Zaman: 16 Eki 2025 01:59

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 76 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki

Qashqai mı, Yeti mi, ASX mi, Tiguan mı
Anket 12 Eyl 2010 02:41 tarihinde bitecek
Qashqai 0%  0%  [ 0 ]
Yeti 0%  0%  [ 0 ]
ASX 67%  67%  [ 4 ]
Tiguan 17%  17%  [ 1 ]
Sportage 17%  17%  [ 1 ]
Toplam oy : 6
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2010 22:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Radyo için önerim. Source diye buton varsa(Direksiyon kontrolleri üzerinde de olabilir) ona basınız. Radyo ayar modunu Manuel-Auto - Semi-Auto seçeneklerinden birine getiriniz.

Ayrıca gereksiz yere Sis farı açmanın cezası vardır bilginize...

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Eyl 2010 03:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
cooperada yazdı:
Bu arada bir sıkıntı ile daha karşılaştım. Çok önemli değil ancak radyo ayarlaması güzel yapılıyor kanallar tek tek ancak ben çözemedim sanırım direksiyondan kumanda bandı ilerletiyor. 1-2-3-4... diye kanalları ilerletemiyorum. Ben çözemediysem yardımcı olursanız sevinirim. Saygılar.

Bir diğer sıkıntı ise far konumu "off" dayken, araç çalışır durumda sisler yanıyor. Kapatınca kontağı sönüyor. Hiçbir şekilde iptal edemedim kullanıcı kılavuzundada iptal gibi bir ibare yerine sadece servise başvurun yazıyor. Yolda gördüğüm diğer asx lerde aynı şekilde sisleri yanıkdı. Valla araçla birini takip etsek demekki direk deşifre olucaz :):)

sis farlarının ayarı mutlaka incik cincik biyerdedir ama vardır :)

c3 te babamı beklerken can sıkıntısından teybin menüsünü kurcalıyodum, far ayarları,kapı kilit ayarları falan oradan çıkmıştı :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Eyl 2010 08:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2010 10:46
Mesajlar: 58
İsim: aa
Araç: ASX 2010
Meslek: aa
Kan grubu: Arh+
Arkadaşlar sıkıntı zaten burada dediğiniz bir tuş yok. Olanlarda (benzer tuş kombinasyonlarında) başka uygulamaları yapıyor. User manual ide ezberledim okuya okuya. Far cezası olduğunu zaten belirttim. Ancak bunun iptali far ayarı ile ilgili tuşlarda yok hatta user manualde zaten bunun aracın özelliği olduğu belirtiliyor. Sonunada lütfen servise başvurunuz yazıyor. Benim öğrenmek istediğim lancer da colt da böyle bir durum var mı ? Yoksa ona göre servise gideyim. Servisler ve şehir oturduğum yere uzak.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Eyl 2010 09:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
lancer ve coltta böyle bi durum yok.gitmeden önce servisi arayıp sorabilirsiniz.tahminim coltlardaki sistem gibi, olay bilgisayara bağlanıp ayarlar değiştirilerek çözülecek ;)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Eyl 2010 19:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Daha h,ç yolda görmek nasip omadı. :sorry:

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Eyl 2010 22:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2010 10:46
Mesajlar: 58
İsim: aa
Araç: ASX 2010
Meslek: aa
Kan grubu: Arh+
Bu arada müzik sisteminde maalesef bu bahsettiğim kanalları direksiyondan kumanda yok. Sis farı konusu beklemede daha bilgi vermediler bayram sonrası servis artık. ANladığım şu oldu en ilgili çalışanlar eyüp ve esenlerdeki servis çalışanları.

500 KM yol katettim. Baştan beri yazdığım izlenimler ve test bilgileri doğrudur. Herhangi bir sıkıntı yok bu basit konular dışında.
Dün 120 km yol katettim. Trafiğin çok az olduğu pek bilinmeyen bir köy yolu olduğundan sert virajlarda biraz zorladım. Yol tutuşunda sıkıntı olmadı. Ancak bir sıkıntı keşfettim sahil yolu (anadolu yak) araçları yavaşlatmak için kullanılan çok sık olan çıkıntılı çizgiler ve hafif kasislerde (viraj larda olanlara) hızlı girdiğinizde arka atma eğilimi gösteriyor. tabi sistem devreye girip çıkıyor buda sizin kabiliyetinize kalıyor. Herşeyide sisteme bırakmak tehlikeli olabilir. Aynı durumu ford mondeo da yaşadım ancak bunun kadar arkayı atma eğilimi yoktu. (Yanlış anlen laşılmasın sadece hız azaltıcı çıkıntıları, tırtırları, kasisleri olan virajlarda yaşadım) Bunun dışında 1 kezde ani duruş denedim hafif çakıllı topraklı asfalt yolda oda mükemmeldi. Araçta 5 kişi varken çekiş haliylen düşüyor. Ancak genede yeterli.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Eyl 2010 22:57 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
Aga araç yüksek sonuçta bence o kadar arkadan salma eğilimi bence normal. Seni tehlikeye atmıyorsa bence mesele yok.
Direksiyon aynı olduğu için söylüyorum direksiyon üzerinden kayıtlı kanallar arasında dolaşamazsın.
Sis farı farlar açıkken yanmıyorsa şimdilik o şekilde idare edin derim. Ne de olsa gündüz far açmanın bir cezası yok. Kaldı ki ben bu gündüz sislerinin normal sisin dışında eklenmiş ampülleri olduğunu duymuştum. yani uzun kısa gibi sis farları da iki kademeli. ama polise bunu anlatabilir misin bilemem.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Eyl 2010 16:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2010 10:46
Mesajlar: 58
İsim: aa
Araç: ASX 2010
Meslek: aa
Kan grubu: Arh+
sinir kupu yazdı:
Aga araç yüksek sonuçta bence o kadar arkadan salma eğilimi bence normal. Seni tehlikeye atmıyorsa bence mesele yok.
Direksiyon aynı olduğu için söylüyorum direksiyon üzerinden kayıtlı kanallar arasında dolaşamazsın.
Sis farı farlar açıkken yanmıyorsa şimdilik o şekilde idare edin derim. Ne de olsa gündüz far açmanın bir cezası yok. Kaldı ki ben bu gündüz sislerinin normal sisin dışında eklenmiş ampülleri olduğunu duymuştum. yani uzun kısa gibi sis farları da iki kademeli. ama polise bunu anlatabilir misin bilemem.


Bilgilendirme için teşekkür ediyorum. Evet o ampül mevzusunu anlatmak zor. Çünkü normal sisi yakınca daha güçlü yanıyor gündüz farı daha az yanıyor. dediğiniz gibi watt değişiyor. Ondan bayram sonu servisde beyine bağlatıp iptal ettiricez.

Yol tutuşu konusunda tehlike yok ama malum yıllardır renault 5, clio, clio kullanıp suv a geçince alışamadım yol tutuş mevzusuna pek. Çok denedim şu ana kadar bir tek dediğim virajlardaki hız yavaşlatıcılarda atma eğilimi var onun dışındaki bozuk virajlarda bile atma eğilimi yok.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2010 13:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2010 13:21
Mesajlar: 35
İsim: Metin
Araç: ASX 1.6 MT
Meslek: Ne İş Olursa..
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
cooperada yazdı:
Bu arada bir sıkıntı ile daha karşılaştım. Çok önemli değil ancak radyo ayarlaması güzel yapılıyor kanallar tek tek ancak ben çözemedim sanırım direksiyondan kumanda bandı ilerletiyor. 1-2-3-4... diye kanalları ilerletemiyorum. Ben çözemediysem yardımcı olursanız sevinirim. Saygılar.

Bir diğer sıkıntı ise far konumu "off" dayken, araç çalışır durumda sisler yanıyor. Kapatınca kontağı sönüyor. Hiçbir şekilde iptal edemedim kullanıcı kılavuzundada iptal gibi bir ibare yerine sadece servise başvurun yazıyor. Yolda gördüğüm diğer asx lerde aynı şekilde sisleri yanıkdı. Valla araçla birini takip etsek demekki direk deşifre olucaz :):)


Bu sis farı olayının çözümü yok, zaten zararıda yok, çünkü; normal farları yaktığınızda otomatik yanan sisler sönüyor,benimde alışkanlığımdır zaten gece gündüz farlarım hep açıktır. Ayrıca sislerin içerisinde 2'şer ampul var birisi otomatik yanan için diğeri normal sis farı, bende ampüllerin normal yananlarını beyaz olarak değiştirdiğimden otomatik yananlar sarı, diğer sisler beyaz yanıyor oradan biliyorum.

10 gündür tatildeydim, ASX'imle 2800 km. yol yaptım bir kaç izlenimimi aktarayım; Asfalt yolda söylenecek bir şey yok sık sık 210- 215 km.ye kadar çıktım rüzgarlı zamanlar hariç banamısın demiyor ama çok ses alıyor, ses yalıtımı yaptırmam şart oldu. Bir yerde büyük bir kaza atlattım, aniden sağdan sol şeride atlayan bir mal yüzünden 180 km. hızla seyrederken ani fren yapmak zorunda kaldım, performans çok iyiydi, baktım arka koltukta uyuyan 7 aylık oğlum hala uyuyordu o derece yani..
Yakıt açısındanda efendi efendi giderken yakıtı en düşük 5.7 lt.ye kadar düşürebildim, en fazla gördüğüm yakıt 210-215 km. hızda 11 lt. oldu. Son bir not 190 km. hızla normal sayılabilecek bir viraja, 160 km. hızla keskin bir viraja girdim ve araç hiç korkutmadı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2010 14:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Haz 2010 16:14
Mesajlar: 278
Şehir: SAKARYA/SERDİVAN=BARTIN/MERKEZ
İsim: ERKAN
Araç: 3008
Meslek: PERFÜZYONİST
Kan grubu: ARH+
lütfen daha yavaş sürelim.birde arka koltukta uyuyan var abicim.daha ne diyem ben sana ...
degerlerin için emeğine sağlık.

_________________
1.6 HDI


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2010 17:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2010 10:46
Mesajlar: 58
İsim: aa
Araç: ASX 2010
Meslek: aa
Kan grubu: Arh+
İzlenimler güzel ama hız konusunda bir asx sahibi olarak en önemlisi aile sahibi olarak dikkat etmeni önemle arz ederim. Sen süper dikkatli, çok deneyimli bir sürücü olabilirsin. Ancak karşıdan gelen dikkatsiz, bilinçsizce kaza yaptırabilir. Böyle durumlarda da hızının uygun olması çok önemli.

Bugün ilk çevirmemi yaşadım. Ve ve ve ne demiştim sisleri anlamıycak diye polisler anlamadılar. Ama cezada kesemediler.

Genç polislerdi durumu açıkladım koçana saldırmadan önce isterseniz arayıın sorun yeni araçlar hep böyle gelicek diye dil döktüm.

Komik olan sabah 8.30 da Mitsubishiden arandım ve ailesinde polis olan bir temsa yetkilisi mümkün değil dedi. Bende mümkün olmaması gerektiğine inanıyorum ama burası Türkiye başıma her türlü vaka geldi bunun gelme ihtimalide yok değil dedim. Şansa bakki bana denk geldi. Muhtemelen zamanla alışıcaklar. (64. maddede gündüz ve gece ayrımı diye bir laf yok ayrıca. Sadece sis farının kullanımı var. Ordaki 2 fazın sis ve gündüz ışığını anlatmak sıkıntı demiştim zaten ben. Yapılacak şeyde basit aslında off konumundayken hiçbirisinin yanmaması autoda daylight gündüz yanmalı gece normal farlar. diğerleride aynı ayarda kalıcak. Ama servisler yanaşmıyor. )


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2010 18:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2010 13:21
Mesajlar: 35
İsim: Metin
Araç: ASX 1.6 MT
Meslek: Ne İş Olursa..
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
cooperada yazdı:
İzlenimler güzel ama hız konusunda bir asx sahibi olarak en önemlisi aile sahibi olarak dikkat etmeni önemle arz ederim. Sen süper dikkatli, çok deneyimli bir sürücü olabilirsin. Ancak karşıdan gelen dikkatsiz, bilinçsizce kaza yaptırabilir. Böyle durumlarda da hızının uygun olması çok önemli.

Bugün ilk çevirmemi yaşadım. Ve ve ve ne demiştim sisleri anlamıycak diye polisler anlamadılar. Ama cezada kesemediler.

Genç polislerdi durumu açıkladım koçana saldırmadan önce isterseniz arayıın sorun yeni araçlar hep böyle gelicek diye dil döktüm.

Komik olan sabah 8.30 da Mitsubishiden arandım ve ailesinde polis olan bir temsa yetkilisi mümkün değil dedi. Bende mümkün olmaması gerektiğine inanıyorum ama burası Türkiye başıma her türlü vaka geldi bunun gelme ihtimalide yok değil dedim. Şansa bakki bana denk geldi. Muhtemelen zamanla alışıcaklar. (64. maddede gündüz ve gece ayrımı diye bir laf yok ayrıca. Sadece sis farının kullanımı var. Ordaki 2 fazın sis ve gündüz ışığını anlatmak sıkıntı demiştim zaten ben. Yapılacak şeyde basit aslında off konumundayken hiçbirisinin yanmaması autoda daylight gündüz yanmalı gece normal farlar. diğerleride aynı ayarda kalıcak. Ama servisler yanaşmıyor. )



Çözümü çok basit, "Farımda açık yolumda" farları aç sorun çözülsün, bu kadar basit.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2010 20:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2010 10:46
Mesajlar: 58
İsim: aa
Araç: ASX 2010
Meslek: aa
Kan grubu: Arh+
Zaten öyle yapıyoruz. Benim söylemek istediğim bunların zaten EURO 5 adına yapılmış olması ama ülkemin trafik kanunlarının daha buna ulaşıcak kadar kesin kararlar veremiyen maddelere sahip olması :) Ondan zaten muallak içinde trafik polisi kafasına göre küçük değişimlerle maddeleri kullanıyor. Onun içinde çözüm daha makbuz destesine kalem deymeden muhabbeti coşturmak :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2010 20:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2010 10:46
Mesajlar: 58
İsim: aa
Araç: ASX 2010
Meslek: aa
Kan grubu: Arh+
De kardeşim hafiyelik yapmak zor şimdi :) :) bu araçla gizlensen direk deşifre oluyosun ışıklardan :) takip imkaaaaanı yok :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2010 01:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Tem 2010 11:21
Mesajlar: 3
İsim: Aydın
Araç: Mitsubishi Colt AMT 2010
Kan grubu: A+
Deginilmeyen bir özellik...
teleskopik ayarlanabilen direksiyon ile direksiyonu kendinize çekebilirsiniz yada uzaklaştırabilirsiniz. Ayarlarken muthiş kayan bir mekaniz var. Oldukça kolay. Bayanlar kendilerini daha rahat hissedebilirler.
iç mekan kalitesi oldukça başarıl. Nissan, ASx yanında çok plastik kalıyor bence.
Müzik sistemi yine rocford altyapısına sahip. Buda standart sistemlerden kendini ayırıyor. Aracın için gündüz oldukça sade. ama tamamen ergonomik.

Mitsubishinin en çok önem verdiği şey ergonomi. Klimada digital isteyenleri anlayamıyorum. bir seferde 28'e oradanda 18 e sak diye indirebiliyorsun.

Autoshowda ekstra bir indirim olacağını sanmıyorum. Aracın fiyatı yılbaşına kadar bence 50.000 TL'yi bulur. Bulankaçırmasın.

Arka koltukta bulunan kolçağın içinde plastik bir kapak var. Bu kapak açılınca direkt bagaja ulaşabiliyorsunuz. bunun yanında kayak yapanlar için bagajdan çıkan kayak (özel taşıma poşet vari şeyler var) ön kol dayamaya kadar uzayabiliyor. kolçakların yuksekliği iyi ayarlandığı için oldukça dengeli şekilde taşınabiliyor.

Göstergeler yüksek çözünürlüklü bir LCD ekran ile geliyor ve arkadaşın dediği gibi hem okunaklı hem kullanışlı.

Öndeki airbaglerin kapatılabilmesi çocuklu aileler için önemli.

Bagaj kapasitesi sanırım Nissan Q.'den 30 lt fazla buda 2 damacana su demek.

Aracın alt yapısı çok kuvvetli. Zaten her modeldede oyle.

Nissandan %10 daha az yakar. sonuçta Euro5 sadece cevreci diil ekonomik.

Bu zamana kadar yapılan en iyi tasarım bu araca ait. Nissanın kendi modeli üzerine biraz daha çalışması lazım.

Duyduguma göre yılbasına kadar sadece 250 kişi bu araca sahip olabilecek.

En güzel renkler bence Titanyum Gri, Granit Kahve... Beyaz bence cok gitmiyor.

Aklıma bir sey gelirse yazarım size.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2010 01:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Tem 2010 11:21
Mesajlar: 3
İsim: Aydın
Araç: Mitsubishi Colt AMT 2010
Kan grubu: A+
bu arada sis farları için mut3 cihazına bağlamak gerekeceğini düşünüyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2010 16:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2010 10:46
Mesajlar: 58
İsim: aa
Araç: ASX 2010
Meslek: aa
Kan grubu: Arh+
AydinB kardeşim bilgiler için teşekkürler. Biz sadece sürüş izlenimi ve kullanıcı testi için açtık konuyu diğer kısımlarda belirttik eksik kalanları tamamladığın için teşekkür ederim.

Ses yalıtım konusunada gelince saatte 180 km ile ses yalıtımında sıkıntı olması normal. Türk trafik Ceza kanunlarına göre bu hıza ulaşmak zaten bir suç. Ama illa yalıtımsa şöyle kabaca SUV araçlar araştırılırsa dikkat çekiyor zaten neredeyse %70 inde yalıtım sorunu var ancak düşük hızlarda ve yağmurlu havalarda. ASX de ben daha göremedim öyle bir sıkıntı. Malum ziebart falanda ses yalıtımı yapıyor ancak onada çok güvenmeyin bir fiat bravo araca yaptırmıştık müşürü dikkate almadık hem bizde hem onlarda hata vardı. Arıza çıkardı katalizör de monte müşür bir süre sonra.

mzyildiz kardeşimin dediği gibi ampulünü değiştiricem. Ama bir ara servise uğrayıp varsa bilg. e bağlatıp off dayken iptal ettiricem.

Bakalım sıra geldi lastik modifiyesine ölçüyü değiştirmek şart :) Her zamanki gibi jantla uğraşmadan. Üstündekileride satmak şart :) 225/60 R16 bir ölçülerine bakak.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Eyl 2010 18:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Bugün kaskoyu sakaryadaki mitsubishi servisinde yeniledim (ERGO), o sırada ASX'i inceledim.. Kullanma şansım olmadı ancak herbiyerine baktım..

Göstergeler güzel..
Araç önden çok heybetli duruyor ama yandan aslında lancer'dan çok abartı büyük değil..
Kapılar Hyundai ix35'e göre çok daha tok kapanıyor..

Aracın davlumbazları bizdeki plastiklere benziyor.. Ancak şase üserinde ziebart tipi bir izolasyon maddesi var. Elle değince zift gibi ama daha koyu ve yapışkan değil.
Bence o madde çıplak bırakılmamalı.. üzerinde yine birşeyle kaplanmalıydı.. Davlumbaz bizdeki gibi tamamen içini kapatmıyor çünkü..

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Eyl 2010 18:59 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
ben de bu gün çekmeköy gül-al bayiinde aracı test ettim. motor araca yeterli. zaten düz vites lancerda 1.5 motor bile arabayı götürürken 1.6 'nın götürmemesi düşünülemezdi. araç lancer platformu üzerine kurulduğu için lancer ile mukayese ettim. yanlız 6. vitesi de olsaydı şehirler arası kullanım için daha iyi olurdu. kaldırırdı gibime geliyor.
aracın görüş açıları vs güzel. müzik sistemi 1.5 lancerdan iyi. 1.8 den tabi iyi değil.
hillholder özelliği benim gibi düz vites sevmeyen birisine dahi aracı aldırabilir. ama sabah eski kasa lancer araç da sürdüm. onun düz vitesi daha güzeldi.
bir de AS&G sistemini devreye sokamadık nedendir anlamadım. klima filan da kapalıydı. motor da sıcaktı. bir ihtimal çok az benzin vardı araçta ondan olabilir.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Eyl 2010 21:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
AS&G yi çalıştırabilmiş olmanızı isterdim sistem gerçekten etkileyici. Sanıyorum bu sistem 2 yıl içerisinde oldukça yaygınlaşacak. Bu arada aracın yakıt tüketim değerleri teknik verileri ile oldukça yakın, benzinlilerin(1.6) içinde en tasarruflu model asx sanırım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 76 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye