 2013 22:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 20:28
Mesajlar: 187
Şehir: Kütahya
İsim: Nedim
Araç: Lancer 2004
Meslek: Kamu
Kan grubu: Arh+
Yaş: 44
ufukkoyuncu yazdı:
selamlar bende 2004 lacer kullaorum bobin bulmam gekiyor uygun fiyta bobini nasıl bulabilicem_?


bi aralar buralarda yetti senin bobinin diyene kadar muhabbetini yapmıştım :)
en uygun suudi arabistan'da 210 tl, ukranya'da 450, türkiye serviste 670 tl. yan sanayi tayvan ise 100 tl. ye yakındı. hatta orjinaller gelince tayvan bobinler yedekte kaldı. ben istedim bir çift bobin Allah verdi iki çift bobin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Mar 2013 22:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 20:28
Mesajlar: 187
Şehir: Kütahya
İsim: Nedim
Araç: Lancer 2004
Meslek: Kamu
Kan grubu: Arh+
Yaş: 44
coskunismail yazdı:
kingpin yazdı:
tüm forum katılımcılarına selamlar bende yeni lancer aldım ve aranıza katıldım.Zaten bu aracı almamdaki en büyük etken bu forumda yazılanlardır. Şu anda çok doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Yalnız size bi sorum olacak, benim araç lpg li ve motor arıza lambası yanıyor. Aldığım kişi lpg den kaynaklandığını söyledi. Fakat bazı forumlarda bu lambanın söndürelebildiğinden bahsedilmişve bu adamın yaptırmaması kafama takıldı. Acaba söndürtsem yani yakıt karışımını düzelttirip yakıt artışı olurmu sizin fikirleriniz nedir.

Arıza lambası söndürülebiliyor. Önce servise gidip arıza kodlarını ve anlamını öğrenin, eğer araç kaynaklı arızalar değilse lpg servisine gidip ayarlarını kontrol ettirin. LPG sisteminizin markası da önemli bu arada. Landirenzo da emulatör takılarak sorun hallediliyor.


İsmail hocamın dediği gibi, arıza kodu P0170 gibi bir kod ise lpg nedenli yakıt ayarsızlığıdır. Kodu sildirip 100 km civarı devamlı benzinde kullandıktan sonra lpg kalibrasyonu yaptırabilirsin. Lamba bu araçlarda uygun yakıt ayarında yanmaz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2013 22:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2013 16:52
Mesajlar: 4
İsim: Polat
Araç: 2006
Meslek: Memur
Kan grubu: A+
Yaş: 33
Arkadaşlar 2006 37000 km sahibi olarak aranıza bende katıldım . aracı komşumdan aldım orjinal ve servis bakımlı 1 hafta önce 40000 bakımı araç muayanesi yapılmış. aracın tipi hoşuma gitti ve düşük kilometrede olmasına dayanamadım aldım umarım beni üzmez.
Kafama takılan bir kaç soru var tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.

Tüm bakımlar gibi 40000 bakımıda bir hafta önce çamlıca gebze de yapılmış fakat trigeri değişmemiş normalde 4 senede bir değişmesi gerekir diye biliyorum acil değişmesine gerek var mı ?

40000 bakımına hava,yag,polen filtresi ve yağ değimiş 500 tl tutmuş biraz yüksek geldi istanbul anadolu yakasında önerebileceğiniz özel servis var mı ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Mar 2013 23:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2013 16:52
Mesajlar: 4
İsim: Polat
Araç: 2006
Meslek: Memur
Kan grubu: A+
Yaş: 33
Arkdaşlar yok mu gebzede iyi bir usta tavsiye edecek arkadaş


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Mar 2013 16:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Şub 2013 13:08
Mesajlar: 9
İsim: ibrahim
Araç: lancer 2006
Meslek: mühendis
Yaş: 34
polat41 yazdı:
Arkadaşlar 2006 37000 km sahibi olarak aranıza bende katıldım . aracı komşumdan aldım orjinal ve servis bakımlı 1 hafta önce 40000 bakımı araç muayanesi yapılmış. aracın tipi hoşuma gitti ve düşük kilometrede olmasına dayanamadım aldım umarım beni üzmez.
Kafama takılan bir kaç soru var tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.

Tüm bakımlar gibi 40000 bakımıda bir hafta önce çamlıca gebze de yapılmış fakat trigeri değişmemiş normalde 4 senede bir değişmesi gerekir diye biliyorum acil değişmesine gerek var mı ?

40000 bakımına hava,yag,polen filtresi ve yağ değimiş 500 tl tutmuş biraz yüksek geldi istanbul anadolu yakasında önerebileceğiniz özel servis var mı ?


hayırlı olsun bende yeni almış olduğumdan soruna yanıt veremiyecem ama kaç tl ye aldığını sorabilirmiyim( lpg varmı, comfortmı plusmı)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Mar 2013 23:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2013 16:52
Mesajlar: 4
İsim: Polat
Araç: 2006
Meslek: Memur
Kan grubu: A+
Yaş: 33
hayırlı olsun bende yeni almış olduğumdan soruna yanıt veremiyecem ama kaç tl ye aldığını sorabilirmiyim( lpg varmı, comfortmı plusmı)[/quote]


Sizinnkide hayırlı olsun 20 ye aldım plus modeli lpg yok bundan önce albea vardı 2008 dinamik modeli 18750 almıştım . milleti dinleyip piyasası var parçası ucuz diye bugüne kadar hep albea clio tarzı araçlara bindim . şimdi arabamı her kullandığım da ben daha önceleri nasıl bir eziyet yapmışım diyorum kendime :roll:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Mar 2013 20:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Şub 2012 17:11
Mesajlar: 15
Şehir: istanbul
İsim: Arda
Araç: Mitsubishi Lancer 16 MT
Meslek: Teknisyen
Kan grubu: 0 +
Yaş: 36
charger yazdı:
te193545 yazdı:
termik problemini çözdüm. kontağı onca korkuma rağmen söktüm. iç kısmında iki tane bakır eğri büğrü parça var. kontak çevrildiğinde bunlar birbirine temas ediyor ve araba çalışıyor.açtığımda bunların aşırı derecede gress yağı ile kaplandığını gördüm. Parçaların birbirine temas eden kısımları temizleyip taktığımda ilk günkü gibi çalışır duruma geldi. başına böyle bir sorun gelen olursa mutlaka bana ulaşsın.

Dostum bende bu hafta sonu kontak termiğini söktüm. İçindeki bakır parçalar kararmış. Parçaları yağsız kontak spreyiyle güzelce temizleyip geri taktım. Sonuç seninki gibi mükemmel! Önceden arabayı çalıştırmak için tutukluk yapmadığında bile anahtarı sonuna kadar bastırmam gerekiyordu. Hatta fazla güç uyguladığım için anahtarın plastik aksamı kırılacak diye korkuyordum. Şimdi az bişey dokunur dokunmaz marş alıyor araba. Kontağında problem olanlara tavsiye ederim....


uzun zaman oldu foruma girmayeli ama başıma geldikten sonra ulen bizim foruma bakam birilerininde başına gelmiş mi diye sorayım dedim. valla da gelmiş :) evet korkulacak birşey yok. ayni durum benimde başıma geldi. yaklaşık 45 - 60 dak. (serviste çalışmıyorum ancak bu kadar hızlı oldu :) ) süre içerisinde problemi çözmüş oldum. haftasonu forumda yöneticiler de izin verirse ayrı bir konu olarak paylaşmak isterim. fotograflı olarak.

_________________
Mitsubishi Lancer 1.6 MT 2004 haydıyor :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2013 14:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Mar 2013 21:48
Mesajlar: 9
İsim: mete
Araç: 2004 Mitsubishi lancer 1.6
Meslek: Dış Ticaret
Yaş: 36
2004 gri lancer 1.6 Manuel sahibi olarak aranızdayım. 2005'den beri mitsubishi kullanıyorum. 0 KM coltlardan sonra 2. el lancer aldım. Arabam 183.000'de.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 913 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 46  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 20 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye