Zaman: 28 Mar 2024 23:47

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 14 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2012 18:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2012 13:06
Mesajlar: 20
İsim: Meriç DoĞukan
Araç: MİTSUBİSHİ PAJERO 3.2 DID 2011
Meslek: öĞRENCİ
Kan grubu: A RH
Yaş: 16
Merhaba VW GOLF 1.6 TDİ BLUEMOTİON hakkındaki izlenimlerimi sizlere aktarmak istedim.
Yıllardır Japon arabası kullanıyoruz MİTSUBİSHİ, TOYOTA, MAZDA, HONDA kullanıyoruz bu sene bi değişiklik yaptık alman düşündük. VW yeni motoru BlueMotion POLO ve GOLF'te kullanmıştı. GOLF şehir dışı; 3.4, şehir içi; 4.7, ortalama; 3.8 yakıyormuş. Bizde aldık fakat biraz endişe ettik çünkü alman arabaları hep sıkıntılı ve sorunludur deneyelim dedik ve aldık. Aracın kullanımı falan güzel torkunun 250NM olması çok hoşuma gitti 105 BGi tork idare ediyor. Yakıt konusunda güzel ama sürekli vites değiştirmeniz gerekiyor çünkü gösterge panelinde öyle gösteriyor (göstergeye uymazsanız 3.8 yakması falan hikaye) tabii bizde uyuyoruz. Vites geçişlerinde dişleri çok sert. Arac trafik ışıklarında startstop sistemine sahip (tabii bunu ilk ASX yaptı ;) ) fakat çok kötü bir yanı var ki; gaza körklediğiniz zaman motor ağır devralıyor yani gaza sonuna kadar bastığım zaman onun bana verdiği tepki biraz geç kalıyor. Servis konusuna gelince, aracım 2.000 km'de falan kaza yaptı büyük bir kuyuya düştü dümdüz bir şekilde oturdu sadece tampon, marşpiyel ve davlumbaz kırıldı. Aracım 10 güne yakın serviste kaldı aracımın içini öyle bir hale getirdiler ki sanki araç 100.000 km deymiş gibi oldu aracın içlik bir sorunu yoktu sadece dış sorunları vardı bu durum moralimi çok bozdu. Servise şikayette bulunduk. Daha sonra aracı kullandım ön taraf çukura kasise ya da tümseğe geldiği zaman ''lak luk lak'' ses yapıyor bunu 10 defa servise bildirdim bu sorunu bir türlü çözemediler. Yolda diyelim ki mola veriyorum daha sonra tam devam edecem ki arka disklerden bir ses geliyor ki sanki hemen yanımda iş makinası çalışıyormuş gibi bu ses 7-8 saniye falan sürüyor bunuda servise bildirdim tüm vw lerde öyle oluyor diskin arasına bazen bi çakıl parçası sıkışıyor dedi. Aracı 27.000 km bakıma götürdüm 367 TL bakım masrafı çıktı. Ben Pajero mu geçen hafta servise götürdüm 30.000 km bakım için 300 TL aldılar üstelik Pajero 3.2 DID motor, Golf 1.6 motor. VW ten çok soğuduk babam araba alacağı zaman Japon al dedim, yok Alman alalım bu sefer dedi ama pişman olduk. Yıllardır Japon arabası kullanıyoruz hiçbir sıkıntı yok. Yani GOLF= Sürüş+, yol tutuş+, yakıt tüketimi+, servis-, sorun-, masraf-, canlılık-

_________________
TÜRKİYE'NİN MİTSUBİSHİ HASTASI TÜRKİYE'DE BÖYLE MİTSUBİSHİ HASTASI YOK. HEDEFİMİZ; TÜRKİYE'YE MİTSUBİSHİ'Yİ TANITMAK VE BAYİİLİKLERİ ALMAK.. :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2012 18:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Eyl 2011 20:36
Mesajlar: 975
İsim: Ahmet Emin
Araç: 2014 Astra 1.6 Cdti Sport
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: Arh+
Yaş: 0
Öncelikle geçmiş olsun.

30000 bakımı nasıl 300 lira oluyor benim coltun bile 300 değil anlamadım.

Vw passat kullanıyoruz bizde dediklerinizin hiç birini yaşamadık ancak dediğin gibi çok ağır hızlanıyor ancak devrini aldıktan sonra güzel gidiyor araba.

Araba işi tamamen şans işi bir kere daha anladık.

_________________
Kalbinizin Sahibine Emanet Olun...


Ye yağlıyı iç suyu, donarsa donsun
Ye tatlıyı içme suyu, yakarsa yaksın
Al arabayı doldur depoyu, yakarsa yaksın..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2012 21:27 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
ben de 2011 passat kullandım biliyorsunuz. motorla ilgili bir sorunum olmadı. 1.4 tsi 122 beygir 190 tork kabul edilebilir bir performans ve ekonomi sağlıyordu. ama ufak bir çukura girince motorun arıza vermesi (motoru açıp kapatınca düzzelmişti) ön göğüste analog saatin oradan ses gelmesi (standartmış), motordan belirli devirde zırıltı gelmesi (yakıt boruları birbirine vuruyormuş serviste düzelttiler hesapta ve bu da standartmış), servislerin çok geç sıra vermesi (1 hafta sonraya veren oldu) servislerin müşteri bolluğundan olsa gerek ilgili olsa da çok sıcak olmaması filan japon kullanıcısı olarak durumumuzun daha iyi olduğunu hissettirmişti. subaruda da ilgi alaka filan güzeldi. serviste her yapılanı yakından görebiliyorum. mitsu olsun subaru olsun durum böyle. vw de buyurun bekleyin servise inemezsiniz tutumu mevcut

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2012 22:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2012 13:06
Mesajlar: 20
İsim: Meriç DoĞukan
Araç: MİTSUBİSHİ PAJERO 3.2 DID 2011
Meslek: öĞRENCİ
Kan grubu: A RH
Yaş: 16
VW sesler nasıl standart olur ya böyle bi saçmalık mı olur..

_________________
TÜRKİYE'NİN MİTSUBİSHİ HASTASI TÜRKİYE'DE BÖYLE MİTSUBİSHİ HASTASI YOK. HEDEFİMİZ; TÜRKİYE'YE MİTSUBİSHİ'Yİ TANITMAK VE BAYİİLİKLERİ ALMAK.. :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2012 23:48 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
mitsubishici_mrcdgkn yazdı:
VW sesler nasıl standart olur ya böyle bi saçmalık mı olur..

gir forumlara bak yorumlari oku. goguste analog saatin oraya kredi karti sıkıştiran bile var cozum olarak. servis calisanina distim de "abi plastik tabi ses yapar kul yapisi" filan dedi. e bizim japonlara cok laf ediyorla dedigimde "ama onlar cok ses yapiyor" filan demisti. bizim millet dolamis diline bir kere almani. tamam daha sessiz. ama d segmenti bi almanda hic olmamasi lazim bence

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2012 12:09 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Alman deyince Mercedes, Audi, BMW...digerleri icin Japondan vazgeçmem dogrusu!

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2012 12:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ağu 2012 00:19
Mesajlar: 25
İsim: demirhan
Araç: skoda
Meslek: öğretmen
Yaş: 29
vallahi wwv için söylenenler beni şaşırttı doğrusu 7 senedir fabia TDI ve benzinli 101 hp kullanıcısıyım söylenen iç kısımdan gelen seslerin hiç birisini yaşamadım bu foruma üye olmamım sebebide japon aracı denemk isteyişimdir(lancer)...
Örneğin motorun ağır deviralmasından bahsedilmiş TDI araçlar zaten bu şekildedir turbo açmadan hızlanmaz ama turboyu acıncada benzinli aracla aradaki farkı coktan kapatmış olur ve koltuga yapıştırır sizi.Benzinliden sonra dizele bindiğimde banada biraz garip gelmişti.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2012 14:03 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
ben de mi tarafliyim olm. sonucta abartildigi gibi araclar degil. tabi japona gore. fransiz ve korelilerden bahsetmiyorum

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2012 21:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Eyl 2011 20:36
Mesajlar: 975
İsim: Ahmet Emin
Araç: 2014 Astra 1.6 Cdti Sport
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: Arh+
Yaş: 0
2010 passat kullanıyoruz dediğiniz sesleri şuana kadar hiç duymadık 49 küsür oldu km

_________________
Kalbinizin Sahibine Emanet Olun...


Ye yağlıyı iç suyu, donarsa donsun
Ye tatlıyı içme suyu, yakarsa yaksın
Al arabayı doldur depoyu, yakarsa yaksın..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2012 22:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ağu 2012 00:19
Mesajlar: 25
İsim: demirhan
Araç: skoda
Meslek: öğretmen
Yaş: 29
aslında dizel motorlar alt devirlerde daha seri bir performans sergiler benzinli motora göre örneğin dizel motorlar max Tork a 1750-2000 devirlerde ulaşırken benzinli motor max torku 4000 devirlerde yakalar.Son zamanlarda yeni teknolojiyle üretilen Değişken Geometrili Turbolar alt devirlerde hızlanmayı daha etkin hale getirdi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2012 23:48 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
ben dizelini kullanmadim bilemeyecegim. 2010 model eger guncel kasa degilse onu da bilemem. bir ara bakar bu konudaki forum sayfalarini paylasirim. passat varken vw forumlarina da takilmistim

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eyl 2012 11:48 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
kulaklarına inanamayan arkadaşlar için.

http://www.passatturkiye.com/soru-sorunlar/2716-gosterge-paneli-konsolda-tikirti-sesi-mahkeme.html

http://www.passatturkiye.com/havadan-sudan/3037-yaz-geldi-havalar-isindi-aracin-icinde-tikirti-sesleri-basladi.html

http://www.passatturkiye.com/neyi-nasil-yaparim/1339-gogusteki-ses-problemi.html

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eyl 2012 12:40 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
Doğuş grubunun çok güzel bir taktik izleyerek araçlarının değerlerini düşürmemesi ve prim yaptırması,
onların araçlarındaki eksileri olduğu gerçeğini ortadan kaldıramaz.

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eyl 2012 21:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2012 13:06
Mesajlar: 20
İsim: Meriç DoĞukan
Araç: MİTSUBİSHİ PAJERO 3.2 DID 2011
Meslek: öĞRENCİ
Kan grubu: A RH
Yaş: 16
Ya Almanların sıkıntısı ses ve parça masrafı, Japonların ise iç konsoldan çok dışa önem vermesi..

_________________
TÜRKİYE'NİN MİTSUBİSHİ HASTASI TÜRKİYE'DE BÖYLE MİTSUBİSHİ HASTASI YOK. HEDEFİMİZ; TÜRKİYE'YE MİTSUBİSHİ'Yİ TANITMAK VE BAYİİLİKLERİ ALMAK.. :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 14 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye