Zaman: 28 Nis 2024 21:03

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2015 12:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Mar 2014 14:19
Mesajlar: 132
İsim: Cem
Araç: Lancer Sportback
Meslek: JeoMüh
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 23
Sıcağı sıcağına olmasa bile başımdan geçenleri sizinle paylaşmak istiyorum,

2011 model Sportback sahibiyim. Ankara grubundaki arkadaşlar abiler bilirler aracıma ne kadar titiz davrandığımı.
Hepinizin bildiği üzere 2011 lancerlarda geç marş problemi vardır. Sorunun çözümü için şubat ayında Ankara Şeref Oto ya gittim. Tüm sorun orda başladı. Temsa'nın bülteninde olan, garantiden müşteri talebi ile değiştirilen Mivec dişlisini ilk başta bana durumdan haberim olmadığı için biz garantiden değişim talebinde bulunuruz ama kabul olurmu bilmeyiz tarzında konuşmalar gerçekleşti. Eve gelip konu ile ilgili araştırma yaptığımda bülten hikayesini öğrendim. Derken değişim kabul olmuş beni aradılar, gittim işin ehli insanların içinde olduğumu düşünüyordum ta ki o günün sonunda kadar. Çok hızlı bir şekilde değişime başlanıldı, egzantirik kapağı söküldü, egzantirikler söküldü, eski dişli söküldü... garantiden ilk defa amortisörleri de yağlatayım dedim, biraz kısa keseceğim. 3 kere o gün söküldü takıldı triger sentesi. Yanlış giden aksi giden birçok şey oldu. Gün sonu akşam oldu.

Herşey bitti artık periyodik bakım ile birlikte yapılmıştı işlem, ödemeyi yapıcam sinirim bozulmuş içime sinmeyen şeyler vardı. Arabanın hava filtresini bile düzgün takılmamıştı ve ben uyardım. Araba Gürüldüyo adamlar gaza basıyor, dedim filtreyi yerine oturtun :) . Benden amortisör kulelerini yağlamak garanti kapsamına girmiyor diyerek ücret taleb ettiler. İçimden yuh dedim adam seviyolar bu kadar olmaz. Biliyorum ki forumda bu işlemi yaptıran onlarca insan var ve ücretsiz. Vermedim tabiki ücreti temsa yı arayın garanti talep edin olmazsa konuşalım deyip kestirip attım. O akşam arabada bi sıkıntı var gibiydi. Kötü benzin aldım heralde deyip benzini bitirmek için gazladım bütün gece. Vadi shell den nitro katkılı yakıt aldım. Kendine geldi gibi oldu. Gece rahat bir uyku çektim.

Sabah tüm hevesimle arabayı yıkayıp parlatmak için garaja indim. Kontağa bastım ve sonuç ÇALIŞMIYOR. Sinirden marşa basa basa aküyü bitirdim. Bir hışım vurdurarak çalıştırdım ve dosdoğru şeref otonun yolunu tuttum. Geç marş alıyor diye yaptırdık hiç marş almaz duruma düştü araba... Hiç bişey olmamış gibi, normal bişeymiş gibi bana hiç bişey söylemeden tekrar söktüler arabayı ve benim tam 1 günüm daha yok yere gitmiş oldu. Araba yapıldı kontrol edildi denildi. Özürler dilendi. Tabi amortisörün bahsini bile açmadılar. Neyse dedim insanlık hali olur.

Derken derken araba bi tuhaf hantal bişey var arabada ama emin olamadım. Bir sabah araba ile yolda giderken emin oldum yine bir sıkıntı olduğuna. Motor 50-60 derecedeyken 5000-5500 devir arasında aptallaşıyor ve alt devileri hantal. Doğru yine şeref oto nun yolunu tuttum. Ilk tepki neden arabaya okadar yüksek devir çevirtiyorsun oldu. Sanki araba kendisinin bana emanet vermiş ! Senteden olabilceğine ihtimal vermek istemediler. Sente atlak demek istemediler ve hafta içi getirmemi sorunun senteden kaynaklanmadığını ama yine de bakacaklarını söylediler. Şeref usta ile tecrübeye çıktık ve o da sorunu kabul etti.
Ordan çıkıp hem bi çay içer sohbet ederim hemde olan biteni anlatırım diyerek uzman japon Ergin ustayı ziyarete gittim. Kendisinde de aynı araç olduğundan ve lancerları yakından tanıdığı için direk olarak arabanın sentesini yanlış takmışlar dedi.

Gün geldi, geçtiğimiz hafta çarşamba günü aracım tekrar söküldü "3. kez" Bu sefer bizzat şeref usta yaptı. İçimi rahatlat bak egzantirik işaretleri birbirine bakmıyor dediğimde o kadar olur gibisinden şeyler söyledi. Hiç rahatlamadım. Yine özürler dilendi. Tamam dedim allahın hakkı 3 bu sefer olmuştur. Tecrübeye çıktık alt devirler kendine geldi ama tecrübede 5000 devir üstüne hiç çıkmadık. Derken teslim aldım arabayı ve denemelere başladım. Ama yok hala bir sıkıntı var ve düzelmedi. Çıldırmak üzereyim.

Soluğu Federal Motor da aldım. Saygıdeğer Arif usta'ya olan biteni anlattım hangi yağı koyduklarını sordu 10w40 dediğimde güldü ve bu araçlar 10w40 ile yürümez, 5w30 koy 1 hafta kullan sonra gel çözeyim sorununu dedi. Dükkan çok kalabalık ve yoğundu üstelemedim. Tanıdığım bir yağcıya gidip sorugusuz sualsiz cebimden Mobil 5w30 koydurdum.Tecrübeye çıktım. Gerçekten bir değişim vardı. Araba rahatlamıştı, neredeyse düzelmişti, Arif Usta yine yanılmamıştı.
Ama halen tam randımanlı çalışmıyordu. Arabayı 5000-5500 devir arasında birşey tutuyordu resmen.
Ertesi gün Ergin Abiye gittim tecrübe etti sente atlak olduğunu söyledi.
Direk temsa yı arayıp bu konuyu anlattım. 3 günümün haybeden gittiğini yaklaşık 2 depo benzini sırf aracı denenmek için harcadığınıi servisin bu işi beceremediğini, triger zincirini takmasını bile bilmediklerini ve kendimin dışarda yaptıracağını belirttim. Tek istediğim şey son bakım ücreti olan 250 lirayı geri vermeleriydi. Bence çok mütevazi bir istek, "devede kulak" yani. Sürekli iletişim halindeydik temsa ile, onaylayacaklarını düşünmüştüm çok fena yanılmışım. Bana dönüş olarak arabamın 2 defa servise gitmiş göründüğünü, 2. de sorunun çözüldüğünü dışarıdaki herhangi bir işleme karışmadıklarını şeref oto nun yüksek standartları olduğunu söylediler.

Yediremedim ya kameralardan bakın dedim kayıtlarda sorun çözüldü gösterilmesi sorunun çözüldüğü anlamına mı gelir? dedim . Büyük hayal kırıklığıydı. İlk defa Mitsu'm dan soğudum. Şikayetçi olacağımı dile getirdim. Naparsan yap dergibi "yapabileceğimiz birşey yok" diye kestirip attılar mevzuyu.
Zaten kısıtlı bi kullanıcısı var, kullanıcısını savunmak yerine servisini savunan bir distribütör, çok yazık.

O gün sağolsun Ergin abi ile yaptık arabayı trigerini yerine oturttuk bir sorunu kalmadı. Aslında çok basit bir işmiş. Ama işi bilmek gerekiyormuş.
İş bilmeyen insanlar yetkili servis sahibi olması ! yetkili servis sıfatıyla iş yapmaları ! Birde temsa nın buna rağmen onları desteklemesi ! Araç sahiplerini umursamamaması !

Yaşadığım bir olayı paylaşmak istedim çünkü gerçekten haftalarca beni meşgul eden bir konuydu.Yetkili servislerden inanılmaz soğudum, siz siz olun güvendiğiniz bir ustaya aracınızı emanet edin. Sonuç olarak kolay kolay vazgeçmeyeceğim. Tek istediğim 250 tl olan son bakım paramdı, şaka gibi hala sinirim bozuluyor. Gerekirse pire için yorgan da yakacak mahkemeye gideceğim. Çünkü hakkını aramayan bir toplumda yaşadığımız için kolay bastırılıyoruz.

Yazım hatalarımın devrik cümlerelerimin kusuruna bakmayın çok yazan bir insan değilim. Sadece paylaşmak istedim.

_________________
Sportback'im ve ben bir harikayız dostum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2015 14:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Öncelikle çok geçmiş olsun ama siz yine şanslısınız Ergin Ustanız var, biz ne yapalım Tekirdağ gibi yerde mitsubishi ilk defa görmüş ustalara emanet ediyoruz, deneye deneye öğreniyolar :) kaldı ki bizim burdaki yetkili servis bana o meşhur parça değişimi için aracınızı bırakın 1-2 hafta bizde kalsın demişti, 1-2 gün neymiş :D istanbula 2 defa git gel yapmak zorunda kaldım. Mitsubishi adını duyunca insanların tüylerinin ürpermesi bu servis ağından kaynaklanıyor işte, parçası pahalı, servisi yok, anlayanı az, temsanın elinden çıksa da kurtulsak artık....

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2015 14:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
yaptığı işin arkasında durmayan yüksek "şeref"lilik örneği.. çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda mağduriyetin giderilmesi adına adım atılır..

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2015 17:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2012 15:20
Mesajlar: 424
Şehir: Ankara
İsim: Kenan
Araç: birsekiz cevete
Meslek: Tekniker
Kan grubu: 0rH+
Yaş: 30
yetkili servisler de böyleyse yandık... etkili servis bulmak lazım, buradan bunu anlıyoruz... yine de bir şekilde çözmüşsün, geçmiş olmuş :)

_________________
fatoş almış oragınni, ot biçmeye gidormuş...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2015 17:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ara 2012 22:23
Mesajlar: 566
Şehir: Antalya
İsim: hakan
Araç: Hyundai i20 1.2 Elite Blue 2015
Meslek: Havayolu
Kan grubu: a+
Yaş: 41
Geçmiş olsun. 2 sene 4 ay önce Colt'umu aldığımda, "dur şuna bi yetkili servis eli değsin" diyerek Antalya'daki yegane yetkili servisimize götürmüştüm. O günden sonra bir daha da götürmedim, götürmeyi de düşünmüyorum.

_________________
Bir iyilik yaparsın, o senin görevin haline gelir.
"Hayır" diyebilen insanın samimiyetine güvenebilirsin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2015 17:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2010 12:52
Mesajlar: 351
Şehir: Zonguldak
İsim: Hakan
Araç: Lancer 2010 - Fluence 2014 Edc
Meslek: Mimar
Yaş: 32
Bartın mitsubishi yetkili servisi Güven oto iyiki var aracım 2010 model hala 10bin bakımına Zonguldaktan bartına gidiyorum...

_________________
2010 Mitsubishi LANCER >2014 Renault FLUENCE EDC


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2015 19:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Mar 2014 14:19
Mesajlar: 132
İsim: Cem
Araç: Lancer Sportback
Meslek: JeoMüh
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 23
Hepinize teşekkürler. Olayı sanal alem şikayetine döktüm bakalım ne olacak... Zaten hitap kitlesi belli bir aracın bu tarz şeyler yüzünden o kitleyi de kaybedebilme potansiyelini hiç ciddiye almıyorlar...

_________________
Sportback'im ve ben bir harikayız dostum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2015 19:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Mar 2014 14:19
Mesajlar: 132
İsim: Cem
Araç: Lancer Sportback
Meslek: JeoMüh
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 23
canerk yazdı:
Öncelikle çok geçmiş olsun ama siz yine şanslısınız Ergin Ustanız var, biz ne yapalım Tekirdağ gibi yerde mitsubishi ilk defa görmüş ustalara emanet ediyoruz, deneye deneye öğreniyolar :) kaldı ki bizim burdaki yetkili servis bana o meşhur parça değişimi için aracınızı bırakın 1-2 hafta bizde kalsın demişti, 1-2 gün neymiş :D istanbula 2 defa git gel yapmak zorunda kaldım. Mitsubishi adını duyunca insanların tüylerinin ürpermesi bu servis ağından kaynaklanıyor işte, parçası pahalı, servisi yok, anlayanı az, temsanın elinden çıksa da kurtulsak artık....


Kesinlikle katılıyorum, temsanın elinden çıksın artık. Sorun çözümü için uğraşmıyorlar bile...

_________________
Sportback'im ve ben bir harikayız dostum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2015 19:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2014 21:22
Mesajlar: 552
Şehir: Sakarya&Karabuk
İsim: sabri
Araç: 2014 attrage 1.2 cvt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: b+
Yaş: 29
Öncelikle geçmiş olsun. Servislerin kalitesizliği sadece Mitsubishi ye özel bir durum değil. Bir usta gerçekten kendini yetiştirmişse zaten servisteki maaşa talim etmez gider sanayide kendi yerini açar. Servisler de sanayide ekmek yiyemeyen eline anahtarı yeni almış ya da o anahtara bir türlü alışamamış adamlarla dolmuş. Bu bir gerçek. Arabada garanti durumu olmasa kesinlikle yetkili servise gidilmemeli kanaatindeyim.
Temsa bu işi böyle yapıyorsa mtisubishinin tutulmayan bir marka olması sürpriz değil. Zaten adamaların araba satmak gibi derdi yok ki bakımıyla servisiyle müşterisiyle uğraşsın. Ülkemizin ciddi bir esnaflık ahlakına ihtiyacı var.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Mar 2015 03:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Mar 2015 15:00
Mesajlar: 41
İsim: Emrah Topçuoğlu
Araç: Hyundai Accent
Meslek: Bilgi İşlem Destek
Kan grubu: ARH+
Yaş: 28
Yetkili servis denilen bir mekanın sente ayarını yapamaması, bu araca 10/40 yağ koyması ne trajikomik bir durum. Geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız eksantrik,subaplar zarar görebilirdi maazallah.
sent from my Lumia


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Mar 2015 10:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
Sekoc yazdı:
Yetkili servis denilen bir mekanın sente ayarını yapamaması, bu araca 10/40 yağ koyması ne trajikomik bir durum. Geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız eksantrik,subaplar zarar görebilirdi maazallah.
sent from my Lumia


10-40 yağ konusunu yetki servisler seçmiyor, temsa belirliyor diye biliyorum. Markası servisin anlaşmalı olduğu yağ firmasına bağlıdır heralde. Ama yağı kendiniz götürebilirsiniz, dışarıdan indirimde (hepsiburada vs.) alıp götürüp bunu koyacaksınız diyebilirsiniz.
Şahsen 5-40 Castrol edge kullanmaktayım, kaymak gibi geliyor motora :hot:

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Mar 2015 11:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Şub 2013 16:50
Mesajlar: 27
İsim: Murat
Araç: Colt - 2011
Meslek: Bankacı
Yaş: 29
Çok geçmiş olsun.

Maalesef bu sorun sadece ustalara has değil , güzel ülkemde unvanlar kolayca elde edilebildiği için tüm iş kollarında bu tip sıkıntılar yaşanabiliyor. Forumda tam tersi örnekler de mevcut ; sanayideki ustalara çok para kaptırıp tekrar yetkili servise dönenler vs. Allah herkesin karşısına işin ehlini çıkarsın inşallah.

Ben kendimi çok şanslı sayıyorum çünkü Alpay Usta var , sağolsun ne zaman gitsek ilgileniyor sorunu çözüp gönderiyor. İstanbul Avrupa Yakasındakiler için Yıldızlar Oto yu tavsiye ederim.

Saygılar & Sevgiler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Mar 2015 13:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Mar 2014 14:19
Mesajlar: 132
İsim: Cem
Araç: Lancer Sportback
Meslek: JeoMüh
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 23
eflan yazdı:
Öncelikle geçmiş olsun. Servislerin kalitesizliği sadece Mitsubishi ye özel bir durum değil. Bir usta gerçekten kendini yetiştirmişse zaten servisteki maaşa talim etmez gider sanayide kendi yerini açar. Servisler de sanayide ekmek yiyemeyen eline anahtarı yeni almış ya da o anahtara bir türlü alışamamış adamlarla dolmuş. Bu bir gerçek. Arabada garanti durumu olmasa kesinlikle yetkili servise gidilmemeli kanaatindeyim.
Temsa bu işi böyle yapıyorsa mtisubishinin tutulmayan bir marka olması sürpriz değil. Zaten adamaların araba satmak gibi derdi yok ki bakımıyla servisiyle müşterisiyle uğraşsın. Ülkemizin ciddi bir esnaflık ahlakına ihtiyacı var.


Söylediklerinize tamamen katılıyorum :vauv:

_________________
Sportback'im ve ben bir harikayız dostum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Mar 2015 13:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Mar 2014 14:19
Mesajlar: 132
İsim: Cem
Araç: Lancer Sportback
Meslek: JeoMüh
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 23
Sekoc yazdı:
Yetkili servis denilen bir mekanın sente ayarını yapamaması, bu araca 10/40 yağ koyması ne trajikomik bir durum. Geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız eksantrik,subaplar zarar görebilirdi maazallah.
sent from my Lumia


Sözde en iyilerdenmiş... servis standartları ve kalitesi çok yüksekmiş.

_________________
Sportback'im ve ben bir harikayız dostum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Mar 2015 13:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Mar 2014 14:19
Mesajlar: 132
İsim: Cem
Araç: Lancer Sportback
Meslek: JeoMüh
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 23
toygun yazdı:
Sekoc yazdı:
Yetkili servis denilen bir mekanın sente ayarını yapamaması, bu araca 10/40 yağ koyması ne trajikomik bir durum. Geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız eksantrik,subaplar zarar görebilirdi maazallah.
sent from my Lumia


10-40 yağ konusunu yetki servisler seçmiyor, temsa belirliyor diye biliyorum. Markası servisin anlaşmalı olduğu yağ firmasına bağlıdır heralde. Ama yağı kendiniz götürebilirsiniz, dışarıdan indirimde (hepsiburada vs.) alıp götürüp bunu koyacaksınız diyebilirsiniz.
Şahsen 5-40 Castrol edge kullanmaktayım, kaymak gibi geliyor motora :hot:


Temsa belirtiyor evet ama neye göre ? Fikrim tamamen ucuz olduğu için. Asx lerde 5-30 kullanılırken aynı motor kullanılırken hemde.. Bahanesi lancer da yağ kanalları kalınmış, e ASX'in mivec dişlisi takıldı ama ? durumlar eşitlendi ? Servis bu ayrımı yapamıyor. Dışardan yağ götürme olayını son bakımda öğrendim ben ama artık yetkili servise gitmeyeceğim için böyle bir sorun kalmadı :) İnşallah subaplar zarar görmemiştir. egzantrikleri söküp söküp taktılar içim cızz edip durdu. Egzantriklerin yamulmadığını kim garanti edebilir ki ?

_________________
Sportback'im ve ben bir harikayız dostum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Mar 2015 13:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
Geçmiş olsun, bence şikayet var sitesine yazın, maksat insanları bilgilendirmek. Aradıklarında çok sert devranın ve birçok kişiye yaptığınız basitliği anlatıyorum müşteri kaybetmeye devam edin diyebilirsiniz.

Ben sürekli olarak pamukkale turizmle atışıyorum. anladıkları dilden konuşmak lazım kurumsal şirketlere.

Ayrıca mivec motora 10w40 gibi çağ dışı yağ koymak ayrı bir ayıp. 5w30 dururken, ben eski sahibinden 10w40 koyulu aldım, 5w40 koydum yerine, şimdi de 5w30a geçeceğim. sanki hitler motor da kalın yağ koyuyoruz mis gibi motorlara...

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Mar 2015 18:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Mar 2014 14:19
Mesajlar: 132
İsim: Cem
Araç: Lancer Sportback
Meslek: JeoMüh
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 23
kaan20 yazdı:
Geçmiş olsun, bence şikayet var sitesine yazın, maksat insanları bilgilendirmek. Aradıklarında çok sert devranın ve birçok kişiye yaptığınız basitliği anlatıyorum müşteri kaybetmeye devam edin diyebilirsiniz.

Ben sürekli olarak pamukkale turizmle atışıyorum. anladıkları dilden konuşmak lazım kurumsal şirketlere.

Ayrıca mivec motora 10w40 gibi çağ dışı yağ koymak ayrı bir ayıp. 5w30 dururken, ben eski sahibinden 10w40 koyulu aldım, 5w40 koydum yerine, şimdi de 5w30a geçeceğim. sanki hitler motor da kalın yağ koyuyoruz mis gibi motorlara...


İlk foruma, sonra şikayet var sitesine yazdım cevap yok beklemedeyim. Ya bide fabrika bu yağı öneriyor demediler mi onu söylemeyi unuttum, orda başımdan aşşağı kaynar sular döküldü resmen. Hiçbi katalokta 10w40 yok şaka gibi.

_________________
Sportback'im ve ben bir harikayız dostum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Mar 2015 22:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Şub 2013 21:22
Mesajlar: 127
Şehir: Ankara
İsim: Akif
Araç: Mitsubishi Lancer Sportback 1.6
Meslek: araş. gör.
Yaş: 25
Cem geçmiş olsun. Ben de Sportback satmadan önce servis bakımlarını Şeref oto da yaptırıyordum. Geç marş alma sorununu da orada yaptırdım. Allah var çok memnun kalmıştım hizmetlerinden. Ben de bir sorun yaşanmadı. Şimdi anlattıklarına bakıyorum bu kadar olay şans ve tesadüf de değil be kardeşim. Toplayamamışlar aracı kim yaptı senin aracı acaba?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Mar 2015 02:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Mar 2014 14:19
Mesajlar: 132
İsim: Cem
Araç: Lancer Sportback
Meslek: JeoMüh
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 23
agbozkurt yazdı:
Cem geçmiş olsun. Ben de Sportback satmadan önce servis bakımlarını Şeref oto da yaptırıyordum. Geç marş alma sorununu da orada yaptırdım. Allah var çok memnun kalmıştım hizmetlerinden. Ben de bir sorun yaşanmadı. Şimdi anlattıklarına bakıyorum bu kadar olay şans ve tesadüf de değil be kardeşim. Toplayamamışlar aracı kim yaptı senin aracı acaba?


Direk isim vermem hoş olmaz. Bu olayların yarısında forumdan bir abim ile beraberdim servisde o da biliyor olanları.
Trajikomikti ya. Adamlar aynadan yapıyor normal baktığında görüyorsun zaten yanlış olduğunu, adam aynadan bakıp düzgün olduğunu iddia ediyor. Ben yaptım yalnış olamaz havasında... Çamur atmak için yazmadım ne yazdıysam başımdan geçenleri yazdım. Daha arada bir sürü sinir bozan şey var...

_________________
Sportback'im ve ben bir harikayız dostum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 76 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye