Mitsubishi Club Turkey
http://www.mitsubishiclubturkey.com/

motor swapleme kaça patlar?
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=25&t=460
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  ::ZaFeR:: [ 20 Mar 2010 23:42 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor swapleme kaça patlar?

Benimde aklımda acaba eski kasa lancerlara mivec üst kapak uyarmı diye bir düşünce var ?

Yazar:  ::ZaFeR:: [ 21 Mar 2010 00:03 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor swapleme kaça patlar?

Gerçi benzin pahalanıyor günden güne ama çufflayan bir arabaya binemez ölürsem gözlerim açık gider :D

Yazar:  hilmi [ 21 Mar 2010 03:58 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor swapleme kaça patlar?

ya 20 nin altına çıkarsın hazır motor olunca,ama proje çizdirmen onaylatman vs vs çok işi var.yoksa traikten men kalır araç muayeneden geçemediği için :( eski kasa accentlerede 1.3 colt motoru oturtuolar ;)

Yazar:  kadioglu [ 21 Mar 2010 05:18 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor swapleme kaça patlar?

Bence bir 4g92 ye dohc mivec yapılacağına basit bir turbo uygulaması daha basittir.8 psi a kadar enkektör değiştirmedende oluyormuş.8 psi dan sonra enjektörlerinde değişmesi gerekiyor.Ya da benzin geri dönüşümünden takviye yapılıyor.Daha üzerineyse ciddi değişiklikler gerekiyor diyebilirim.Ama Türkiye de yinede dohc mivec ten kolay bir uygulama olur sanırım.
Ama bu konuda ısırarcıysanız onların silindir kapakları + yazılım+ enjektör filan çok güzel olur sanırsam.Tabi bu swap olmaz.Swap komple motor atmaktır.

Yazar:  hilmi [ 21 Mar 2010 05:33 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor swapleme kaça patlar?

kadioglu yazdı:
Bence bir 4g92 ye dohc mivec yapılacağına basit bir turbo uygulaması daha basittir.8 psi a kadar enkektör değiştirmedende oluyormuş.8 psi dan sonra enjektörlerinde değişmesi gerekiyor.Ya da benzin geri dönüşümünden takviye yapılıyor.Daha üzerineyse ciddi değişiklikler gerekiyor diyebilirim.Ama Türkiye de yinede dohc mivec ten kolay bir uygulama olur sanırım.
Ama bu konuda ısırarcıysanız onların silindir kapakları + yazılım+ enjektör filan çok güzel olur sanırsam.Tabi bu swap olmaz.Swap komple motor atmaktır.

yan genel olarak ustaların üfürmesi bunlar.yapıldığı vakit hakkıyla yapılmalı enjektöründen intercollerına pistonuna kadar en kalitelisi olmalı,gerekirse blok bile değişmeli.bu dayanır şu dayanır diolar araba 0.4 barda 2-3 ay güzel takılıo sonra turbo yiyio,sonra 5-6lira masraf çıkıo.böyle şeye gerek yok :) swap yapan arkadaşım vardı ama o aynı motorun temiziyle swapladı.gerçi şimdi turboluyacak ama bakalım :D almış turboyu beklio bi fırsat bulsamda taksam diye :) sonraki planıda vtec motor koyup turbolamak :) (araç crx)

Yazar:  kadioglu [ 21 Mar 2010 05:42 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor swapleme kaça patlar?

Yok aslında benzin geri dönüşümünde manifolda manuel bir düğme ve enjektörle birlikte az basarak bir miktar performans almak mümkün.Ama mesela turbo takıp enjektörleri değiştirmezseniz ya da dediğim gibi geri dönüşümden benzini takviyelemezseniz 4000 devirde kalırsınız.
Şimdi dohc mivec e çevirmek için silindir kapağı+yazılım+enjektörler in değişmesi gerekiyor.
Turbo içinde en az turbo+enjektörler+yazılım+manifold gerekiyor.
Bu durumda Turbo < silindir kapağı ve Türkiye de daha kolay bulunduğu için uygulaması daha ekonomik ve kolay oluyor.Yani boşver mivec i turbo rlz yani :)
Ve turbo çok keyifli diyebilirim.

Yazar:  ::ZaFeR:: [ 21 Mar 2010 22:43 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor swapleme kaça patlar?

Turbo Lancer kulağa hoş geliyor : ) Çuff çuff :)

Yazar:  kadioglu [ 22 Mar 2010 09:45 ]
Mesaj Başlığı:  Re: motor swapleme kaça patlar?

_opeth yazdı:
iyisimi swap'ten vazgeçip nostalji tuning yapayım 85 model colt alıp restore edeyim :D

İyi fikir :)

::ZaFeR:: yazdı:
Turbo Lancer kulağa hoş geliyor : ) Çuff çuff :)

Evet çok hoş geliyor ama ben şahsen hazır turbolu bir araçla uğraşmayı tercih ederim.

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/