Zaman: 20 May 2024 18:00

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 168 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2013 15:59 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
bacey yazdı:
Serkan Bey,

işini iyi yapanların reklamını veya kötü yapanların bilgilerin ifşa etmenizin sakıncası yok, bilakis memnun oluruz...

Coltu sattıktan sonra 140 HPlik bir araç aldım, benzin enjektörleri KEIHIN, bu sebeple biraz KEIHIN takıntısı oldu galiba bende :) Coltta gayet memnun bir şekilde Atiker kullandığım halde bu aracımda daha kaliteli bir kit düşünüyorum...Atikeri tercih etmemdeki sebep kullanmayı düşündüğüm sürede fiyat olarak kendini amorti edebilecek bir kit olmasıydı...

Düşündüğüm kitler Fiyat aralığı 1800-2450 TL arasında...Bense en fazla 2150 TL vereceğim konusunda kendimle hemfikirim artık...

Brc; sanırım 1800 TL
LAndi Renzo EVo 1900 TL (sessiz enjektörlü :)
Prins Silverline 1900 TL
Kit MTM 2150 TL
Prins Vs II 2450 TL

Hala biraz zamanım varken 2150 TL den aşağı hangi kite ikna olurum, onu araştırıyorum...Kurtardığım TLler kardır :)

Hayırlı Ramazanlar...

Wentgaz :hıhı:


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2013 16:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2011 18:38
Mesajlar: 81
İsim: electro
Araç: yok
Meslek: elektronik
Yaş: 30
Bence siz kendinizi keihin enjektörü konusunda şartlandırmış ve takıntı haline getirmişsiniz, boşuna evham yapıyorsunuz, keihin enjektörlerin pis gaza duyarlı olduklarını da biliyorsunuzdur umarım, piyasa da dönen başka çakallıklardan da bahsedeyim, siz bir kite karar verirsiniz atıyorum prins, %90 usta kutudan çıkan kite ait bir çok parçayı kullanmaz, hadi tank getirmiyor kullanmıyorlar anladık, insan bari orjinal kalın et'li bakır borularını kullanır demi, ama yok onlar kenarda dursun, yerli ince dandik boruları döşe gitsin, bunun gibi örnekleri çoktur ... diyeceğim, kiti ilk siz açın ve işin başından ayrılmayıp içinden çıkan bütün parçaları kullandırın, bunu da geçtik ... Eğer sistem kalitesine çok önem veriyorsanız yerinizde olsam gömülü enjektörlü telefleks sistemini yaptırırdım, bu konuda başka rakip tanımıyorum malesef, aslında bütün bunlara gerek yok diyebilirseniz, orjinal italyan olmak şartıyla piyasadaki en ucuz kiti (tabi tamamen orjinal ekipmanıyla kullanmak şartıyla) kullanmanız daha lpg kitini alırken size tasarruf ettirmeye başlar, bence en iyi tasarruf yöntemi bu olur ...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2013 16:46 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
electro_g yazdı:
Bence siz kendinizi keihin enjektörü konusunda şartlandırmış ve takıntı haline getirmişsiniz, boşuna evham yapıyorsunuz, keihin enjektörlerin pis gaza duyarlı olduklarını da biliyorsunuzdur umarım, piyasa da dönen başka çakallıklardan da bahsedeyim, siz bir kite karar verirsiniz atıyorum prins, %90 usta kutudan çıkan kite ait bir çok parçayı kullanmaz, hadi tank getirmiyor kullanmıyorlar anladık, insan bari orjinal kalın et'li bakır borularını kullanır demi, ama yok onlar kenarda dursun, yerli ince dandik boruları döşe gitsin, bunun gibi örnekleri çoktur ... diyeceğim, kiti ilk siz açın ve işin başından ayrılmayıp içinden çıkan bütün parçaları kullandırın, bunu da geçtik ... Eğer sistem kalitesine çok önem veriyorsanız yerinizde olsam gömülü enjektörlü telefleks sistemini yaptırırdım, bu konuda başka rakip tanımıyorum malesef, aslında bütün bunlara gerek yok diyebilirseniz, orjinal italyan olmak şartıyla piyasadaki en ucuz kiti (tabi tamamen orjinal ekipmanıyla kullanmak şartıyla) kullanmanız daha lpg kitini alırken size tasarruf ettirmeye başlar, bence en iyi tasarruf yöntemi bu olur ...

Tebrikler... :vauv:


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2013 16:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Ara 2010 23:34
Mesajlar: 1300
Şehir: Aydin
İsim: ergün
Araç: Astra H
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 28
Cihat hocam landirenzo evo için 1500 tl 10 taksitlinfiyat aldım
1900 dediğin acaba yağmamalı evonun mu fiyatı?


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2013 17:01 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
ergunp yazdı:
Cihat hocam landirenzo evo için 1500 tl 10 taksitlinfiyat aldım
1900 dediğin acaba yağmamalı evonun mu fiyatı?


Yok be Abi, yağlamalı falan değil de ben de anlamadım bu işi, herkes tutturabildiğine...


electro_g yazdı:
Bence siz kendinizi keihin enjektörü konusunda şartlandırmış ve takıntı haline getirmişsiniz, boşuna evham yapıyorsunuz, keihin enjektörlerin pis gaza duyarlı olduklarını da biliyorsunuzdur umarım, piyasa da dönen başka çakallıklardan da bahsedeyim, siz bir kite karar verirsiniz atıyorum prins, %90 usta kutudan çıkan kite ait bir çok parçayı kullanmaz, hadi tank getirmiyor kullanmıyorlar anladık, insan bari orjinal kalın et'li bakır borularını kullanır demi, ama yok onlar kenarda dursun, yerli ince dandik boruları döşe gitsin, bunun gibi örnekleri çoktur ... diyeceğim, kiti ilk siz açın ve işin başından ayrılmayıp içinden çıkan bütün parçaları kullandırın, bunu da geçtik ... Eğer sistem kalitesine çok önem veriyorsanız yerinizde olsam gömülü enjektörlü telefleks sistemini yaptırırdım, bu konuda başka rakip tanımıyorum malesef, aslında bütün bunlara gerek yok diyebilirseniz, orjinal italyan olmak şartıyla piyasadaki en ucuz kiti (tabi tamamen orjinal ekipmanıyla kullanmak şartıyla) kullanmanız daha lpg kitini alırken size tasarruf ettirmeye başlar, bence en iyi tasarruf yöntemi bu olur ...


tamam Abi kızma ya, şurada usul usul öğreniyoruz :) Yalnız KEIHIN hakkını yemeyelim :) şaka bir yana maalesef Antalyada Teleflex montajcısı yok...Prinsin pis gaza duyarlı olması güzel bir şey (ancak ilk defa duyuyorum), akaryakıt istasyon seçiminde aynı pompayı seçecek kadar titiz olduğum söylenebilir :) Şehirlerarası yolculuklarda Allah Kerim :) İlgili kitleri takacak usta ve ekiplerine güvenimiz tam tam olmasına da yine de sizden somut bir kit önerisi almak isterim :) wentgaz dışında ; sağolsun Alijim onu ezberletti bana :D

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2013 17:21 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
İlla 1,5 katı para kaçıracan kite. Kaçır da rahat et.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2013 18:05 
Çevrimdışı

Kayıt: 20 Nis 2012 12:48
Mesajlar: 179
İsim: serkan
Araç: mitsubishi colt
Meslek: İnşaat müh.
Kan grubu: A+
Yaş: 30
electro_g yazdı:
Bence siz kendinizi keihin enjektörü konusunda şartlandırmış ve takıntı haline getirmişsiniz, boşuna evham yapıyorsunuz, keihin enjektörlerin pis gaza duyarlı olduklarını da biliyorsunuzdur umarım, piyasa da dönen başka çakallıklardan da bahsedeyim, siz bir kite karar verirsiniz atıyorum prins, %90 usta kutudan çıkan kite ait bir çok parçayı kullanmaz, hadi tank getirmiyor kullanmıyorlar anladık, insan bari orjinal kalın et'li bakır borularını kullanır demi, ama yok onlar kenarda dursun, yerli ince dandik boruları döşe gitsin, bunun gibi örnekleri çoktur ... diyeceğim, kiti ilk siz açın ve işin başından ayrılmayıp içinden çıkan bütün parçaları kullandırın, bunu da geçtik ... Eğer sistem kalitesine çok önem veriyorsanız yerinizde olsam gömülü enjektörlü telefleks sistemini yaptırırdım, bu konuda başka rakip tanımıyorum malesef, aslında bütün bunlara gerek yok diyebilirseniz, orjinal italyan olmak şartıyla piyasadaki en ucuz kiti (tabi tamamen orjinal ekipmanıyla kullanmak şartıyla) kullanmanız daha lpg kitini alırken size tasarruf ettirmeye başlar, bence en iyi tasarruf yöntemi bu olur ...


Kitin kutusu yanımda acıldı, 1 saat kadar montaj basladıgında basında durdum sonra dısarı cıkıp işlerimi hallettim, tank markası SAKA bakır kabloları bilmiyorum ancak işletme basıncına dayanıklıdır diye düşünüyorum çünkü 2 yıl garantisi var. Motor kısmındaki diğer parcalarda da Prins yazıyor zaten, taktırdıgım yer 2007 yılında Porche marka arabaya lpg takıp gazetede haber olmuş kaliteli bir yer, gelen araclarda lüks araclardı. Dediginiz gibi hırsızlık yapan yerler olabilir tabii ama iyi arastırıp düzgün iş yapan yer bulmak lazım.

Orjinal İtalyan kitler konusuna katılıyorum sadece enjektorlerin acılıp kapanma hızı arac icin yeterli degil ise enjektorler yuksek devirlerde ya işeme yapacaktır yada benzin takviyesi, araca uygun enjektor kullanan kit bulmak lazım.

Cihat bey taktırdıgım yeri pm atıyorum, reklama girmesin. Kendisine mail atabilirsiniz hızlı cevap yazıyor, aklınızda teknik anlamda ne sorunuz var ise sorabilirsiniz performans + kalite + tasarruf + fiyat acısından bilgi edinebilirsiniz.

_________________
2011 Colt Elegance 1.3 AMT satıldı :(

Yerine 2008 AMT Invite alındı :)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2013 19:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Eyl 2011 20:36
Mesajlar: 975
İsim: Ahmet Emin
Araç: 2014 Astra 1.6 Cdti Sport
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: Arh+
Yaş: 0
Cihat hocam bugün çevre otogazdan fiyat aldım. Kit mtm ya da tartarini taktırıcam

Kit mtm 2000 lira keihn enjektörlü
Tartarini 1700 lira orijinal kendi enjektörü
Atiker 990
Brc 1700

_________________
Kalbinizin Sahibine Emanet Olun...


Ye yağlıyı iç suyu, donarsa donsun
Ye tatlıyı içme suyu, yakarsa yaksın
Al arabayı doldur depoyu, yakarsa yaksın..


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2013 09:48 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
akerimoglu yazdı:
İlla 1,5 katı para kaçıracan kite. Kaçır da rahat et.


huzurum kalmadı, fani dünyada :)

Aes08 yazdı:
Cihat hocam bugün çevre otogazdan fiyat aldım. Kit mtm ya da tartarini taktırıcam

Kit mtm 2000 lira keihn enjektörlü
Tartarini 1700 lira orijinal kendi enjektörü
Atiker 990
Brc 1700


Ahmetjim,

teşekkür ederim, tartarini mi Mtm mi dersen MTMi öneririm...öte yandan bu şehirden şehire farkeden fiyatlar, federe devlet olma yolundaki adımlarımızın eminliğini gösteriyor olmalı ! Sırf bu yüzden bazı markaları cezaladnrımak istemiyor da değilim doğrusu !

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 20 Tem 2013 12:27 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Haz 2012 18:33
Mesajlar: 1032
Şehir: Adana
İsim: Arcan ARICAN
Araç: Lancer 1.6 ADRICLARN MT SR Evo X Bodykit
Meslek: Otelcilik
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 41
Ben başka bir şey merak ediyorum asıl.
Ben yılda 20bin KM yol yapmışım.
1000 KM de yaklaşık 250 TL benzin yediğimi düşünelim ortalama.
Bu da eder geçen sene yaklaşık 5milyar para ödemişim benzin için. Hadi 1 milyar da benden koy. 6milyar olsun.
LPG ye harcayacağım para buradaki yorumlardan yola çıkarak en ucuzu 1700 TL en pahalısı 2.500 TL. Hadi ona da 1900 TL para saydık takdırdık.
Şimdi ben bu LPG ye yaptığım masrafı kaç senede tasarruf edeceğim? Değecek mi? Yani LPG'li 1.6 kullanan arkadaşlar aynı kilometrede yaklaşık ne kadar LPG parası ödüyorlar. Gerçekçi rakamları yazmanız mümkün mü?

Bir de tabi Afyon'un soğukluk faktörü var. Ev ile iş arası 5km. 4 tane ışık var toplamda. Onların da hepsini zaten yeşile denk getirebiliyorum.

_________________
Aracım Hakkında Herşey viewtopic.php?f=33&t=10117


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 20 Tem 2013 13:21 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Haz 2012 18:33
Mesajlar: 1032
Şehir: Adana
İsim: Arcan ARICAN
Araç: Lancer 1.6 ADRICLARN MT SR Evo X Bodykit
Meslek: Otelcilik
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 41
Kendi soruma kendi yanıtımı buldum:
http://www.teleflexgfiturkiye.com/dosya ... esapla.php

Yıllık Yaptığınız km : 20bin km
Benzin Tüketimi : 7 litre (100km'de)
LPG Gaz Tüketimi : 8,5 litre (100km'de)
Yıllık Tüketilen Benzin : 1400 litre
Yıllık Tüketilen LPG : 1610 litre
Benzin Litre Fiyatı : 4,97 YTL (Güncel değerleri giriniz) Ben 97 Oktan kullanıyorum. Afyondaki fiyatı bu.
LPG Litre Fiyatı : 2,78 YTL (Güncel değerleri giriniz)
Yıllık Benzin Tutarı : 6,958 YTL
Yıllık LPG Tutarı : 4.476 YTL
YILLIK TASARRUF : 2.482 YTL
KM. TASARRUF : 0,124 YTL

Bunun üzerine Afyon'daki iki BRC bayini aradım. İkisi de 1700 TL fiyat ve 10 taksit önerdiler.
Yani bu durumda önümüzdeki ay taktırdığımı düşünsek ki bir de bunun daha ruhsata işletmesi, kontrolü vs. si çıkar muhtemeldir. Hadi buna 2.000 TL para diyelim. 1 senelik benzine vereceğimiz parayı BRC'ye vermiş olacağım. 500 TL fark kalıyor.
Ki tahminim ben o 500 TL'yi de nasılsa tüplü diye gezer gezer harcarım. Tabi bir de bu gezmelerden ötürü harcanacak ilave paralar (yeme, içme, alışveriş) da benim seneye ödeyeceğim benzin parasından düşeriz artık :)

İlaveten usta ile de görüştüm. O da BRC dedi. Araç doğal olarak garantiden çıkacak. Ama bunu da BRC otogaz takılması ile ilgili bir problem olması durumunda kendi garantisinden karşılıyormuş.

Belki bilinen bilgidir ama ben yine de paylaşayım dedim.

_________________
Aracım Hakkında Herşey viewtopic.php?f=33&t=10117


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2013 12:27 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Adriclarna yazdı:
İlaveten usta ile de görüştüm. O da BRC dedi. Araç doğal olarak garantiden çıkacak. Ama bunu da BRC otogaz takılması ile ilgili bir problem olması durumunda kendi garantisinden karşılıyormuş.

Belki bilinen bilgidir ama ben yine de paylaşayım dedim.


o fiyat seviyelerinde Prins Silverline araştırın derim...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2013 13:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 260
Şehir: anteke
İsim: ozaN
Araç: 2011 CoLT 1.3 AmT
Meslek: memur
Yaş: 29
öğle arası bizim burada herkesin parmakla gösterdiği, lpg dönüşümü konusunda önerdikleri yer olan iyiel otomotive gittim. sahibi de burdaki makine mühendisleri odası başkanıymış. ellerindeki simit tanklardan hanginin bizim colta daha uygun olacağı konusunda... 180 mm yüksekliğine sahip 34 Lt hacminde (reelde 27-28 Lt alır sanırım) tank en uygunu çıktı. Ancak onda bile 2 cm filan bombelenme oldu. Neyse çok da sorun değil. Kit konusuna gelince önerdikleri Tartarini ve BRC. Zaten sadece bunlardan takıyorlar. Tartarini için 1550 TL + simit tank için 100 Tl fark = 1650 TL 10 taksit fiyat verdiler. BRC ise 1950 TL simit tank dahil. Sizin bahsettiklerinize göre fiyatlar bizim burda yüksek gibi. Arıza lambası olayını sordum ilk önce tartarininin üst versiyonu olursa birşey olmaz gibi birşeyler söyledi. Ben internet sitelerindeki lovato reklamında arıza lambası sorununa gözüm bulduklarını yazdığını söyledim. kendiler lovato da takıyorlar ama önermiyorlar. Madem öyle niye önermiyorsunuz'a getirdim olayı. Bu seferde arıza lambası olayını gidermek için beyinden otomatik olarak silen üç kağıttan filan bahsetti. Eğer bu konuda çok hassassam sıvı sistemler filan var 3000 küsür lira filan demeye başladı. Ben sadece aracın arıza lambasının sürekli yanmasından dolayı esas arızadan vs. haberim olmayacağından çekindiğimi söyledim. Sübap olayına gelince 50.000 km civarı kullanıma bağlı olarak sıkıntı yaşayabileceğimi doğruladı. Yerli sübap takılıyor sonradan filan diye çok sıkıntı olmayacağından bahsetti. Dediğim gibi bu firmadan herkes memnun, bizim buranın şartlarında burayı öneriyolar kesinlikle. Adam MMO başkanı, yurtdışı fuarlara filan katılıyormuş, yenilikleri yakından takip ediyormuş, bir sıkıntı oldu mu hemen başına geçip hallediyormuş filan diye rivayetler var :) Neyse şimdi herşey bi kenara da 1650 TL verip buraya taktırmalımıyım ki? Eğer herşeyden önce usta geliyor diyorsanız, çok tatmin edici yanıtlar alamasam da sırf insanlar öneriyor diye burdan taktırayım diyorum. Öte yandan benim önceki araca lovato takan ustayı da aradım. Onun yeri de iskenderunda (buraya 60 km) benim aile filan da orda olduğundan sürekli gidip geliyorum zaten. Lovato için simit dahil 1450 TL dedi. O ustayı kimseden duymamıştım o zaman 2001 civic aracıma taktırdım gittiydi. 2 yıl boyunca 35000 km yaptım ama çok şükür tek bir sıkıntı bile yaşamadım. Sizce hangisi?

_________________
<<<<<::::: iyi ki varsın CoLT :::::>>>>>


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2013 14:27 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
gommes yazdı:
Tartarini ve BRC. Tartarini için 1550 TL + simit tank için 100 Tl fark = 1650 TL 10 taksit fiyat verdiler. BRC ise 1950 TL simit tank dahil. Sizin bahsettiklerinize göre fiyatlar bizim burda yüksek gibi. Lovato için simit dahil 1450 TL dedi. O ustayı kimseden duymamıştım o zaman 2001 civic aracıma taktırdım gittiydi. 2 yıl boyunca 35000 km yaptım ama çok şükür tek bir sıkıntı bile yaşamadım. Sizce hangisi?


Ozancım,

kalite olarak BRC derim ancak 1950 TL verdikten sonra Prins taktırmak daha mantıklı...Sadece seçenekler arası gezeceksek Lovato derim... memnuniyetin de tecrübe ile sabit... fiyatlar konusunda Antalyada da kendi kafasına göre fiyat veren kitler var..çoğu sağlam distribütörü olmayan ve yaygın olmayan markalarsa da sizin oradaki BRCyi anlayamadım...Yetkili bayii değil mi yoksa ? 2A mühendislik sayfasından bir yokla istersen...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2013 14:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 260
Şehir: anteke
İsim: ozaN
Araç: 2011 CoLT 1.3 AmT
Meslek: memur
Yaş: 29
yok yok yetkili servis

_________________
<<<<<::::: iyi ki varsın CoLT :::::>>>>>


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2013 16:02 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Bence o paralara bile gerek yok. Atiker taktırın derim. İlave olarak, nerede takılacağı konusunda ise kesinlikle daha önce kendinizin etüt etmiş olduğu eski ustanıza taktırın derim.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2013 16:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 260
Şehir: anteke
İsim: ozaN
Araç: 2011 CoLT 1.3 AmT
Meslek: memur
Yaş: 29
bu ustayıda kurumda tecrübe eden üç arkadaş var. benim usta obd.li atiker mi ne dedi.. ona 1250 istiyor.

_________________
<<<<<::::: iyi ki varsın CoLT :::::>>>>>


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2013 16:47 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
gommes yazdı:
bu ustayıda kurumda tecrübe eden üç arkadaş var. benim usta obd.li atiker mi ne dedi.. ona 1250 istiyor.

Şimdi ben Wentgaz derim, Cihat muhalif çıkar. Atiker' in ithal ettiği İtalyan kit var Wentgaz, OBD' li. Benim araçta şuan bu kit takılı, fevkalade memnunum.

- Motor sıcakken direkt gazda çalışıyor,
- Belli başlı aralıklarla benzin püskürtüp subabların biraz soğumasına katkı yapıyor,
- Belli bir devirden sonra (istediğiniz devri ayarlatabilirsiniz) benzine geçebiliyor,
- Aracın EKU' sundan anlık değerleri alıp okuduğu için oldukça uyumlu çalışıyor,
- Fiyatı da diğer kitlerden hesaplı,

Bu nedenlerden dolayı tercih ettim. Çok da memnun kaldım.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2013 17:08 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
akerimoglu yazdı:
gommes yazdı:
bu ustayıda kurumda tecrübe eden üç arkadaş var. benim usta obd.li atiker mi ne dedi.. ona 1250 istiyor.

Şimdi ben Wentgaz derim, Cihat muhalif çıkar. Atiker' in ithal ettiği İtalyan kit var Wentgaz, OBD' li. Benim araçta şuan bu kit takılı, fevkalade memnunum.

- Motor sıcakken direkt gazda çalışıyor,
- Belli başlı aralıklarla benzin püskürtüp subabların biraz soğumasına katkı yapıyor,
- Belli bir devirden sonra (istediğiniz devri ayarlatabilirsiniz) benzine geçebiliyor,
- Aracın EKU' sundan anlık değerleri alıp okuduğu için oldukça uyumlu çalışıyor,
- Fiyatı da diğer kitlerden hesaplı,

Bu nedenlerden dolayı tercih ettim. Çok da memnun kaldım.


uzun süreli binilecekse Atiker olmasın, wentgaz iyiymiş mesela :D Atiker konusunda ciddiyim 8)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2013 20:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
Ben de katkıda bulunayım arkadaşlar. Şimdi nasıl ki arabalar mercedes ve diğerleri olarak ayrılıyorsa benim gözümde de lpg kitleri de prins ve diğerleri olarak ikiye ayrılır. Prins dışında tüm kitler (çok ufak farklar dışında) birbirinin muadili ürünler. Yani çok öyle uzun uzadıya tartışılacak şeyler değil. Diğerlerinden herhangi biri taktırılıcaksa ustanın işçiliği devreye girmektedir. En iyi ustayı bulup taktırmak. Derseniz ki usta neden bi markayı öneriyor da diğer markayı önermiyor diyorsanız onun cevabı da çok basit kar marjı ve basit ihtimalle arabanın karakteristik özelliği ile uyumlu geçmiş tecrübelerdir diye düşünüyorum.
Benim bu noktada referansım taksici esnafıdır. İstanbulda taksici esnafının çoğunluğunda tartarini kit takıldığını olduğunu öğrendim. Ben de tartarini taktıracaktım. Sonra tam hatırlamıyorum tartariniden vazgeçtim. BRC'ye yöneldim.
Sonra başka bir kit taktırdım ustanın tavsiyesi ile. Artık kar marjı mı dersiniz geçmiş tecrübe mi dersiniz bilmiyorum :) Kendisi bana daha önceden coltlara atiker taktıklarını arıza ışığı problemi yaşadıklarını wentgasın daha uyumlu olduğunu söyledi.

Cihat hocama tavsiye araban 140 hp olduğundan seni de az çok biliyorsam sen yolda yapıştırıp gitmeyi seversin sana enjektörü hızlı bir kit KEIHIN enjektörlü Kit MTM tavsiye ederim.

Bir diğer tavsiyem ise yakıt aldığımız yer. Ben shell'den alıyorum. PO, BP falan bunlar genelde iyi. Diğer tek tük bayili yerlerde ise bariz araba çekişten düşüyor. Nette okuduğum kadarı ile ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum ama sabah erken saatte alınan gaz ile belli bir miktarlık alınan(depoyu doldurmak yerine 70 TL'lik gibi) gazın daha uzun menzilliği olduğu söyleniyor. Bir de hep aynı lt'de tankı kapattırım 28'lt. fazlası şamadırayı bozabiliyor.

Son olarak kendi değerlerimi de yazayım ve ne kadar tassarruf ettiğimi belirteyim. Kiti taktıralı 20.000 km oldu(18 ay önce). İstanbuldan denizliye çıktım 20-30 km bir şehir içi kullanımım vardı. 28 lt gaz 400 km yol aldım. Yani km'de 16 krş yaktı. Bilenler vardır Tam kütahya da Pamukkale otogaz var ucuz olur ordan alırım her geçişimde. O alıştan sonra araba çekişten düşer işte.

Umarım yazdıklarım kafanızda bir şeyleri şekillendirmiştir. Tercih sizin.

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 168 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye