Zaman: 28 Mar 2024 11:25

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 431 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2013 22:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2011 10:29
Mesajlar: 758
Şehir: Ankara
İsim: Ercan
Araç: 2015 Attrage CVT Plus
Meslek: Yazılım
Yaş: 30
Salih yazdı:
ercan_wrc yazdı:
Arkadaşlar bende de birkaç defa oldu bu olaya önce servise sorduğumda akü zayıflamıştır dedi ben ona yormuştum ( o hafta araç süpürgesi ile içini süpürmüştüm. ) sonra biyerlerde immobilizer okuyamadığı zaman olur diye bişeyler okumuştum, hatta dün pilin hangi kodlu olduğuna bakayım dedim CR2016 imiş. pili tekrar taktım marşa bastım çalışmadı hiç zorlamadan bıraktım sonra tekrar taktım çalıştı. bu sebepten dolayı ben arada bir immobilizer okumuyor diye düşünüyorum. Peki bu söylenen parça nedir?Bu şekilde kullanmanın zararı var mıdır? bazı arkadaşlar çekiş arttı falan demiş ama ben zaten aracın çekişiğnden falan memnunum gayet seri. Ne yapalım şimdi garantiye başvuralım mı? parçanın tam olarak işlevini ve çalışma sistemini bilen varsa anlatırsa sevinirim.


Evet arkadaşımın söylediklerine katılıyorum. Bendede oldu bu olay. Peki biz ömür boyu bu parça her neyse onu değiştirip duracakmıyız. Yoksa aracın artık çalışmadığı yerde servise çektirip "alın araba çalışmıyor mitsubishinin yapacağı bu kadar zaten" deyip 2-3 yılda bir 2000-3000 TL verip motoru mu söktürecez. yokmu yetkili birisi????[/b][/b][/b]


hocam sende de mi pili çıkarıp takınca çalışmadı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2013 22:28 
ercan_wrc yazdı:
Salih yazdı:
ercan_wrc yazdı:
Arkadaşlar bende de birkaç defa oldu bu olaya önce servise sorduğumda akü zayıflamıştır dedi ben ona yormuştum ( o hafta araç süpürgesi ile içini süpürmüştüm. ) sonra biyerlerde immobilizer okuyamadığı zaman olur diye bişeyler okumuştum, hatta dün pilin hangi kodlu olduğuna bakayım dedim CR2016 imiş. pili tekrar taktım marşa bastım çalışmadı hiç zorlamadan bıraktım sonra tekrar taktım çalıştı. bu sebepten dolayı ben arada bir immobilizer okumuyor diye düşünüyorum. Peki bu söylenen parça nedir?Bu şekilde kullanmanın zararı var mıdır? bazı arkadaşlar çekiş arttı falan demiş ama ben zaten aracın çekişiğnden falan memnunum gayet seri. Ne yapalım şimdi garantiye başvuralım mı? parçanın tam olarak işlevini ve çalışma sistemini bilen varsa anlatırsa sevinirim.


Evet arkadaşımın söylediklerine katılıyorum. Bendede oldu bu olay. Peki biz ömür boyu bu parça her neyse onu değiştirip duracakmıyız. Yoksa aracın artık çalışmadığı yerde servise çektirip "alın araba çalışmıyor mitsubishinin yapacağı bu kadar zaten" deyip 2-3 yılda bir 2000-3000 TL verip motoru mu söktürecez. yokmu yetkili birisi????[/b][/b][/b]


hocam sende de mi pili çıkarıp takınca çalışmadı?


Hayır....Ben 30.000km bakımına girdim bakımdan çıkıp markete gittim marketten çıkınca araba marş sesi gelmesine rağmen çalışmadı, kapattım tekrar bastım çalıştı,, havalardandır dedim. Sonra başka yere gittim ordan çıktım, bu sefer marş 5 sn falan uzun sürdü ve çalıştı..Şimdi buradaki yazıları okuyunca kronik birşey olmasından şüphelendim. Bu sorun eğer birkere görülse dahi servise mi gedecez napacaz??????


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Şub 2013 14:20 
Salih yazdı:
ercan_wrc yazdı:
Arkadaşlar bende de birkaç defa oldu bu olaya önce servise sorduğumda akü zayıflamıştır dedi ben ona yormuştum ( o hafta araç süpürgesi ile içini süpürmüştüm. ) sonra biyerlerde immobilizer okuyamadığı zaman olur diye bişeyler okumuştum, hatta dün pilin hangi kodlu olduğuna bakayım dedim CR2016 imiş. pili tekrar taktım marşa bastım çalışmadı hiç zorlamadan bıraktım sonra tekrar taktım çalıştı. bu sebepten dolayı ben arada bir immobilizer okumuyor diye düşünüyorum. Peki bu söylenen parça nedir?Bu şekilde kullanmanın zararı var mıdır? bazı arkadaşlar çekiş arttı falan demiş ama ben zaten aracın çekişiğnden falan memnunum gayet seri. Ne yapalım şimdi garantiye başvuralım mı? parçanın tam olarak işlevini ve çalışma sistemini bilen varsa anlatırsa sevinirim.


Evet arkadaşımın söylediklerine katılıyorum. Bendede oldu bu olay. Peki biz ömür boyu bu parça her neyse onu değiştirip duracakmıyız. Yoksa aracın artık çalışmadığı yerde servise çektirip "alın araba çalışmıyor mitsubishinin yapacağı bu kadar zaten" deyip 2-3 yılda bir 2000-3000 TL verip motoru mu söktürecez. yokmu yetkili birisi????[/b][/b][/b]



Kimse garanti süslemesine kanmasın. Mesajları okuyunca bakıyorum da garantiden parçası değişenler sevinip duruyor. Burada mitsubişhi kesinlikle kaliteyi yerle bir etmiştir. Eğer problem varsa bunu kendisi halletmesi lazımdı. Fakat aracında problem olanlar gelsin değiştirelim demek şunu söylemekle aynıdır; "biz ne yaptığımızı bilmiyoruz belki sizin arabanızı yalnış toplamışızdır" Biz şimdi diken üstünde araba mı kullanacaz acaba garantim biter de arabam bozulursa ne yapacam diye. Bunu bir türk firması yapsa kesinlikle şunu söylerlerdi; "Ulen türke bak motoru yalnış toplamış, anlamaz etmez". Aracın kalbi sayılan bir parçayıda yalnış toplayacaklarsa bu işi bıraksınlar veya temizlesinler. Biz paramızı mitsubishi yesin diye kazanmıyoz. Neden Daci, tata 22.000TL neden mitsubishi 50.000TL. O zaman araçlarına ona göre değer biçsinler.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2013 11:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Salih Bey sanırım anlamadınız. O parçanın ne olduğunu neye yaradığını forumdaki herkes biliyor. Eğer durumdan şikayetçi değilseniz parçayı değiştirtmezsiniz olur biter. Niye yaygara yapıyorsunuz. Mitsubisihi olayın ne olduğunu ve çözümünü Temsaya bildirmiş hatta bülten yayınlanmasını sağlamış. Bunun nesi kötü. Olay sadece marşa basınca hemen çalışmaması. Bundan şikayetçi iseniz servise gidip ölçtürüp değiştirtiyorsunuz. Değilseniz hiçbirşey yapmıyorsunuz. Basit. MIVEC değişince sorun ortadan kalkıyor. (Tabi sorun olduğunu düşünen benim gibiler için)

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2013 16:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 16:46
Mesajlar: 112
İsim: Alican
Araç: BMW F20
Meslek: Makine Mühendisi
Yaş: 24
Problem olmadığını düşünenler neden parça değişimi yaptıranlara bu kadar gergin tepkiler veriyor anlayamadım. 50-60bin lira verip aldığımız daha 1-2 yaşındaki arabalarımız üretimden kaynaklanan bir hatadan dolayı geç çalışıyorsa o parça değiştirilmelidir. İstemeyen değiştirmez. Ben tam verimle çalışmayan parçanın aracımın motorunda kalmasını istiyorum diyen adama da kimse yok illa değiştirelim demez ki. Değiştirene de aptalca bir şey yapmış gibi tepki verilmesi yanlış bence.

_________________
Resim
Two player, two sides, one is white, one is dark.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2013 22:45 
get1187 yazdı:
Salih Bey sanırım anlamadınız. O parçanın ne olduğunu neye yaradığını forumdaki herkes biliyor. Eğer durumdan şikayetçi değilseniz parçayı değiştirtmezsiniz olur biter. Niye yaygara yapıyorsunuz. Mitsubisihi olayın ne olduğunu ve çözümünü Temsaya bildirmiş hatta bülten yayınlanmasını sağlamış. Bunun nesi kötü. Olay sadece marşa basınca hemen çalışmaması. Bundan şikayetçi iseniz servise gidip ölçtürüp değiştirtiyorsunuz. Değilseniz hiçbirşey yapmıyorsunuz. Basit. MIVEC değişince sorun ortadan kalkıyor. (Tabi sorun olduğunu düşünen benim gibiler için)


Öncelikle benim amacım mitsubishiyi kötülemek falan değil. Bende şu an mitsubishi kullanıyorum ve aracımı çok beğeniyorum. Asıl sorun insanların davranışlarında. Ortada bir problem var ve ben otomobil mühendisi değilim. Bir aracın nasıl çalışması gerektiğini falan bilemem. Forumlardan araçları takip etmek zorunda da değilim. O zaman sorunlu bir araç kullanıyorsam bu nasıl anlaşılacak.??? TEMSA bu sorunu bulmuş ve 2011 sonrası araç sahiplerine en azından ulaşıp veya servise gelince araçlarını şu şu problemden dolayı kontrol ettirmeleri gerekir diye uyarması gerekirdi. Belki be aracıma sık binmiyorum ve 3 yıl sonra garantisi bitince bu problemi anlayacağım. Belli mi olur. Bu durumda mitsubishi yi savunan arkadaşlar sizlerde bu firmanın çalışanı veya yöneticileri olabilirsiniz. Eğer mitsubishiyi savunmak istiyorsanız bunu forumlarda yazarak değil işinizi yaparak gösterin..


En son Salih tarafından 04 Şub 2013 23:30 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Şub 2013 13:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 16:46
Mesajlar: 112
İsim: Alican
Araç: BMW F20
Meslek: Makine Mühendisi
Yaş: 24
Temsanın tutumu konusunda haklısınız tabiki. Aslında bu parçanın garantiyle alakası olmaması gerekir. Bu tamamen hatalı üretimdir ve 10 sene bile geçse değiştirmek zorundalar. Zaten lpgden dolayı benim aracımı garanti dışı bırakacaklarını söylediklerinde ben de garanti kapsamı ve hatalı üretimin farkı açıkladım. Tüketici mahkemesine gideceğimi ima ettim ve işlemi garanti kapsamına aldılar. Ben servisteyken gelen bir kişi geç çalışmadan bahsetti ama ona herhangi bir parça değişiminden bahsetmediler. Temsa bütün araçları geri çağırıp bu kontrolü yapmak zorunda. Buraya girmesek ben geç çalışma problemi lpg kaynaklı zannediyordum.

_________________
Resim
Two player, two sides, one is white, one is dark.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Şub 2013 14:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2010 12:52
Mesajlar: 351
Şehir: Zonguldak
İsim: Hakan
Araç: Lancer 2010 - Fluence 2014 Edc
Meslek: Mimar
Yaş: 32
Benim araçta 2010 model ve 4a91 motor numaralı ama aynı sıkıntı aldığımdan beri bendeki arçtada var.Bazen 2.denemede bazen biraz daha bekleyip bırakınca marş almadığı halde bırakınca çalışıyor.Anlaşılan mahkeme yolu gözükecek bizlere.

_________________
2010 Mitsubishi LANCER >2014 Renault FLUENCE EDC


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Şub 2013 15:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2011 10:29
Mesajlar: 758
Şehir: Ankara
İsim: Ercan
Araç: 2015 Attrage CVT Plus
Meslek: Yazılım
Yaş: 30
Arkadaslar peki bunu mitsubishi japonya ya bildirsek temsa bize bilgi vermiyor falan diye ne olur acaba


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Şub 2013 15:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 23:24
Mesajlar: 331
Şehir: Hatay
İsim: Mahmut
Araç: '14 VW Golf 1.4 TSİ Highline
Meslek: Doktor
Kan grubu: ARH+
Yaş: 34
Şimdi bu sorun belirli bir zaman aralığında üretilen Colt'lar da mı var ?
2009 model makyajlı kasa da hiç başıma gelmemişti de..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Şub 2013 22:34 
Ben aracımı kontrole verdim eğer sorun çıkarda parça değişimi olursa mahkemeye vercem. Kusurlu aracımın normalden daha fazya yıprandığını, bakım yaptırdığımda servislerin kusuru görmezden geldiklerini, araç sahiplerini bilgilendirmediklerini.vb....


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Şub 2013 22:54 
adres63 yazdı:
Benim araçta 2010 model ve 4a91 motor numaralı ama aynı sıkıntı aldığımdan beri bendeki arçtada var.Bazen 2.denemede bazen biraz daha bekleyip bırakınca marş almadığı halde bırakınca çalışıyor.Anlaşılan mahkeme yolu gözükecek bizlere.


Alın işte arkadaşın garantisi bitmiş ve mağdur olmuş. TEMSA yı savunan arkadaşlar şimdi nerdesiniz.!!!!Ben aracımı kontrole verdim eğer sorun çıkarda parça değişimi olursa mahkemeye vercem. Kusurlu aracımın normalden daha fazya yıprandığını, bakım yaptırdığımda servislerin kusuru görmezden geldiklerini, araç sahiplerini bilgilendirmediklerini.vb....


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Şub 2013 00:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Hepinize geçmiş olsun arkadaşlar. En büyük derdiniz bu olsun ne diyeyim.

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Şub 2013 11:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Tem 2011 16:59
Mesajlar: 703
İsim: mustafa
Araç: mıtsubıshı colt 1,5 instyle florit yeşil
Meslek: çalışan
Kan grubu: Arh+
Yaş: 29
bence temsa hiç ilgilenmez nedeni ise ortada bi problem yok genelde l200 ve colt larda marş ın geç alma olayını çok duydum hatta ben ilk aracı aldığımda arkadaş marşa çok basıyorsun marş dinamosunun kömürü bitecek dedi. bende basmassam stop eder motor çalışmaz dedim aradan yaklaşık 2,5 yıl geçecek ama hiç birşey olmadı. hatta soğuk havalarda motor sanki çalışıp çalışmamak aasında kalıyor; ama biraz gaza basınca toparlıyor ben alıştım mesela başka araçlara binince hemen marş alıyor ama mitsularda hemen almıyor bana kalırsa mivec moturundan kaynaklanıyor. ama şunu duymassınız kolay kolay kışın -30 derecede olsa mivecler çalışır akü iyi olduğu sürece fazla kafaya takmaya gerek sadece geç alıyor olay bu


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Şub 2013 13:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Bence telaşa mahal yok. Adamlar 2010 ve 2011 model araçlarda böyle bir problem var diyor. Sonuçta henüz garanti dışı kalma durumu yok. Bir an önce servise götürüp ölçtürtmek lazım. Gerekiyorsa zaten garantiden değişecek.
Bunun yanında zaten aracında bir sıkıntısı olduğunu düşünen kişi servisin başını yeterince ağrıtır gibime geliyor. Şimdiye kadar böyle bir problemi olduğunu düşünmeyen yada farketmeyen araç sahibinin fazla bir seçeneği yok diye düşünüyorum.

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Şub 2013 15:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2012 09:03
Mesajlar: 13
İsim: ENGİN
Araç: MİTSUBİŞHİ ASX
Meslek: MEMUR
Kan grubu: ARH$
Yaş: 35
Arkadaşlar bu konu başlığını açmakla ne kadar iyi etmişim,ben arabayı 2012 haziran ayında ikinci el aldıydım 13500 km şuan 27600 lerde,kasım ayına kadar hiç birşekilde (arabanın iç plastik aksamı hariç) her konuda memnun kaldım,geç marş basma olayınıda havalar soğuyunca fark ettim ki saysam iki elin farmaklarını geçmez bunun sayısı,
ama sonuçta normal olmayan bi durum ve olayı böylelikle gündeme getirdim,gerek internetten gerek servis ve temsayla görüşerek,en son arabanın sözkonusu parçasının değişimine karar verildi ve garanti kapsamında parça siparişi verildi ve malesef bu gün itibariyle 20. gün ve hala servisten bi haber yok aradım geçen cuma bu hafta içi gelir dediler ama ses yok ,sıkıntı şu farzedelemki arabanın çalışmasını engelleyen bi aksamda sıkıntı yaşasak araba bu süre içinde serviste yatacak ve sizde mağdur olacaksınız,yani böyle ciddi bir arızada(Allah korusun) malesef mağduriyetimizi anlayabilecek bi muhatap bulamayacağız çünkü parça japonyadan geliyordur ve geç gelmesi servisçe gayet normal yani hala coğrafi uzaklıkların böyle bahanelere sebep olamadığından haberleri yok yada hesaplarına öyle geliyor,2010 yılında pejo arabama motor beyni değişecekti,fransadan sipariş verildi 9. gün arabamı bana teslim ettiler parçayı uçak kargoyla getirttiklerini söylemişlerdi,(temsa herhal gemiyle getirtiyordur)
arkadaşlar,forumu her fırsatta akip ediyorum,garanti meselesini servis ve satış bölümüyle ben bayağı tartıştım,ve şunuda söyleyeyim mahkeme yolu açık bi konu sonuçta üretim hatası olan bi problemin takibini yetkili firmanın yapması lazım,diğer firmalar en azından öyle yapıyor,buda emsal bi uygulama olarak kabul edilebilir,bence bu konuda tüketici haklarıyla irtibata geçebilirsiniz,yoksa temsanın bakış açısını ben daha öncedende yazmıştım onlara göre bi sııntı varsa bunu kullanıcı üç yılda yani garanti süresince fark etmekle yükümlü, kısacası sıkıntılarımızın takipçisi kendimiz olacağız yoksa hiç birimizi temsa arayıp gelinde aracınızı kontrol edelim böyle böyle bi problem var ,sizde varmı yokmu demedi demezde!!
yani TEMSANIN savunulacak hiç bir yönü yok zaten ben yazıları okurken hiçbir arkadaşında böyle birşeyi ima ettiğini düşünmedim,bu konunun tartışılması bile anlamsız,biz şuan bu sıkıntıları yaşıyorsak tek sorumlu bence TEMSA DIR....
Hayırlısı parça değişimi gerçekleşirse bilgilendirmelere devam edeceğim saygılar...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Şub 2013 23:38 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Haz 2012 18:33
Mesajlar: 1032
Şehir: Adana
İsim: Arcan ARICAN
Araç: Lancer 1.6 ADRICLARN MT SR Evo X Bodykit
Meslek: Otelcilik
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 41
Açıkcası ben problemi forumdan öğrendim. Bu anlamda Mitsubishi Türkiye temsilcisi olan Temsa'nın vurdumduymazlığı aşikar. Benim araba hala garanti kapsamında olduğu için; ÖZPAM'a, Sabit Bey'e Erdal Usta'ya tekrar teşekkürler; çok hızlı bir şekilde ilgilendiler sağolsun. Ama arabadaki bu arıza Mitsubishi tarafından Temsa'ya ve bülten ile de servislere bildirilmiş ise "2011 modellerin 1 senesi, 2010 modellerin sınırlı ayı kalmıştır. Garanti kapsamından çıkınca parasıyla yaptırsınlar" mantığı güdülmüş olabilir. Sonuçta araba arıza yapmayınca servise falan gittiği yok. 10 sen bin. (10binde bir bakım bi mitsubishide var) Tüketici derneklerine başvurulursa muhtemelen olumlu sonuç alınır ve Mitsubishi tarafından karşılanmak üzere değişime zorlanabilir. Sonuçta Temsa'ya tüketici hakem heyeti kararı giderse ve "yaptırmak zorundasınız" denirse, temsa da bunu japonyaya gönderip "kardeşim, bu parça arızalıymış, bak bizden değişim istiyorlar, ayıplı mal satmışınız bize, ücretsiz değiştirin şunu" diye baskı kurabilir. Yada ben hayal kuruyorumdur :)

_________________
Aracım Hakkında Herşey viewtopic.php?f=33&t=10117


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Şub 2013 00:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2012 13:07
Mesajlar: 99
Şehir: malatya
İsim: ejder
Araç: asx 2013
Meslek: subay
Kan grubu: ab -
Yaş: 41
Arkadaşlar, servisten aradılar, parçalar gelmiş, 1,5 gün sürecekmiş, çağırdılar. inş. iyi olur..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Şub 2013 16:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Mitsubishi Japonya kabul etmemiş olsa bu parçalar garantiden değiştirilmezdi. Hatta Japonlar bu parça garantiden değişecek demese Temsa yanına bile yaklaşmazdı bu işin.

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Şub 2013 19:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2012 13:07
Mesajlar: 99
Şehir: malatya
İsim: ejder
Araç: asx 2013
Meslek: subay
Kan grubu: ab -
Yaş: 41
bugün servise bıraktım değişim için :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 431 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye