Zaman: 05 May 2024 21:21

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 431 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 22 May 2013 14:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Şub 2013 21:22
Mesajlar: 127
Şehir: Ankara
İsim: Akif
Araç: Mitsubishi Lancer Sportback 1.6
Meslek: araş. gör.
Yaş: 25
Merhaba ben de şeref oto da yaptırdim. Herhangi bir sorun yaşamadım şuana kadar. İşlem de kolay, mut ta bir arıza göstermez. Sıkıntınızı açıkça anlatın yardımcı olacaktırlar. Bugün de garanti kapsaminda soyulan direksiyonumu değistirmeye gideceğim şeref otoya. Ben ilgilerinden memnunum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 May 2013 21:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2012 21:49
Mesajlar: 68
Şehir: Ankara
İsim: Denizhan
Araç: Mitsubishi Colt
Meslek: Öğrenci
Yaş: 22
Parçayı sipariş ettiler, iki gün içinde değişim yapılacak. Yapılınca buradan durumu paylaşacağım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2013 00:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 20:40
Mesajlar: 213
Şehir: Gaziantep
İsim: Evrim
Araç: asx 2011
Meslek: Reklam
Yaş: 31
Gerçekten çalışmaları güzel Şeref otonun. Denizhan hocam mümkün olursa murat ustayada selamları iletirsen sevinirim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2013 00:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2012 21:49
Mesajlar: 68
Şehir: Ankara
İsim: Denizhan
Araç: Mitsubishi Colt
Meslek: Öğrenci
Yaş: 22
İletirim selamınızı Evrim bey ;)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 May 2013 12:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2012 21:49
Mesajlar: 68
Şehir: Ankara
İsim: Denizhan
Araç: Mitsubishi Colt
Meslek: Öğrenci
Yaş: 22
Arkadaşlar bugün sabahtan götürdüm aracı, işleme aldılar hemen. Yaklaşık 2 buçuk saat sürdü. Sonra topladılar aracı. Ancak araç çalışmadı arkadaşlar, evet. Marş veriyor, motor çalışmaya başlıyor ve 1 sn içinde duruyor. MUT a falan bağladılar, onu da tam ayarlayamadılar. Sonra tekrar açmaya başladılar motoru, baktım uzun sürecek (öyle dediler) ayrıldım servisten. Bitince haber verecekler. Ben de tekrar bilgilendiririm sizi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 May 2013 15:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Dişli konumları kaymış olmasın, yani zamanlama hatasına neden olacak bir kayma vs yaptılar ise benim aklıma ilk bu geliyor.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 May 2013 18:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2012 21:49
Mesajlar: 68
Şehir: Ankara
İsim: Denizhan
Araç: Mitsubishi Colt
Meslek: Öğrenci
Yaş: 22
nightmare115 yazdı:
Dişli konumları kaymış olmasın, yani zamanlama hatasına neden olacak bir kayma vs yaptılar ise benim aklıma ilk bu geliyor.


Ona benzer bir şey olmuş, anlattı da tam neyi kastetti anlamadım. Neyse düzeltmişler, arabayı aldım. Sağolsunlar arabayı orada bırakacağım zaman metroya bıraktılar beni, almaya geldiğimde metrodan aldılar. Gayet güler yüzlü hizmet veriyorlar. Tavsiye ederim Şeref Oto'yu.

Araç hakkında uzun vade izlenimlerimi tekrar paylaşacağım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 May 2013 22:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 20:40
Mesajlar: 213
Şehir: Gaziantep
İsim: Evrim
Araç: asx 2011
Meslek: Reklam
Yaş: 31
Geçmiş olsun. Güle güle kullanın.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Haz 2013 18:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Mar 2013 15:10
Mesajlar: 38
Şehir: istanbul
İsim: semih
Araç: asx
Meslek: emekli
Kan grubu: ab+
Yaş: 50
Arkadaşlar merhaba. 2012 model, mart 2013 çıkışlı asx invite sahibiyim. Yakıt, konfor, karizma süper. Park halindeyken bir saat kadar telefonu arabada şarj ettim. Bir yarım saat sonra marşa bastım tık yok. Herhangi bir "gıy gıy" sesi, "tık" sesi hiç yok.[marş motoru hiç çalışmadı] Beş on dakika sonra tekrar denedim çalıştı. Aynı olayı üç dört saat sonra birdaha yaptı. Bununla paralel airbag ikaz lambasıda her kontak çevirişimde yanıp kısa bir süre sonra söndü. Ayrıca motor çalıştığında yoğun bir benzin kokusu yayıldı. Sorun geç marş basma sorunumu yoksa aküyümü zayıflattım. 2,5 aylık sıfır araba ve bu problem...Fikirlerinizi bildirirseniz sevinirim...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Haz 2013 19:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Mar 2013 15:10
Mesajlar: 38
Şehir: istanbul
İsim: semih
Araç: asx
Meslek: emekli
Kan grubu: ab+
Yaş: 50
Rodyo dinliyebilecek şekilde kontağı açık bırakmıştım Vedat bey, yani 1. kademede..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Haz 2013 01:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Ara 2010 00:28
Mesajlar: 98
Şehir: Bursa
İsim: İbrahim
Araç: Lancer İnvite 2011 beyaz
Meslek: İnsan Kaynakları Yöneticisi
Yaş: 31
Arkadaşlar bursa sevtaşta bu sıkıntıyla ilgili değişim yapan var mı



Sent from my iPad using Tapatalk HD


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Haz 2013 23:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Ara 2010 00:28
Mesajlar: 98
Şehir: Bursa
İsim: İbrahim
Araç: Lancer İnvite 2011 beyaz
Meslek: İnsan Kaynakları Yöneticisi
Yaş: 31
Merhaba arkadaşlar
Geçen hafta bu marş sıkıntısıyla ilgili servise gidip kayıt aldırttırtım
Temsa ile görüşüp dönüş yapacaklarını belirtmişlerdi
Bu akşam bursa sevtaş servis müdürü aradı
Aracımda lpg olduğu için temsa parça değişimini garantiden yapmıyormuş
Bunu söyledikten sonra resmen dumur oldum,
Lpg ile ne alakası var dedim, bültenden vs bahsettim hepsinden haberi var ama yapabileceğim birşey yok dedi, temsadan böyle cevap geldi dedi
Forumda ve bursa buluşmasından edindiğim bilgilere göre, aracında lpg olanlar da bunu istnabul ve ankarada sorun çıkartmadan değiştirmişler
Servisler arassı böyle bir süreç farklılığı nasıl olabiliyor
Sen bülten hazırla, şu şu şikayet ile gelenlerin garanti kapsamından değişimini yapın diye servislere bildir sonra araçta lpg den dolayı garanti dışı muamele uygula
Hayır benim aracımda lpg olmasaydı değiştireceklerdi yani bu şu anlama gelmez mi, araçta ki kronik bir sorun var ve bunu kabul ettiklerini...

Yarın temsayı kendim arayacağım bakalım duruma göre tüketici haklarına şikayet edeceğim gerekirse


Arkadaşlar sizlerin önereceğiniz bir şey olur mu?


Sent from my iPad using Tapatalk HD


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2013 14:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Nis 2013 13:29
Mesajlar: 6
İsim: Murat
Araç: Lancer Sportback
Meslek: Ozel Sektor
Yaş: 37
HİÇ BİR ÜCRET TALEP EDEMEZLER. SANAYİ BAKANLIĞI GARANTİ YÖNETMELİĞİNE VE TÜKETİCİ KANUNUNA AYKIRI. Bana da sıkıntı çıkartmışlardı. aşağıdaki maili tüm ceo ve yönetim kuruluna gönderdikten sonra ücretsiz yaptılar. HAKKINIZI SONUNA KADAR ARAYIN.

Sn. Yetkili / İlgili,

2011 model Lancer Sportback aracımı 2011 senesinin Nisan ayında İstanbul Yetkili Satıcınız Ulugöl Otomotivden satın aldım. Bu geçen süre içerisinde genel olarak aracımdan memnun olduğumu belirtmek isterim.

Ancak, yaklaşık 1 senedir aracımda ara ara “Geç Marş Basma” problemi yaşamaya başladım. Zaman zaman yaşadığım bu sorunu önceleri önemsemezken internet sitelerinde de ( örnek link ) aynı şikayeti yaşayan onlarca kişinin de olduğunu gördüğümde konuyu araştırmaya başladım. Araştırma neticesinde arızanın 4A9 motor modeli olan araçlarda yaşandığını, bu arıza ile ilgili Mitsubishi firmasının Temsa aracılığı ile Yetkili Servislerine bir bülten yayınladığını ( 445 nolu bülten ) öğrendim. Bu bültende bu anlatmış olduğum şikayet ile ilgili tüketicinin başvurusu olduğunda ilgili parçaların Garanti Dahilinde değiştirilmesi gerektiği yazıyordu. Yazıyordu diyorum çünkü bu bülteni bizzat servisinizde okudum.

Mart ayının ilk haftası aracımın periyodik bakımı için Yetkili Servisiniz Libadiye Ulugöl Otomotive aracımı bırakırken bu şikayetimden de bahsettim. Sağ olsunlar bu şikayetim ve diğer şikayetlerim ile yakından ilgilendiler. Sorunum ile ilgili Temsa ile irtibata geçeceklerini ve onarım onayı geldikten sonra beni arayacaklarını ilettiler. Nitekim bugün ( 27.03.2013 ) servis beni arayarak onayın ve ilgili parçaların geldiğini, müsait olduğumda aracımı servise bırakabileceğimi, onarımın da yaklaşık iki gün süreceğini ilettiler. Buraya kadar hiçbir sorun yok. Özellikle belirtmek isterim Yetkili Satıcınız ve Yetkili Servisiniz Ulugöl Otomotivden son derece memnunum. Servis müşteri memnuniyetlerini maximum seviyede korumaya çalışıyorlar, ilgili ve alakalılar. Özellikle Servis Yetkilisi Bünyamin Bey ve Atölye Ustanız Turgay bey işlerine son derece hakim.

Gelelim asıl meseleye, servis yetkilisi beyefendi bu onarım ile birlikte araçta bir takım malzemelerin daha değişmesi gerektiğini ve bu malzemelerin ücretinin benden talep edileceğini iletti. Ortalama bu malzemeler 80 – 100 TL civarında bir ödeme yapmam gerektiğini bana ilettiler. Telefonu kapatır kapatmaz Temsa Diyalog ile iletişime geçerek şikayetimi dile getirdim. Yaklaşık yarım saat sonra Temsa Yetkilisi Serkan Bey tarafıma geri dönerek şikayetimi dinledi. Değişecek parçaların sarf malzemesi olduğunu dolayısı ile bu ücretin alınması gerektiğini bana iletti. Ben de kendilerine ; Garanti Dahilinde olan bir araca yine Garanti Dahilinde bir onarım yapılacaksa nasıl olur da ücret talep edersiniz, durum Mitsubishi ‘nin de kabul ettiği ve onarım için bildiri yayınladığı “seri üretimden kaynaklanan fabrikasyon motor arızası” olduğunu “mekanik motor arızası yani teknik bir problem” diye üstüne basa basa bildirmeme rağmen Serkan bey alay eder gibi durumun sürüş konfor ile alakalı olduğu iddiasında bulunmakta ısrar etti.

Şimdi size soruyorum, Mitsubishi firması 4A9 motorlarda bir sorun olduğunu kabul ediyor. Ücretsiz onarım yapacaksınız diyor. Sizin Temsa’nız onarımı ücretsiz yaparım ama motorun içerisindeki contayı sarf malzemesi olarak kabul eder, antifrizini boşaltmam lazım der senden bütün bunlar için para alırım der. Peki aracın garantisi ???... Şaka mı bu… Nasıl bir garanti anlayışı… Nasıl bir mantık… Bu uygulama 4077 nolu Tüketicinin Korunması Hakkındaki kanunun bu neresinde yazıyor. Kanunen Garanti Dahilinde olan ayıplı / gizli ayıplı bir ürünün onarımı tamamen ücretsiz olmalıdır. Ücret talep edilmesinin hiçbir hukuki dayanağı yoktur. Düşünün evinize bir buzdolabı alıyorsunuz 1 sene sonra cihazın kompresörü ( motoru ) arıza yapıyor. Servis gelip motoru ücretsiz değiştiriyor ancak onarım esnasında sistemdeki gazı da boşalttığından sizden ayrıca gaz şarjı ücreti talep ediyor. Neymiş efendim soğutucu gaz sarf malzemesiymiş. Ne kadar saçma değil mi… bu durumun sizin uygulamanızdan hiçbir farkı yok. Bir de alay eder gibi yetkiliniz Serkan bey durumun konfor ile olduğunu iddia ederek yapılan işlemin keyfi olduğunu ima ediyor. Şaka gibi… Üretimsel hatalı bir motordaki keyfi onarımı bana lütfen açıklayınız. Bugün saat 17:00 civarındaki arama kayıtlarımın dinlenmesini talep ediyorum. Dinleyin ki bu rezalete bir de siz şahit olun. Bünyenizdeki teknikten anlayan arkadaşlarınız bu sorunun uzun vadeli kullanımda ne gibi sorunlara gebe olduğu konusunda sizleri aydınlatsınlar bir zahmet. Anlatsınlar ki konfor ve teknik konusunda ayrımı telefona cevap veren arkadaşlarınız da öğrensin.

Nerede kaldı şimdi Temsa ‘nın Müşteri Memnuniyeti. Siz tüketici kanunlarını böyle mi uyguluyorsunuz. Kurumsal mısınız … ASLA… Bu hata ile ilgili nasıl diğer markalar araçlarını çağırıyor, sizin de çağırmanız gerekirdi. Ama bu davranışı sizden beklemek sanırım hata olur. bu benim 2. Mitsubishi aracım ancak emin olun bu zihniyetle giderseniz son olacak ve mümkün olduğunca da Temsa yı bu zihniyetinden dolayı reklam etmeye devam edeceğim. Bunu bir tehdit olarak algılamayın. Emin olun ki, sonucun olumsuz olması halinde hukuki haklarımı aramak için sonuna kadar mücadele edeceğim. Hatta bu durumda onarım yaptırmayarak direk mahkemeye bile başvurmayı düşünüyorum.

Saygılarımla,


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2013 14:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Nis 2013 13:29
Mesajlar: 6
İsim: Murat
Araç: Lancer Sportback
Meslek: Ozel Sektor
Yaş: 37
GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİK Ücretsiz Tamir Yükümlülüğü (14.06.2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmi Gazete)
Madde 13 — Satıcı, malın; garanti süresi içinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.Arızalarda kullanım hatasının bulunup bulunmadığı servis istasyonları, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla; bu malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisi tarafından düzenlenen raporla belirlenir.
Tüketiciler, bu maddenin ikinci fıkrasında belirtilen rapora ilişkin olarak bilirkişi tarafından tespit yapılması talebiyle ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurabilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Haz 2013 16:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Ben söz konusu parça değişimini ve de soyulan vites topuzumu ücretsiz yaptırdım, aracımı yıkatarak teslim ettiler. Siz bedel ilgili talpete bulununca ağız değiştirip biz garantiden yapılması gereken değişimi ücretsiz yaptık müşterimize değişim esnasında farkettiğimiz ve sarf malzemesi kullanarak giderebileceğimiz bilmemne sorunu şeyisi kılı tüyü falanı filanını bildirdik ve dilerse sorunu halledebileceğimizi ve masrafını bildirdik diyeceklerdir. Ben servis olsam böyle derdim herhalde. Talep edeilen bedel tamamen 445 nolu bültendeki arıza haricinde aracın diğer kılı tüyü püsürüğü ile ilgili olduğu için bedel talep edilmiş müşterimiz tarafından garanti kapsamındaki tamir ve değişim için para talep edildiği şeklinde yanlış anlaşılmıştır.... gibisinden cevap verirler.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Haz 2013 23:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
bende bugün kayıt açtırdım izmitte,parça gelince arayacaklar

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Tem 2013 18:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
parç geldi ve bugün birkaç saatte değiştirdiler.

Aracın üst kısmından kolayca halletmiş Yusuf usta.

İlk gözlenimlerim motor sesi cidden azalmış.Ek olarak ayağınızı gazdan çektinizmi öne yığılmada azalmış.Debriyajı usta ayarladı sanırım.sertleşmiş ancak vites geçişleri bu sayede daha sarsıntısız olmuş.Şuanlık çok memnunum.Herhangibir ücrette ödemedim.Tavsiye ederim İzmit Arp

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Tem 2013 01:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2011 13:32
Mesajlar: 780
Şehir: Ankara
İsim: Gökhan
Araç: 2011 Colt AMT
Meslek: Akademisyen
Yaş: 34
malum sorunun tespiti için ben de başvurdum servise. araba servisteyken de geç marş alınca açıklamaya gerek kalmadı, hemen parça talebinde bulundular. bakalım parça bir gelsin hele.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Tem 2013 11:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2013 10:27
Mesajlar: 542
İsim: Sami
Araç: Colt 2011
Meslek: serbest
Yaş: 33
Hayret nasıl oldu hemde yaz mevsiminde, ben bir türlü yaptıramadım ama değişim yapıldı.
Acaba bizim motor yağları da çok mu kalın(10-40) bağzı araçların kitapçıklarında yazıyor kalın motor yağı geç marş yapar diye. birde kitapçığında yazıyor kısa mesafede fazla kullanınca motorda kurumlanma ve geç marş olabilir diye,
Buna rağmen bizim araçlarla ilgili yayınlanmış bir bülten de var.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Tem 2013 16:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2011 13:32
Mesajlar: 780
Şehir: Ankara
İsim: Gökhan
Araç: 2011 Colt AMT
Meslek: Akademisyen
Yaş: 34
sık olmasa da yazın da oluyor bende. aslında kışın olduğu gibi bariz bir geç marş almadan da bahsetmiyorum, aracın nispeten daha gürültülü çalıştığı, kontağı ilk çevirmenin ardından geçen milisaniyelerle ifade edilebilecek bir gecikme. aracı tanımayanların kolay ayırt edebileceği bir gecikme değil doğrusu. şehir değiştirmeyi düşündüğümden gitmeden yaptırayım dedim şeref otoda.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 431 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 19 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye