Mitsubishi Club Turkey
http://www.mitsubishiclubturkey.com/

Outlander Turbo İçin Yardım
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=47&t=2190
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  Jaymz [ 13 Mar 2011 14:33 ]
Mesaj Başlığı:  Outlander Turbo İçin Yardım

Slm arkadaşlar 2005 model Outlander Turbo aracım var araçlar oynanmamış şuanda orjinal 202 hp ama biraz oynasak fenada olmaz hani 300 hp kadar çıkarmak istiyorum aracı tabi motora zarar vermeden 300 hp ye nası çıkar ortalama maliyeti ne olur bu konu hakkında bana yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Yazar:  hilmi [ 13 Mar 2011 16:53 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander Turbo İçin Yardım

yanlış hatırlamıyosam chiple 305 beygire çıkar ;) evo motoru olan bu seriydi dimi arkadaşlar?

Yazar:  badboy87 [ 13 Mar 2011 18:41 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander Turbo İçin Yardım

Abi şaşmaz sanayideki şeref ustaya bir uğra istersen evocular oraya gidiyor genelde, vardır bir bildikleri :D

Yazar:  ralli///art [ 14 Mar 2011 12:15 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander Turbo İçin Yardım

_opeth yazdı:
hilmi yazdı:
yanlış hatırlamıyosam chiple 305 beygire çıkar ;) evo motoru olan bu seriydi dimi arkadaşlar?

çıkar ama motor sırf çiple düzgün yürüyemez sanırım.

dişlilerin kesin değişmesi lazım öyle bi yüklemeden sonra

Yazar:  Jaymz [ 16 Mar 2011 12:50 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander Turbo İçin Yardım

yazılanlara göre anladığım sey en iyisi oynamam dişliydi ıvırdı zıvırdı yapıp hp yükselince fren tutmuycak bu sefer bide fren değiştircez buna harcıyacağım paranın üzerine birazdaha koyup evo almak en mantıklısı galiba

Yazar:  Jaymz [ 17 Mar 2011 19:47 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander Turbo İçin Yardım

beyler ben buna sadece headers yaptırsam kaç hp getirir motora ne zarar verirmi maliyeti ne kadar olur ( üff ne çok soru sordum )

Yazar:  ralli///art [ 19 Mar 2011 15:29 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander Turbo İçin Yardım

düz boru hava filtresi, headers, headers sonrası egsoz sistemi 20hp getirisi olur tabi bunlarda kullandığınız markalarda önemli mesela simoto filtreyle greddy filtre aynı olmayacaktr. blow off ta takarsanız turbodan daha iyi verim alırsınız

Yazar:  av.ilhami [ 11 Ara 2012 17:35 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander Turbo İçin Yardım

arkadaşlar 2005/6 turbo modellerde turbo etkisini hangi devirde gösteriyor. "anladığım kadarıyla" turbo araçlar (benzin dizel) turbonun etkisini gösterdiği devirde maksimum torka ulaşıyor. yani ne kadar düşük devirde turbo devreye girerse o kadar çabuk yakıt ekonomisi başlıyor. mesela volvolar modele göre 2200-2400-2700 de maksimum torka (240 nm) ulaşıyor. bu nedenle 99 volvo 70 serisi bile bizim turbolanderdan daha az yakıyor halbuki tork 303nm. ama teknik verilere göre 3500 de 303nm torka ulaşıyor. yani 3500 devirde turbo etkisini gösteriyor. volvolar gibi ortalama 2400 devirde 303 nm tork olsa volvodan az yakacak. sonuç: HERHANGİ BİR ŞEKİLDE TURBONUN DAHA DÜŞÜK DEVİRLERDE ETKİSİNİ GÖSTERMESİNİ SAĞLAYABİLİRMİYİZ.?
(turbo herzaman çalışır ama belli devirden sonra gücünü gösterir malum)
http://www.arabam.com/Test/Mitsubishi-O ... /Detay-180
http://www.arabam.com/Test/Volvo-C70-Co ... /Detay-344
test sonuçlarına yakın bilgileri kullanıcılardan veya yetkili serviste çalışmış olanlardan da dinleyerek teyit ettirdim: volvo mitsudan az yakıyor. özellikle uzun yolda. görebildiğim tek fark da bu maksimum torka düşük devirlerde ulaşması bunu da turbo ile sağlaması sanırım.

Yazar:  sinir kupu [ 11 Ara 2012 23:33 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander Turbo İçin Yardım

Turbo değişirse .olur. tabi turbo değişecek ve ona göre yazılım yapılacak. Bir de hesaplama yapılırken torku ne kadar yüksek devirde alırsan o kadar beygir gücü.çıkıyor. bu en bariz dizelde görünür. Benim forester dizel aracım 1800-2400 arası 350 Nm tork üretiyor ama 150 beygir (aslında ps). ama wrx aracım 2800-5400 arası 306 Nm tork ürettiğinden 224 hp idi. Tork daha az ama beygir yüksek. Ama tabi 3500 devir bence fazla. Hani 3000 bile olsa iyidir. Bir de 3500 maksimum tork onun alltında da tork iyidir de o kadar değildir. İlla 3500 de sürersen gidecek değil. En iyi orada hızlanır. Yoksa turbo her zaman devrede. Mesela yine forester aracım 1600 devirde (maksimum tork devrinin 200 devir altında) bile 300 torkun üzerinde basıyor. Yani yine gidiyor.
En başta dediğim gibi turbo ve yazılımla bu sorun halledilir. Örnekleri de var. Evo ile aynı motor olduğundan evo turbosu vs ile güç artışı olur. Ben o aracı denedim . 3500 Filan ama iyi kaçıyordu. Esp olmayan o yüksek bir araca bence gereksiz. Ekonomi için derseniz aksine turbonun verimsiz olduğu yerlerde araba atmosferik gibi. 2.0 Modelleri gibi yakar. Sizin o dediğiniz yani alt devirde alma düşük hacim ve fazla vitesle olunca mantıklı olur sanki.

Yazar:  av.ilhami [ 12 Ara 2012 00:44 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Outlander Turbo İçin Yardım

sonuç olarak maliyetli ve zahmetine değmeyecek gibi. turbo outlanderın tork eğrisini nasıl buluruz?. 2500 devir civarı torkunu merak ediyorum. yani 2500 devir civarı 200 üstü tork varsa sakin kullanımla aradığımız ekonomiyi ((volvo değerlerini ) bulabilirmiyiz. (araç ağırlıkları yakın).

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/