Mitsubishi Club Turkey
http://www.mitsubishiclubturkey.com/

şimdi de EFSAVER?
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=25&t=975
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  bacey [ 06 Eyl 2010 13:41 ]
Mesaj Başlığı:  şimdi de EFSAVER?

http://www.efsaver.com/tr/anasayfa.php

http://www.efsaver.com/tr/sayfaurunler.php

hadi bakalım uzmanlar konuşsun :Bravo:

Yazar:  toşu [ 06 Eyl 2010 14:14 ]
Mesaj Başlığı:  Re: şimdi de EFSAVER?

Baceycim sürekli kafamızı karıştırıp duruyorsun :roll:

Ben şu açıdan bakıyorum.
düşününki bu cihaz gerçekten araca zarar vermiyo ve %30 tasarruf sağlıyo.

yani şuanda benim aracım şehir içi ortalama 7 lt yakıyo bu cihaz takılırsa şehir içi 5lt yakacak :shock:
Şehir içi 5lt şehirler arası 4lt benzinli motor için inanılmaz rakamlar.
Performansıda düşürmediğini hatta arttırdığını düşünürsek.
Mitsubishi manyak değil heralde, hemen bugünden itibaren ürettiği araçlara takmaya başlar bence.
Otomobil firmaları bunları kullanmadığına göre vardır bi bit yeniği

Yazar:  hilmi [ 06 Eyl 2010 20:10 ]
Mesaj Başlığı:  Re: şimdi de EFSAVER?

siteye baktım, elle tutulur adam akıllı veri yok, güvenilir bulmuyorum.yıllardır sürekli olarak piyasaya bu tarz ürünler çıkmaktadır ama bunlar söylenenin %1ini ancak yapabilir ve harcadığınız para ile ve aracınıza verdiğiniz zararla kalırsınız.

şu ana kadar bildiğim 2 ürün var bu konuda denenmiş:

1-nanocharger
2-nnt nin ürünleri

arkadaşlar dyno üzerinde ve yakıt hesaplamasında denediler, ikiside düşük miktardada olsa güç kazancı ve yakıt tasarrufu sağladılar.

Yazar:  bacey [ 07 Eyl 2010 12:48 ]
Mesaj Başlığı:  Re: şimdi de EFSAVER?

arkadaş lacak gibi alsın da bir bakalım :)

Yazar:  akerimoglu [ 07 Eyl 2010 12:56 ]
Mesaj Başlığı:  Re: şimdi de EFSAVER?

Öğrenciyken mühendislik fakültesinde okuyan bir arkadaşa hocası, bu eko66 tartışmaları üzerine şöyle demiş,

- Siz %30, %35' leri bir kenara bırakın, %3 tasarruf yapabilen teknoloji üretin siz ve ben dahil tüm bu sınıf o dakika köşeyi dönelim :)

Yazar:  akerimoglu [ 07 Eyl 2010 13:02 ]
Mesaj Başlığı:  Re: şimdi de EFSAVER?

Ha ben size benim gibi Laz işi yakıt tasarrufu yapma tüyosunu vereyim. Hepiniz de bana dua edin :)
Şehir içi düşük hızlarda araç kullanıyorsanız, lastik basıncını 2 kademe artırın. %2 - %5 aralığında yakıt tasarrufu sağlarsınız.
Ben bu uygulamayı yapıyorum. En az hata payı olan hesabımda, Carisma' da 30' hava ile 23 KRŞ, 32' hava ile 21 KRŞ tüketimim olmuştu. 2 tekrar yaptım, ikisinde de aynı verilere ulaştım.

Zaten oldukça mantıklı. Şişen lastiğin tutunma yüzeyi azaldığından, sürtünme azalıyor. Dolayısıyla motora binen güç azalıyor, yakıt sarfiyatı da azalıyor.

Tabi uygulamayı sakin kullanımlarda yapmak mantıklı, orta ve üzeri hızlarda yapılırsa fren mesafesini uzatacağından tavsiye etmiyorum.

Yazar:  atayum [ 07 Eyl 2010 14:29 ]
Mesaj Başlığı:  Re: şimdi de EFSAVER?

örnek olarak gösterdiği araç ne biliyormusunuz ?

89 model bir Renault Flash... yani şuanda hurdaya ayrılabilen bir araç üstelik karbüratörlü... o tip araçlar için hava-yakıt karışımını çok iyi düzenleyen bir sistem olduğunda ciddi performans artışı sağlayabilirsiniz. fakat yeni nesil (bazıları çok noktadan) enjektörlü ve yanma odalarının bile geometrisindeki binde bir milimetrelik hassasiyetlerle üretim yapan sistemlere nasıl karşı gelebileceğini ben anlamıyorum.

Yazar:  toşu [ 07 Eyl 2010 15:34 ]
Mesaj Başlığı:  Re: şimdi de EFSAVER?

atayum yazdı:
örnek olarak gösterdiği araç ne biliyormusunuz ?

89 model bir Renault Flash... yani şuanda hurdaya ayrılabilen bir araç üstelik karbüratörlü... o tip araçlar için hava-yakıt karışımını çok iyi düzenleyen bir sistem olduğunda ciddi performans artışı sağlayabilirsiniz. fakat yeni nesil (bazıları çok noktadan) enjektörlü ve yanma odalarının bile geometrisindeki binde bir milimetrelik hassasiyetlerle üretim yapan sistemlere nasıl karşı gelebileceğini ben anlamıyorum.


Bütün olay burdan kaynaklanıyo. çok iyi bir tespitte bulunmuşsun. :good:

Yazar:  bacey [ 07 Eyl 2010 17:31 ]
Mesaj Başlığı:  Re: şimdi de EFSAVER?

atayum yazdı:
örnek olarak gösterdiği araç ne biliyormusunuz ?

89 model bir Renault Flash... yani şuanda hurdaya ayrılabilen bir araç üstelik karbüratörlü... o tip araçlar için hava-yakıt karışımını çok iyi düzenleyen bir sistem olduğunda ciddi performans artışı sağlayabilirsiniz. fakat yeni nesil (bazıları çok noktadan) enjektörlü ve yanma odalarının bile geometrisindeki binde bir milimetrelik hassasiyetlerle üretim yapan sistemlere nasıl karşı gelebileceğini ben anlamıyorum.


yok abi araç listesi kabarık, vectra opel vs de var listede...

Yazar:  atayum [ 07 Eyl 2010 17:47 ]
Mesaj Başlığı:  Re: şimdi de EFSAVER?

bacey yazdı:
atayum yazdı:
örnek olarak gösterdiği araç ne biliyormusunuz ?

89 model bir Renault Flash... yani şuanda hurdaya ayrılabilen bir araç üstelik karbüratörlü... o tip araçlar için hava-yakıt karışımını çok iyi düzenleyen bir sistem olduğunda ciddi performans artışı sağlayabilirsiniz. fakat yeni nesil (bazıları çok noktadan) enjektörlü ve yanma odalarının bile geometrisindeki binde bir milimetrelik hassasiyetlerle üretim yapan sistemlere nasıl karşı gelebileceğini ben anlamıyorum.


yok abi araç listesi kabarık, vectra opel vs de var listede...


ona baktım ben de zaten.

listede dünya araç var ama sadece 89 flash'ın dyno testi var :)

göstersin hepsinin DYNO testini o zaman ben alacam ilk başta...

Yazar:  salonkybele [ 08 Eyl 2010 17:35 ]
Mesaj Başlığı:  Re: şimdi de EFSAVER?

arkadaşlar 2006 yılında bu tasarruf cihazlarından otomatik 2001 pejo 206 aracıma takmıştım (bilezik gibi bişey benzin hortumuna bağladılar)yaklaşık 2000 km yaptıktan sonra aracımı satmıştım tam ölçemedim ama sanırım hiç bir faydasıda olmamıştır
birde dikkat ettinizmi büyük hacimli motorlarda tasarruf daha yüksek görünüyor bence bu iş bir furya halini aldı dediğiniz gibi böyle bişey oluş olsa araç firmaları neden takmasın verilerini aslan gibi işte en düşük benim demesin kanaat getirek akıl karı değil

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/