Zaman: 16 Haz 2024 14:07

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 95 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2011 09:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2011 09:44
Mesajlar: 32
İsim: mehmet
Araç: honda vti turbo
Meslek: pazarlama
Kan grubu: ab+
Yaş: 30
Arkadaşlar Merhaba;

Lpg sıralı otogaz sistemleri hakkında bir çok forum sitesinde bilgimiz ve tecrübemiz dahilinde bilgiler vermeye çalışıyorum.Bundan sonra Mitsubishi Clup TR'de de lpg sıralı sistemleri hakkında bilgiye ihtiyaç duyan ya da soru ve sorunları olan forum üyeleri ile bilgi paylaşımında bulunmak üzere burdayım.Herkese iyi forumlar...

_________________
ÖZENÇLER OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi ,Çorum BRC Yetkili Servisi
www.ozenclerotogaz.com.tr


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2011 11:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 09:46
Mesajlar: 1251
Şehir: Kayaşehir-İstanbul
İsim: Mesut
Araç: Landili Colt 1.3 İnvite
Meslek: Mali Müşavir
Kan grubu: aRH+
Yaş: 27
Hoş geldiniz.
İlk soru benden olsun o zaman :)

aracımda landirenzo takılı bir ay önce. araç bazen rolantideyken 500-1000 devir arasında kendi kendine git gel yapıyor nedendir? LPG sisteminden olabilirmi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2011 22:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
Mehmet Bey beni kırmayıp forumumuza geldiğiniz için teşekkür ederim ve hoşgeldiniz diyorum.Arkadaşlar Mehmet bey 2A Mühendislik BRC orta karadeniz bölge bayisidir.Özençler otogaz olarak Çorum merkezde hizmet vermekteler.Geçen haftada italyada BRC fabrikasında gezideydi kendisi ve son gelişmeleri kendisinden alabiliriz.Ben Denizlideyim ve burda aracıma BRC otogaz dönüşümü yapılırken kendisi referans olmuştur.Herkese iyi forumlar dilerim.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2011 23:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Nis 2011 16:37
Mesajlar: 497
Şehir: istanbul
İsim: Fırat Ilgazlı
Araç: Colt 1.3 elegance amt Hematit gri
Meslek: ÖĞRETMEN
Kan grubu: Arh-
Yaş: 31
hemen bende sorayım bu başla ve dur sistemini acaba brc tanıdımı ve kullandırabiliyormu birde bosch 1.3 colt amt lere başla-dur sistemini uyguluyabiliyormu


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2011 01:37 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Hoşgeldiniz Mehmet Bey,



firatilgazli yazdı:
hemen bende sorayım bu başla ve dur sistemini acaba brc tanıdımı ve kullandırabiliyormu birde bosch 1.3 colt amt lere başla-dur sistemini uyguluyabiliyormu


Fırat Hocamda bir Oktay Sinanoğlu esintisi mi var ne ? :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2011 10:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
firatilgazli yazdı:
hemen bende sorayım bu başla ve dur sistemini acaba brc tanıdımı ve kullandırabiliyormu birde bosch 1.3 colt amt lere başla-dur sistemini uyguluyabiliyormu


Hocam benim asx te başla dur sistemi yani AS&G özelliği var.Bende yaklaşık 1 hafta önce BRC kiti taktırdım.Brc'de 3,02 yazılımı sayesinde başla dur yada diğer adıyla AS&G mükemmel olarak çalışmakta.1,3 colt için Bosch marş sistemi oluyormu bilmem.Ama benim aracta BRC ile AS&G şimdilik çok uyumlu olarak çalışıyor.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2011 11:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
bacey yazdı:
Fırat Hocamda bir Oktay Sinanoğlu esintisi mi var ne ? :)


:lol:

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2011 14:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2011 09:44
Mesajlar: 32
İsim: mehmet
Araç: honda vti turbo
Meslek: pazarlama
Kan grubu: ab+
Yaş: 30
Rica ederim sayın hocam ;

Elimizden geldiğince burda lpg sıralı gaz hakkında bilgi paylaşımında bulunmak istiyorum.Umarım Mitsubishi kullanıcılarına yardımcı olabilirim ,iyi forumlar...

yba_05 yazdı:
Mehmet Bey beni kırmayıp forumumuza geldiğiniz için teşekkür ederim ve hoşgeldiniz diyorum.Arkadaşlar Mehmet bey 2A Mühendislik BRC orta karadeniz bölge bayisidir.Özençler otogaz olarak Çorum merkezde hizmet vermekteler.Geçen haftada italyada BRC fabrikasında gezideydi kendisi ve son gelişmeleri kendisinden alabiliriz.Ben Denizlideyim ve burda aracıma BRC otogaz dönüşümü yapılırken kendisi referans olmuştur.Herkese iyi forumlar dilerim.

_________________
ÖZENÇLER OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi ,Çorum BRC Yetkili Servisi
www.ozenclerotogaz.com.tr


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2011 14:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2011 09:44
Mesajlar: 32
İsim: mehmet
Araç: honda vti turbo
Meslek: pazarlama
Kan grubu: ab+
Yaş: 30
Merhaba Mesut Bey ;

Bu sorunu sadece LPGde mi yoksa Benzinde kullanırken de mi yaşıyorsunuz ?

mesuttgur yazdı:
Hoş geldiniz.
İlk soru benden olsun o zaman :)

aracımda landirenzo takılı bir ay önce. araç bazen rolantideyken 500-1000 devir arasında kendi kendine git gel yapıyor nedendir? LPG sisteminden olabilirmi?

_________________
ÖZENÇLER OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi ,Çorum BRC Yetkili Servisi
www.ozenclerotogaz.com.tr


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2011 14:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2011 09:44
Mesajlar: 32
İsim: mehmet
Araç: honda vti turbo
Meslek: pazarlama
Kan grubu: ab+
Yaş: 30
LPG kaynaklı Subab aşınma olayını zaman içerisinde burda yeri geldikçe anlatmaya çalışacağım.Birden yükleme yapmak yerine bellirli bir birikimden sonra bu konuya hep beraber değiniriz.


_opeth yazdı:
nedir bu subap erime olayı. sorun olduğundan araçların arıza lambaları yanıyormuydu? "bizim arkadaşta oldu" tarzı yazışmaları gördüm ama tam nasıl olduğu hakkında bir fikir edinemedik.

_________________
ÖZENÇLER OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi ,Çorum BRC Yetkili Servisi
www.ozenclerotogaz.com.tr


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2011 14:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2011 09:44
Mesajlar: 32
İsim: mehmet
Araç: honda vti turbo
Meslek: pazarlama
Kan grubu: ab+
Yaş: 30
Merhabalar ;

BRC MY11 start-stop özelliği olan araçlar ile uyumludur.Araç lpg de iken stop ettiğinizde tekrar çalıştırıldığında LPG ile start yapıyor.


firatilgazli yazdı:
hemen bende sorayım bu başla ve dur sistemini acaba brc tanıdımı ve kullandırabiliyormu birde bosch 1.3 colt amt lere başla-dur sistemini uyguluyabiliyormu

_________________
ÖZENÇLER OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi ,Çorum BRC Yetkili Servisi
www.ozenclerotogaz.com.tr


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2011 14:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2011 09:44
Mesajlar: 32
İsim: mehmet
Araç: honda vti turbo
Meslek: pazarlama
Kan grubu: ab+
Yaş: 30
Hoşbulduk Sayın Bacey ,teşekkürler...


bacey yazdı:
Hoşgeldiniz Mehmet Bey,



firatilgazli yazdı:
hemen bende sorayım bu başla ve dur sistemini acaba brc tanıdımı ve kullandırabiliyormu birde bosch 1.3 colt amt lere başla-dur sistemini uyguluyabiliyormu


Fırat Hocamda bir Oktay Sinanoğlu esintisi mi var ne ? :)

_________________
ÖZENÇLER OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi ,Çorum BRC Yetkili Servisi
www.ozenclerotogaz.com.tr


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2011 14:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 09:46
Mesajlar: 1251
Şehir: Kayaşehir-İstanbul
İsim: Mesut
Araç: Landili Colt 1.3 İnvite
Meslek: Mali Müşavir
Kan grubu: aRH+
Yaş: 27
mehmet Özenç yazdı:
Merhaba Mesut Bey ;

Bu sorunu sadece LPGde mi yoksa Benzinde kullanırken de mi yaşıyorsunuz ?

mesuttgur yazdı:
Hoş geldiniz.
İlk soru benden olsun o zaman :)

aracımda landirenzo takılı bir ay önce. araç bazen rolantideyken 500-1000 devir arasında kendi kendine git gel yapıyor nedendir? LPG sisteminden olabilirmi?


İlginiz için teşekkür ederim, benzinde otomatik ilk başlangıcından başka kullnamıyorum ve bahsettiğim olay gazda yapıyor. Dün tekrardan bir ayar yaptırdım, sorunun gazı algılayamamasından olabileceğini büyütülecek bir şey olmadığını söylediler ama tabi yinede mide bulandırıyor bu olay..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2011 10:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2011 09:44
Mesajlar: 32
İsim: mehmet
Araç: honda vti turbo
Meslek: pazarlama
Kan grubu: ab+
Yaş: 30
Merhaba ;

Gazın alıngılanmaması !!! Çok ilginç bir açıklama ,boyle bır tanımalama lpg sistemlerinde yok.Şayet benzinde bu sorunu yaşamayıp sadece lpg de yaşıyorsanız sorun büyük ihtimal ile lpg enjektörlerinizde olabilir.Enjektörlerin ,enjektör hortum mesafesinin ve de enjektör nozzllarının kontrol edilmesi gerekiyor.

mesuttgur yazdı:
mehmet Özenç yazdı:
Merhaba Mesut Bey ;

Bu sorunu sadece LPGde mi yoksa Benzinde kullanırken de mi yaşıyorsunuz ?

mesuttgur yazdı:
Hoş geldiniz.
İlk soru benden olsun o zaman :)

aracımda landirenzo takılı bir ay önce. araç bazen rolantideyken 500-1000 devir arasında kendi kendine git gel yapıyor nedendir? LPG sisteminden olabilirmi?


İlginiz için teşekkür ederim, benzinde otomatik ilk başlangıcından başka kullnamıyorum ve bahsettiğim olay gazda yapıyor. Dün tekrardan bir ayar yaptırdım, sorunun gazı algılayamamasından olabileceğini büyütülecek bir şey olmadığını söylediler ama tabi yinede mide bulandırıyor bu olay..

_________________
ÖZENÇLER OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi ,Çorum BRC Yetkili Servisi
www.ozenclerotogaz.com.tr


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2011 10:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 09:46
Mesajlar: 1251
Şehir: Kayaşehir-İstanbul
İsim: Mesut
Araç: Landili Colt 1.3 İnvite
Meslek: Mali Müşavir
Kan grubu: aRH+
Yaş: 27
mehmet Özenç yazdı:
Merhaba ;

Gazın alıngılanmaması !!! Çok ilginç bir açıklama ,boyle bır tanımalama lpg sistemlerinde yok.Şayet benzinde bu sorunu yaşamayıp sadece lpg de yaşıyorsanız sorun büyük ihtimal ile lpg enjektörlerinizde olabilir.Enjektörlerin ,enjektör hortum mesafesinin ve de enjektör nozzllarının kontrol edilmesi gerekiyor.


Anlaşılan yazışmayla olacak bişey değil.Bire bir görerek incelemek gerek. En yakın zamanda tekrar gittiğimde bu dediğiniz şeylerede baktırayım. Teşekkürler ilginiz için Mehmet Bey.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2011 11:46 
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Eki 2010 13:30
Mesajlar: 1531
İsim: 1
Araç: 1
Meslek: 1
Kan grubu: 1
Yaş: 1
Hoşgeldiniz Mehmet Bey forumumuza.
LPG kiti kulanımı çok yaygın olduğu halde hakkında hala tam bir mutabakat yok. Benzin fiyatlarının geldiği seviye malum noktada olunca da araç sahipleri LPG'ye geçmekten başka çare bulamıyor. Forumumuzda LPG konusunda tecrübeli çok arkadaşımız var bizlere çok faydalı bilgiler veriyorlar. Fakat bir uzmanın görüşlerinin yeri başkadır. Umarım siz amatör ruhunuz ama profesyonel bilgilerinizle bizleri aydınlatırsınız. Forumdaki herkesin konuyla ilgili aşağı yukarı bilgisi var ama bu başlığı en basitten en uç noktadaki soru ve sorunları bünyesinde toplayacak bir şekilde kullanabilirsek önemli danışma yeri sahibi olmuş olacağız.
Ben konuyu açmak için size şöyle birkaç tane başlangıç sorusu sorayım:

-LPG'nin sonradan takılığı araçların motor ömrünü azalttığı doğru mu?
-Eğer doğruysa bunu azaltmada kullanıcılara düşen görevler nelerdir?
-LPG kiti seçerken nelere dikkat etmeliyiz?
-LPG kit seçimleri araç markalarına göre değişir mi, değişmeli mi? ("Colt için en uygun kit" diye bir şey var mıdır?)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2011 12:14 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Subap aşınmasının, LPG enjektörlerinin püskürtme sürelerinin benzin enjektörlerine göre daha uzun olmasından kaynaklandığını okudum bir yerde.

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2011 18:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2011 09:44
Mesajlar: 32
İsim: mehmet
Araç: honda vti turbo
Meslek: pazarlama
Kan grubu: ab+
Yaş: 30
Merhabalar ;
Öncelikle hoşbulduk.Bu güzel soruya geniş kapsamlı bir cevap vermek istiyorum.
1)Sadece lpg sistemleri değil her hangi bir cihazı yanlış kullandığımız zaman vereceği faydadan çok zarar ile karşılaşabiliriz.LPG Sıralı gaz sistemlerinde durum hemen hemen aynı.Lpg dönüşümü sonrası motorun lpg den dolayı zarar görmesinin temel nedeni yanlış yapılan gaz kalibrasyonu ya da ürünün yetersizliğinden kaynaklanan motordaki yanlış yanmadır.Örneğin lpg enjektörleri doğru oranda gazı dozajlayamaz ise ya da yüksek devirler de yeterli hızda açma kapama yapamayıp lpg gazını doğrudan yanma odasına gönderir ise araçta yanlış bir yanma meydana gelecektir.Bu yanlış yanmalardan motor için tehlikeli olanı Fakir Yakıt Karışımıdır.Fakir karışım ile çalışan motorun ısısı artacaktır ,artan ısı subabların fazla aşınmasına neden olacaktı bu ise motorun iç yapısında önemli sorunlara neden olabilir.Ayrıca yanlış yapılan lpg kalibrasyonu sonrası aracın LFT (LONG FUEL TRİM ) değeri bozulacak bu durumda aracınızın benzin çalışma prensibi değişecektir.
Yapılması gereken nedir? Öncelikle tercih edeceğiniz ürün üst sınıf bir ürün olmalıdır(benim tavsiyem BRC :) çünkü ürün kalitesi artıkça lpg sistemlerinin kalibrasyon sonrası hata yapma olasığı düşecektir ,siz kaliteyi düşürdükçe motordaki AFR yi lpg ye göre ayarlayan lpg ecüsünün de hata aralığı artacaktır bu ise yukarda belirttiğim sorunlara neden olabilecektir.Doğru ürünü seçtikten sonra bu ürünü en doğru biçimde montajını yapacak tecrübeli servisi seçmelisiniz ;çünkü doğru ürün yanlış ellerde daha buyuk sorunlara neden olabilir.
Burdan özetle şu sonucu çıkarabiliriz; lpg sıralı gaz sistemlerinden kaliteli ürünü seçersek ve bu ürünü doğru servise yaptırırsak ve periodik olarak lpg bakımlarını yaptırıp lpg kalibrasyonunu kontrol ettirirsek sorun yaşama ihtimalimizi en aza indirmiş oluruz.

2)LPG Kiti tercih ederken ; Öncelikle üst sınıf ürünleri tercih etmekte fayda var.Piyasada her ne kadar ürün önemli değil işçilik önemli dense de ustaların elinde sihirli değnek yok.Kimse bakırı Altın yapamaz.İşçilik tabi ki çok önemli ,olmaz ise olmazlardan fakat öncelikle ürün kaliteli olmalı.Arıza yapmamalı,enjektör debileri ,regulator basıncları zamanla değişmemeli.
Ayrıca servis ağı ,distiribütör güvencesi ,satış sonrası hizmet de çok önemli.

3)LPG Kitleri araç markasına göre değişmez ,kaliteli doğru ürün her araca takılabilir fakat burda şunu belirtmek istiyorum.Her aracın emisyon oranları farklıdır.Şuan piyasadaki araçlar EURO3 EURO 4 Araçlardır ,2011 ile EURO 5 raçlar piyasaya çıkmış bulunuyor ayrıca önümüzdeki yıllarda EURO 6 araçlar piyasaya çıkacak.Şimdi siz EURO3 bir araca piyasanın alt sınıf ürünlerini (900TL-1000TL) Taktırabilirsiniz ve çok fazla bir sorun ile karşılaşmazsınız ;fakat EURO 5 bir araca bu cihazı takarsanız işte sorunu baştan satın almış olursunuz.Araçlarımızın yapısı insanlar gibi ; kimisi ağır bir hakareti kaldırır ,kimisi yanlış bir hitabı kaldıramaz ,araçlarımızda böyledir .Hassas araçlar LPG piyasasının alt sınıf ürünlerini kaldıramaz : )

Umarım yardımcı olabillmişimdir...


yuxu yazdı:
Hoşgeldiniz Mehmet Bey forumumuza.
LPG kiti kulanımı çok yaygın olduğu halde hakkında hala tam bir mutabakat yok. Benzin fiyatlarının geldiği seviye malum noktada olunca da araç sahipleri LPG'ye geçmekten başka çare bulamıyor. Forumumuzda LPG konusunda tecrübeli çok arkadaşımız var bizlere çok faydalı bilgiler veriyorlar. Fakat bir uzmanın görüşlerinin yeri başkadır. Umarım siz amatör ruhunuz ama profesyonel bilgilerinizle bizleri aydınlatırsınız. Forumdaki herkesin konuyla ilgili aşağı yukarı bilgisi var ama bu başlığı en basitten en uç noktadaki soru ve sorunları bünyesinde toplayacak bir şekilde kullanabilirsek önemli danışma yeri sahibi olmuş olacağız.
Ben konuyu açmak için size şöyle birkaç tane başlangıç sorusu sorayım:

-LPG'nin sonradan takılığı araçların motor ömrünü azalttığı doğru mu?
-Eğer doğruysa bunu azaltmada kullanıcılara düşen görevler nelerdir?
-LPG kiti seçerken nelere dikkat etmeliyiz?
-LPG kit seçimleri araç markalarına göre değişir mi, değişmeli mi? ("Colt için en uygun kit" diye bir şey var mıdır?)

_________________
ÖZENÇLER OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi ,Çorum BRC Yetkili Servisi
www.ozenclerotogaz.com.tr


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2011 19:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
Mehmmet bey bende aracımın euro5 motor olmasından kaynaklı tam 4 ay gibi bir süre tabiri caizse ince eledim sık dokudum heri:)) Motor açısından sıkıntı yaşamayacağım bütün bilgileri topladım.En son en mantıklı olanı yaptım.BRC geçtik şuan çok iyi.Amasyaya giderken inşallah Çorumda yanınıza hem bir çayınızı içmeye hem aracın lpg sistemini kontrole gelcem.Dikkatimi çeken bir konuda sorum var? Benim aracın motor ısısı çok çabuk mu yükseliyorki çok çabuk gaza geçiyor anlamadım.Yani sabah erken vakitte çalıştırıyorum.Benzinde çalışıyor 1-2 dk geçiyor hemen gaza geçiyor.Benim önceden focus vardı ondan kalan bir alışkanlık mı bilmem ama bana çok çabuk gaza geçiyormuş gibi geldi.Bu arada hiçbir sorun hissetmiyorum.Gaz yememe tekleme sarsıntı vs vs.Maşallah BRC sorunsuz.Dediğim gibi acaba bana mı öyle geliyor:))

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2011 21:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Eyl 2010 21:44
Mesajlar: 21
Şehir: ankara
İsim: iboay35
Araç: 2010 lancer invite
mehmet bey foruma hoşgeldiniz.
bende 2010 lancer kullanıcısım.arabamamı her lancer kullanıcısı gibi cok severek kullanıyorum.lpg sıkıntımız beni biraz üzüyor.brc için biraz araştırtım.my10 için biraz tatmin oldum.bu araştırmayı yaparken brcnin teleflex ile ortak yapımı sıvı lpg sistemi hazırlığında olduğunu öğrendim.bu konu ile gelişmeler hakkında bilgilerinizi bizim ile paylaşırmısınız.
bende bu subap erime meselesi açığa kavuşmadıkça lpgye sıcak bakamıyorum;hele ki chevrolet cruıseların fabrika garantisi ile lpg sistemi takıp sonra subapların erimesi ile vazgeçtiği lpg skandalından sonra.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 95 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye