Zaman: 31 Eki 2025 18:33

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 77 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 05 Haz 2015 20:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
akif06eren yazdı:
kaan20 yazdı:
akif06eren yazdı:
sis farı sadece sisli havalarda kullanılmaz gece arazi kullanımında yolun yan taraflarını da çok iyi aydınlattığı için özellikle dar alanlarda dönüşlerde çok işe yarar .
yağmur sensörüne gelince yağmurdan ve çeşitli nedenlerden dolayı oluşan su birikintilerinden başka bir araç bol miktarda ön camınıza su sıçrattığında otomatik silecekler çok işe yarar. ha keza far sensörleri de tünellerde oluşan ani karanlıklarda (tünel aydınlatmalarının arızalanması elektrik kesintisi gibi )çok işe yarar.

Uçak kontrol etmiyoruz, milyonlarca düğme, sistem yok :)


sayın kaan kardeşim ben sadece yazdığım donanımların benim nasıl işime yaradığını ve avantajlarını yazdım yoksa gereksiz donanım için elbette çok para vermek abes olur. ancak gereksinimler kişiseldir. sizin için gereksiz olan başkası için çok gereklidir.
mesela benim için balıkçılık hobim nedeniyle geceleri arazide çok gezerim bu sebepten sis farı benim için elzemdir. diğer taraftan siz hızla giderken ani gelen ve ön görüşünüzü tamamen kapatan bir su sıçraması durumunda bazen şaşkınlıkla silecekleri açmakta gecikebilirsiniz . ancak yağmur sensörü varsa ani şekilde otomatik olarak silecekler çalışacak ve sizin bir an önce görüşünüzün açılması sağlanacaktır. bu durum daha yeni teyze oğlunun başına gelmiş (onda fluance var ve onun aracında da yağmur sensörü var) ve hemen silecekler otomatik çalışmış ve bu durumun çok iyi olduğundan bahsetti .
Ayrıca sayın Kaan insanlara aslında yapması hiç de zor olamayan şeylere üşenmeleri olmasaydı teknoloji bu kadar gelişmezdi :)

Demek istediğimi hala kaçırıyorsunuz, ben yağmur, far sensörünün gereksiz olduğunu kastetmedim sadece örnek olarak yazdım...

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Haz 2015 20:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
sayın kaan kardeşim demek istediğin çok hızlı kaçıyor bu nedenle bir türlü yakalayamadım hoş gör :)

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Haz 2015 23:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
akif06eren yazdı:
sayın kaan kardeşim demek istediğin çok hızlı kaçıyor bu nedenle bir türlü yakalayamadım hoş gör :)

Estağfurullah Akif bey, demek istediğim ix35te donanım diye gözüken şeyler gerçekte işimize yaramayabilir, janjanlı gözüksün satsın diye koyulan şeyler de oluyor. onun yerine daha sade asx daha ekonomik olabilir :) mesela 2014 model c4 te göstermelik vites göstergesi var, ona uyarsanız araba çekmiyor :LOL: donanım diye bunu söylerler ama kullanış veya çok gerekli mi tartışılır...

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Haz 2015 00:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Asx'teki vites değişim önerilerine de uyarsanız araba çekmiyor. Hele rampada araba ancak kendini toplamış giderken vites büyüt önerisine uyarsanız araç hiç gitmiyor. Yalnız Mivec'in en beğendiğim yanıdır ki örneğin araç hızlanırken devir 2000'den 3000 d/dk' ya geldi ve anlık tüketiminiz de 100 km'de 10-15 arası oynuyor, hızınız sabitlendiğinde devir 3000'i bile gösterse motor artık sadece hızı korumak için az bir güç harcadığından yol eğimsizse anlık tüketiminiz 4-5'lere düşüyor. Asx'in en mutlu olduğu devir aralığı 3000-4000 d/dk. Bence ekonomik sürüş yardım önerilerini yol eğimini de hesaba katarak yeniden güncellemeliler.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Haz 2015 13:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Haz 2015 14:11
Mesajlar: 45
İsim: tamer
Araç: Asx intense
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
yorumlarını yapan deneyimlerini anlatan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. enine boyuna düşünme ve araştırma fırsatım oldu. aşağı yukarı forumdaki tüm yorumları okudum. benimle alakası yoktur demedim. asx ile ilgili genel ve bir o kadar şaşırtıcı bilgilere sahip oldum. tabi çevremdeki insanlara, trafikte karşılaştığım insanlara da sorma fırsatım oldu. asxin benim doğru bir karar olduğunu daha da iyi anladım. çevremdeki insanlardan asx ile ilgili tek şey 2. el sorunu oldu. güvenlik yakıt gibi konular konuşulmuyor. bu da asxe güveni arttırıyor. hiç aklımda olmayan ismini duyduğum ancak duymazdan geldiğim asx benim için doğru bir karar olacak. trafikte asx arıyorum gördüğümde işte bu diyorum. tabi asx ile ilgili yorumlarınızı yine bekliyorum. tecrübelerinizi deneyimleriniz paylaşırsanız çok sevineceğim. her ne kadar da karar vermiş olsam dahi yorumlar önemli. :good:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Haz 2015 16:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Haz 2015 14:11
Mesajlar: 45
İsim: tamer
Araç: Asx intense
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
valla hocam nicki öylesine yazmıştım ilk aklıma gelen o olunca sloganı beğenmiştim asxin ama gerçekleşmesi güzel oldu. bu forma üye olurken araştırmalarımı yapıyordum. forumu okuyor ve takip ediyordum. diğer forumları da öyle. çevremde duyduklarım bayinin söyledikleri araştırmalarım bu foruma üye olmamı bana söyledi. üye olduktan sonra daha da iyi anlamış oldum. ASX=AŞK mış. ancak bir yeni bir başlık açılmış asx sorunlar diye subaptan bahsedilmiş. ancak kullanıcı olmadığım için beni biraz korkuttu. gerçi her arabada olması muhtemel bir sorundur ancak benimle yürü asx.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Haz 2015 18:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Supap sorunu forumda çok tartışıldı, önceki mesajları okuyunca da görebilirsiniz. Burda kilit nokta supap sorununun yalnızca Lpg ile birlikte anılması ve Lpg' li Asx' lerin bir kısmında cereyan etmiş olmasıdır. Yani aracına Lpg tadilatı yaptırmayıp "supaplarım yandı, uzadı, vuruyor vs." diyen henüz yok, yada ben henüz görmedim. Lpg uygulanmış araçlarda da supapların deforme olmasının bazı nedenleri var. Lpg taktırdığım ustadan aldığım bilgiye göre hava-yakıt karışımı iyi ayarlanamadığında ve yanma iyi gerçekleşemediğinde yanma odasındaki sıcaklık aşırı yükseliyormuş. Bu da euro 5 normlarını tutturabilmek adına! magnezyum alaşımından yapılmış supapların üretildikleri metaryalin ergime noktasına yakın belki de fazla ısıya maruz kalması demek. Bunun dışında yüksek devirlerde de yanma odasındaki sıcaklıkların yükseldiğini biliyoruz. Yağ damlatma sistemi takılan lpg' li araçlarda yakıt karışımına belirli aralıklarla yağ gönderilerek yanma sıcaklığı bir nebze düşürülebiliyor. Son olarak ta istenilen devirde ecu (ben 3200 d/dk ya ayarlattım) lpg ve benzini milisaniyeler içerisinde dönüşümlü olarak yanmaya gönderiyor. Yani 3200 d/dk' dan sonra araç %15 benzin %85 lpg tüketmeye başlıyor. "Bunları yaptığınız zaman supap sorunlarını 80-100 bin km' lere öteleyebiliyorsunuz." diyorlar :)

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Haz 2015 19:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
Derinmai yazdı:
Supap sorunu forumda çok tartışıldı, önceki mesajları okuyunca da görebilirsiniz. Burda kilit nokta supap sorununun yalnızca Lpg ile birlikte anılması ve Lpg' li Asx' lerin bir kısmında cereyan etmiş olmasıdır. Yani aracına Lpg tadilatı yaptırmayıp "supaplarım yandı, uzadı, vuruyor vs." diyen henüz yok, yada ben henüz görmedim. Lpg uygulanmış araçlarda da supapların deforme olmasının bazı nedenleri var. Lpg taktırdığım ustadan aldığım bilgiye göre hava-yakıt karışımı iyi ayarlanamadığında ve yanma iyi gerçekleşemediğinde yanma odasındaki sıcaklık aşırı yükseliyormuş. Bu da euro 5 normlarını tutturabilmek adına! magnezyum alaşımından yapılmış supapların üretildikleri metaryalin ergime noktasına yakın belki de fazla ısıya maruz kalması demek. Bunun dışında yüksek devirlerde de yanma odasındaki sıcaklıkların yükseldiğini biliyoruz. Yağ damlatma sistemi takılan lpg' li araçlarda yakıt karışımına belirli aralıklarla yağ gönderilerek yanma sıcaklığı bir nebze düşürülebiliyor. Son olarak ta istenilen devirde ecu (ben 3200 d/dk ya ayarlattım) lpg ve benzini milisaniyeler içerisinde dönüşümlü olarak yanmaya gönderiyor. Yani 3200 d/dk' dan sonra araç %15 benzin %85 lpg tüketmeye başlıyor. "Bunları yaptığınız zaman supap sorunlarını 80-100 bin km' lere öteleyebiliyorsunuz." diyorlar :)


Gayet güzel hoş bir açıklama olmuş. LPG problemi nedir ne değildir şu mesajı okuyan herkes anlar :)
Coltta supaplar çelik olmasına rağmen (70bin km'dir lpg'de herhangi bir supap belirtisi yok zaten) motorun daha uzun ömürlü olması adına yüksek devirlerde %li değil de direkt olarak benzine geçecek şekilde ayarlattım. Böyle imkanınız varsa mesela 4500-5000 devir gibi ciddi yakıt ve güç gereken noktalarda araç benzinde kullanılırsa sanki daha sağlıklı olur diye düşünüyorum... 5000 devir ve üzerinde gidiliyorsa zaten araç ekonomi değil performans yapıyordur :D

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Haz 2015 00:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
diğer konuda yazdım ancak burada da konusu geçmişken burada da yazayım dedim
hondanın vtec motoru ile mitsunun mivec motoru hemen hemen aynı
honda şöyle yapmış mesala civicte dream modeli ve eco modeli var
dream modelinde kullanılan vtec motorda supaplar magnezyum alaşımlı ve lpg uyumlu değil
eco modelinde kullanılan motor aynı vtec motor ancak supaplar çelik ve lpg tam uyumlu zaten eco modellerinde de brc kiti takılı olarak satılıyor.
asx' de bulunan mivec motor mağnezyum supaplı ve çelik supap ile değiştirilebiliyor
hali hazırda asx e takılı motor kesinlikle lpg uyumlu değil ancak lpg de belli bir süre kullanıma izin veriyor. ancak belli bir maliyet karşılığında supapları çelikleştirince lpg ye tam uyumlu bir motor haline geliyor. ancak şunu da unutmamak gerekir supap lar çelikleştirince yakıt tüketimi de artıyor.

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Tem 2015 14:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2013 22:42
Mesajlar: 131
İsim: Levent
Araç: SUBARU XV
Meslek: Basketbol Antrenörü
Kan grubu: ARH+
Yaş: 51
Arkadaşlar bir konuda destek sunmak istedim..Makyajlı kasalar eski kasalara göre bazı noktalarda övülmüş.
Buna hem eski kasa şuanda da yeni kasa kullanan biri olarak kesinlikle katılıyorum..
Makyajlı kasa 2012 yılının 2. Altı ayında üretilmiş araçlarla başlamıştır..Yani makyajlı kasa 2012 modelde de vardır..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Tem 2015 11:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Haz 2015 11:10
Mesajlar: 42
İsim: Fatih
Araç: ASX 1.6 invite
Meslek: Tasarım
Yaş: 33
Focus dan ASX e geçen biri olarak gevşeyen civata olayına tam alışamadım resmen civatalar kendi kendine gevşiyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Tem 2015 19:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2013 22:42
Mesajlar: 131
İsim: Levent
Araç: SUBARU XV
Meslek: Basketbol Antrenörü
Kan grubu: ARH+
Yaş: 51
Sıktığınız gevşeyen vidanın üzerine oje parlatıcısı sürün bir daha gevşemez..Gerektiğinde de kolayca açabilirsiniz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Tem 2015 21:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
hangi kısımlarda gevşeklik var acaba.Benim aracım 2011 böyle birşeyle karşılaşmadım hiç.Ayrıyetten aracımda 1400 w bass var.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2015 21:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 19:42
Mesajlar: 68
İsim: fatih
Araç: megane 2
Meslek: ögretmen
Yaş: 38
BEYATAYA yazdı:
nisan 2015 ten beri asx intive kullanıyorum,daha önceki arabam peugeot 307 idi,kullanım olarak bu kadar rahat ve yakıt ekonomisi olan bir araç kullanmadım,gerekli tüm konfor ve güvenlik sistemleri var,almadan önce bende qashgai,ix35 ve kia sportage arasında kalmıştım,araştırmalarım sonucunda asx te karar kıldım,iyikide öyle yapmışım (not= aracımı nissan yetkili servisinden ikinci el olarak aldım,oradaki arkadaşım bile asx i tavsiye etti,elinde aynı fiyata qashgai olduğu halde)


307 den sonra asx kullanımı sürüşü memnuniyetiniz nedir ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2015 21:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 19:42
Mesajlar: 68
İsim: fatih
Araç: megane 2
Meslek: ögretmen
Yaş: 38
zivrisinek yazdı:
Aracım 190.000 km.'de ve LPG'li ASX ile ilgili merak ettiğiniz ne varsa sorabilirsiniz. IX35 mi ASX mi derseniz hantal ve çok yakan IX35 kesinlikle tercihim olmazdı. ASX'e gerçek anlamda rakip Tiguan'dır gerisi hikaye diyorum


190 km kadar ciddi arızalarınız oldu mu ? Subabları değitirdiniz mi,


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2015 21:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 May 2015 09:18
Mesajlar: 59
Şehir: BURSA
İsim: Erhan
Araç: 1.8 CVT
Meslek: Mühendis
Yaş: 38
Şu ASX in bi otomatiğini göndermediler küçük adamlar. Olsa yarın alırım .cvt olsa geceden sıraya geçerim. :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2015 22:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Fatih hocam anlaşılan yeni araç alma durumun var ve aklında suv tipi bir araç var gibi
Hocam bende 2013 model makyajli kasa var
asx in eksik yönlerini söyleyelim bu söylediklerim benim için o kadar artısının yaninda devede kulak kalıyor ama genel olarak eksik görülen şeyler
Amortisör sert asfalt yolda biraz tümsekler hissediliyor
110 -120km/saat hızdan sonra biraz yol ve rüzgar sesi alıyor
Biraz iç mekan sade
Parçalar biraz tuzlu ancak diğer suv markalarına göre biraz pahalı çok fazla bir uçurum yok tabi VW hariç (ancak çok dayanıklı ve Allah korusun kaza durumunda ise kasko var )
Servis kısıtlı ancak kolay kolay bakımlar hariç servislik isin olmuyor Maşallah
Başka öyle bir eksikliği yok
Yakıt cimrisi benzinde bile 1.6 dizellerle neredeyse ayni LPG olayı basit ve LPG de süper ekonomik
Süper bir yol tutuşu
Donanım olarak dop dolu yok yok
Frenler süper
Sağlam
Dop dolu güvenlik donanımlari
Geniş ve güzel sürüş açıları
İç mekan gayet geniş
İntense ve instyle modellerinde daha çok donanım
Ve en önemlisi süper süper bir sürüş keyfi
Ha bu arada bence megan asx yanınca oyuncak araba gibi kalır
Kısacası hocam asx aşk demek sonuna kadar tavsiye ederim ve bunu asxim var da o yüzden söylüyorum sanma
Bunu sana tum asx sahipleri diyecektir
Ha bu arada daha önce üst sınıf araç sürenler için bu sözler abartılı gelebilir ancak benim için durum bu

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2015 23:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 19:42
Mesajlar: 68
İsim: fatih
Araç: megane 2
Meslek: ögretmen
Yaş: 38
akif06eren yazdı:
Fatih hocam anlaşılan yeni araç alma durumun var ve aklında suv tipi bir araç var gibi
Hocam bende 2013 model makyajli kasa var
asx in eksik yönlerini söyleyelim bu söylediklerim benim için o kadar artısının yaninda devede kulak kalıyor ama genel olarak eksik görülen şeyler
Amortisör sert asfalt yolda biraz tümsekler hissediliyor
110 -120km/saat hızdan sonra biraz yol ve rüzgar sesi alıyor
Biraz iç mekan sade
Parçalar biraz tuzlu ancak diğer suv markalarına göre biraz pahalı çok fazla bir uçurum yok tabi VW hariç (ancak çok dayanıklı ve Allah korusun kaza durumunda ise kasko var )
Servis kısıtlı ancak kolay kolay bakımlar hariç servislik isin olmuyor Maşallah
Başka öyle bir eksikliği yok
Yakıt cimrisi benzinde bile 1.6 dizellerle neredeyse ayni LPG olayı basit ve LPG de süper ekonomik
Süper bir yol tutuşu
Donanım olarak dop dolu yok yok
Frenler süper
Sağlam
Dop dolu güvenlik donanımlari
Geniş ve güzel sürüş açıları
İç mekan gayet geniş
İntense ve instyle modellerinde daha çok donanım
Ve en önemlisi süper süper bir sürüş keyfi
Ha bu arada bence megan asx yanınca oyuncak araba gibi kalır
Kısacası hocam asx aşk demek sonuna kadar tavsiye ederim ve bunu asxim var da o yüzden söylüyorum sanma
Bunu sana tum asx sahipleri diyecektir
Ha bu arada daha önce üst sınıf araç sürenler için bu sözler abartılı gelebilir ancak benim için durum bu


Teşekkürler, Ankarada 2015 aracı inceledim gözüme baya büyük gözüktü, Asx dış görüntü itibariyle oldukça tatmin edici,


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2016 13:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Haz 2015 14:11
Mesajlar: 45
İsim: tamer
Araç: Asx intense
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Merhaba arkadaşlar uzun zaman oldu gorusmeyeli forumu. takip ettim bu zaman icerisinde asx imi almama az kaldi insallah bazi durumlardan dolayi gecikmisti cok az kaldi cok az


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2016 13:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eki 2014 14:56
Mesajlar: 127
Şehir: Ankara
İsim: Yücel
Araç: 2011 Lancer 1.6 MT İnvite
Meslek: İng. Öğretmeni
Kan grubu: ARh+
Yaş: 24
Sonunda kavuşmak varsa, beklemek güzeldir :)


En son yu-cell tarafından 04 Şub 2016 15:03 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 77 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye