Zaman: 28 Nis 2024 02:01

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 24 Ara 2015 18:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2014 22:37
Mesajlar: 122
İsim: selim
Araç: lancer glx
Meslek: bilişim
Yaş: 34
Arkadaşlar yakın bir arkadaşıma 4 ay kadar önce 2001 model 1.6 comfort carisma aldırdım, 200.000 kilometrede ve daha önce lpg takılmamış, arkadaş lpg taktırmaya karar verdi ve araştırması da bana düştü :)

Brc my 32 - 2000 lira
Brc my 11 - 2000 lira
Landirenzo - 2000 lira
Atiker gold - 1550 lira

Aldığım fiyat teklifleri bunlar.

My 32nin my 11den tek farkı kablolamada kesme biçme yapılmıyormuş direkt soketli sistem olduğu söylendi, my 11 zaten forumca bilinen bir kit, brc kitlerin ecusu plastik, landirenzonun enjektörleri sessizleştirilmiş sistem ve ecusu metal, atikerin de ecusu metal. Arkadaşım aracı minimum 4 sene kullanmayı düşünüyor. Sizin fikirleriniz nelerdir?

- my 11-my 32 kit kullanan var mı? Artıları eksileri nelerdir? Ecusunun plastik olması herhangi bir olumsuzluğa neden olur mu?
- landirenzo kullanan var mı? Artıları eksileri nelerdir?
- atiker gold kullanan var mı? Artıları eksileri nelerdir?

Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.


En son scream3057 tarafından 24 Ara 2015 18:53 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Ara 2015 19:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2014 22:37
Mesajlar: 122
İsim: selim
Araç: lancer glx
Meslek: bilişim
Yaş: 34
_opeth yazdı:
ecunun plastik veya metal olması çok da şart bişey değil ki ecunun olduğu yere kadar darbe yerse araç pert olacaktır

Aslında kaza ile ilgili birşey düşünmemiştim, asıl düşüncem motor ve hava şartlarından dolayı oluşacak ısıya karşı dayanım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Ara 2015 21:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
my 07 de ecu ne bilmiyorum ama herhalde plastiktir, 5yıldır aracın üzerinde takılı. lpg sistemi ile ilgili aracın herhangi bir problemi olmadı. sadece eski sahibinden bozulan depo şamandırasını ben alınca değiştirdim. 2.5yıldır ben herhangi bir olumsuzluk görmedim. Zaten montajını da araç ECU'sunun dibine yapmışlar.

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2015 01:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2014 22:37
Mesajlar: 122
İsim: selim
Araç: lancer glx
Meslek: bilişim
Yaş: 34
Brc nin eski kitlerinde (07 eski mi bilmiyorum) ecu metalmiş, lpgci öyle söyledi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ara 2015 01:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2014 22:37
Mesajlar: 122
İsim: selim
Araç: lancer glx
Meslek: bilişim
Yaş: 34
Güncel diyelim...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ara 2015 12:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Landirenzo kullanıyorum
Yakıt azalınca stop ilk kmlerde stop etmesi dışında sorun yok

C1905 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2016 12:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
bende brc my11 vardı.Araç ilk tüpe geçtikten sonra 2-3 dk tekleme yapıyordu.Bugün My22 ile değiştirdiler.Onun haricinde sıkıntı yaşamadım.ısındıktan sonra bende sorun kalmıyor.Benim sıkıntım ayar ile ilgili tahminimce lancer aracımda da brc my11 ile hiç sıkıntı yaşamadım.Atikerin eski sisteminde güç kaybı çok oluyordu.Gold serisini bilmiyorum ama.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2016 23:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Nis 2013 16:15
Mesajlar: 109
Şehir: İzmir
İsim: Serdar
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Elegance AMT
Meslek: Tekniker
Kan grubu: ARh+
Yaş: 35
DH yorumdan özençler otogaz dan alıntı yapılmıştır
Sequent 32 ; 32 MHz hızında otomotiv mikroprosserü kullanılan yeni nesil bir ecü kullanır. BRC R&D 'de geliştirilmiş , kompakt elektronik dizayna sahip ebatları küçültülmüş , kontrol hızı artırılmış bir ecüdür.
Ekstra takılan buzzer yakıt seçici anahtar ile birleştirilmiştir. Sequent 32'ye yeni nesil calibration tool programı ile sadece yetkili BRC servisleri tarafından müdehale edilebilir. Bunun dışında aynı regulatör ve enjektörler kullanılmaktadır.

Göründüğü kadarıyla işlemci hızı artırılmış ebat küçülmüş ayarlar yeni yazılımla yapılabiliyor. Bende my11 var şimdiye kadar enjektör sesini içeriden hiç duymadım kaputu açınca çok az bir ses var.çok hassas değilse arkadaşınız sorun yaşayacağını sanmıyorum. My11 ile 32 arasında kablo işlemleri dışında göze batan bir fark yok gibi ama araştırmalar yarar var. En önemlisi montajı yapan usta


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 32 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye