Mitsubishi Club Turkey
http://www.mitsubishiclubturkey.com/

Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=12&t=3128
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  sazrak [ 05 Eyl 2011 12:42 ]
Mesaj Başlığı:  Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

Arabam Lancer Invite 2011. Sıfır aldım ve 2150 km lik yurt dışı gezisi yaptım. 48 yaşımdayım herhalde onuncu arabam falandır. Yol müsade ettiği ölçüde süratli kullanan bir insanım. Kendimce arabamın artılarını ve eksilerini sizinle paylaşmak istiyorum.
ARTILARI
1) Görüş alanı oldukça yeterli.
2) Eğer multimedya paketiniz varsa çok kullanışlı.
3) Virajlara girdiği gibi çıkıyor.
4) Dedikleri gibi düz yolda 190 görüyor. Ben hafif meyilde 195 gördüm.
5) Vites geçişleri çok rahat.
6) Bütün yol ortalaması 150 km civarında gittim hep otobanda ve radar olmadığı için ara sıra 190 ı gördüm. Toplamda 9.2 yaktı. Bana yeterli geldi. Önceki arabam volvo S70 T5 idi ve 220-240 rahat giderdi ancak 14 litreyide rahat yakardı.
7) Hızlanması segmentindeki arabalara göre oldukça iyi. Klima arabayı yavaşlatmıyor.
8) Dönüş turu oldukça iyi.
9) İçi geniş bana Volvonun genişliğini aratmadı.
10) Frenajı bence süper.
11) Bagaj hacmi fena değil.


EKSİLERİ
1) Süratliyken tümseklerde her an dağılacakmış izlenimi veriyor.
2) Viraj içinde yolda bozukluk varsa kıçını zıplatıyor.
3) Bagaj altlığının sunta olması hiç yakışmıyor.
4) Kol dayama yerleri şık değil.
5) Müzik sistemi yeterli değil
6) 100km sabit hızda 5.8 yakan bir arabanın 150 km de 9.2 yakması tutarlı değil.
7) Kapılarda teneke sesi var. Ancak kaput oldukça ağır ben sizi korurum diyor.
8) İçeriye çok ses alıyor.
9) Benim arabamda sol cam fitilinden de ses geliyor.
10) Yol bilgisayarında saat yazmıyor yada ben göremedim.

SONUÇ
Ben bu araba ile Türkiye yollarında 150 yi geçmeyin derim. Bayram arifesinde Tekirdağ yolunda bir kaza olmuş arabanın km saati 191 km de takılı idi Araba ya invite ya da inform. Kaza yerini gördüm Arabanın plakasını yol kenarına dikmişler. Bence Karayollarıda suçlu Sürücüde suçlu orada 191 ile gidilmez. Ayrıca kaza yerinde asfaltta ek yeri var ve 5cm kalınlığında. Ben 110 ile giderken zıpladım. !90 ile kesin direksiyon hakimiyetinizi kaybedersiniz. Tabii bu dediğim Lancer için geçerli. Sonuç olarak arabandan memnunmusun derseniz. Verdiğim para karşılığı kadar memnunum.

http://img684.imageshack.us/img684/2563/skopelos023.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/476/skopelos171.jpg

Yazar:  bacey [ 05 Eyl 2011 13:09 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

Sami Abi, biz de bu köpekbalığını karaya çıkaran kahraman kim diye arıyorduk ki senmişsin... :D

hayırlı olsun...dertsiz sürüşler..

Yazar:  mustafa_atr [ 05 Eyl 2011 14:07 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

bacey yazdı:
Sami Abi, biz de bu köpekbalığını karaya çıkaran kahraman kim diye arıyorduk ki senmişsin... :D

hayırlı olsun...dertsiz sürüşler..


iyi espiri :vauv:

hocam 190 km hızmı yav? hızı çok sevmem ama deneme amaçlı ben coltla Ankara çevre yolunda 200 gördüm sonrasına da basmak yemedi. polo ve marea ile 220 yi zorladım. Ama yolda yol hani 5 şerit sıfır hata.

tabi yinede 110'u geçmemekte yarar var :twisted:

Ciddi ciddi lancer 190 üstüne çıkmıyor mu?

Yazar:  Adam [ 05 Eyl 2011 15:29 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

ilahi cihat :) :D :lol: :LOL: :ROFL: :MCT:

Yazar:  ::ZaFeR:: [ 05 Eyl 2011 20:05 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

Lancer'ın 220'ye kadar çıktığını duydum ama görmedim henüz :D

Yazar:  akerimoglu [ 05 Eyl 2011 20:53 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

Meyilli yolda en fazla 215 görebildim. Yüksek suratta kaptanın da söylediği gibi yoldaki hatalarda zirvaladigi için güven vermiyor. Ben gidiyorum dediği sürat benim tespitime göre 140 km/h...

Şerit değiştirirken gaz pedalını bıraktığımda acayip bir ruh haline bürünüyor. Carisma' dan inip Lancer' a bindiğinizden olsa gerek bir türlü guvenemedim bu arabaya. Ne diyelim, segment farkı deyip avuntu buluyoruz.

Yazar:  Buraq [ 05 Eyl 2011 22:43 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

Bursa otobanda 200 u gordum 5000 devirdeydi daha ;)

Yazar:  coskunismail [ 06 Eyl 2011 01:17 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

Ben de TEM de 5 kişi ve ful bagaj ile ve bu arada camlar açıkken düz yolda 180 i gördüm. Camlar açık olduğundan araba yolda gezmeye başladı. Camlar kapalı olsa sanırım hiç bir sorun olmayacaktı. Önceki yıl da 165 yapmıştım ama hiç hissedilmiyordu bile. Ama bunlar sadece deneme amaçlı idi ve hep 90-100 arası kullanıyorum. Malum hem güvenlik hem de tasarruf. :LOL:

Yazar:  wertebra [ 08 Eyl 2011 17:58 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

ben bursa otobanında 210 ankara otoyolonuda da 220 gördüm :D lpg ile brc sağolsun benzin ile 200ün üstü çok zor zaten lancer da hız sınırlaması var 196 diye hatırlıyorum

Yazar:  kalanov [ 08 Eyl 2011 19:30 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

Geçen Cuma günü, Selimiyeye gidelim dedik Cumaya, 4 yetişkin, 2 çocuk 12,16 yaşlarında 3 de bebek + brc lpg ile 215 gördüm. Sonra kendime çok kızdım o kadar insan ile o kadar hız yaptığım için. 198 den sonra hız keser diye düşünüyordum ama kesmedi sebebi lpg imiş öğrenmiş oldum :)

Yazar:  mustafa_atr [ 08 Eyl 2011 20:57 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

Hocam 195 den sonra gaz kesiyorsa mitsular, ben nasıl 200'e çıktım coltla LPG yok ayrıca bende

Yazar:  senolgonul [ 08 Eyl 2011 21:14 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

...

Yazar:  Mythos [ 09 Eyl 2011 11:21 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

210'u gördüm ben, kesilme falan yoktu yahu...

Yazar:  Adilh [ 05 Eki 2011 23:34 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sıfır Lancer uzun yol tecrübesi

Dünyanın en güvenli arabalarını da getirseniz veya en lüks arabalarını da getirseniz 90 km den sonra hepsi dağılır,en başta siz olmak üzere.bırakın 150 - 200 leri 90 km ve biraz üstü çarpma esnasında hücrelerin su kaybetmesine neden olduğundan şok durumuna girmenizi sağlar.O anda da ne olursa olur zaten.Suyu kaybeden hücreler tekrar toparlaması zor olduğundan susuz kalan vücut teklemeye başlar ve organlardaki çalışma yavaş yavaş düşer.Tankın içinde dahi olsanız 90 km yi geçerseniz yaşama şansınız bir kaza anında çok çok azalır.

Bende lancer ımla 1 defa 220 ye kadar çıktım hatta 230 a doğru ilerliyordu ki mobeselerin altından geçtim.Biraz eğimli bir yoldu.Gölbaşı-Çayyolu yolu idi..

1) Süratliyken tümseklerde her an dağılacakmış izlenimi veriyor -> Bu sizin hissiyatınız :) ben 106 dan lancer a geçince hiçbir yerde dağılıyo hissine kapılmadım :))

2) Viraj içinde yolda bozukluk varsa kıçını zıplatıyor. -> Zıplattığı gibide toparlıyor.Ankara-incek inişinde 130 ile inerken yoldaki dalgalanmalardan dolayı birden downforce u kaybettim ve tamamen ESC toparladı,başka bir araba olsa muhtemelen dağıtmıştım.

4) Kol dayama yerleri şık değil. -> Evet daha güzel olabilirdi.

5) Müzik sistemi yeterli değil. -> Buna cevap yazmaktan klavyemi eskittim.bunu anlamak için japonları anlamak lazım.Japonlar çevrelerine son derece duyarlı insanlar ve Mitsubishi mühendisleri sesi sonuna kadar açtığımız da dahi başkalarını çok rahatsız etmemek ve daha da önemlisi polis,ambulans veya itfayiye gibi sirenleri insanların duyması gerektiğini düşünmüşler.Ayrıca Daha yüksek sesi ne yapcaksınız anlamış değilim.Diskolar da yeterince yüksek ses var oralara gidilebilir,tabi evli olmadığım için rahat yazıyorum bunu :)))

6) 100km sabit hızda 5.8 yakan bir arabanın 150 km de 9.2 yakması tutarlı değil.-> Ne bakımdan tutarlı değil? Güç artışını parabolik olarak düşünürsek 0-50 km arası için harcanılan güç her halükarda arabayı 100 km den 150 km ye çıkaracak güçten çok daha fazla olcak.Tüketimin yine tek hanede kalması bence gayet tutarlı.

İçeriye çok ses alıyor.-> Motor sesi diyosanız eğer, ralli versiyonundan şehir içine uyarlanmış ve hırçınlığı,vahşiliği yansıtmak üzere özel tasarlanmış bir motordan bahsediyoruz.2008-2009 modelleri çok daha gürültülü idi.Şahsen ben müzik veya radyo falan açmayıp motor sesini dinliyorum :)))

9) Benim arabamda sol cam fitilinden de ses geliyor.-> Bir bilene sormak lazım :)

10) Yol bilgisayarında saat yazmıyor yada ben göremedim.-> sizin araçlarda göstergeler farklı, o yüzden bişe diyemicem.

Kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle.

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/