Mitsubishi Club Turkey
http://www.mitsubishiclubturkey.com/

yetkili servislerin müşteriye davranışı
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=26&t=3371
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  salih yıldırım [ 12 Eki 2011 10:33 ]
Mesaj Başlığı:  yetkili servislerin müşteriye davranışı

burasa sevtaş a ugradım 2-3 hafta önce ufak bir hasar durumu vrdı.hasara bakan yetkili kişi ne geldin kardeşim der gibi sordugum sorulara cevap vermek istemedi maliyeti bu şu işlem yapılacak deyip çıktı soru sordugumdada olmaz diyorum kardeş neden anlamıyorsun dedi biraz sonra akıl edip sen ne iş yapıyorsun dedi öğretmenim deyince hali tavrı 90* degişti başladı neden benim istedigim gibi yapamayacaklarını anlatmaya. aklıma pek yatmadı tabi servisten önce kasko firmasının anlaşmalı servisine gitmiştim 200 tl ye halederiz dediler hemde tam benim istedigim gibi..sag ön kapı da 2 küçük ezik düzeltilip boyanacak birde sag taraf marşpiyer kısmı kople düzeltilip boyanacak....servis 800tl civarı tutar dedi ve kapı komple boyanacak dedi parça boya olamz vernik soyulur sonra falan dedi.... kasko firmasının anlaşmalı servisi 200 tl ye yaparız garantili hocam dedi vernik falan da kalkmaz dedi....bu servisleri anlamak zor temsaya şikayet ettim bu şahsı ve servisi geri dönüş yaptılar benide servise davet ettiler hesap soracagız dediler..hadi bakalım hayırlısı honda servislerinde gördügüm ilgi ve alakayı özledim açıkçası neyse ki colt tan çok memmunuz.....................

Yazar:  efecelebi [ 12 Eki 2011 15:37 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

efecelebi yazdı:
Lakin araçlarımızın kalitesi ve bizlerde oluşturduğu tutku olmasa eğer TEMSA ve servis ikilisiyle ilgili birçok arkadaşımızın yaşadıklarından ötürü şimdiye dek çoktaaaan nefret etmiştik bu markadan...

Yazar:  yba_05 [ 12 Eki 2011 21:53 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

Kimsenin hakkını yemem.Benim gördüğüm ilgi çok iyiyidi.DENİZLİ ÖZPAM MİTSUBİSHİ servisinden şuana kadar çok memnun kaldım.Çok ilgili ve güleryüzlü çalışanları var. Ellerinden gelen yardımı yapıyorlar.Kendilerine teşekkür ediyorum.

Yazar:  666 [ 12 Eki 2011 22:28 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

yba_05 yazdı:
Kimsenin hakkını yemem.Benim gördüğüm ilgi çok iyiyidi.DENİZLİ ÖZPAM MİTSUBİSHİ servisinden şuana kadar çok memnun kaldım.Çok ilgili ve güleryüzlü çalışanları var. Ellerinden gelen yardımı yapıyorlar.Kendilerine teşekkür ediyorum.

Yusuf Hocama katılıyorum.DENİZLİ ÖZPAM'a tüm çalışanlarına çok teşekkürler.

Yazar:  vtecmaniaa [ 12 Eki 2011 22:57 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

konya smart ve aldatmaz fena değildi gittiklerim arasında

Yazar:  EVO6134 [ 13 Eki 2011 11:48 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

arkadaşlar aslında ordakikişilerin eğitimsiziliğden ve kynaklanır kendi markasınında zayıf düşürür ben güler yüz ve hizmete ilgi alkaya bakarım
bunlar varsa o servisten vaz geçilmez

Yazar:  mirzaoluturgay [ 13 Eki 2011 12:02 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

Müşteri memnuniyeti Temsa için gerçekten önemli, bilmiyorum sizlerde arandınız mı? Servis sonrası müşteri aramaları oluyor ve detaylı sorular soruluyor, değerlendirmeler yapılıyor. Bu da müşteri değerini gösteriyor. Yetkili servisleri, özel servislerle kıyaslamak zor. İlgili ve güleryüzlü servisleri bırakmak akıllıca değil. Bırakmamakla birlikte iyi ve kötü yanlarını deşifre edebilmek ve önerebilmek gerekir. Saygılar...

Yazar:  catalyst [ 13 Eki 2011 12:43 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

TEMSA'dan aramiyorlar servisin kendisinden ariyorlar. Bir ara Colt zamanlarinda kaporta isi vardi bir serviste yaptirmistim hangisi hatirlamiyorum yildizlar olabilir. Aradilar ne yalan soyliyim memnun kalmadim boyada dalgalanma var dedim. Ertesi gun kaporta ustasi beni aradi dedi sikayet etmissiniz evet dalgalanma var farkediliyor dedim bir ton laf soyledi o zaten oyle olur fabrika gibi olamaz kim yapsa ayni olur istersen getir tekrar bakalim felan dedi yok kalsin dedim kapattim.

Yani servisin geri aramasinin pek bir anlami yok, TEMSA arayip skorlama yapsa belki ise yarar ama o da yok.

Yazar:  iDEA [ 13 Eki 2011 17:13 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

Florya Mar da ki ilgi alakada çok güzel.

Yazar:  rebeldeath [ 14 Eki 2011 01:12 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

askale de ki ilgi alakada çok iyiydi ramazan bey sabahın köründe gitmeme ve beni hiç tanımamasına rağmen bütün işlerim bitene kadar maksimum ilgi ve alakayı gösterdi...elimden çay bardağı eksik olmadı ve aracımın işleri yapılırken araç başındaydım ilgi ve alakadan %100 memnun kaldım

Yazar:  iDEA [ 14 Eki 2011 15:42 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

bana normal geldi fiyat ama. neye göre yüksek fiyatları. askaleye de gittim ben hatta biraz askaleye göre uygun olduğu için florya mar gitmeye başlamışdım. sayet fiyat konusunda kitledikleri bir husus varsa söyleyinde o konuda diğer altarnatiflere bakalım.

Yazar:  catalyst [ 15 Eki 2011 08:10 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

Bakim icin aldatmaz iyi bence. Kaporta boyasini bilemem ama zaten o isten anlayan yetkili servis yok.

Yazar:  mıtsubıshı fatih [ 14 Oca 2012 23:01 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

YETKILİ SERVİS GÜLERYÜZLÜ VE TECREBELI PERSONEL ARIYORSANIZ GÜLAL MITSUBISHI İSTANBUL ANADOLU YAKASINDA GİDİN GÖRÜN

Yazar:  Buraq [ 15 Oca 2012 04:19 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

balıkesir karahallılardan ne kadar memnun değilsem istanbul mar'dan o kadar memnunum biri birini tutmuyor demek ki standart yok

Yazar:  ekhnaton [ 15 Oca 2012 17:38 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

benim şimdiye kadar öyle ciddi bir problemim olmadı; bir kere garaj kapısına çarptım tampon yerinden çıktı, bir kere de el freni ayarı için gittim ankara'daki azizoğluna. tamponu taktırdım içime sinmedi, bir daha gittim, hiç ses çıkarmadan söküp bir daha taktılar, bir de açıklayarak yaptılar işlemi, kafamdaki soru işareteri kalksın diye. az biraz da rütuşu daha ben söylemeden yaptılar. borcunuz yok deyip, çay ikram edip gönderdiler. şimdilik gayet memnunum, üç beş fazla olmasına bakmadan oraya giderim. ama daha büyük sorunlarda nasıl olur tavırları, bakalım onu da ercan_wrc'den öğrenecez. selamlar...

Yazar:  ercan_wrc [ 23 Oca 2012 19:55 ]
Mesaj Başlığı:  Re: yetkili servislerin müşteriye davranışı

Azizoğlundan bugün arabamı aldım ustalar iyi ilgililer işçilikleride süper arabayı çok güzel yapmışlar. fakat çok yoğunlar ve 7 günde alabildim arabamı.

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/