Zaman: 17 May 2024 15:42

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 73 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: ultrasonic bujiler hakkında!
MesajGönderilme zamanı: 22 Nis 2010 17:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2010 09:22
Mesajlar: 121
Ultrasonic Bujinin Diğer Bujilerden Farkları ve Üstünlükleri :
1-) Ultrasonic buji roket prensibiyle çalışan yeni bir ateşleme tekniğini size sunuyor..!
Bu teknikde alev girdap türü dönerek hem çevresel hem de doğrusal ilerliyor..!
Kullanmakta olduğunuz hiç bir buji bu patentli ateşleme tekniğine henüz sahip değil..!
2-) Ultrasonic buji ultrasonic hızda, yani ses hızından daha hızlı bir ateşleme sağlar.!
Ses hızı 349 metre/saniye'dir. Standard bujinin ateşleme hızı ancak 30 metre/saniye..!
Ultrasonic bujinin ateşleme hızı ise1523 metre/saniye..! 50 kat fazla hız..!
Diğer bujiler bu yüzden Ultrasonic bujinin hızına asla erişemezler, kıyaslayın..!
3-) Ultrasonic bujinin ultrasonic ses dalgaları yakıt damlacıklarını daha küçük zerreciklere parçalar.
Bu sayede yanma yüzeyi alanı genişleyeceğinden yakıt tam yanar.
Diğer bujilerin bu tür bir özelliği bulunmuyor...
4-) Yanma reaksiyonuna giren yakıt zerrecik miktarı 50 kat Ultrasonic bujiyle fazla olur..
Bir başka ifadeyle yakıtınız Ultrasonic bujiyle 50 kat daha iyi yanar..!
Bu konuda daha teknik ve ayrıntılı bilgileri w/enginebrain.com veya w/supersonicspark.com dan inceleyebilirsiniz..

Ultrasonic Bujilerin Farkını Aracınızda HEMEN Göreceksiniz..!
* Daha fazla çekiş gücü ve performans..!
* Yokuşlar size düz gibi gelecek..!
* Aynı yokuşu +1 vitesle çıkabileceksiniz..!
* Araçları sollarken rahat geçiş yapacaksınız..!
* Klimanızın motordan çaldığı gücü bu bujiler geri verecek...!
* Aynı birim yakıtla daha fazla km gideceksiniz..!
* Aracınızın ivmelenmesi artacak..!
* Daha çabuk toparlayacak..!
* Daha sessiz çalışacak..!
* Emisyonları iyileşecek..!
* Motoru temiz, daha iyi bir aracınız olacak..!

Yanma Verimliliği Konusunda Bilgilerinizi Derinleştirin...!
- Aracınızdaki yakıtın nadiren tam olarak yandığını biliyor muydunuz ?
- En son teknolojiyle donatılmış araçların dahi bu sorunlarının var olduğunu..Çünkü;
- Bujinin dakikada 500 ila 3.500 kez çaktığını..
- Çeşitli olumsuzluklar yüzünden her defasında çakmayı başarıyla gerçekleştiremediğini..
- Bu yüzden sönme olumsuzluklarının her araçda kaçınılmaz olduğunu..
- Sönme yüzünden yanma olmayacağı için o an yakıtı yakmaksızın dışarı atttığınızı..!
- Sönme sayılarını azaltmanın buji ar-ge çalışmalarında günümüzde de sürmekte olan bir hedef olduğunu..!
- Ultrasonic tasarımın bunu başarmış olması sayesinde her tip buji tasarımından en üstün ve en öne geçtiğini..
- Çok tırnaklı; iki, üç, dört tırnak tasarımlı bujilerin performans ve tüketime çok da bir katkı yapmadıklarını..
- Tek tırnak tasarımlı bujilerin ise yan elektrodunun alevin doğrusal ilerlemesine engel olduğunu..
- Ultrasonic tasarım ve patentin Titan füzelerine bilgi sağlamış Eng.David Wofsey'e ait olduğunu..
- Bir buluşun patente konu olabilmesi ve hak kazanabilmesi için şu üç özelliğinin olması gerektiğini :
- 1-) Yenilik 2-) Tekniğin bilinen durumunun aşılması 3-) Sanayiye uygulanabilir olma.
- Ultrasonic teknolojinin bu özelliklerde patentli bir ürün olduğunu..
- Ultrasonic bujileri taktığınızda ise bahsi geçen konuların gerçekmiş olduğunu..
- Söz konusu problemleri Ultrasonic teknolojinin çözmüş olduğunu..
- %99 ihtimalle ürünü onaylayacağınızı ve ürüne iyi de bir yorum yazacağınızı..
- Böylece diğer Ultrasonic alıcılarına da iyi bir referans olacağınızı biliyor musunuz ?

Buji Konusunda Şunları da Bilmenizde Fayda Var...!
- Her buji her araca uymaz..!
- Buji tipini belirleyici faktörler aracınızın motor tipi ve aracınızın özellikleridir..!
- Ultrasonic bujiler benzinli ve lpg'li araçlar içindir..!
- Ultrasonic bujileri yeni, eski, son model, en son model vs.. her tip aracınıza takabilirsiniz..!

Garanti Kapsamındaki Araçlara Bu Bujiler Takılır mı ?
01.01.2007 den itibaren artık Evet..! Bu durum ileri ülkelerde zaten şuydu : ABD; 'Araç imalatcısı firma
aracının garanti şartlarını buji üreticisine bağlayamaz.' AB ülkelerinde de yine benzer yasalar mevcut..
AB süreci içinde ilerleyen ülkemiz ise AB uyum yasaları kapsamında bu konuya da noktayı koydu..
Rekabet Kurumunun 1 Ocak 2006 tarihinde yürürlüğe giren kamuoyunda bilinen adıyla
''Blok Muafiyet'' yasası 1 yıllık geçiş sürecinden sonra 1 Ocak 2007 den itibaren artık uygulamada..
Serbest rekabetin önünü açan bu yasa gereği sadece bujiyi değil aracınızın başka parçalarını da
farklı imalatcılardan muadillerini garanti kapsamındaki araçlarınıza pekala takabilirsiniz...

_________________
mitsubishi yıldızlar group

ENGİN YILMAZ

0530 413 27 40


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Nis 2010 18:30 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
engin yılmaz yazdı:
Ultrasonic Bujinin Diğer Bujilerden Farkları ve Üstünlükleri :
1-) Ultrasonic buji roket prensibiyle çalışan yeni bir ateşleme tekniğini size sunuyor..!
Bu teknikde alev girdap türü dönerek hem çevresel hem de doğrusal ilerliyor..!
Kullanmakta olduğunuz hiç bir buji bu patentli ateşleme tekniğine henüz sahip değil..!
2-) Ultrasonic buji ultrasonic hızda, yani ses hızından daha hızlı bir ateşleme sağlar.!
Ses hızı 349 metre/saniye'dir. Standard bujinin ateşleme hızı ancak 30 metre/saniye..!
Ultrasonic bujinin ateşleme hızı ise1523 metre/saniye..! 50 kat fazla hız..!
Diğer bujiler bu yüzden Ultrasonic bujinin hızına asla erişemezler, kıyaslayın..!
3-) Ultrasonic bujinin ultrasonic ses dalgaları yakıt damlacıklarını daha küçük zerreciklere parçalar.
Bu sayede yanma yüzeyi alanı genişleyeceğinden yakıt tam yanar.
Diğer bujilerin bu tür bir özelliği bulunmuyor...
4-) Yanma reaksiyonuna giren yakıt zerrecik miktarı 50 kat Ultrasonic bujiyle fazla olur..
Bir başka ifadeyle yakıtınız Ultrasonic bujiyle 50 kat daha iyi yanar..!
Bu konuda daha teknik ve ayrıntılı bilgileri w/enginebrain.com veya w/supersonicspark.com dan inceleyebilirsiniz..

Ultrasonic Bujilerin Farkını Aracınızda HEMEN Göreceksiniz..!
* Daha fazla çekiş gücü ve performans..!
* Yokuşlar size düz gibi gelecek..!
* Aynı yokuşu +1 vitesle çıkabileceksiniz..!
* Araçları sollarken rahat geçiş yapacaksınız..!
* Klimanızın motordan çaldığı gücü bu bujiler geri verecek...!
* Aynı birim yakıtla daha fazla km gideceksiniz..!
* Aracınızın ivmelenmesi artacak..!
* Daha çabuk toparlayacak..!
* Daha sessiz çalışacak..!
* Emisyonları iyileşecek..!
* Motoru temiz, daha iyi bir aracınız olacak..!

Yanma Verimliliği Konusunda Bilgilerinizi Derinleştirin...!
- Aracınızdaki yakıtın nadiren tam olarak yandığını biliyor muydunuz ?
- En son teknolojiyle donatılmış araçların dahi bu sorunlarının var olduğunu..Çünkü;
- Bujinin dakikada 500 ila 3.500 kez çaktığını..
- Çeşitli olumsuzluklar yüzünden her defasında çakmayı başarıyla gerçekleştiremediğini..
- Bu yüzden sönme olumsuzluklarının her araçda kaçınılmaz olduğunu..
- Sönme yüzünden yanma olmayacağı için o an yakıtı yakmaksızın dışarı atttığınızı..!
- Sönme sayılarını azaltmanın buji ar-ge çalışmalarında günümüzde de sürmekte olan bir hedef olduğunu..!
- Ultrasonic tasarımın bunu başarmış olması sayesinde her tip buji tasarımından en üstün ve en öne geçtiğini..
- Çok tırnaklı; iki, üç, dört tırnak tasarımlı bujilerin performans ve tüketime çok da bir katkı yapmadıklarını..
- Tek tırnak tasarımlı bujilerin ise yan elektrodunun alevin doğrusal ilerlemesine engel olduğunu..
- Ultrasonic tasarım ve patentin Titan füzelerine bilgi sağlamış Eng.David Wofsey'e ait olduğunu..
- Bir buluşun patente konu olabilmesi ve hak kazanabilmesi için şu üç özelliğinin olması gerektiğini :
- 1-) Yenilik 2-) Tekniğin bilinen durumunun aşılması 3-) Sanayiye uygulanabilir olma.
- Ultrasonic teknolojinin bu özelliklerde patentli bir ürün olduğunu..
- Ultrasonic bujileri taktığınızda ise bahsi geçen konuların gerçekmiş olduğunu..
- Söz konusu problemleri Ultrasonic teknolojinin çözmüş olduğunu..
- %99 ihtimalle ürünü onaylayacağınızı ve ürüne iyi de bir yorum yazacağınızı..
- Böylece diğer Ultrasonic alıcılarına da iyi bir referans olacağınızı biliyor musunuz ?

Buji Konusunda Şunları da Bilmenizde Fayda Var...!
- Her buji her araca uymaz..!
- Buji tipini belirleyici faktörler aracınızın motor tipi ve aracınızın özellikleridir..!
- Ultrasonic bujiler benzinli ve lpg'li araçlar içindir..!
- Ultrasonic bujileri yeni, eski, son model, en son model vs.. her tip aracınıza takabilirsiniz..!

Garanti Kapsamındaki Araçlara Bu Bujiler Takılır mı ?
01.01.2007 den itibaren artık Evet..! Bu durum ileri ülkelerde zaten şuydu : ABD; 'Araç imalatcısı firma
aracının garanti şartlarını buji üreticisine bağlayamaz.' AB ülkelerinde de yine benzer yasalar mevcut..
AB süreci içinde ilerleyen ülkemiz ise AB uyum yasaları kapsamında bu konuya da noktayı koydu..
Rekabet Kurumunun 1 Ocak 2006 tarihinde yürürlüğe giren kamuoyunda bilinen adıyla
''Blok Muafiyet'' yasası 1 yıllık geçiş sürecinden sonra 1 Ocak 2007 den itibaren artık uygulamada..
Serbest rekabetin önünü açan bu yasa gereği sadece bujiyi değil aracınızın başka parçalarını da
farklı imalatcılardan muadillerini garanti kapsamındaki araçlarınıza pekala takabilirsiniz...

Engin Bey bilgiler için teşekkürler.
En önemli bilgiyi eksik gördüm yalnız :)
How much money :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Nis 2010 18:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
bundan bi kaç sene evvel audi kullanmaya başlamıştı bunu quattrolarda.ama şu anki gelişim doğrumudur, veya verimlimidir emin değilim...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Nis 2010 19:15 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
internette araştırdım maalesef doyurucu bir bilgi göremedim. Ama onu araştırıleken iridyum bujiler hakkında güzel şeyler okudum.
ultrasonik bujiler gittigidiyorda filan satılıyor gerçi. ama emin olmadan da alınmaz ki. bir kere iyi olsalar dahi ömürleri hakkında emin olamıyor insan. yani sonuçta bosch gibi markalar üretmiyorlar ki. neden üretmiyorlar acaba?
Bir de engin bey servisler bu bujilerden takıyor mu acaba? özellikle garanti kapsamındaki araçlara mitsubishinin önerdiği dışında parça takılamıyor diye biliyorum ben. hatta temsanın taktığı yan sanayi sis farlarını bile hoş karşılamıyorlar diye biliyorum. Bu konuda da bizi bilgilendirirseniz sevinirim.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Nis 2010 22:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ara 2009 11:36
Mesajlar: 108
walla ben buji olayını çok araştırdım bu evolar çok buji eritiyo arkadaşlarla en son NGK Racing Spark Plugs - R2556B ye karar kıldık baya araştırmalar sonucu şuanda japonyadan getittiriyoruz buralarda yok bu evolar çok çabuk buji bitiriyo hks ler felan tırt iridyum olmuş farketmiyo bu yuzden son olarak buna karar kıldık ateşleme mekanizması daha farklı porselen içeride kalıyo ( kısa bir bilgi )


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2010 00:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ara 2009 11:36
Mesajlar: 108
çalışmada bi sıkıntı olmazda ısınmasını beklemek lazım bu buji japonyada draglarda kullanılan buji çok ii yapısı baya farklı sağukluğu 9 dayanıklı bir buji erimiyo hemen


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2010 02:06 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
99 TL arkadaşlar...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2010 09:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2010 09:22
Mesajlar: 121
arkdaşlar şunu da söylemekte yarar görüyorum,evet ultrasonic bujilerin yakıtı doğru kulalnmamızı sağladığı,çekişi arttırdığı,buji değişim süresini uzattığı doğru ancak ekonomik açıdan aracın az yakmasını sağladığına inanmıyorum hatta daha hızlı ateşlemeye sebeb olduğu için deviri yükselltiğini ve aracınızı eskisinden daha devirli kullanmaya başlaycağınızı bununda yakıtı arttıracğını düşünüyorum,kıısacası az yakar düşüncesiyle taktırmak isteyenler varsa vageçsinler,saygılarımla.

_________________
mitsubishi yıldızlar group

ENGİN YILMAZ

0530 413 27 40


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2010 00:10 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
yarın arkadaşımın VTEC Honda Civici için buji siparişini vereceğiz...ben henüz kararsızım ve sanırım bekleyeceğim...ikna olmadım henüz...belki arkadaşımın tecrübeleri beni herhangi bir yönde ikna edebilir...gerçi Hondanın motoru ile bizimkisi farklı, aynı sonuçları elde eder miyiz o da ayrı bir muamma...bujileri almamdaki amacım yakıt ekonomisi ve motor sessizliği, öte yandan kavrama ve yokuştaki çekiş gücü de artıyormuş...performans da artıyormuş ama Coltun erformansı bana yetiyor...kim fazladan performmans istemez ki o da apayrı bir konu :) bu konudaki araştırmalarım sürecek, sizlerden de paylaşımlar bekliyorum...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2010 00:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
yokya ana olarak vtec ve mvec benzer sistemler :) bence benzer sonuç alınır. iki sistemde belirli devirden sonra enjeksiyon süresinin değişmesine bağlı yanlış bilmiyosam...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2010 00:39 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
hilmi yazdı:
yokya ana olarak vtec ve mvec benzer sistemler :) bence benzer sonuç alınır. iki sistemde belirli devirden sonra enjeksiyon süresinin değişmesine bağlı yanlış bilmiyosam...


haklısın dostum da ben motor hacminden kaynaklanan farkın olacağını düşünüyorum...olabilir mi?

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2010 02:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
aslında bizde daha fark eder diye düşünüyorum çünkü bizim motorlar yanlış hatırlamıyorsam daha yüksek basınçlı patlamaya sahiptiler?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2010 11:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
Ben bir kaç yıl önce çok araştırmıştım ama bulamamıştım.Ama klimaya kaybedilen gücü yok edebileceğini sanmam.Sonuçta bırakın klimayı şarş dinamosu bile fark ettirir.Özelliklede yakıtı.Ama yinede faydalı olacaktır.Bir ara takayım bakalım.

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2010 00:29 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
arkadaşlar merhaba,

arkadaşımın 2005 Vtec ES Hondasına bujileri taktık...performans anlamında ara hızlanmalarda farkettiğini söyledi...son hız ile alakalı denemeyi henüz gerçekleştirmemiş...performans ile alakalı tespiti yapalı çok oldu ancak yakıt ekonomisi sonuçlarını beklediğim için yazmadım...az evvel kendisi ile görüştüm ve ondan aldığım bilgileri sizlerle paylaşıyorum: araç Antalya şehiriçi kmde 34 kuruş yakıyorken 29 kuruşa düşmüş...yakıt olarak 95 oktan opet kullanıldı ve yakıt 1 hafta önce alındı...bu oran yaklaşık %15 tasarruf anlamına geliyor...kendisine birkaç depo daha takip etmesini söyledim...şayet tasarruf oranı bu seviyelerde çıkarsa ben de bu bujilerden taktıracağım...oran %10 bile olsa toplamda 263 litrede yani yaklaşık 6 depoda buji kendisini amorti eder ve ayda 2 depo (45 lt varsayarsak) bitiren kullanıcının asgari 9 lt yani 34 TLsi azami 51 Tlsi cebinde kalır***

gelişmeleri yine paylaşacağım...


***hesap konusunda gecenin azizliğine uğramamış olmayı ümit ediyorum...iyi geceler

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2010 09:21 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
Kardeş havalar da ısındı yanlız. O bakımdan da yakıt tüketimi düşer. Ama bu sefer de aracın performansı düşerdi. Eğer dediği gibiyse güzel. Yine de dediğin gibi bir kaç depo daha beklemek lazım sanırım. beni en çok düşündüren şey bu nanalerin ömrü. Nightbreker far gibi olmasın sonra. Ben normal farları hep bir seneden fazla kullandım millet 2-3 ayda değiştiriyor nightbreaker farlarını.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2010 11:24 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Abi hava sıcaklığı artışı benimde göz önünde bulundurduğum bir konu ancak Antalya iklimi de malum; yani sıcaklık farkı pek de yok bilakis iki ölçüm arasında bir haftalık bir zaman farkı ya var ya yok...arkadaşımda yol bilgisayarı olmadığı için son ölçümü şu şekilde yapmış: depo fullenir, sayaç sıfırlanır, araç kullanılır ve bir müddet sonra depo yine fullenir, sayaç kontrol edilir, sonra gerekli hesaplama yapılır...yani aracın tüm depo verisi değil bu...bu da bir hesaplama yöntemi ki kimilerine göre en sağam olanı...o yüzden ben birkaç depo daha beklemedeyim...bujiler elimde, kulaklarım arkadaşımda...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2010 20:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Sonucu çok merak ettim %10 tasarruf sağlasa
tasarrufla beraber ara hızlanmalarda artıyorsa
bence mucize bir buluş
performans+tasarruf... inanmakta güçlük çekiyorum

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2010 22:08 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
toşu yazdı:
Sonucu çok merak ettim %10 tasarruf sağlasa
tasarrufla beraber ara hızlanmalarda artıyorsa
bence mucize bir buluş
performans+tasarruf... inanmakta güçlük çekiyorum

Al benden de o kadar +1 :good:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2010 22:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
akerimoglu yazdı:
toşu yazdı:
Sonucu çok merak ettim %10 tasarruf sağlasa
tasarrufla beraber ara hızlanmalarda artıyorsa
bence mucize bir buluş
performans+tasarruf... inanmakta güçlük çekiyorum

Al benden de o kadar +1 :good:

Gayet makul.Yakıttan alınan verim artırılıyor.Tersi durumdada yakıt artar performans düşer.

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2010 00:43 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
arkadaşlar,

yanma verimliliğini artırdığı için gaza daha az basıyorsunuz ve araç daha iyi ivmeleniyor...az yakıt yüksek performans; kağıt üstünde basit izahı bu...aslolan uygulama sonuçları ve arkadaşımdan bu hususta an be an veriler alıyorum :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 73 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye