Zaman: 13 Kas 2025 19:00

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 12 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 11 Nis 2012 01:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Ara 2011 00:37
Mesajlar: 5
İsim: canberk
Araç: sportback 1.6 invite
Meslek: öğrenci
Yaş: 20
Arkadaşlar herkeze merhaba
aracım 2011 lancer sportback dün aracımın jant ve lastiğini değiştirdim 18 lik jant ve 225 40 18(orjinali 205 60 16) lastik taktırdım ve denemek için yola çıktığımda 100 km hızdan sonra aracın sektiğini,direksiyonun titrediğini ve direksiyon kontrolünün kaybolduğunu farkettim lastikçiye götürdüm rot ve balans a soktu ama rot bozukmuş rotuda düzelttirdim tekrar denediğimde aynı sorunla karşılaştım sürücüyü baya rahatsız ediyo sanki araç her an kontrolü kaybedicekmiş gibi geliyor..Nereye gittiysem sorunu çözemediler en son çarem servise gitmek olucak eğer daha önceden tecrübe eden veya bilen varsa lütfen yardım etsin şimdiden teşekkürler...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Nis 2012 10:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Mar 2011 23:50
Mesajlar: 154
Şehir: İstanbul
İsim: ismail coşkun
Araç: Lancer 2004 Triptonik
Meslek: Emekli öğretmen
Kan grubu: BRh+
Yaş: 54
canberk yazdı:
Arkadaşlar herkeze merhaba
aracım 2011 lancer sportback dün aracımın jant ve lastiğini değiştirdim 18 lik jant ve 225 40 18(orjinali 205 60 16) lastik taktırdım ve denemek için yola çıktığımda 100 km hızdan sonra aracın sektiğini,direksiyonun titrediğini ve direksiyon kontrolünün kaybolduğunu farkettim lastikçiye götürdüm rot ve balans a soktu ama rot bozukmuş rotuda düzelttirdim tekrar denediğimde aynı sorunla karşılaştım sürücüyü baya rahatsız ediyo sanki araç her an kontrolü kaybedicekmiş gibi geliyor..Nereye gittiysem sorunu çözemediler en son çarem servise gitmek olucak eğer daha önceden tecrübe eden veya bilen varsa lütfen yardım etsin şimdiden teşekkürler...

Fren disklerini kontrol ettir. Büyük ihtimalle tornadan geçmesi gerekiyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Nis 2012 10:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Nis 2011 22:00
Mesajlar: 28
İsim: Selçuk
Araç: 2003 Carisma 1.9 DI-D
Meslek: IT
Kan grubu: ARh+
Yaş: 31
coskunismail yazdı:
canberk yazdı:
Arkadaşlar herkeze merhaba
aracım 2011 lancer sportback dün aracımın jant ve lastiğini değiştirdim 18 lik jant ve 225 40 18(orjinali 205 60 16) lastik taktırdım ve denemek için yola çıktığımda 100 km hızdan sonra aracın sektiğini,direksiyonun titrediğini ve direksiyon kontrolünün kaybolduğunu farkettim lastikçiye götürdüm rot ve balans a soktu ama rot bozukmuş rotuda düzelttirdim tekrar denediğimde aynı sorunla karşılaştım sürücüyü baya rahatsız ediyo sanki araç her an kontrolü kaybedicekmiş gibi geliyor..Nereye gittiysem sorunu çözemediler en son çarem servise gitmek olucak eğer daha önceden tecrübe eden veya bilen varsa lütfen yardım etsin şimdiden teşekkürler...

Fren disklerini kontrol ettir. Büyük ihtimalle tornadan geçmesi gerekiyor.


Bence de diskler hocam. Bazı durumlar da garanti kapsamına girebiliyor diye biliyorum halen devam ediyorsa servise bir danışın derim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Nis 2012 11:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Disklerden olsa frene basınca titreme yapar normal giderken yapıyosa başka bir sorun olabilir.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Nis 2012 11:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Mar 2011 23:50
Mesajlar: 154
Şehir: İstanbul
İsim: ismail coşkun
Araç: Lancer 2004 Triptonik
Meslek: Emekli öğretmen
Kan grubu: BRh+
Yaş: 54
toşu yazdı:
Disklerden olsa frene basınca titreme yapar normal giderken yapıyosa başka bir sorun olabilir.

Tabi başka sorun da olabilir ama disklerdeki sorun mutlaka frene basınca ortaya çıkmaz. Özellikle 100 km hız üzeri giderken kendini belli eder. Öncelik disklerin kontrolü ile başlanmasında fayda var.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Nis 2012 21:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Ara 2011 00:37
Mesajlar: 5
İsim: canberk
Araç: sportback 1.6 invite
Meslek: öğrenci
Yaş: 20
arkadaşlar bugün aldığım yere bi kez daha gittim tekrar balans yaptılar söylediklerine göre önceki balans bozukmuş:D neyse 120 km ye kadar geldim eskisi kadar değildi ama yine bi hafif zıplama(yanak ince olduğundan dolayı zıplarmış dediler) ve titreme var daha fazla basamadım trafikten dolayı bu akşam deniycem tekrar aynı sorunla karşılaşırsam sizin dediğiniz gibi servise gidip bi disklere baktırıcam..Hepinize teşekkür ederim cevaplarınız için..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Nis 2012 23:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Titreme olunca ilk akla gelen balans ayarıdır, siz rot balans yapıldı dediğiniz için o ihtimali söyleme gereği duymadık.
Inşallah böylelikle hallolur ve daha fazla uğraşmazsınız.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2012 10:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2011 01:01
Mesajlar: 34
İsim: Mesut
Araç: Lancer 2011
Meslek: öğretmen
Yaş: 35
toşu ne muhteşem bir söz bu ya!!!aklımı aldı valla.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2012 02:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
kalemens yazdı:
toşu ne muhteşem bir söz bu ya!!!aklımı aldı valla.



İmzamdaki sözdenmi bahsediyorsun?

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2012 23:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2011 01:01
Mesajlar: 34
İsim: Mesut
Araç: Lancer 2011
Meslek: öğretmen
Yaş: 35
evet hocam harika bir söz.çok etkilendim.varol.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 May 2012 14:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Mar 2011 13:38
Mesajlar: 31
İsim: Engin
Araç: Lancer 09
Meslek: Öğretim Görevlisi
Yaş: 33
"Arkadaşlar herkeze merhaba
aracım 2011 lancer sportback dün aracımın jant ve lastiğini değiştirdim 18 lik jant ve 225 40 18(orjinali 205 60 16) lastik taktırdım ve denemek için yola çıktığımda 100 km hızdan sonra aracın sektiğini,direksiyonun titrediğini ve direksiyon kontrolünün kaybolduğunu farkettim lastikçiye götürdüm rot ve balans a soktu ama rot bozukmuş rotuda düzelttirdim tekrar denediğimde aynı sorunla karşılaştım sürücüyü baya rahatsız ediyo sanki araç her an kontrolü kaybedicekmiş gibi geliyor..Nereye gittiysem sorunu çözemediler en son çarem servise gitmek olucak eğer daha önceden tecrübe eden veya bilen varsa lütfen yardım etsin şimdiden teşekkürler..."

Öncelikle merhabalar, umarım sorun çözülmüştür...
Çözülmediyse, malesef sorun aracınızın aksamlarından değil, tamamen lastiklerden,
Seçtiğiniz ebat yanlış 18" de takılacak ebat 225/40/18 olmaz profil çok düşük, doğru ebat 225/45/18 olmalı,
Ayrıca Lastik markanızı yazmamışsınız kuvvetle muhtemel uzak doğu :) sorun lastik bazlı "Lastiklerinizin tabanı bozuk" yani üretim hatası,
istediğiniz kadar rot ve balans yaptırın düzelmez, şikayetiniz azalır uzun vadede tamamen lastikler bozulur...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 May 2012 02:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Ara 2011 00:37
Mesajlar: 5
İsim: canberk
Araç: sportback 1.6 invite
Meslek: öğrenci
Yaş: 20
Arkadaşlar hepinizin ilgisi için çok teşekkür ederim.Şimdilik problem çözüldü ta ki çukurlara girene kadar(yüksek suratte)sorunda yanağın çok düşük olması ve jantın tam merkezeleyememesiymiş ama yaptığıma pişmanım nerde o eski jant lastiklerim demiyor değilim :D yolda çukur kovalamaktan bıktım artık ama bi yerden fedakarlık yapmak lazım değil mi:) ralliart arkadaşımın söylediği gibi lastikler uzak doğu:)kumho w serisi ama lastikleri değiştirip 235 40 18 yapıcam biraz daha uygun bir ölçüymüş..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 12 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye