Mitsubishi Club Turkey
http://www.mitsubishiclubturkey.com/

slm
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=12&t=2722
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Yazar:  ümit 41 [ 15 Haz 2011 18:19 ]
Mesaj Başlığı:  slm

slm arkadaşlar aranıza 09 2010 da katıldım 2005 lancerim var gecen yag ve filitre bakımı yaptırdım bunlarda benzin filtresi olmadıgın söyledi usta şamandıra içerisindeymiş kafama takıldı ugraşmamak içinmi oyle soyledi diye düşndüm birde lpg taktırmayı düşünüyorum genelde ş.içi kullanıyorum 400-420 yi buluyo km de önere bilceginiz marka hangisidr sorun çıkarıyormu lpg de araçta tekleme arza lambası vs tşk

Yazar:  ralli///art [ 15 Haz 2011 18:34 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

aynı şeyi jazz için söylemişlerdi bana

Yazar:  ümit 41 [ 15 Haz 2011 22:07 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

filitre olayınımı

Yazar:  ralli///art [ 16 Haz 2011 00:06 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

aynen

Yazar:  coachone [ 16 Haz 2011 19:35 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

bende 2007 lancer var brc marka lpg var.oldukça memnunum.daha dün hesap yaptım. lpg litre fiyatı 2.11. 60 tl lik aldım toplamda 290 km yol yaptım. 60/290= 0,206 yani km de düz hesap 21 kuruş yakıyor şehir içinde. ayrıca benzin filtresi var 60.000 ve 120.000 km lerde değişimi yapılıyor diye biliyorum

Yazar:  ümit 41 [ 16 Haz 2011 21:46 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

baktı bulamadı benzin filtresini şamandıra içinded ir dedir tam olarak nerde oldugunu biliyormusunuz tşk birde araçta kalkışlarda kendini gec toparlıyo gibi geliyor bana yani tork düşük gibi daha önce hiç japon kullanmamıştım sizinkindede öylemi yoksa benimkinde sorunmu var

Yazar:  ibrahim_1981 [ 17 Haz 2011 12:06 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

Benim aracım 2004 Lancer MT 41 Lt ile ortalama şehir içi 480 km ile 515 km yapıyor.Diğer Mitsubishi 'ci arkadaşlara hep sormak istemişimdir ama fırsat olmamıştı aracım normalmi yakmakta normal olduğunu düşünüyorum düşüncelerim değişir ise LPG istemesem de takmak zorunda kalabilirim.

Bu arada ümit 41 arkadaşım arbamda bir yığılma vb. durum yok gayet atak ve güzel topluyor ancak yinede rampalarda dizel bir aracın torkundan kaynaklanan bir gücü bazen hissedemediğim oluyor.

Herkese problemsiz sürüşler dileğiyle.Zaten Mitsu varsa problem yoktur :)

Yazar:  coachone [ 17 Haz 2011 12:44 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

valla ben nerde olduğunu bilmiyorum yakıt filtresinin. kendini geç toparlama konusunda benim araçta öyle bir sorun yok, maşallah fıstık gibi. tüketim konusu 41 ltx.4.2=175 tl gidilen km ortalama 500 demişsiniz. lpg de 175 tl ye ortalama 850 olur. lpg işi tercihtir.kişiye göre değişir ben oldukça memnunum ama sevmeyen arkadaşlarımda var o yüzden lpg taktırmak size kalmış. bi de iyi bir marka ve işinden anlayan iyi bir usta lazım.bunlar birleşince arıza ışığı falan yanmaz zaten.(sanırım mitsuda lpg de tek sorun subapların sıkıntısı oluyor diye duydum.)
dediğiniz gibi mitsu varsa problem yoktur. sorunsuz yolculuklar :)

Yazar:  ümit 41 [ 17 Haz 2011 18:18 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

benim aracıda ben alırken confort diye aldım ama ruhsatta mt yazıyor fark nedir acaba bende lpg taktırmayı düşünüyorum ş.dışı düşük ama ben aracımı hep ş.içi kullanıyorum 400-420 arası yakıyor km de çok bi arkadaşımdada var onda lpg var ş.içi 200-220 arası diyor performansta oyle düşüş olmuyomuş ama hangi markayı taktırmam lagzım atikeri motora uyumlu diyollar ama kime sorsam uzak dur diyo

Yazar:  coskunismail [ 17 Haz 2011 22:45 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

ümit 41 yazdı:
benim aracıda ben alırken confort diye aldım ama ruhsatta mt yazıyor fark nedir acaba bende lpg taktırmayı düşünüyorum ş.dışı düşük ama ben aracımı hep ş.içi kullanıyorum 400-420 arası yakıyor km de çok bi arkadaşımdada var onda lpg var ş.içi 200-220 arası diyor performansta oyle düşüş olmuyomuş ama hangi markayı taktırmam lagzım atikeri motora uyumlu diyollar ama kime sorsam uzak dur diyo

Comfort veya Plus. Bunlar aracın donanımı ile ilgili Mitsubishi'nin terimleri. Comfort veya plus terimleri ruhsatta yer almaz. AT veya MT ise vitesin manuel veya otomatik olduğunu belirtir. LPG konusunda ise size landirenzo öneririm. Çok süper bir sistem, benzinden bir farkı yok. Yüksek devirlerde (özellikle 4000 i geçmeye başlayınca) hemen hemen diğer tüm sistemler benzine geçerken landirenzo bu devirde bile hiç güç kaybettirmeden LPG ile devam ediyor. Oldukça sağlam, stabil ve istikrarlı bir sistem.

Yazar:  ümit 41 [ 17 Haz 2011 23:43 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

tşk verdigin bilgiller için landirenzo fiyat olarak bi araştırim

Yazar:  coachone [ 18 Haz 2011 10:04 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

atikerden uzak dur. brc olabilir. fakat enjeksiyon sistemi KitMTM olsun. italyan malı olmasına rağmen bulan bilim insanları japon. bizim araçlara en uygun.magnezyum alaşımlı sübaplardan dolayı. daha az zarar verdiği söyleniyor. (bu bilgiler benim değil değişik ustalardan, sonra internetteki bilgilerden,araştırmalardan edinilmiştir. sonuç olarak sistemi kuracak ustanında bi o kadar önemi var diye biliyorum.isterseniz şu bilgilere bir göz atın.ha amaç bilgi vermek komisyonum yok yani :)

http://www.kitmtm.com.tr/?page_id=13

kolay gelsin.

Yazar:  umera [ 27 Haz 2011 10:12 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

Yüksek devirlerde benzine geçme kitin iyi veya kötü olmasıyla alakalı değildir.
Ayarı vardır siz dersiniz 4000 devirden sonra benzine geç oda geçer. Geçme derseniz geçmez.
Ama yüksek devirlerde enjektörler iyi olmazsa belli bir devirin üzerine çıkıldığında lpg enjektörleri ful açık konumda kalır.
Yani kitten ziyade enjektörler önemli.
Yazılım olarak en kötü kit bile iyi bir enjektör ile harikalar yaratabilir.

Mitsunun subablara zarar olayı ise kit markası ile alakalı değildir. Yakıt olarak lpg ile alakalıdır.

Yazar:  coskunismail [ 27 Haz 2011 21:28 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

umera yazdı:
Yüksek devirlerde benzine geçme kitin iyi veya kötü olmasıyla alakalı değildir.
Ayarı vardır siz dersiniz 4000 devirden sonra benzine geç oda geçer. Geçme derseniz geçmez.
Ama yüksek devirlerde enjektörler iyi olmazsa belli bir devirin üzerine çıkıldığında lpg enjektörleri ful açık konumda kalır.
Yani kitten ziyade enjektörler önemli.
Yazılım olarak en kötü kit bile iyi bir enjektör ile harikalar yaratabilir.

Mitsunun subablara zarar olayı ise kit markası ile alakalı değildir. Yakıt olarak lpg ile alakalıdır.

4000 deviri geçtikten sonra benzine geçmesi konusunda haklıyım yani. Çünkü çoğu sistemde bu devir ve üstünü destekleyen enjektör yok. Çok kişiden bu konuda şikayetler var. Landirenzo'nun enjektörleri 7000 devire kadar sorunsuz çalışmakta ve ecudan da yeterli desteği almakta. Yani kapasitesi gayet yeterli hatta fazlası var. O yüzden de landirenzo önerdim. Hatta sanırım 2009 yılına kadar Temsa, Landirenzo sistemlerini garantiyi bozmadan takıyordu diye hatırlıyorum. Tabi sonra anlaşmaları bittiğinden şimdi böyle bir garanti vermiyor. Ayrıca ECU ne kadar kaliteli ise enjektörler de ne kadar uyumlu ise sorunsuz bir sistem ortaya çıkar. Tek başına ne enjektör ne de ECU harikalar oluşturamaz.

Yazar:  umera [ 27 Haz 2011 22:31 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

Yazılım olarak kitlerin hemen hemen hepsi ya italyan ya da polonya üretimi.
Piyasada ucuz satılan kitlerin pahalılardan farkı 1 enjektör iki yazılımın basitleştirilmesidir.
Atıyorum Milano yerli ve Kme ile aynı yazılımı kullanıyor.
Fark nedir? fark sadece güncelleme olayı yok. 2007'de satın almışlar programı ogün bugün kullanıp duruyorlar.
İyi bir enjektörle piyasada ki en kötü yazılımla bile istediğim verimi alabilirim.
Lpg ecusu tamamen aracın ecusunu taklit etmektedir. Lpg ecu'su sadece bir aracıdır.

Yazar:  bukalemun [ 27 Haz 2011 23:21 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

mrb benim aracımda 2006 model lancer mt aracıma 1 sene önce brc taktırdım şu zamana kadar hiç sorun yaşamadaım hor kullanmama rağmen 4000 devirden sonra hiç bnzine geçtine raslamadım bu dediniz yapan usataya ilgili olabilir brc bile iki kalitesi
var benim arkadaşımda bmw 320ydi sanırm sadece prisss oluyo demişlerdi 4milyara priss taktıllar taktıklarına pişman oldular yolda istop edip duruodu sanro söküldü neyseki garentiden (bu işte önemli olan yapan kişi

Yazar:  fkara [ 01 Tem 2011 19:44 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

2006 model lancer.zavoli taktırdım.30-32 lt ile ortalama 330 km yapıyor şehir içinde.İlk zamanlarda arıza lambası yanıyordu ve 4000 devirden sonra ara ara benzine geçiyordu.Lakin şuan herhangi bir arıza kalmadı.Takılan enjektörlerin çapını biraz büyüttüler ve harika oldu.Arıza lambasıda yakmıyor artık.

Yazar:  coskunismail [ 03 Tem 2011 12:26 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

fkara yazdı:
2006 model lancer.zavoli taktırdım.30-32 lt ile ortalama 330 km yapıyor şehir içinde.İlk zamanlarda arıza lambası yanıyordu ve 4000 devirden sonra ara ara benzine geçiyordu.Lakin şuan herhangi bir arıza kalmadı.Takılan enjektörlerin çapını biraz büyüttüler ve harika oldu.Arıza lambasıda yakmıyor artık.

Sanırım bu müdahaleden sonra 330 km yol yapamayacaksınız.

Yazar:  fkara [ 07 Tem 2011 01:58 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

coskunismail yazdı:
fkara yazdı:
2006 model lancer.zavoli taktırdım.30-32 lt ile ortalama 330 km yapıyor şehir içinde.İlk zamanlarda arıza lambası yanıyordu ve 4000 devirden sonra ara ara benzine geçiyordu.Lakin şuan herhangi bir arıza kalmadı.Takılan enjektörlerin çapını biraz büyüttüler ve harika oldu.Arıza lambasıda yakmıyor artık.

Sanırım bu müdahaleden sonra 330 km yol yapamayacaksınız.


hocam bende sizin gibi düşündüm önce.4-5 depo yaktım fakat halen aynı gidiyor.Anlamış degilim.Ama performansının arttığı kesin.

Yazar:  coskunismail [ 07 Tem 2011 21:48 ]
Mesaj Başlığı:  Re: slm

fkara yazdı:
coskunismail yazdı:
fkara yazdı:
2006 model lancer.zavoli taktırdım.30-32 lt ile ortalama 330 km yapıyor şehir içinde.İlk zamanlarda arıza lambası yanıyordu ve 4000 devirden sonra ara ara benzine geçiyordu.Lakin şuan herhangi bir arıza kalmadı.Takılan enjektörlerin çapını biraz büyüttüler ve harika oldu.Arıza lambasıda yakmıyor artık.

Sanırım bu müdahaleden sonra 330 km yol yapamayacaksınız.


hocam bende sizin gibi düşündüm önce.4-5 depo yaktım fakat halen aynı gidiyor.Anlamış degilim.Ama performansının arttığı kesin.

Demek ki sakin kullanıyorsunuz. Eskisine göre araç erken devirlendiği için de tüketim değişmiyor gibi. İyi günlerde kazasız belasız sürüşler dilerim.

1. sayfa (Toplam 2 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/