Zaman: 05 Haz 2024 13:17

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 185 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 19 Şub 2014 15:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Şub 2013 12:49
Mesajlar: 175
İsim: Erkan
Araç: 2012 ASX invite
Meslek: Doktor
Kan grubu: ARh+
Yaş: 35
Faruk bey ikimizde aynı anda aynı şeyi yazmışız :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Şub 2014 15:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2011 19:45
Mesajlar: 374
İsim: faruk
Araç: asx
Meslek: serbest
Yaş: 26
benim bildiğim lafıda aynı olmuş :).


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Şub 2014 16:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2014 13:13
Mesajlar: 24
İsim: Turbo
Araç: asx 2012
Meslek: Satış
Kan grubu: ARH+
Yaş: 38
Lpg takıldıktan sonra yol bilgisayarı bariz 1-1,5 litre fazla gösteriyor.Bence lpg yi okuyor.Daha önceden benzinde 6-6,5 litre gösteren yol bilgisayarı şu anda aynı yol ve aynı sürüş şeklimde 7-7,5 litre gösteriyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Şub 2014 09:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2011 19:45
Mesajlar: 374
İsim: faruk
Araç: asx
Meslek: serbest
Yaş: 26
vay be ilginç.bende hesaplıyım hemen :).


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Şub 2014 12:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Şub 2013 12:49
Mesajlar: 175
İsim: Erkan
Araç: 2012 ASX invite
Meslek: Doktor
Kan grubu: ARh+
Yaş: 35
Benim yakıt değerleri değişmedi ama. çok sakin sürüşte 5 lt nin altına inebiliyorum. aynı güzergahta benzinle gittiğim yolu şimdi lpg ile gidiyorum ve ekran değerleri aynı. şimdi lpg ile 5 lt yaksa, benzinde 4 lt yakıyor olması gerekir ki bu imkansız gibi bişey. bizim buralarda dümdüz yollar yok.
lpg li durumda ekranın fazla göstermesinin sebebi, aracı daha rahat sürüyor olmamız olabilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Şub 2014 13:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2011 19:45
Mesajlar: 374
İsim: faruk
Araç: asx
Meslek: serbest
Yaş: 26
dr79 yazdı:
Benim yakıt değerleri değişmedi ama. çok sakin sürüşte 5 lt nin altına inebiliyorum. aynı güzergahta benzinle gittiğim yolu şimdi lpg ile gidiyorum ve ekran değerleri aynı. şimdi lpg ile 5 lt yaksa, benzinde 4 lt yakıyor olması gerekir ki bu imkansız gibi bişey. bizim buralarda dümdüz yollar yok.
lpg li durumda ekranın fazla göstermesinin sebebi, aracı daha rahat sürüyor olmamız olabilir.


benim bildiğimde benzine göre hesap ediliyor ama teknik veriler yok elimde


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Şub 2014 20:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2014 14:45
Mesajlar: 5
İsim: Berk
Araç: Asx 2011
Meslek: Öğrenci
Yaş: 22
Arkdaşlar bende landirenzo evo kit taktırdım fakat sizlere bir sorum var, as&go'nun çalışma prensibi nasıldır lpgde yani direk lpgde çalıştıralabilir mi gereken ısıyı yakaladıktan sonra?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Şub 2014 14:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2014 13:13
Mesajlar: 24
İsim: Turbo
Araç: asx 2012
Meslek: Satış
Kan grubu: ARH+
Yaş: 38
Berkavc yazdı:
Arkdaşlar bende landirenzo evo kit taktırdım fakat sizlere bir sorum var, as&go'nun çalışma prensibi nasıldır lpgde yani direk lpgde çalıştıralabilir mi gereken ısıyı yakaladıktan sonra?



Merhaba öncelikle hayırlı olsun,bende Brc my-11 takılı as&go lpg de motor sıcakken geçiyor fakat direk lpg ile degil fakat 1,2 saniye gibi çok kısa bir süre sonra geçiyor.Dikkatli bakmazsanız fark etme şansınız bile az.....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Şub 2014 18:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2014 14:45
Mesajlar: 5
İsim: Berk
Araç: Asx 2011
Meslek: Öğrenci
Yaş: 22
Teşekkürler, fakat öyle geçtiği zaman benzin sarfiyatı artmaz mı saçma olmuyor mu yani? :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2014 15:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2014 13:13
Mesajlar: 24
İsim: Turbo
Araç: asx 2012
Meslek: Satış
Kan grubu: ARH+
Yaş: 38
Berkavc yazdı:
Teşekkürler, fakat öyle geçtiği zaman benzin sarfiyatı artmaz mı saçma olmuyor mu yani? :)


Merhaba süre 1,2 saniye gibi o kadar sürede ne yakarsa o,bugün son ışıgım yandı Po dan litresi 2.65 tl den fulledim,34 litre yakıt aldı depo toplamda 90 tl ödeme yaptım.Yapılan km 380km/90 tl: 24 krş km başına tüketim.

3.Depodada aynı sonuca ulaştım,24-25 krş km de....Belki yazın biraz daha düşer gibi ama kış şartlarındaki degerler bunlar.

Ayrıca bu degerlerden daha düşük deger elde edeniniz varmı paylaşırsanız sevinirim.....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2014 18:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
aynen şehiriçi 23-24-25 kr yakıyor benimkide...

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2014 00:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2014 00:31
Mesajlar: 1
İsim: mehmet
Araç: asx
Meslek: imam
Kan grubu: a+
Yaş: 33
merhaba arkadaşlar.
henüz 2 aylık asx sahibiyim. tam bende lpg yi düşünüyordum.gerçi yakıt makul . ama dahada azalır tüple. 2010 honda civic otomatik vardı daha önce landironze idi. hiç proplem çıkmadı 3 yıl kullandım.ama 15 binde bir sibop ayarı istiyordu. aksi halde benzinden çok fazla yakıyor.şuanda brc düşünüyorum. brc hakkında neler söylersiniz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2014 02:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Ara 2009 22:25
Mesajlar: 867
Şehir: ankara
İsim: fatih
Araç: 20010 colt amt invite
Meslek: academician
Yaş: 33
Hiç kasmadan prins diyorum, başka da birşey demiyorum.

_________________
Eski cztci yeni colt amt ci:))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2014 13:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
prins Brc'den çok daha pahalı... Brc zaten kaliteli tutupta yağlama sistemi var diye o kadar para vermeye gerek yok. Eğer sübap yakacaksa örneğin BRC'de 80 binde yakarsa Prinste 100 binde yakar. Bunun için o fark verilmez netice itibariyle prins yağlama sistemi sübap yakma riskini ortadan kaldırmaz sadece geciktirir...Prins 2650 BRC 1850 gibi fiyatları var. Yanlış anlaşılmasın her iki kitte oldukça kalitelidir. Bende brc var ve şeytan kulağına kurşun hiçbir sıkıntı yaşamadım.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2014 13:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Ara 2009 22:25
Mesajlar: 867
Şehir: ankara
İsim: fatih
Araç: 20010 colt amt invite
Meslek: academician
Yaş: 33
yba_05 yazdı:
prins Brc'den çok daha pahalı... Brc zaten kaliteli tutupta yağlama sistemi var diye o kadar para vermeye gerek yok. Eğer sübap yakacaksa örneğin BRC'de 80 binde yakarsa Prinste 100 binde yakar. Bunun için o fark verilmez netice itibariyle prins yağlama sistemi sübap yakma riskini ortadan kaldırmaz sadece geciktirir...Prins 2650 BRC 1850 gibi fiyatları var. Yanlış anlaşılmasın her iki kitte oldukça kalitelidir. Bende brc var ve şeytan kulağına kurşun hiçbir sıkıntı yaşamadım.

İyide ben yağlama sisteminden bahsetmedim ki.prins silverline benim ki.yaglama sistemi yok. Prins vsi-2 ile aynı. Sadece enjektörler keihin yerine prinsin kendi enjektörleri.fiyatida 2000 tl.kesinlikle BRC den iyi.ikisini de kullandim ordan biliyorum.150tl için prins kalitesinden vazgecmeyin..

_________________
Eski cztci yeni colt amt ci:))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2014 17:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eyl 2010 10:49
Mesajlar: 356
Şehir: Ankara
İsim: Ercan Bozbola
Araç: Carisma 1.9 DID
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: A +
BRC kullanmadım ama Prins Honda CR-V aracımda var gayette memnunum. Bundan önce Teleflex kullanmıştım CR-V için ondanda memnundum. Landirenzo hakkında bilgim yok yorum yapmıyorum

_________________
Altımda akmayan aracı ben neyleyim....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2014 19:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
militar yazdı:
yba_05 yazdı:
prins Brc'den çok daha pahalı... Brc zaten kaliteli tutupta yağlama sistemi var diye o kadar para vermeye gerek yok. Eğer sübap yakacaksa örneğin BRC'de 80 binde yakarsa Prinste 100 binde yakar. Bunun için o fark verilmez netice itibariyle prins yağlama sistemi sübap yakma riskini ortadan kaldırmaz sadece geciktirir...Prins 2650 BRC 1850 gibi fiyatları var. Yanlış anlaşılmasın her iki kitte oldukça kalitelidir. Bende brc var ve şeytan kulağına kurşun hiçbir sıkıntı yaşamadım.

İyide ben yağlama sisteminden bahsetmedim ki.prins silverline benim ki.yaglama sistemi yok. Prins vsi-2 ile aynı. Sadece enjektörler keihin yerine prinsin kendi enjektörleri.fiyatida 2000 tl.kesinlikle BRC den iyi.ikisini de kullandim ordan biliyorum.150tl için prins kalitesinden vazgecmeyin..


Yağlama sistemi ve keihin enjektör yoksa prins taktırmanın ne anlamı varki... Brc'nin hiç olmasa adım başı yetkili servisi var. Ayrıca AS&G ile tam uyumlu çalışan vede sübap koruma sistemi (VSR menü) içeren yazılımı var. Bence asx'e göre brc en mantıklısıdır...

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2014 22:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Ara 2009 22:25
Mesajlar: 867
Şehir: ankara
İsim: fatih
Araç: 20010 colt amt invite
Meslek: academician
Yaş: 33
Farklar
Lpg sistemi sadece enjektörlerden oluşmuyor.silverline sisteminin enjektörleri de yine prins keihin ortaklığı ile yapılıyor ve keihinden sonraki en iyi enjektörlerden. Yağlama sistemi için o kadar para vermeye gerek yok demişsiniz zaten buna bende katılıyorum, ama şimdi de diyosunuz ki yoksa neden prins taktirayim bu bir tezat bence.her neyse konuya dönelim
Enjektör dışındaki tüm parcalar vsi 2 ile aynı ve kalite olarak brc den daha iyi,
Yazilim cok daha ayrıntılı.bu zaten kullanima da yansıyor. Sonuç olarak,
Ben her iki sistemi de kullandim.her ikisini de Ankaranın en iyi bayiilerinde yaptırdım. Kesinlikle prins diyorum kullanırsanız beni daha iyi anlayacaksınız.

_________________
Eski cztci yeni colt amt ci:))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2014 22:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
Tezatlıkla alakası yok. Sübap konusunda içiniz rahat edeceğinize inanıyorsanız yağlamalı prins taktıralım yoksa prins taktırmanın ne gereği var diyorum ben.
Şunu sorayım o zaman... Madem ikisinide kullandınız; prins brc'den daha az yaktırır diyebiliyormusunuz? Şayet diyemiyorsanız prins'in artılarıda hikaye....

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Mar 2014 10:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Ara 2009 22:25
Mesajlar: 867
Şehir: ankara
İsim: fatih
Araç: 20010 colt amt invite
Meslek: academician
Yaş: 33
Evet az yaktirir diyebiliyorum.çünkü işi bilenlerle konusursan sana prinsin ilk başta ne yakiyorsa onu yakacagini diğer kitlerin ise bir yıldan sonra 2-3 kuruş fazla yakacağini söylerler.bunun dışında ben takali daha 1 hafta oldu ilk hesaplamami vereyim sana depoyu fulledim 29 litre 186 km şehir içi Ankaranın yokuşlu yollarinda kullandim.tekrar 29 litreye fulledim 39 tl ödedim.yani yaklaşık 21 kuruş yapar.
1.kar lastiği var.
2.mevsim kış
3.tüm kitler 1000 den sonra daha az yakar.
Bu 3 maddeyide hesaba katarsak oldukça tatminkar bir rakam 21 kuruş.
Ben daha fazla polemik olsun istemiyorum. Amacim sadece forumdakilerin yararina bişeyler ortaya koymak
Eminim herkesin amacı aynidir.o yüzden başka cevap ve yorum yazmayacam bu konuda rakamlar ortada isteyen istediğini kullanır.

_________________
Eski cztci yeni colt amt ci:))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 185 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye