Zaman: 06 May 2024 11:38

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 40 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 12:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ara 2015 12:06
Mesajlar: 67
İsim: mustafa
Araç: mitsubishi asx 2013 intence
Meslek: Dekoratör
Kan grubu: B+
Yaş: 29
Arkadaşlar herkese hayırlı günler dilerim.Forumu çok uzun zamandır takip ediyorum ve asx almam da yorumlarınızın çok etkisi oldu diyebilirim.Aracı alınca foruma üye olup takip ettiğim sayfanın bir üyesi olmak istedim.Aracım 2013 kasım ayında trafiğe çıkışlı mitsubishi asx intence olanı 29.000 km'de aldım.Hata boya yoktu.
Uzun zamandır araştırmadaydım,başka araçlara da baktım 1,2 leon denedim 54 bin dediler hoşuma gitmişti açıkcası,sıfır astra'nın j kasa 1.6 editionlarını 50000 tl ye veriyorlardı hem ucuz olsun hem sıfır olsun derken bu araç denk geldi,çok şükür ki istediğim ,aradığım , takip ettiğim bir araç oldu.Şimdi arkadaşlar 400 km'lik bir deneyimim mevcut ,daha alalı bir hafta oldu ve alışamadım tam olarak açıkçası,şimdi iş değerli forumdaşlarıma düşüyor :D araç ile alakalı naçizane görüşlerim var ve bunlara ek olarak nelere dikkat etmeliyim vb. gibi yorum ve yardımlarınıza ihtiyacım var.Tekrar hoş geldim ve hoş buldum.

İlk olarak belirtmek isterim ki 2008 dizel megane 2 (100 bg) önce ki aracımdı kıyaslamamı buna göre yaptığımı dikkate alırsanız memnun olurum.

1.a.Arkadaşlar ilk başta belirteyim (2013 intence inci beyazı) araç çok ama çok yakışıklı dışarıdan 17 ınch jantların da etkisiyle çok ama çok gösterişli ve heybetli duruyor.
1.b. Aracın içine bindiğinizde koltuklar sizi sarıyor,deri honda civicler de ki terleten derinin aksine spor kesim gayet rahat ön koltuk ısıtmaları hızlı bir şekilde ısıtıyor
1.c.Aracı aldıktan sonra binen arkadaşlarımın da izlenimleriyle paralel olarak gerçekten araçda suv havasından ziyade jip havası var, yolaçok oturaklı
1.d.Önce ki aracımla kıyasladığım zaman aracın yol tutuşu çok ama çok iyi kesinle virajlarda bir savrulma hissetmedim ki şunu da belirtmeden geçemeyeceğim önce ki aracımda da yol tutşu viraj dönme kabiliyeti yeterince iyiydi.
1.e. Aracın içi yeterince ferah ,sürücü pozisyonu ve görüş açıları oldukça iyi ,kör nokta aynalardan ötürü yok ,arka koltuklarda ki diz mesafesi yeterince ferah.Bir örnekle açıklayacak olursak boyum 1,83 sürücü koltuğunu kendime öre ayarladığım da arka koltuğa geçiyorum ve ayaklarım sürücü koltuğuna değmiyor gayet yeterli.
1.f. Yokuşu çok olan bir yerde yaşıyorum ,bu araçta çok merak edilen durumlardan biri çekiş konusu ,araç çok dik bir yokuşu 4 vites 2000-2500 devir arası gaz pedalına yüklenmeden sakin sakin 80-90 km arası rahat rahat çıkıyor buda bana yeterli geldi.Püf nokta sollamak için vites küçülteceksiniz bu kadar.
1.g.aracın kliması çok ama çok iyi

olumsuz olarak (karşılaştırmalarda herkes olumluyu söyler )ise;

2.a.arkadaşlar ben mi alışamadım yoksa gerçekten mi öyle bilemiyorum ama araç 80 km hızda rüzgar sesi alıyor bu beni hayal kırıklığına uğrattı(megane 2 ile kıyaslıyorum megane 120 km den sonra ne varsa içeri alıyordu )ama bu araç 80 km hızda rüzgar sesi alıyor.yol sesini bozuk asfaltta 120 den sonra ,motor sesini ise 4000 devir üzerinde alıyor.
2.b.araçda açıkcası klima düğmeleri birazcık aşağıda kalmış kullanım olarak beni biraz zorluyor,alışmak gerekiyor.
2.c.aracın arka aynasının görüş açıcı çok dar yani eğimli kasadan olsa gerek arka ayna kullanımı sıkıntılı ama yan aynalar o kadar iyi ki arka aynaya gerek bile kalmıyor.
2.d.aracın yakıt tüketim hesaplamasını bir türlü çözemedim, sakin kullanmama rağmen ortalama 10 lt nin üzerinde gösteriyor,bakım zamanı diyeceğim 30000 bakımı yapılmıştı aracı aldığımda serviste teyit ettirdim.
2.e. aracta sadelik hakim bunu bilerek aldım ama ne bileyim orjinal ekranının(ses düğmesi sağda ) biraz daha kullanışlı olmasını beklerdim, ne bileyim bluetooht telefonla modu ve navigasyon beklerdim orjinal ekranından .
2.f aracın arka ve ön camları cam filmli,deri döşeme siyah arka led aydınlatması yok bunlar birleşince akşam araç zifiri karanlık oluyor,yani sürüş için güzel de yolcular için pek öyle değil galiba.aracın aks mesafesinin artısını açık renk döşeme kullanarak daha ferah bir hale getirebilirlerdi.Yani iç aydınlatma yetersiz.
2.g.2008 megane 2 aracımda camları açık bıraktığımda anahtardan çift tıklamayla kapatabiliyordum,bu araçta yok,ayrıca cam aydınlatması da yok .
2.h aracı eski aracımla karşılaştırdım bu yazdığım maddeler atla deve değil yani olmazsa olmaz değil çoğu o nedenle öncelik sağlamlık ve güvenlik olduğu için göz ardı edilebilir.


*Daha aracı kullanmaya başlayalı 1 hafta bile olmadı o nedenle extra arabayla alakalı bir durum olduğu vakit buraya tekrar yazarım,merak ettiklerime gelecek olursak;
3.a Ben kitapçığı da okumama rağmen benzin göstergelerini anlamadım yani arkadaşların aldığı değerleri sakin kullanmama rağmen alamadım yani 10 lt.üstünde bir ortalama tüketim benim garibime gitti tabiki 400km de.
3.b.Değerli arkadaşlar aracı kullanırken nelere dikkat etmeliyim ,nasıl kullanmalıyım,ne yaparsam daha da bütünleşmiş ve arabamı anlamış olurum,yani kısacası siz değerli kullanıcıların tavsiyelerine ihtiyacım var.
3.c.araç bakımı için yıkamacı da extra birşeye dikkat etmem gerekli mi iç temizlik vs diye ,boya koruma seramik kaplama vs. sağdan soldan aldığım öneriler.Araç deri döşeme olduğu için yıkamacılarda nasıl bakım yaptırmalıyım nelere dikkat etmeliyim?
3.d.aracın 80 km hızda rüzgar sesi almasıyla alakalı ben mi çok hassasım yoksa bana bir öneriniz varmı bu durumla alakalı?
3.e. aracınız için benzini hangi firmadan alıyorsunuz ben ilk benzini mi opetten aldım ,başka bir firma tavsiyeniz varmı?

*Genel olarak araçtan memnunum ve kullandıkça gözlemlerimi aktarmaya çalışacağım,kullanıcı arkadaşlar da bana bu konuda yol gösterirseniz de çok memnun olurum,Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. :kart: :kart:

_________________
كن فيكون


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 13:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2015 11:49
Mesajlar: 31
İsim: Seçkin
Araç: 2014 ASX Invite
Meslek: Mühendis
Ben de megane'dan ASX' e geçenlerden biriyim :) hakikaten baya var.

Öncelikle hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler.

Rüzgar sesi için aracın fitillerini bir kontrol ettirin isterseniz. Biraz hassasiyet var sanki ama :)

viewtopic.php?f=42&t=10635

Yukarıdaki linkte konuyla ilgili işe yarar ve pratik bilgiler var. Ben gerek duymadım yaptırmaya. Beni çok rahatsız etmiyor sesi.

Megane'a kıyasla ASX'in yol tutuşu dediğiniz gibi daha iyidir.

Rampada 4. viteste hiç zorlanmadan 120-130km/h hızlara çıkabilirsiniz. Dahası da var tabi. Rampalar bozmaz ASX'i. :)

Aracı yokuşlu yolda ve trafik içinde sürüyorsanız yakıt tüketimi yükselebilir. Yok eğer genelde düz yolda kullanıyorsanız, yol bilgisayarındaki vites geçiş tavsiyelerine uymanızı öneririm. Bu da işe yaramıyorsa lastiklerden başlayarak iyi bir kontrol gerekli araç için. Yaşadığınız yere göre forumdaki arkadaşlar iyi servis ya da ustaları tavsiye edebilir.

ASX düşük devirlerde ekonomiye, yüksek devirlerde ise performansa cevap veren bir araçtır.

Güvenlik donanımları, ABS performansı gayet iyidir.

Benim aracım invite olduğu için intense ile ilgili yorumlarınıza cevap veremeyeceğim.

Kullandıkça alışacak ve zevk alacak, hatta fırsat çıksa da uzun yol yapsam diyeceksiniz :)

Hep aynı istasyondan benzin almaya dikkat edin. Tercihiniz bilinen markalar olsun.

Tekrar hayırlı olsun


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 13:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Kas 2015 13:09
Mesajlar: 139
Şehir: Ordu
İsim: Onur
Araç: Toyota Corolla
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Hayırlı olsun. Allah kazasız sürüşler nasip etsin.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
"Ne mutlu Türküm diyene!"


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 13:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Oca 2010 14:11
Mesajlar: 111
Şehir: GELİBOLU
İsim: TURGAY
Araç: RAV4-LİNEA
Meslek: KAMU
Yaş: 47
Hoş geldiniz.

2.d.aracın yakıt tüketim hesaplamasını bir türlü çözemedim, sakin kullanmama rağmen ortalama 10 lt nin üzerinde gösteriyor,bakım zamanı diyeceğim 30000 bakımı yapılmıştı aracı aldığımda serviste teyit ettirdim.

Araç anlık yakıt tükediminde iken, seyir halinde yada durduğunuz yerde yapılabilir. göstergelerin solunda bulunan düğmeye uzun basarak anlık yakıt tüketim ölçümünü güncelleyin. Bu işlem 300-400 km de bir tekrarlanırsa doğru verileri alırsınız.

_________________
2011 ASX INTENSE

1.6 2001 / HB AVANCE


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 13:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Oca 2010 14:11
Mesajlar: 111
Şehir: GELİBOLU
İsim: TURGAY
Araç: RAV4-LİNEA
Meslek: KAMU
Yaş: 47
3.c.araç bakımı için yıkamacı da extra birşeye dikkat etmem gerekli mi iç temizlik vs diye ,boya koruma seramik kaplama vs. sağdan soldan aldığım öneriler.Araç deri döşeme olduğu için yıkamacılarda nasıl bakım yaptırmalıyım nelere dikkat etmeliyim?

Deri koltuklar için yıkamacılarda özellikle ön koltuklara dizleri ile basmamalırını söyleyin zira koltuk altında bulunan rezistanslarınız zarar görürse sıkıntı yaşarsınız.

boya koruma seramik vs vs gibi durumları mitsubishinin tüm modelleri için gereksiz buluyorum. Benim aracım 2011 model bulunduğum ilçede tek, her gören hayırlı olsun hep 0 araca biniyon bu aralar falan deiyorlar. Bu yaşıma kadar 20 ye yakın aracım oldu, bunların 5 tanesi mitsubishi. Boya konusunda 10 üzerinden 10 diyebilirim.Ekstra bir korumaya ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum.

Performans konusuna bir önceki mesajda arkadaşım değinmiş. Bu aracın motorunun ana felsegesi DÜŞÜK DEVİRDE EKONOMİ, YÜKSEK DEVİRDE PERFORMANS. İki türlü kullanabilirsiniz, basınca gitmem demez. Benim aracım lpg li lpg de 200 km süratle giderken cebimden tlf u çıkarıp kadrajın videosunu çekecek kadar rahat ve güvenilir bir sürüş kabiliyeti var.

_________________
2011 ASX INTENSE

1.6 2001 / HB AVANCE


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 13:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Oca 2010 14:11
Mesajlar: 111
Şehir: GELİBOLU
İsim: TURGAY
Araç: RAV4-LİNEA
Meslek: KAMU
Yaş: 47
Rüzgar sesini biraz abarttığınızı düşünüyorum.

Son olarakta

Tüm mitsubishi bilmezlere söylediğim gibi. BU ARACI KULLANAN BİLİR.

Yarın aracınızı değiştirmeye kalktığınızda ilk önce mitsubishilere bakacak sonra diğer seçenekleri değerlendireceksiniz.

_________________
2011 ASX INTENSE

1.6 2001 / HB AVANCE


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 13:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ara 2015 12:06
Mesajlar: 67
İsim: mustafa
Araç: mitsubishi asx 2013 intence
Meslek: Dekoratör
Kan grubu: B+
Yaş: 29
_opeth yazdı:
hoşgeldiniz.
megane deyince daha önceden üyeliğiniz vardı da şifre unutma gibi bir durumunuz yok değil mi? megane'dan asxe geçen/geçmek isteyen üye sayısı artınca sorma gereği hissettim :)


Yok hocam foruma daha yeni kayıt oldum fakat hepinizi tanıyor gibiyim çünkü uzun zamandır yazıları takip etmekteyim :Rose:

_________________
كن فيكون


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 14:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ara 2015 12:06
Mesajlar: 67
İsim: mustafa
Araç: mitsubishi asx 2013 intence
Meslek: Dekoratör
Kan grubu: B+
Yaş: 29
seckin00 yazdı:
Ben de megane'dan ASX' e geçenlerden biriyim :) hakikaten baya var.

Öncelikle hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler.

Rüzgar sesi için aracın fitillerini bir kontrol ettirin isterseniz. Biraz hassasiyet var sanki ama :)

viewtopic.php?f=42&t=10635

Yukarıdaki linkte konuyla ilgili işe yarar ve pratik bilgiler var. Ben gerek duymadım yaptırmaya. Beni çok rahatsız etmiyor sesi.

Megane'a kıyasla ASX'in yol tutuşu dediğiniz gibi daha iyidir.

Rampada 4. viteste hiç zorlanmadan 120-130km/h hızlara çıkabilirsiniz. Dahası da var tabi. Rampalar bozmaz ASX'i. :)

Aracı yokuşlu yolda ve trafik içinde sürüyorsanız yakıt tüketimi yükselebilir. Yok eğer genelde düz yolda kullanıyorsanız, yol bilgisayarındaki vites geçiş tavsiyelerine uymanızı öneririm. Bu da işe yaramıyorsa lastiklerden başlayarak iyi bir kontrol gerekli araç için. Yaşadığınız yere göre forumdaki arkadaşlar iyi servis ya da ustaları tavsiye edebilir.

ASX düşük devirlerde ekonomiye, yüksek devirlerde ise performansa cevap veren bir araçtır.

Güvenlik donanımları, ABS performansı gayet iyidir.

Benim aracım invite olduğu için intense ile ilgili yorumlarınıza cevap veremeyeceğim.

Kullandıkça alışacak ve zevk alacak, hatta fırsat çıksa da uzun yol yapsam diyeceksiniz :)

Hep aynı istasyondan benzin almaya dikkat edin. Tercihiniz bilinen markalar olsun.

Tekrar hayırlı olsun




hocam ilgi,alaka ve cavplarınız için teşekkür ederim.ben objektif olarak aklıma geldiğince yazmaya çalıştım ama çekiş konusunda kesinlikle bir problem yaşamadım daha doğrusu hissetmedim.
evet aynı istasyondan almaya dikkat edeceğim , forumda ki istatisliğe binayen de opet kullanıcısı çok olduğunu gördüm ona istinaden opeti seçtim. Şehir olarak yokuşu bol bir yerde yaşıyorum eskişehir civarı forumda ki arkadaşlara ve asx sahipleri usta konusunda yardımcı olurlarsa memnun olurum.
cevaplar için tekrardan teşekkürler ,herkese kazasız ve zevkli sürüşler.

_________________
كن فيكون


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 14:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2013 02:01
Mesajlar: 94
Şehir: Ankara
İsim: kadrettin yuksel
Araç: asx2013
Meslek: arşivist- Tarihçi
Kan grubu: Arh+
Yaş: 52
Kapı fitilleri desteklense de Araç hızlanınca Dikiz aynalarının büyüklüğü nedeniyle rüzgar sesi oluşmakta. Benim için Ayna görüşünün ferah olması o sesi önemsiz kıldı....intence modelin cam tavanı nedeniyle tavan lambasının olmaması, kenar LED'lerin tekbaşına yetmemesi, arka tarafın loş kalmasındaki etkenler. O konfora ve seyire de bu kadarlık loşluk olsun derim.

_________________
Iskartaya çıkmış dağcı ve balıkadam eskisi.. ama her daim sucul dünya, tabiat tiryakisi.!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 14:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ara 2015 12:06
Mesajlar: 67
İsim: mustafa
Araç: mitsubishi asx 2013 intence
Meslek: Dekoratör
Kan grubu: B+
Yaş: 29
rainmans yazdı:
Rüzgar sesini biraz abarttığınızı düşünüyorum.

Son olarakta

Tüm mitsubishi bilmezlere söylediğim gibi. BU ARACI KULLANAN BİLİR.

Yarın aracınızı değiştirmeye kalktığınızda ilk önce mitsubishilere bakacak sonra diğer seçenekleri değerlendireceksiniz.



Hocam dediğim gibi yazdığım bütün maddeler kişiye özel yani kişisel görüşler ama benim dışımda aracı kullanan bütün arkadaşlarım araç çok sesli dediler .ses aldığını megane ile kıyasladım keza aldığını söyleyen arkadaşlarda opel astra sedan -nissan qashqai ve pejo 508 i olan arkadaşlarım aynı görüşte .Yalıtım ile alakalı problem olduğunu düşünüyorum .ama araç için genel kanım gerçekten her gören aşık oldu resmen :kart: :kart:

_________________
كن فيكون


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 14:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ara 2015 12:06
Mesajlar: 67
İsim: mustafa
Araç: mitsubishi asx 2013 intence
Meslek: Dekoratör
Kan grubu: B+
Yaş: 29
rainmans yazdı:
3.c.araç bakımı için yıkamacı da extra birşeye dikkat etmem gerekli mi iç temizlik vs diye ,boya koruma seramik kaplama vs. sağdan soldan aldığım öneriler.Araç deri döşeme olduğu için yıkamacılarda nasıl bakım yaptırmalıyım nelere dikkat etmeliyim?

Deri koltuklar için yıkamacılarda özellikle ön koltuklara dizleri ile basmamalırını söyleyin zira koltuk altında bulunan rezistanslarınız zarar görürse sıkıntı yaşarsınız.

boya koruma seramik vs vs gibi durumları mitsubishinin tüm modelleri için gereksiz buluyorum. Benim aracım 2011 model bulunduğum ilçede tek, her gören hayırlı olsun hep 0 araca biniyon bu aralar falan deiyorlar. Bu yaşıma kadar 20 ye yakın aracım oldu, bunların 5 tanesi mitsubishi. Boya konusunda 10 üzerinden 10 diyebilirim.Ekstra bir korumaya ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum.

Performans konusuna bir önceki mesajda arkadaşım değinmiş. Bu aracın motorunun ana felsegesi DÜŞÜK DEVİRDE EKONOMİ, YÜKSEK DEVİRDE PERFORMANS. İki türlü kullanabilirsiniz, basınca gitmem demez. Benim aracım lpg li lpg de 200 km süratle giderken cebimden tlf u çıkarıp kadrajın videosunu çekecek kadar rahat ve güvenilir bir sürüş kabiliyeti var.



hocam söyledikleriniz bilgi dağarcığımı genişletti ,tekrardan teşekkür ederim ilgi alakanıza :)

_________________
كن فيكون


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 14:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ara 2015 12:06
Mesajlar: 67
İsim: mustafa
Araç: mitsubishi asx 2013 intence
Meslek: Dekoratör
Kan grubu: B+
Yaş: 29
K. Yüksel yazdı:
Kapı fitilleri desteklense de Araç hızlanınca Dikiz aynalarının büyüklüğü nedeniyle rüzgar sesi oluşmakta. Benim için Ayna görüşünün ferah olması o sesi önemsiz kıldı....intence modelin cam tavanı nedeniyle tavan lambasının olmaması, kenar LED'lerin tekbaşına yetmemesi, arka tarafın loş kalmasındaki etkenler. O konfora ve seyire de bu kadarlık loşluk olsun derim.



hocam dediğiniz gibi aynaların büyük olması herşeyi örtbas etmeye yetiyor ama ses yalıtımı konusunda araca yakışmayacak derece de geride yoksa kesinlikle sınıf standartlarının üzerinde bir araç.Ama yalıtım ile alakalı bir çözüm önerisi var mıdır ,rüzgar ve motor sesi 80 km de aracın içinde ? :beer:

_________________
كن فيكون


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 15:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2013 02:01
Mesajlar: 94
Şehir: Ankara
İsim: kadrettin yuksel
Araç: asx2013
Meslek: arşivist- Tarihçi
Kan grubu: Arh+
Yaş: 52
..Ben de şu sıralar kapı içlerine ve hazır girişmişken davlumbaz içlerine yalıtım yaptırma niyetindeyim.... Forumda bu konuda tecrübesi olanlar çok. En başta, Ercan bey (zivrisinek)in bu konudaki paylaşımlarını okumanızı öneririm(eski aracı 2011 di) Aslında 2013 ve sonrakilerin motor bölümünde komple olmasa bile yalıtım malzemesi var. (Diğerlerine nazaran daha iyi). Ses zaten 4000 devirden sonra içeri giriyor ki o da performans modu.! O andan itibaren aracın gücünü sesle birleştirip sürüşten keyif alıyoruz 8)

_________________
Iskartaya çıkmış dağcı ve balıkadam eskisi.. ama her daim sucul dünya, tabiat tiryakisi.!


En son K. Yüksel tarafından 16 Ara 2015 15:27 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 15:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Selam Mustafa Bey, hayırlı olsun ASX'iniz güle güle kullanın, benim de hedefimde olan bir araç :)
İnşallah bir gün sahip olurum ben de.
Vedat ın test videosunu izledim dün youtube da dizel ASX ama onda bile ses geliyordu...
Tümsek den geçince de arka taraftan bir LOK LOK sesi...
İster sedan ister SUV ister jeep, bu fiyatlarda Mitsubishi den daha iyisi yok. her biri f/p arabası.

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 15:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Mustafa bey hayırlı olsun Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Güle güle kullanın.
Rüzgar sesi evet var ama arkadaşların dediği gibi ben 80 ile giderken değilde genelde 120 km/saat hızlarda giderken rüzgar sesi duyuyorum duyuyorum derken aslında daha düşük hızlarda da (en az 100 km hızla) geliyor ancak rahatsız etmiyor ama 80 km/saat hızda öyle rüzgar sesi yok ne bileyim belki dediğiniz gibi hassasiyet ve takıntı meselesi yada kapı fitillerinde bir deformasyon olabilir . Bence şimdilik siz tüm dikkatinizi o yönde verdiğiniz için olabilir. Merak etmeyin asx i sürdükce ve o asx in hazzına vardıkca ses mes gelmez kulağınıza.
diğer taraftan yakıt meselesine gelince yeni bir asx sürücüsü olarak malum mevsim kış ve eskişehirin soğuğu meşhur arabayı çalıştırıp daha motor soğuk iken kısa süreli yolculuklar yapıyorsanız ve dediğiniz gibi yokuşu bol yerde aracınızı sürüyorsanız yakıtınız normal. birde eskişehir içinde o kadar sarısız ışıkta ve tranvaylı yolda gayet normal :D birde kışlık lastikler varsa gayet normal. (debriyajınız sert mi yumuşak mı sert ise baskı balata sorunu olabilir ).
Yakıtı anlamak için birgün aracınıza binip çalıştırınca göstergeyi sıfırlayın sivrihisara ballı gözleme yemeye gidin. Ankara yoluna çıkınca cruse 99 km hıza sabitleyin eğer 5.5 lt hadi 6 lt üstünde bir ortalama yapmışsanız bir sıkıntı var demektir. ben bile o kadar asx yakıtı konusunda ne kadar iddia etsem de şu keçiörende uzun soluklu sürüşlerde yaptığım ortalama 9- 9.5 lt en az 8.6 lt o da sıcaklarda . (keçiören sürekli rampa çık (diyeceksiniz ki her yokuşun bir inişi vardır ancak bu yokuşlar keçiörende yok burada hep rampa hep rampa . Bu iş nasıl oluyor demeyin bende çözemedim :D birde rampada trafik hiç çekilmiyor . Ayrıca keçiörende ki diğer araçlarda sinyal kolu yok gereksiz diye firmalar keçiörene sattıkları araçlarda sinyal kolu koymuyorlar :D ))
zamanla alışıyor insan . ayrıca dizel araç sürme alışkanlıklarınızı unutun benzinli araç kullanımı biraz farklı hele ki mivec motorlu bir asx i sürmeyi çözmek biraz daha zaman gerektiriyor isterseniz 40 yıllık şöför olun :D
sürdükçe asx e alışacak ve yakıtınızda ki azalmayı farkedeceksiniz. (bu arada cruse devrede iken daha az yakıyor)
ben pek boya korumamıymış seramik kaplamaymış sıcak bakmıyorum bence gereksiz . birilerinin para kazanmak için yaptığı aşırı övme gibi geliyor. mesela hani şu elektriği az yaktıran saçmalık gibi sakın ha elektriği az yaktıran bir zavazingo yok aldanmayın . (çekirdekten yetişme ayrıca okulunu okumuş ve öğretmeni olmuş biri olarak söylüyorum)
invite sahibi olarak diğer konularda yorum yok.

donanımlarda ki eksikliklere ise bence mitsubishinin üretim ilkesi gibi. güvenlik ekonomi ve gerekli donanımlar konusunda taviz yok ancak keyfi fantazi işlerde ise gereklilik yok . ne kadar keyfi olmasa da olur donanım o kadar bozulacak donanım. keyif için sonradan çok keyfinizi kaçıracak donanım yok.
tekrar hayırlı olsun hoş geldiniz.

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


En son akif06eren tarafından 16 Ara 2015 16:02 tarihinde düzenlendi, toplamda 3 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 15:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ara 2015 12:06
Mesajlar: 67
İsim: mustafa
Araç: mitsubishi asx 2013 intence
Meslek: Dekoratör
Kan grubu: B+
Yaş: 29
K. Yüksel yazdı:
..Ben de şu sıralar kapı içlerine ve hazır girişmişken davlumbaz içlerine yalıtım yaptırma niyetindeyim.... Forumda bu konuda tecrübesi olanlar çok. En başta, Ercan bey (zivrisinek)in bu konudaki paylaşımlarını okumanızı öneririm(eski aracı 2011 di) Aslında 2013 ve sonrakilerin motor bölümünde komple olmasa bile yalıtım malzemesi var. (Diğerlerine nazaran daha iyi). Ses zaten 4000 devirden sonra içeri giriyor ki o da performans modu.! O andan itibaren aracın gücünü sesle birleştirip sürüşten keyif alıyoruz 8)

evet hocam 4000 devirden sonra motor sesi de alıyor ama o devire kadar 80 km hızda rüzgar sesi alması benim canımı sıkan. ercan beyin paylaşımlarını okumuştum yalıtımla alakalı makyajlı kasalarda sorunun ortadan kalktığını söylemişti öyle hatırlıyorum.:)))
Ercan beyi yalıtım ile alakalı genel bir bilgi paylaşımına davet ediyorum:))) usta ,yer ,fiyat hakkında genel kapsamlı bir bilgi paylaşımı bekliyorum ,saygılar :kart: :kart:

_________________
كن فيكون


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 16:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ara 2015 12:06
Mesajlar: 67
İsim: mustafa
Araç: mitsubishi asx 2013 intence
Meslek: Dekoratör
Kan grubu: B+
Yaş: 29
akif06eren yazdı:
Mustafa bey hayırlı olsun Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Güle güle kullanın.
Rüzgar sesi evet var ama arkadaşların dediği gibi ben 80 ile giderken değilde genelde 120 km/saat hızlarda giderken rüzgar sesi duyuyorum duyuyorum derken aslında daha düşük hızlarda da (en az 100 km hızla) geliyor ancak rahatsız etmiyor ama 80 km/saat hızda öyle rüzgar sesi yok ne bileyim belki dediğiniz gibi hassasiyet ve takıntı meselesi yada kapı fitillerinde bir deformasyon olabilir . Bence şimdilik siz tüm dikkatinizi o yönde verdiğiniz için olabilir. Merak etmeyin asx i sürdükce ve o asx in hazzına vardıkca ses mes gelmez kulağınıza.
diğer taraftan yakıt meselesine gelince malum mevsim kış ve eskişehirin soğuğu meşhur arabayı çalıştırıp daha motor soğuk iken kısa süreli yolculuklar yapıyorsanız ve dediğiniz gibi yokuşu bol yerde aracınızı sürüyorsanız yakıtınız normal. birde eskişehir içinde o kadar sarısız ışıkta ve tranvaylı yolda gayet normal :D birde kışlık lastikler varsa gayet normal. (debriyajınız sert mi yumuşak mı sert ise baskı balata sorunu olabilir ).
Yakıtı anlamak için birgün aracınıza binip çalıştırınca göstergeyi sıfırlayın sivrihisara ballı gözleme yemeye gidin. Ankara yoluna çıkınca cruse 99 km hıza sabitleyin eğer 5.5 lt hadi 6 lt üstünde bir ortalama yapmışsanız bir sıkıntı var demektir. ben bile o kadar asx yakıtı konusunda ne kadar iddia etsem de şu keçiörende uzun soluklu sürüşlerde yaptığım ortalama 9- 9.5 lt en az 8.6 lt o da sıcaklarda .
birde zamanla alışıyor insan . birde dizel araç sürme alışkanlıklarınızı unutun benzinli araç kullanımı biraz farklı hele ki mivec motorlu bir asx i sürmeyi çözmek biraz daha zaman gerektiriyor isterseniz 40 yıllık şöför olun :D
sürdükçe asx e alışacak ve yakıtınızda ki azalmayı farkedeceksiniz. (bu arada cruse devrede iken daha az yakıyor)
ben pek boya korumamıymış seramik kaplamaymış sıcak bakmıyorum bence gereksiz . birilerinin para kazanmak için yaptığı aşırı övme gibi geliyor. mesela hani şu elektriği az yaktıran saçmalık gibi sakın ha elektriği az yaktıran bir zavazingo yok aldanmayın . (çekirdekten yetişme ayrıca okulunu okumuş ve öğretmeni olmuş biri olarak söylüyorum)
invite sahibi olarak diğer konularda yorum yok.

donanımlarda ki eksikliklere ise bence mitsubishinin üretim ilkesi gibi. güvenlik ekonomi ve gerekli donanımlar konusunda taviz yok ancak keyfi fantazi işlerde ise gereklilik yok . ne kadar keyfi olmasa da olur donanım o kadar bozulacak donanım. keyif için sonradan çok keyfinizi kaçıracak donanım yok.
tekrar hayırlı olsun hoş geldiniz.




Tekrar hoşbuldum akif bey yazınızı büyük keyifle okudum .Tam üstüne basmışsınız,motor ısınmadan 10 -12 km arası bir mesafe kat ediyorum ve neredeyse hepsi yokuş ama performans olarak dediğim gibi dizeli kesinlikle aratmadı bunu üstüne basarak ifade etmek isterim ki zaten forumlarda asx ile alakalı en çok tartışılan konu da budur heralde.

Hocam aracı almadan önce sahibi 30000 bakıma sokmuş ve baskı balatayı değiştirmiş o nedenle vites geçişlerinde sıkıntım yok çok şükür. sadece dizel alışkanlığı sıkışık trafikte biriki kere stop ettirdim aracı :gul:
onun dışında sürüş zevki konusu gerçekten dediğiniz gibi insan git gide alışıyor ama ses konusunda kullandırdığım arkadaşlarım ve eşimde söyleyince üzüntüm ikiye katlandı :shy: :shy:

İyi ki bu aracı almışım diyorum çünkü saydığım sıkıntılar giderilebilecek şeyler :))) keyfini sürmeye bakmak gerekiyor :)))) tekrardan saygılar.. bu arada araçile alakalı bilgi ve yorumlarınıza daima açığım :kart: :kart:

_________________
كن فيكون


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 16:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Vedat, ben de çok mu hızlı gidiyor da bu kadar ses alıyor diyordum. Keşke her yerini detaylı detaylı da görüntüleseydin, Otopark videoları gibi orası yumuşak burası sert diyeydin video da :)
Mitsubishi kesinlikle donanımsız araba üreten bir marka değil, Türkiye pazarına sundukları arabaları öyle. Amerikada ki lancer lar ile Ülkemizdeki lancer ları karşılaştırınca daha iyi anlıyor insan. Diğer markalar için de geçerli bu. 3. dünya ülkesiyiz ya ne verseler alıyoruz zaten, var olan özelliği bile kapatıp öyle veriyorlar, bunu da fiyatı ucuz olsun diyerek savunuyorlar :)

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 16:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ara 2015 12:06
Mesajlar: 67
İsim: mustafa
Araç: mitsubishi asx 2013 intence
Meslek: Dekoratör
Kan grubu: B+
Yaş: 29
mesut taşdemir yazdı:
Mivec motoru yüksek devirlerde sabitleyip kullanmaktan korkmayın atıyorum 3.000 devirde bu motor tork eğrisi başarılı olduğu için 2000 devirde gittiğinize göre daha az yakar

peki hocam tavsiyenizi dikkate alacağım :))) :D

_________________
كن فيكون


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 16:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
mustafa bey ses konusunda üzülmeyin inanın o kadar büyütmeye değecek bir durum yok iş biraz araç hani lüks ve çok pahalı bir araç gibi duruyor ya insanlar da haliyle çok şey bekliyor.

boş verin kim ne derse desin önce asx (aşk) gelir sonra yalan gellir gerisi viz gelir. :D

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 40 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye