Zaman: 28 Nis 2024 18:49

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 22 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: teknocular dizel asx incelemiş
MesajGönderilme zamanı: 28 Eki 2015 10:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
http://teknoseyir.com/mitsubishi-asx-incelemesi

dizel asx i merak edenler Can bey asx i incelemiş ve genel olarak aracı beğenmiş :vauv:

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eki 2015 13:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
İnceleme güzel ama hatalı bilgiler var;

aracın şanzımanı ve motoru PSA'ya ait. Oradaki iyi durumlar PSA'dan dolayı. Aslında arabanın usta ihtiyacının olmadığını gösteriyor çünkü HDI motor var arabada herhangi bir citroen ve peo ustası bakabilir araca :)

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eki 2015 13:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
mesut taşdemir yazdı:
Yalnız araçta PSA motor ve şanzıman bulunsa da bu adaptasyonlar tamamen mitsubishiye ait

viteslerin rahat geçiyor oluşu tamamen vites kutusunun içiyle alakalı. evet yazılımsal olarak bazı şeyleri yapmış olabilirler ama mekanik kısımda yine psa imzası vardır.

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eki 2015 14:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Mitsubishi sorunsuzluk abidesi iken neden sorunlu diye bakılan PSA grubu ile çok sıkı ortaklık içinde anlamıyorum. Motoru ve şanzımanı PSA dan aldımı geriye ne kaldı. Kasayı da makyajlayacak zaten... PSA ya da 1-2 birşey versin de onlara da insanlar sorunlu diye bakmasın, şikayet var da pejo 508 ile ilgili şikayetleri okudum geçen gün zaten soğuk bakıyordum iyice soğudum...
Neyse zaten gözüm outlander ile levorg da :)

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eki 2015 17:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Demek ki motoru dışında herşeyi kötü ki insanlar sorunlu olarak bakıyor PSA grubuna, gerçi bir o kadarda çok satılıyor, diğer yandan çok satılması kalite belirtisi değil... Neyse iyi olan yanları almakta sorun yok :)

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eki 2015 22:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Yıllardır fransız menşeli arabalar suren birisi olarak söylüyorum fransız araçların kaporta donanım aksesuar elektrik elektronik donanımları sorunludur lakin motor motor parçaları hareket taşıma aksamları yürüyen aksamlarida gayet sorunsuzdur ve malum mersedes bile wv motoru yerine reno motoru kullanıyor
Diğer taraftan psa dizel motorlarda çok iyi motordur babamda 11 yıldır pejo partner 2000 hdi var ve aracın tek sevdiğim ama çok sevdiğim tek tarafı motoru
Birde bu motorlarda mitsubishi dokunuşlari var ki bu motor bal kaymak olmuştur
Ama hala iddia ediyorum asx de 1.6 mivec benzinli motor varken 20000 fark verip dizel olayına gerek yok
Ancak dizel motorlu bir araç sürmekten haz duyanlar için çok güzel bir araba dizel asx

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eki 2015 23:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
http://www.sekizsilindir.com/2015/03/ha ... u.html?m=1 Bu konuda güzel bir özet buldum size. Yalnız dikkatimi Honda'nın bu listede olmayışı çekti. Demekki bu sıkı rekabet koşullarında bile düşük hacimli dizel motoru kendi AR-GE ve yatırımlarıyla yaparak safkan Japon kalabilmek imkansız değilmiş. Renault ve PSA'nın motorunu BMW, Mercedes kullanıyorken Mitsubishi'nin PSA motorundan sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum. 1.5 dci'yi Arkadaşımın Qashqai'sinde bol bol test ettim. Gayet iyi kaçıyor. Bence Mitsubishi dizel Asx hamlesine bir de otomatik şanzımanı bağlarsa çok datlı olur.

_________________
...æk


En son Derinmai tarafından 29 Eki 2015 11:36 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2015 00:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Honda ve Subaru, mitsubishi ye göre daha mı safkan peki? Yok mu onların böyle ortaklıkları...
Bu Avrupa menşei arabalarda baya sıkı paylaşımlar var, ford da katılmış onlara, mitsubishi de PSA grubu ile sıkı fıkı, suzuki de Fiat motoru kullanmış... 5 grup sayılmış listede tam piyasa markaları...

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2015 02:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
Birçok firma, hedefledikleri büyümeyi yakalamaya çalışıyor. Öte yandan sürekli yeni model, özellikler çıkarmaları gerekiyor. Firmalar kazandıklarının tamamını şanzıman, motor gibi çok pahalıya mal olan alanlarda harcayıp üstüne başarılı olamayabilirler.(bknz vw, dsg ve fsi). belli bir kitleye hitap edip öte yandan büyüme için gelecek planlarını yapıyorlar. japonların çoğu dizel motoru kullanmak istemiyorlardı ancak piyasa o yöne kaydıktan sonra dizel yapsalar geç kalacaklar, yaptıkları argeyi çıkaramazlar. onun yerine dizel motor konusunda kendini belli başlı firmalar var onlardan motor almaları daha mantıklı. hdi motor günlük kullanım için güzel ve ekonomik düzenli bakıldığında üzecek bir motor da değil.

Ersin abinin dediği gibi mitsubishi hybrid ve elektrikli araçlar ile başı çekmeye çalışıyor bunu başarırlarsa dizel motor yapmak yerine elektrikli üzerine yoğunlaşmaları daha güzel olur.

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2015 18:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
canerkaraman yazdı:
Honda ve Subaru, mitsubishi ye göre daha mı safkan peki? Yok mu onların böyle ortaklıkları...
Bu Avrupa menşei arabalarda baya sıkı paylaşımlar var, ford da katılmış onlara, mitsubishi de PSA grubu ile sıkı fıkı, suzuki de Fiat motoru kullanmış... 5 grup sayılmış listede tam piyasa markaları...
Aslında kim kimin nesini kullanıyor bilmiyorum, çok ta mühim değil ama şu var ki artık hiç bir ülke için yerli otomobil kavramı diye birşey kalmadı. Üretim Psa olsa da Mitsubishi tepeden tırnağa kadar bu aracı kendi garantisiyle satıyor ya bu önemli. Hibrite gelirsek şu an tüm markaların bu konuda ciddi yatırımları var. Örneğin BMW' nin 10 yıl içinde tüm araçlarını hibrid' e çevireceğini okumuştum, ne kadar gerçekse. Dünyada Emisyon otomotivcilerin başına öyle bir bela ki adamlar günceli bu tip ortaklıklarla, alışverişlerle kurtarıp yarınki yatırımlarını sıfır emisyonlu motorlara yöneltiyorlar.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2015 22:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
İşte ülkemizde milli ve yerli otomobil yapacağız dendiğinde herkes saldırdı yok saab yok ordan burdan çalıntı şu bu, bakan mı ne geçen açıklamış amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok diye, çok haklı, bir şekilde adımlar atılsın ortak falan bir yürümeyi öğrenelim, koşmak sonra... Devir artık elektrikli otomobil devri, üniversiteler çok gündeme geliyorlar bu konuda ama devlet desteği yok, seri üretim yok, bir protip ile kalıyor... Bazen sanayideki ustaları gösteriyorlar neler yapıyorlar, hem destek görmemekten, hırsıza sınırsız kredi açarlar, icat yapacağım diyene kuruş yok...

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Kas 2015 01:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eyl 2010 10:49
Mesajlar: 356
Şehir: Ankara
İsim: Ercan Bozbola
Araç: Carisma 1.9 DID
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: A +
9.000 km.'de intense dizel aracımı 5 gün önce satın aldım ve aracımı daha iyi tanımaya çalışıyorum. Aracımı tanıdığmı düşündüğümde zaten geniş bir inceleme yapmayı düşünüyorum ama şunu açık ve net belirteyim 2011 invite aracımdan sonra sanki farklı bir arabaya biniyorum gibi geliyor bu hem olumlu hem olumsuz anlamda zaten 1 hafta içinde tüm görüşlerim netleşecektir ancak çok merak ettiğiniz ne varsa sorabilirsiniz

_________________
Altımda akmayan aracı ben neyleyim....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Kas 2015 21:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Hayırlı olsun, yorum ve foto bekliyoruz...

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Kas 2015 06:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Kas 2015 12:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
_opeth yazdı:
Valla saab markasini satin alsalardi daha ucuza gelirdi tubitakin yaptigina gore

Bari saabın marka imajındaki sağlamlığı bozmayalım.
Biz onuda berbat ederiz.
Yerli araba diye sağın solun zaten daha önceden yaptığı arabanın bize itelenmeye çalışılmasına sinir oldum.
Ya adam gibi kendin yap yada hiç yapma.
Olay burda sadece ekonomi gelir sanayi hamlesi değilki.
Kendine has kendine özgü ve özgün bir araç yapabilme yeteneğine haiz olduğunu gösterme meselesi sen bunu yapamadıktan sonra yapma zaten

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Kas 2015 12:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eki 2011 12:54
Mesajlar: 93
Şehir: Ankara
İsim: Ersin
Araç: Mitsubishi ASX
Meslek: Mühendis
Kan grubu: ARh+
Yaş: 44
Sayın @zivrisinek aracınız hayırlı uğurlu olsun. Bize genel anlamda bir bilgi verebilir misiniz? Yoksa burası kısa bir süre sonra siyaset forumuna dönecek gibi. Devrim markasını tarihe gömen kafa yapısı yeniden hortluyor gibi gözüküyor o yüzden biz konuyu değiştirelim, siz aracınız hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Kas 2015 22:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Yeni aracınız hayırlı olsun. Ben yağ bakımına gittiğimde dizel Asx instyle'nin içine bindim, iyice kurcaladım. Ufak tefek dokunuşlar dışında 2014'le arasında devrim niteliğinde farklar görmedim. Haliyle Mitsubishi bombayı yeni kasaya saklıyor. Ekonomi anlamında yıllarca LPGli Asx kullandığınız için çok avantajınızın olacağını düşünmüyorum ama benzinliyle arasındaki fiyat farkı düşük devirlerdeki o torku ve gücü hissetmeye değer mi, sanırım evet. Kazasız sürüşler. Bu arada İstanbul'da deneme sürüşü için dizel aracı olan Mitsu bayisi bilen var mı?

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2015 21:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 19:42
Mesajlar: 68
İsim: fatih
Araç: megane 2
Meslek: ögretmen
Yaş: 38
akif06eren yazdı:
Yıllardır fransız menşeli arabalar suren birisi olarak söylüyorum fransız araçların kaporta donanım aksesuar elektrik elektronik donanımları sorunludur lakin motor motor parçaları hareket taşıma aksamları yürüyen aksamlarida gayet sorunsuzdur ve malum mersedes bile wv motoru yerine reno motoru kullanıyor
Diğer taraftan psa dizel motorlarda çok iyi motordur babamda 11 yıldır pejo partner 2000 hdi var ve aracın tek sevdiğim ama çok sevdiğim tek tarafı motoru
Birde bu motorlarda mitsubishi dokunuşlari var ki bu motor bal kaymak olmuştur
Ama hala iddia ediyorum asx de 1.6 mivec benzinli motor varken 20000 fark verip dizel olayına gerek yok
Ancak dizel motorlu bir araç sürmekten haz duyanlar için çok güzel bir araba dizel asx


Şimdi aydı durumda bende varım 9 yıldır megane 2 ye biniyorum, dediğiz sorunları yaşadım, şimdi kararsızım asx konusunda, test aracına binmedim,

merak ettiğim nokta Megane 2 kullandınız mı, Asx e geçince keyif ve sorunsuzluk bakımından ne tür farklılıklar gördünüz ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2015 23:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 19:42
Mesajlar: 68
İsim: fatih
Araç: megane 2
Meslek: ögretmen
Yaş: 38
mesut taşdemir yazdı:
mavifatih yazdı:
akif06eren yazdı:
Yıllardır fransız menşeli arabalar suren birisi olarak söylüyorum fransız araçların kaporta donanım aksesuar elektrik elektronik donanımları sorunludur lakin motor motor parçaları hareket taşıma aksamları yürüyen aksamlarida gayet sorunsuzdur ve malum mersedes bile wv motoru yerine reno motoru kullanıyor
Diğer taraftan psa dizel motorlarda çok iyi motordur babamda 11 yıldır pejo partner 2000 hdi var ve aracın tek sevdiğim ama çok sevdiğim tek tarafı motoru
Birde bu motorlarda mitsubishi dokunuşlari var ki bu motor bal kaymak olmuştur
Ama hala iddia ediyorum asx de 1.6 mivec benzinli motor varken 20000 fark verip dizel olayına gerek yok
Ancak dizel motorlu bir araç sürmekten haz duyanlar için çok güzel bir araba dizel asx


Şimdi aydı durumda bende varım 9 yıldır megane 2 ye biniyorum, dediğiz sorunları yaşadım, şimdi kararsızım asx konusunda, test aracına binmedim,

merak ettiğim nokta Megane 2 kullandınız mı, Asx e geçince keyif ve sorunsuzluk bakımından ne tür farklılıklar gördünüz ?


Megane ile arasında konfor farkı var ASX daha konforlu bindim kullandım. Sorunsuzluk ise Renaulta fark atar. Ayrıca mesaj Floodundan uyarı vereceğim.


ASX incelemeye devam, yakın bir zamanda inşallah test edeceğim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Kas 2015 13:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eyl 2010 10:49
Mesajlar: 356
Şehir: Ankara
İsim: Ercan Bozbola
Araç: Carisma 1.9 DID
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: A +
€®$İN yazdı:
Sayın @zivrisinek aracınız hayırlı uğurlu olsun. Bize genel anlamda bir bilgi verebilir misiniz? Yoksa burası kısa bir süre sonra siyaset forumuna dönecek gibi. Devrim markasını tarihe gömen kafa yapısı yeniden hortluyor gibi gözüküyor o yüzden biz konuyu değiştirelim, siz aracınız hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.


Araç daha premium havası sunuyor. Yakıt olarak LPG'li ASX ile hemen hemen aynı yakıyor, güç olarak zaten kağıt üzerinde görüldüğü üzere fark yok ama tork ve motor sessizliği gerçekten şaşırtıcı. 18 jant olduğu için ilk 3-5 gün alışmakta zorlandım çünkü 16 jant ASX tabir yerindeyse serseri gibi kullanıma uygundu,hatchback bir araç gibiydi ama bu araç gerçek bir Crossover yani ani manevralarda da önünü veya arkasını sallayabiliyor çünkü dizel motor gerçekten çok ivmesel ve bazen haddinden fazla atak davranabiliyor. Görsel anlamda yapılan makyaj ve iyileştirmeler aracı bütünleştirmiş, daha önceden 2011 invite aracım vardı ve baya yıpranmıştı şimdi bunu gören tanıdıklarım bu defa olmuş bu araba tam olmuş diyorlar. Genel anlamda şehir içinde motor sesini duymuyorsunuz yol seside aynı şekilde ama uzun yolda 110-130 arası motor biraz böğürüyor onun dışında genel anlamda rahatsızlık verici motor sesi yok, yol sesine gelince çok ciddi iyileştirmeler var ama araç 18 jant olduğundan yine yol sesi alıyor, kaliteli bir izolasyon ile aracı bambaşka bir havaya büründürme şansım yüksek ve ilerleyen dönemde bunu düşünebilirim. Ses sistemi aslında orjinal değil, Necvox sistemlerin Blaupunkt imzasıyla getirdiği bir OEM ünite var araç üzerinde ekran çok küçük ve açıkcası koca konsolda çirkin duruyor ama kaliteli bir cihaz, ekran ve ses kalitesi tatmin edecek şekilde. Tabii OEM cihaz olduğu için video oynatıyor, geri dönüş kamerasına hazır (kamerayı siz taktıracaksınız), güzel ve kullanışlı navigasyonu var ve sorunsuz bir cihaz. Gündüz ledleri ve xenon gerçekten araca şıklık ve lüks katıyor. İllaki eksikleri olan bir araç ama ben uygun fiyata aldığımı ve gerçekten doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum. Yakıt verileride şehiriçi 6-7 lt. arası şehir dışında 5.5-6.5 lt arası ve açıkcası benim için bu değerler çok iyi illaki bakım sonrası biraz daha düşecektir bu yüzden yakıt için olumsuz tek yorum yapamam. Merak ettiğiniz her ne varsa madde madde sorarsanız bende yardımcı olmak isterim

_________________
Altımda akmayan aracı ben neyleyim....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 22 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 27 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye