Zaman: 20 Nis 2024 07:38

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 431 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: GEÇ MARŞ BASMA???
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2013 11:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Eyl 2012 11:49
Mesajlar: 174
Şehir: Ankara
İsim: Erdem
Araç: ASX 2011
Meslek: Denetim
Yaş: 29
get1187 yazdı:
Evvelki hafta servise gittim. Ölçtüler biçtiler servis kaydı açtılar. Değişecek parça gelene kadar sen arabanı kullanmaya devam et dediler. Ne de olsa servis Denizli'de aramızda 65 - 75 km yol var. Neyse geçtiğimiz perşembe servisten aradılar ve parçanın geldiğini bildirdiler. Cumartesi gittim işlem yapıldı. Motorun çalışması bile değişti. Sanki avansı artmıştı. Gaz pedalı da değişti. Az basınca bile iyi gaz veriyor artık. Sanki performansta arttı. Hafta sonu Denizli'ye giderken ve gelirken iyice kontrol edeceğim. Farklı bir durum olursa gene bildiririm. Sanırım sadece ilk çalıştırmada değil araç çalışırken de o yaylar yüzünden egzos gazları geri kaçmaya devam ediyor.


Bilgilendirme için teşekkür ederiz Gültekin bey, ben de motor kapağı açılacağından yaptırmaya sıcak bakmıyordum ancak, dün tekrar marş ilk seferde almayınca ve sizin yazınız üzerine ben de haftasonu servise gidip yaptırmaya karar verdim...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: GEÇ MARŞ BASMA???
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2013 23:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 16:46
Mesajlar: 112
İsim: Alican
Araç: BMW F20
Meslek: Makine Mühendisi
Yaş: 24
Ya yok böyle bir şey. Japondur motorda ne problem çıkacak garanti bitmeden takalım lpg yi dedik üretim hatası çıktı. Ben de servise gitmeyi düşünüyorum. Umarım lpg dolayısıyla garantiden çıkarmazlar bu parçayı.

_________________
Resim
Two player, two sides, one is white, one is dark.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: GEÇ MARŞ BASMA???
MesajGönderilme zamanı: 16 Oca 2013 13:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
servise bu olay için giden arkadaşlardan bir ricam: Temsa'nın yayınladığı bültenden foto çekip buraya koyma imkanları var mı acaba? benim gittiğim servis olaydan bi haber en azından ahanda bu diyeyim :evil:

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: GEÇ MARŞ BASMA???
MesajGönderilme zamanı: 16 Oca 2013 17:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Telde arayıp sordum böyle böyle diye. Bir de benim vites topuzu yer yer soyulduğu için foto çekip talep etmişlerdi o ne oldu geldi mi dedim. Biz sizi arayalım dediler ve geri döndüklerinde sorun hakkında Temsa'dan bülten falan gönderilmediğini, vites topuzum için de foto çekip yollayın siparişini açalım dediler.

Yahu ben zaten bakımda dile getirmediğim halde bakımı yapan usta soyulmaması lazım ben talep edeyim bunu diye bir kaç kare foto zaten çekip işlemi yapmıştı. Anlamış değilim olayı.

Başıma bunun geleceğini bildiğim için bülten fotosu istemiştim. Daha da bakıma falan şehrimdeki servise gitmem. . .

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: GEÇ MARŞ BASMA???
MesajGönderilme zamanı: 16 Oca 2013 23:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2012 09:03
Mesajlar: 13
İsim: ENGİN
Araç: MİTSUBİŞHİ ASX
Meslek: MEMUR
Kan grubu: ARH$
Yaş: 35
Arkadaşlar bu konuyla ilgili daha öncede belirttiğim gibi,her türlü ihtimalleri göz önünüde bulundurup deneyip gözlemleyerek kullanıyorum aracımı ve aldığım neticeyi sizinle paylaşma fırsatını anca bulabildim,daha önceki yazımdada dediğim gibi her ihtimali göz önünde bulundurdum,defoya katkı koydum nafile,hatta tavsiye üzerine 97 oktan bezin aldım bi süre ama özellikle sıcaklığın eksiye düştüğü günlerde marşı yine geç aldığı oldu,en son çare olarak servisle yine görüştüm,yayınlanan bültenden bahsettim malesef onlarında haberi yoktu ve bana çözüm olarak aracın beynine format çekip,tekrar güncelleyerek problemi çözebileceklerinden bahsettiler, benim ısrarlarım üzerine temsayla irtibata geçildi ve nihayet sözkonusu bültene ulaşıldı, ve hiç beklemeden parçanın garanti kapsamında isteminde bulunuldu,bu sayede bültendende haberdar olmuş oldular,yazıyı almak doğrusu o an aklıma gelmedi ama servise gittiyseniz bence temsayla irtibata geçmelerini sağlarsanız onlar gerekli yönlendirmeleri yapacaklardır,doğrusu ben asx alacağım zaman bi servis müdürü tanıdığa danışmıştım oda bana mitsubişhi arabaları iyidir için rahat olsun ama malesef ülkemizde sahipsiz kalıyorlar,şimdi demek istediğini daha iyi anlıyorum, servis olayı gerçekten çok önemli ve malesef temsa bu konuda yetersiz,
Arkadaşlar benim diyeceğim bu sıkıntıyı yaşayan hiç beklemeden servise gidip bu bülten doğrultusunda girişimde bulunsun garantiniz varsa zaten garanti kapsamında değişiyor, yoksa malesef ücret talep ediyorlar,üretim hatasını her koşulda garanti bitmişse bile firmadan alınması gerektiğini tartıştım ordaki yetkililerle,onlardaki mantık şu arkadaşlar; üretim hatası bile söz konusu olsa bunun 3 yıl içinde kullanıcı tarafından şikayet konusu olması lazım,yani bi hata varsa bu hatayı kullanıcı garanti sürecinde yani 3 yıl içinde muhakkak fark eder , ha etmedi 4.yıl fark etti ozaman cebinden ödemek zorunda...
Ayrıca arkadaşlar bu değişecek parça için öyle motor üst kapağı falan sökülmüyormuş sadece motorun ön tarafındaki kapak sökülecekmiş,yani üst kapaklar sübaplar falan zarar görme ihtimali yokmuş,arkadaşlar parça gelip değişim olunca yine sizinle gözlemlerimi paylaşacağım inş,benim size tavsiyem garantiniz devam ediyorsa hiç düşünmeden servisle irtibata geçin başka türlü çözümü mümkün değil ayrıca ilerleyen yıllarda bu sıkıntının daha artacağını tahmin ediyorum hem her alukarda motorada zarar veriyordur sonuçta atılamayan eksoz gazı motoru boğuyor ve ateşleme sistemi düzgün ateşleme yapamıyor buda nereden baksan sıkıntı....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2013 12:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Sağol Vedat servisi arattıracağım.

Temsa diyalogu dün aradım bugün döndüler, yok üreticinin zaman zaman çağırdığı araçlar oluyor sizin aracınızda da böyle böyle olsa çağırırlardı. yine de siz sorun yaşıyorsanız servise gidip sorunu bildirin diyor. Yahu bunun bülteni çıkmış benim aracım da geç çalışıyor diyorum benim de 2011 lancer diyorum, şöyle bir bülten var demedi teldeki, tam bir sinir harbi...

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2013 14:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Arkadaşlar...
Parça (MIVEC) değiştikten sonra olanlarla ilgili bilgilendirmeye devam edeyim dedim.

Daha öncekilere ek olarak; Araç kalkarken yada 1. vitesten 2. vitese atıp yüklendiğim de, motorun sağ tarafından cırt diye bir ses geliyordu. Değişimden şimdiye kadar bu sesi duymadım henüz. Çekiş hissedilir derecede arttı.

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2013 15:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 16:46
Mesajlar: 112
İsim: Alican
Araç: BMW F20
Meslek: Makine Mühendisi
Yaş: 24
Mitsubishi servislerini çok seviyorum. Hepsi telefonlarına bakamayacak kadar meşguller. Şu anda kendimi aracınızda lpg olduğu için bu parçayı garantiden değiştiremeyiz cümlesini duymaya ve bu cümle karşısında çirkefleşmeye hazırlıyorum. :o

_________________
Resim
Two player, two sides, one is white, one is dark.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2013 16:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Tunerrus yazdı:
Mitsubishi servislerini çok seviyorum. Hepsi telefonlarına bakamayacak kadar meşguller. Şu anda kendimi aracınızda lpg olduğu için bu parçayı garantiden değiştiremeyiz cümlesini duymaya ve bu cümle karşısında çirkefleşmeye hazırlıyorum. :o


Bence de. Mumkun degil degistirmezler.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2013 18:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
benimde geç çalışmaya başladı benzini fulll'den aldım ilk defa omu yaptı acaba öyle olduysa yakarım o fullü benzin döküp :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2013 10:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 16:46
Mesajlar: 112
İsim: Alican
Araç: BMW F20
Meslek: Makine Mühendisi
Yaş: 24
catalyst yazdı:
Tunerrus yazdı:
Mitsubishi servislerini çok seviyorum. Hepsi telefonlarına bakamayacak kadar meşguller. Şu anda kendimi aracınızda lpg olduğu için bu parçayı garantiden değiştiremeyiz cümlesini duymaya ve bu cümle karşısında çirkefleşmeye hazırlıyorum. :o


Bence de. Mumkun degil degistirmezler.


Garanti kapsamı ve hatalı üretim arasındaki farkı bilirkişi ve tüketici mahkemesi yoluyla temsaya anlatırım ben de :)

_________________
Resim
Two player, two sides, one is white, one is dark.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2013 11:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2013 12:53
Mesajlar: 12
Şehir: İSTANBUL-PENDİK
İsim: ilhami
Araç: mitsubishi
Meslek: servis müdürü
Kan grubu: AB
Yaş: 28
Problemin çözümü ile ilgili bizi arayabilirsiniz. 2 araçta bu problemi çözdük önümüzdeki günlerde 1 araç daha gelecek mitsubishi yetkili servisi-Güneri otomotiv

İlhami ALPASLAN
Servis Müdürü
Güneri Otomotiv
Adres : Fevzi Çakmak Mah. Yavuz Sokak No:10
Kaynarca / Pendik / İstanbul
Tel : +90 216 397 00 27
Faks : +90 216 596 44 37
ilhami@guneri.com.tr


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2013 17:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eki 2011 15:11
Mesajlar: 26
İsim: Baran
Araç: ASX
Meslek: GALERİCİ
Yaş: 40
İpucu: Metni seçerek stilleri daha kolay uygulayabilirsiniz.


En son desperate tarafından 29 Mar 2013 10:12 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2013 17:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eki 2011 15:11
Mesajlar: 26
İsim: Baran
Araç: ASX
Meslek: GALERİCİ
Yaş: 40
nightmare115 yazdı:
Sağol Vedat servisi arattıracağım.

Temsa diyalogu dün aradım bugün döndüler, yok üreticinin zaman zaman çağırdığı araçlar oluyor sizin aracınızda da böyle böyle olsa çağırırlardı. yine de siz sorun yaşıyorsanız servise gidip sorunu bildirin diyor. Yahu bunun bülteni çıkmış benim aracım da geç çalışıyor diyorum benim de 2011 lancer diyorum, şöyle bir bülten var demedi teldeki, tam bir sinir harbi...



İpucu: Metni seçerek stilleri daha kolay uygulayabilirsiniz.


En son desperate tarafından 29 Mar 2013 10:13 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2013 17:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eki 2011 15:11
Mesajlar: 26
İsim: Baran
Araç: ASX
Meslek: GALERİCİ
Yaş: 40
mitsubishigünerioto yazdı:
Problemin çözümü ile ilgili bizi arayabilirsiniz. 2 araçta bu problemi çözdük önümüzdeki günlerde 1 araç daha gelecek mitsubishi yetkili servisi-Güneri otomotiv

İlhami ALPASLAN
Servis Müdürü
Güneri Otomotiv
Adres : Fevzi Çakmak Mah. Yavuz Sokak No:10
Kaynarca / Pendik / İstanbul
Tel : +90 216 397 00 27
Faks : +90 216 596 44 37
ilhami@guneri.com.tr



Yani sizide anlamak zor yetkili servis müdürü oalrak burada insanları bu yönde yanlış bilgilendirmek yada paniğe sevk etmek bence yanlış.

Sorunu oaln zati servixse basvurur kontrollerini yaptırır

Öyle bir yazmmıssınızkı sankı butun araclar sorunlu...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2013 19:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Sn. desperate

Ben servise sorun var böyle böyle diyorum bunla ilgili bülten vs var size ulaştı mı ona göre servise geleceğim diyorum cevap olarak yok böyle bir bülten deniliyor. Yazdıklarımı tam olarak okursanız daha iyi olacağını düşünüyorum.

Ayda yılda bir olan birşey değil ayrıca. araç bariz şekilde geç çalışıyor ve bu sorunun yinelendiği zamanlarda motor toparlamıyor.

Ben de bunun bir sorun olmadığını düşünüyordum ve ilk sayfada belirttim ama bir sorun olmasına rağmen Temsa'yı bu kadar yersiz olarak savunmanızı anlayamadım açıkçası.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2013 19:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ağu 2011 00:55
Mesajlar: 10
İsim: mehmet
Araç: lancer 2010
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh-
Yaş: 20
benim aracımda geç marş basma sorunu başladı, 1 yıldır damla petrolden alıyorum benzini acaba ondan dolayı mı diye şüphelenmiştim hatta konu açmayı bile düşünüyordumki herkeste bu sorun varmış :shock:

fakat benim aracım 2010 model lancer garantisinin bitmesine 3 ay kaldı, çıkan bülten de sadece 2011 ve üstü modelleri mi kapsıyor acaba? öyleyse garantiden de değiştirmezler heralde ücretinin ne kadar olduğunu bilen var mı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2013 19:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ağu 2012 15:03
Mesajlar: 292
İsim: muammer
Araç: lancer 2011
Meslek: serbest
Kan grubu: abrh
Yaş: 38
1600 tl imiş


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2013 20:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ağu 2011 00:55
Mesajlar: 10
İsim: mehmet
Araç: lancer 2010
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh-
Yaş: 20
baygölge18 yazdı:
1600 tl imiş


öhh :evil:

yalnız tekrar okudum: ''Bu arada eski parçanın son üç rakamı 025 yenisinki 046 imiş. 2011 -2012 model ASX ve Lancer'ların 4A9 kodlu motora sahip olanlarında varmış bu sorun'' ve benim aracımın da motor kodu 4A9 ayrıca 2011 model 1.5 motorlu lancer larda var, yani 2010 modelle 2011 model arasında bi fark olmaması lazım. neyse pazartesi günü servisi ararım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2013 22:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2012 13:07
Mesajlar: 99
Şehir: malatya
İsim: ejder
Araç: asx 2013
Meslek: subay
Kan grubu: ab -
Yaş: 41
Arkadaşlar, bende bugün malatya servise gittim, haberleri yoktu, TEMSA nın sitesinde bültenlerde, 445 nolu motor zor çalışması konulu bülteni bulduk, TEMSAyla görüşüp size döneceğiz dediler, beklemedeyim.....:(


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 431 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye