| Mitsubishi Club Turkey http://www.mitsubishiclubturkey.com/ |
|
| BURSA SEVTAŞ http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=26&t=1075 |
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) |
| Yazar: | atayum [ 01 Eki 2010 11:04 ] |
| Mesaj Başlığı: | BURSA SEVTAŞ |
Bir Sonraki Mesajımı Okuyunuz Lütfen Merhaba, Geçen gün tekleme problemi için gittiğim sevtaş servisinde arkadaşlar sorun yok deyip göndercekken bilgisayara bağlanmalarını istedim ve bunun için benden 100+KDV istediler. Diğer her işi, ustası, yönetimi iyi olabilir bunu yapan bir kişi de olabilir hepsine mal edemem desem yalan olur çünkü ben her zaman bu kişilerden hizmet alıyorum. 1 sefere mahsus bir olay değil bu. Ne zaman gitsem sürekli geçirme arzusu veya bir bakım ve tamir için isteksizlik var. Bir diğer örnek, yol bilgisayarının ekranı yanıp sönüyor, açıp soketlerini kontrol edelim bozuksa değiştirelim diyorum adamlar hiç kılını kıpırdatmıyor, biz bunu biliyoruz, 350+KDV verirseniz değiştirirz. BU MUDUR SİZİN SERVİS ANLAYIŞINIZ ??? |
|
| Yazar: | bacey [ 01 Eki 2010 12:17 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ (Uzak durun) |
BAN o zaman
|
|
| Yazar: | nightmare115 [ 01 Eki 2010 17:12 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ (Uzak durun) |
bir servis bu kadar mı açıkça bana sakın gelmeyin diye bas bas bağırır. anlaşılması güç bir yaklaşım. |
|
| Yazar: | Janissary [ 01 Eki 2010 18:08 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ (Uzak durun) |
Sevtaştan Tayfun Özvatan'ı tanıyorum bir soralım bakalım |
|
| Yazar: | hero4262321 [ 01 Eki 2010 18:13 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ (Uzak durun) |
Temsa'ya mail ile bildirimde bulunabilirsin. Özen göstereceklerdir... |
|
| Yazar: | COLT_74_INSYTLE_1.5 [ 02 Eki 2010 16:05 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ (Uzak durun) |
mitsubişhi servislerin bu konuda ki tutumlarını anlayamıyorum. bir ses var diye gitsem bakarız şu fiyat. bence arıza tespitlerinden para alınmamalı.cünkü coğu yedek parca vs sende temin dısardan cıkma filan zor oluyor. mesala bartın servis arabaya 6 bin tl lik masraf ediyorum pasta cila parası diyor.ön tampon değişmiş parlıyo kaput tabiki mat.auto king lerde 10cm yer için o bölgenin hertarafına pasta cıla yapıolar.bunları değerlendirmeleri gerekiyor. |
|
| Yazar: | akerimoglu [ 02 Eki 2010 16:46 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ (Uzak durun) |
Durumu fatura fotokopiniz ile birlikte TEMSA' ta mail ile bildiriniz. Muhakkak geri dönüş olacaktır. |
|
| Yazar: | militar [ 02 Eki 2010 18:42 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ (Uzak durun) |
TEMSA ya acil bilgi verin.. sonucunuda bizlerle paylaşın lütfen... |
|
| Yazar: | hilmi [ 02 Eki 2010 18:52 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ (Uzak durun) |
atayum yazdı: Merhaba, Geçen gün tekleme problemi için gittiğim sevtaş servisinde arkadaşlar sorun yok deyip göndercekken bilgisayara bağlanmalarını istedim ve bunun için benden 100+KDV istediler. Diğer her işi, ustası, yönetimi iyi olabilir bunu yapan bir kişi de olabilir hepsine mal edemem desem yalan olur çünkü ben her zaman bu kişilerden hizmet alıyorum. 1 sefere mahsus bir olay değil bu. Ne zaman gitsem sürekli geçirme arzusu veya bir bakım ve tamir için isteksizlik var. Bir diğer örnek, yol bilgisayarının ekranı yanıp sönüyor, açıp soketlerini kontrol edelim bozuksa değiştirelim diyorum adamlar hiç kılını kıpırdatmıyor, biz bunu biliyoruz, 350+KDV verirseniz değiştirirz. BU MUDUR SİZİN SERVİS ANLAYIŞINIZ ??? ben kendi servisimde böyle bi tutumla karşılaşmadım açıkçası.sorun tespiti için bi fiyatlandırma yapmıyolar.hatta arkadaşımın aracında olan sorunu söylediğimde getirsin yapalım bi ücretsiz check up tespit edelim,isterse çözeriz demişlerdi ![]() buldukları sorundada parça değişimine gitmiyolar mümkünse.tamir mümkünse yapıyolar ben söylemeden.bazen farkında olmadığım ufak tefek kusurları bile bulup hallediyolar
|
|
| Yazar: | toşu [ 02 Eki 2010 19:19 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ (Uzak durun) |
Çok ilginç bencede temsaya bilgi vermek gerekiyor. |
|
| Yazar: | efecelebi [ 05 Eki 2010 17:51 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ (Uzak durun) |
Yolunacak kaz yada ayaklı banknot gibi görülmek çok sinir bozucu... Geçmiş Olsun... |
|
| Yazar: | atayum [ 14 Oca 2011 14:56 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ |
Arkadaşlar Merhaba, Dün öğlenleyin Bursa SEVTAŞ servis müdürü Mustafa Bey aradı, viewtopic.php?f=26&t=1075 bu konu için benden detay öğrenmek istedi ve durum için kendince bir izahat getirdi. Serviste karşılaştığım problemi kendisine anlattım ve o da bazen böyle şeylerin olabileceğini, insanlarla çalıştığını ve yanlış anlaşılma için özür dilediğini açıkladı ve bana "yanlış anlamayın ama bir şirket için olumsuz (Uzak Durun) ifade yayınlanan mesaj için gereğini yapacağınıza inanıyorum" dedi. Ben de Mustafa Bey'in açıklamasına istinaden, konunun silinmemesini burada kalmasını istiyorum. Servis tarafından olumsuz görünen "uzak durun" ibaresi yapılan açıklamaya ve samimiyete istinaden silinmiştir. Kendisi servislerin mağduriyetini ve eleman yetiştirmenin zorluklarını tüm samimiyetiyle açıklamıştır. Ben de kendisine ulaşıp forumu takip etmesi için davetimizi ileteceğim. |
|
| Yazar: | efecelebi [ 14 Oca 2011 14:59 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ |
Yaklaşımından ötürü tebrik etmek lazım, sesinizin can noktasından duyulması da güzel birşey. Tekrarı yaşanmaz inşaallah... |
|
| Yazar: | atayum [ 14 Oca 2011 16:47 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ |
efecelebi yazdı: Yaklaşımından ötürü tebrik etmek lazım, sesinizin can noktasından duyulması da güzel birşey. Tekrarı yaşanmaz inşaallah... Aynen öyle, Sorun için TEMSA arasa belki bu kadar etkili olmazdı ama Sorun kaynaktan çözüldüğü için fazla söze gerek yok, aynı tutumu diğer servislerden ve hizmet veren bütün kurumlardan bekliyoruz. Bu arada MCT'nin yayın ve yapım aşamasında emeği geçen herkese çok çok teşekkür ediyorum. Güzel ama "ilgi ve ilgili yoksunu" araçlarımızın sesini duyurmakta bize aracı olduğu için MCT ailesine tekrar teşekkür ediyorum. |
|
| Yazar: | littlevo [ 31 Oca 2011 03:20 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ |
Mesajı görüp Mustafa Bey'e söyleyen benim.Forum pek sık olmasada takip ediliyor Firmamın isminin olumsuz bir konuda görülmesi beni rahatsız etti ve konuyu kendisine söyledim.Problem halledildiğine göre bir mesele kalmamış.
|
|
| Yazar: | issay [ 02 Ağu 2011 15:27 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ |
SEVTAŞ tan ben de pek menun değilim. Güvenerek gidemiyorum artık. Bir problemim olursa da gitmem heralde artık. Servisteki elemanların iyi bir eğitimden geçirilmeleri gerek. Adamlara bişey soruyorum binbir zahmetle cevap veriyorlar. Tersliyorlar. Tabi hepsi değil. ama genel manada Mitsubishi gibi bir firmanın servisi biraz daha kendine dikkat etmeli. Bir kere güleryüz ve anlayış şart. Tamam pahalı ama herşey para değil. Müşteri ilişkileri çok çnemli... |
|
| Yazar: | catalyst [ 02 Ağu 2011 16:18 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ |
issay yazdı: SEVTAŞ tan ben de pek menun değilim. Güvenerek gidemiyorum artık. Bir problemim olursa da gitmem heralde artık. Servisteki elemanların iyi bir eğitimden geçirilmeleri gerek. Adamlara bişey soruyorum binbir zahmetle cevap veriyorlar. Tersliyorlar. Tabi hepsi değil. ama genel manada Mitsubishi gibi bir firmanın servisi biraz daha kendine dikkat etmeli. Bir kere güleryüz ve anlayış şart. Tamam pahalı ama herşey para değil. Müşteri ilişkileri çok çnemli... Aynen katiliyorum. Bugun bir VW servisine gitseniz satis sorumlusundan ustasina kadar oradaki elemanlar da hicbir sey bilmiyor ama en azindan ilgili davraniyorlar hic olmazsa sizi cicili bicili bayanlar karsiliyor bekleme salonuna yonlendiriyorlar direk. Zaten musteriyi usta takimiyla muhatap edersen olacagi budur. |
|
| Yazar: | Nemesis [ 02 Ağu 2011 16:26 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ |
2 farklı servise gittim ikisinde de böyle bir yaklaşımla bende karşılaşmadım. Demekki Bursa servisi brakmak istiyor ne diyelim... |
|
| Yazar: | senolgonul [ 02 Ağu 2011 16:40 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ |
... |
|
| Yazar: | catalyst [ 02 Ağu 2011 17:53 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: BURSA SEVTAŞ |
senolgonul yazdı: atayum yazdı: Arkadaşlar Merhaba, Dün öğlenleyin Bursa SEVTAŞ servis müdürü Mustafa Bey aradı, viewtopic.php?f=26&t=1075 bu konu için benden detay öğrenmek istedi ve durum için kendince bir izahat getirdi. Serviste karşılaştığım problemi kendisine anlattım ve o da bazen böyle şeylerin olabileceğini, insanlarla çalıştığını ve yanlış anlaşılma için özür dilediğini açıkladı ve bana "yanlış anlamayın ama bir şirket için olumsuz (Uzak Durun) ifade yayınlanan mesaj için gereğini yapacağınıza inanıyorum" dedi. Ben de Mustafa Bey'in açıklamasına istinaden, konunun silinmemesini burada kalmasını istiyorum. Servis tarafından olumsuz görünen "uzak durun" ibaresi yapılan açıklamaya ve samimiyete istinaden silinmiştir. Kendisi servislerin mağduriyetini ve eleman yetiştirmenin zorluklarını tüm samimiyetiyle açıklamıştır. Ben de kendisine ulaşıp forumu takip etmesi için davetimizi ileteceğim. Mustafa bey elinden geleni yapacak biridir benim bildiğim.Garanti kapsamında olan aracımdaki ses problemi için defalarca gittim.Forumda da bu konuda epey yazmıştım.Sorun tam olarak çözülmedi ama;kendisinin bunun için çaba sarfettiğini biliyorum.Ancak önemli olan sonuca ulaşmaktır.Sizi davet etmeli ve sorunu bizzat incelemeli..Ki bunu yaptığını umuyorum.. Benim aracımdaki sorunun birazda psikolojik olduğunu belirtti.?!! Çözdüklerini belirtmiş olmalarına rağmen sesler hala devam ediyor.Bundan sonra tekrar ses için servise gitmeye ben utanıyorum.!Başka bir yerde sorunu kendi param ile çözeceğim.Ondan sonra da satarım herhalde...Zannediyorum ki temsa ucuz araba satmak için kalitesizliği göze alarak sipariş oluşturuyor belli ki aracın bazı donanımlarını ve kullanılacak ürün ve ürün kalitesini kendisi belirliyor. 2010 model 19000 km'deki colt'a keyifle binip hareket ettikten sonra,her bozuk satıhta lanet okumak nasıl bir şey.Temsa yetkililerine yaşatmak isterdim ama nafile..Problemim için Temsa ile görüştükten sonra kayıt açılıyor falan.?Ama araca yine aynı kişi bakıyor.En sonunda adam da bıkıyor herhalde.''Örneğin işim düşüpte gittiğimde,İstanbulda ki Çizgi otomotiv'e de bu ses için gelen olup olmadığını sordum,ooo bir sürü var dedi.Ama sağlam araba diye de ekledi.'' Şimdi soruyorum!!!!Böyle sorunlar varsa???Temsa neden gerektiğinde bu araçları üreten ile temas kurmuyor.???Neden bir mühendis veya her neyse gibi birinde destek alınmıyor.???Ozaman ben Temsa'yı boşuna arayıp medet umuyorum..Demek ki masal: Kullandığım araba çok güzel ama hergün küfrediyorum..Param ile rezil oldum 0 araba keyfi yaşayamadım diye. Bir daha MİTSUBİSHİ ASLA.. Olmaz ama;Umarım bunu Temsa da okur ve müşteri memnuniyeti yoksunu olduklarını idrak eder. Sert olduysa affola Özür dilerim sizin konunuz birazda benim konum oldu.Yaram deşilince dayanamadım. Saygılarımla Olmaz
|
|
| 1. sayfa (Toplam 2 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|