Zaman: 27 Nis 2024 10:31

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 23 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: bende landirenzolu oldum
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2013 15:57 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bursada prins bayi aradım. başka markalarda takıyor. hatta aradığımda volvo s80 vikars yol ayarı yapıyormuş. araca uyum sağladıktan sonra kullanımda pek birşey değişmez. turbo kitinin de özel farklı bir aparatı vs. yok. sadece malzeme kalitesi,( khein enjektör ve bosch yazılım ünitesi olması vs) iyidir. dedi. sonuç ya gazitaly ya da prins. artık landi başlığında yazmaya gerek kalmadı sanırım.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: bende landirenzolu oldum
MesajGönderilme zamanı: 15 Nis 2013 18:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Nis 2013 17:28
Mesajlar: 2
İsim: ali
Araç: lancer 1.5 invite
Meslek: m
Kan grubu: a
Yaş: 25
ilhami hocam 2009 1.5 invet sahibiyim benzinli kullanıyorum yıllık 10.000 km yol yaparım diye düşünüyorum. lpg taktırma konusunda kararsızım ve birde pistonları erittiğini söylentileri ürkütüyor insanı ! Karar vermek çok zor sizi çok iyi anlıyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: bende landirenzolu oldum
MesajGönderilme zamanı: 16 Nis 2013 00:41 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bildiğim kadarıyla mitsu da eriyen (magnezyum) sübap yok. benim carisma da en pahalı kitlerden teleflex var. şu anki bildikerimle düz motora verdiğim lpg parasına acıyorum. kısaca tavsiyem güvendiğiniz lpgciye gidin montajını yaptığı en ucuz lpgyi takın. birde motorsilk katkısı kullanın sürtünmeyi de azaltarak motor ömrünü koruyor, sürtünme azalınca hararette ve dolaylı olarak yüksek sıcağa bağlı olarak sübap erime riskini de azaltıyor. ayrıca magnezyum araçlar için tartışmalıda olsa yağlama vs. adı altında prins, brcnin alternatifl koruma sistemleri var. keşke şu an sizin yerinizde olsaydım.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 23 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 31 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye