| Mitsubishi Club Turkey http://www.mitsubishiclubturkey.com/ |
|
| OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=14&t=2598 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
| Yazar: | canercan [ 24 May 2011 23:22 ] |
| Mesaj Başlığı: | OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
Az önce sahibinden.com'da ilanlara bakarken bir Mitsubushi Outlander 2.0 MT Turbo ilanı gördüm. Çok Hoşuma gitti ve sizlerle paylaşmak istedim http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-a ... 100/detay/ İlanın başlığı "Roket, Yer uçağı, Füze, Tomahavk Ne dersen" Ve gelelim aracın tanıtımına: "ARACIMIN MOTORU ORJİNAL 2.0 202 HP GÜCÜNDEDİR. DOYUMSUZ DEVİR ANLAYIŞIYLA 4X4 TEKNOLOJİSİYLE HEM YERE SAĞLAM BASAR HEM ASFALTI AĞLATIR. MODİFİYE YAPMAYA ÇOK UYGUN BİR ARAÇTIR. 2005 TE SIFIR ALDIĞIMIZDA SINIFININ EN DOLU ARACIYDI. BU HALİYLE BİZ KULLANDIK. LASTİKLERİ SIFIRDIR. DEBRİYAJ SETİ YENİ DEĞİŞTİ. DEBRİYAJIN BÜYÜK BİR ARIZASI YOKTU. SPOR MODEL OLDUĞU İÇİN VİTES GEÇİŞLERİNİ DAHA DA RAHATLATTIK. ARAÇ DÜZ VİTES VE 5 KADEMELİDİR. DOYUMSUZ DEVİRDEN BAHSETMİŞKEN BİRAZ AÇAYIM İSTERSENİZ. ÇÜNKÜ BEN BU ARABAYI ANLATMAKTANDA HOŞLANIYORUM. ÖRNEĞİN. OTOBANA IKIYORSUNUZ. GİŞELERDEN GEÇTİNİZ. BİRİNCİ VİTESTE SAKİN BİR KALKIŞ YAPTINIZ. 2 YE ATTINIZ VİTESİNİZİ. OTOBANDA SINIR ZATEN 120KM. 2. VİTESTE 120 YE ÇIKIP ATIYORSUNUZ 5 E. 5İNCİ VİTESTE SAKİN SAKİN GİDİYORSUNUZ. DERSENİZKİ BEN SAKİN KULLANAMAM İÇİM KIPIR KIPIR. ŞÖYLE DE OLUYOR. İKİNCİ VİTESTE 120 Yİ ZATEN GÖRMÜŞTÜ. AT 3E. 180 E ÇIKSIN HEMEN. AT 4 E. 220 YAPSIN. BİR DE 5E AT. BEN 262 İLE RADARA GİRDİM DE HIZIMI BİLİYORUM. KORKUMDAN DAHA BASAMADIM. EMİNİM 280-290 GİDECEKTİ. DOYUMSUZ BİR DEVİR ANLAYIŞI VAR.GAZ PEDALININ AYAKLARININ ALTINDA HİÇTE USLU DURMADIĞINI GÖRECEKSİN. BUNUN DIŞINDA. 5 KOLTUK.DERİ KOLTUK. OTOMATİK KLİMA ÇİFT SUNROOF BİRİ AÇILIR BİRİ SABİTTİR. ISITMALI KOLTUK. ELEKTRİKLİ AYNALAR. GÜMÜŞ GRİ RENK.SİS FARLARI.TAVAN BARLARI.CD-RADYO.EMNİYET KONUSUNDA YOK YOK. SAYMAKLA BİTMEZ STANDARTLARI. BÖYLE BİR ARABA İŞTE. YAKINDA RESİMLERİNİ DE KOYUCAM. EĞER İSTANBUL PENDİĞE YAKIN OLANLAR VAR İSE GELİP GÖRMEK İÇİN BİR GÜN ÖNCEDEN BANA HABER VERİNİZ. BEN DE ARACI GETİREYİM. ÇÜNKÜ ARACI ÇOK KULLANMIYORUM.GARAJDA DURUYOR. HAFTADA 1-2 GÜN KULLANILIYOR. SAYGILAR.." Bundan daha güzel anlatacak olan var mı içinizde
|
|
| Yazar: | hero4262321 [ 24 May 2011 23:26 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
Harbiden 260 km/h görür mü bu araç
|
|
| Yazar: | sinir kupu [ 25 May 2011 09:39 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
yav görür de dişli oranı yeter mi ki? sonuçta max hıza çıkar nazlanmadan ama sonuçta şanzımanın izin verdiği hıza çıkar. hadi turbo diye kırmızısı olsun 7 binde olsun. yine de bana da çok geldi. 230 filan dese neyse. |
|
| Yazar: | SynTheSizer [ 25 May 2011 10:43 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
260'la radara girmiş.. heralde cezayı ödemek için satıyor
|
|
| Yazar: | vtecmaniaa [ 25 May 2011 14:58 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
evo ile aynı motor...sadece biraz uysallaştırılmışı 260 yapabilir bence
|
|
| Yazar: | mesuttgur [ 25 May 2011 15:24 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
benim 1,3 colt bile 190-200'ü yapıyo 260 rahatlıkla yapar bu araç bence:) ama çok iyi anlatmış, araç alırken bu şekilde arabasına aşık birinden almayı isterim açıkcası
|
|
| Yazar: | sinir kupu [ 26 May 2011 07:54 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
o zaman modifiye yapılanları da 300'ü geçer. hatta evo fq400 (403 beygir) 350'yi zorluyormuş...
|
|
| Yazar: | ::ZaFeR:: [ 26 May 2011 11:52 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
Motor kodlarını aynı olabilir ama bazı farklılıklar olabilir motor içinde.TR'de Forester tune edenler var ama Outlander'ı tune eden henüz yok.Ama yapılsa tam bir şaka aracı olur Gerçi yukarda anlatılanlarla bile şaka aracı olmayı hak ediyor
|
|
| Yazar: | sinir kupu [ 26 May 2011 16:25 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
yok yav var mod eden. başka bir forumda okumuştum. hatta elemanda 2 tane vardı. birisini mod yapmışlar. |
|
| Yazar: | catalyst [ 26 May 2011 22:42 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
sinir kupu yazdı: yav görür de dişli oranı yeter mi ki? sonuçta max hıza çıkar nazlanmadan ama sonuçta şanzımanın izin verdiği hıza çıkar. hadi turbo diye kırmızısı olsun 7 binde olsun. yine de bana da çok geldi. 230 filan dese neyse. Şanzıman oranı büyük ihtimalle yeter. Şöyle düşün eğer son viteste 3000 devirde 120 basıyorsa 7000 devirde 280'e kadar yolu var. Manuel veya balatalı sistem için tabi. |
|
| Yazar: | sinir kupu [ 27 May 2011 08:34 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
denemek lazım. kaçırma olmaması durumunda dediğin mantıklı. ben sadece oran yeter mi dedim. |
|
| Yazar: | catalyst [ 27 May 2011 15:37 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: OUTLANDER 2.0 TURBONUN ÖZELLİKLERİ NASIL ANLATILABİLİR? |
sinir kupu yazdı: denemek lazım. kaçırma olmaması durumunda dediğin mantıklı. ben sadece oran yeter mi dedim. O hizda giderken kacirma olursa zaten aninda balatayi eline alirsin. |
|
| 1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|