Mitsubishi Club Turkey
http://www.mitsubishiclubturkey.com/

modifiye ile ilgili birkaç soru
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=19&t=6720
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  oz_musa [ 18 Tem 2013 17:54 ]
Mesaj Başlığı:  modifiye ile ilgili birkaç soru

arkadaşlar malum modifiye hastasıyız elimizden geldiği kadar kendi çapımızda birşeyler yapmaya çalışıyoruz bu doğrultuda
aşağıdaki parçalar yada sistemlerden birkaçını biliyorum ama genel bir bilgilendirmek amaçlı '' hangisi nedir- ne işe yarar - ne kadar güç arttırır-kaça mal olur gibi..bilgiler ile açıklma yapabilirmiyiz hemde genel anlamada modifiye hakkında bilgilenmiş oluruz ( bu arada bilgileri yakınımda bulunana ve satılık bir czt nin ilan açıklamasından aldım )

Ecufast remap

Musımoto ıntercooler

550 cc Evo 9 enjektor

Walbro Benzın pompası

Iskender 70 mm Duz boru

Iskerder 70 mm Down pipe

Iskender Intercooler boruları

Ralliart Headers 4g15

K&N Cold Air Intake

HKS 70 mm Son Susturucu(Sılencer İptal)

Forge Blow Off

Maxi Display Gauge(EGT-AFR-MAP-OİLP-OİLT-RPM-FUELP)

Hks Turbo Timer

İridyum buji

Gm Boost Selenoid valve

Ralliart Kule Gergisi

XYZ Coilover

Yazar:  4g92p [ 19 Tem 2013 14:39 ]
Mesaj Başlığı:  Re: modifiye ile ilgili birkaç soru

Ecufast remap ( Yazılım )

Misımoto ıntercooler ( Turbo araçlar için motora giren havayı soğutan radyatör(Misimoto markası) )

550 cc Evo 9 enjektor ( Yüksek cc'li enjektörler )

Walbro Benzın pompası

Iskender 70 mm Duz boru (Egsoz sistemi)

Iskerder 70 mm Down pipe ( Egsoz sistemi)

Iskender Intercooler boruları

Ralliart Headers 4g15 (Egsoz manifoldu) 4G15 de motor kodu

K&N Cold Air Intake (Hava filtresi)

HKS 70 mm Son Susturucu (Sılencer İptal)

Forge Blow Off (Motora girmeyen basınç lag'a sebep olacagı ıcın gazı bıraktıgınızda borulardakı basınc burdan tahlıye edılır)

Maxi Display Gauge(EGT-AFR-MAP-OİLP-OİLT-RPM-FUELP)
(Burda bazı değerleri hava yakıt karışımını egsoz gazı sıcaklıgını yag sıcaklıgı ve basıncını gosteren bir çeşit gösterge)

Hks Turbo Timer
( Turbonun saglıgı ıcın arac durduktan sonra hemen stop ettirilmez. Pallerin durması beklenir.
Timer ayarlandıgında sız aractan ındıgınızde evınıze gıttıgınızde aracınız hala calısıyor olur ve gerı sayım bıttıgınde arac stop eder)

İridyum buji

Gm Boost Selenoid valve

Ralliart Kule Gergisi (Kuleleri daha rijit tutmak için yapılan bir parça /Yürüyen aksam için)
------------------------------------------

Yazar:  toygun [ 19 Tem 2013 18:14 ]
Mesaj Başlığı:  Re: modifiye ile ilgili birkaç soru

Elinize saglık güzel bir başlık ve merak edilen bilgilere güzel cevaplar var :)

Geriye bir tek coilover kalmış, onu da ben yazayım;
Bildigimiz suspansiyon'un afillisi, en önemli özelliği yüksekliğinin ayarlanabilir olması (uygun fiyatli olanlarda ayar özelliği olmayabiliyor).

Bir de "Blow off Valve" için asıl kullanım amacı turbonun hasar görmemesini sağlamak diye biliyorum. Gaz bırakıldığında motora gonderilemeyen sıkıştırılmış havanın, bu valften tahliye edilip, basınçtan kaynaklanabilecek zararları engellemek.

Yazar:  4g92p [ 19 Tem 2013 18:49 ]
Mesaj Başlığı:  Re: modifiye ile ilgili birkaç soru

Aynen.

Dump valve ve blow of valve bunlar gazı bıraktıktan sonra geri basıncın turbonun pallerine çarpıp zarar vermesini engelliyor.
Ama dizellerde gereksiz ve bazen güç düşüklüğüne de sebep olabiliyor.

Coilover'ı unutmuşum. O da dediğiniz gibi üzerinde yükseklik, sertlik ve kamber ayarı da verilebilen amortisör + yay sistemleri

Yazar:  oz_musa [ 19 Tem 2013 19:12 ]
Mesaj Başlığı:  Re: modifiye ile ilgili birkaç soru

iridyum buji nin ne gibi faydası olur acep ?? yada performnsı etkiler mi

Yazar:  4g92p [ 19 Tem 2013 19:24 ]
Mesaj Başlığı:  Re: modifiye ile ilgili birkaç soru

Ömürleri uzundur... Performansa katkısı olmaz.
En iyisi orjinal buji kullanmak. LPG'li araçlar için de orjinal bujilerinden bir kademe daha soğuk buji kullanabilirler.

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/