Zaman: 25 Eyl 2025 01:18

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 35 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2010 11:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 17:29
Mesajlar: 1182
Şehir: amisos
İsim: fuat KEHRİBAR
Araç: COLT 1.3 Invite
Meslek: tasarımcı
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 36
Yani şunun için söyledim samsun bayinizi yol üstünde görmek neredeyse imkansız ve çok basit bir mağazanız var.
Gözen geçirmenizi naçizane tavsiye ederim. Tekrar affınıza sığınıyorum bu eleştirilerim için ama gerşekten yakıştıramıyorum dünya ralli şampiyonu bi markaya ve evo efsanesine sahip olan Koca MİTSUBİSHİ'ye....

Haksızsam beni de eleştirin arkadaşlar :)

Ama abartmayın fazla :lol: :beer:

_________________
ELHAMDULİLLAH...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2010 11:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 09:46
Mesajlar: 1251
Şehir: Kayaşehir-İstanbul
İsim: Mesut
Araç: Landili Colt 1.3 İnvite
Meslek: Mali Müşavir
Kan grubu: aRH+
Yaş: 27
Hoşgeldiniz aramıza,
şu bir gerçekki özellikle araç pazarlamada, hele hele mitsubishi gibi akıl yürütülerek, kıyas yapılarak ulaşılabilecek araçlarda internetin önemi çok büyük. Ben ve benim gibi aracı olan, araç almak isteyen arkadaşlarımda ilk tercihleri internet üzerinden araştırma yapmak. Bu sitede bu amaca hizmet eden önemli bir veri sağlamaktadır.

Nacizane tavsiyemde bazı arkadaşlarında söylediği gibi TV reklamlarına aynı zamanda yatırım yapmak gerekliliğidir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2010 17:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2010 15:54
Mesajlar: 164
Şehir: İstanbul
İsim: Emek Tüzün
Araç: Audi A3
Meslek: Sosyal Medya Danışmanı
Kan grubu: A+
Yaş: 31
Herkese Merhaba,

Şu an Ankara'dayım, güzel güneşli bir gün. Yazdıklarınızı okudum ve hemen cevap yazma isteği doğdu içimde.

Öncelikle şunu söylemek isterim ki, ben diğer Temsa Global çalışanlarından farklı değilim, hem sizler gibi bu markaya gönül veriyorum, hem de işimle ilgili bir başlangıçla da olsa sizinle tanışma şansına sahip oldum... İmkanlar müsade ettiği sürece, bu markaya gönül veren sizlerle iletişim konusunda da elimden geleni yapmaya hazırım.

Bildiğiniz gibi Temsa Global, 3 iş kolunda faliyet gösteren bir otomotiv şirketi. İş makinalarında Komatsu distribütörlüğü, hafif kamyon ve ticari araçda Fuso ve Mitsubishi distribütörlüğü ve ana iş kolu olarak gerçek Türk markasıyla Temsa otobüs üretimi, pazarlama ve satışını yürütmekteyiz.

Temsa markası otobüs sektöründe, hem yurt içinde hem yurt dışında Türkiye'yi temsil eden global bir marka olma misyonuna sahip ve gerçek Türk markasını yaratmak, sürdürülebilirliği sağlamak, gelişmeye açık olmak, sürekli kaliteye odaklanmak, yılların emeğini, tecrübesini bir sonraki ürüne taşımak ve dünya çapında bu işi yüz yıldır yapan firmalarla rekabet etmek takdir ederseniz ki çok kolay olmuyor. Bu nedenle otobüs alanında yapılan yatırımlar objektif gözle bakıldığında takdir edilmelidir diye düşünüyorum. Bu marka desteklendikçe büyüyecek, güçlenecek, eksiklerini kapatacak, sorunlarını giderecek ve bizi dünyanın değişik yerlerinde temsil etmeye devam edecektir...

Temsa Global Türk tüketicisine karşı benzer sorumluluğu distribütörlüğünü yaptığı markalarda da taşıyor. Gerek Komatsu, gerek Mitsubishi markalı ürünlerin pazarlama, satış ve satış sonrasını en iyi şekilde yürütmeye çalışıyoruz... Bazı anlaşmalar gereği uzun süre sadece ticari araçlar konusunda çalışmalarını yürüten bizler, binek otomotiv alanında da 2000'li yılların başından itibaren binek araçları da ülkemize getirerek sizlere hak ettiğinizi sunmak için elimizden geleni yapıyoruz. Yetkili satıcı ağımız genişliyor, binek desteği yaygınlaşıyor, eğitimlerimiz sürekli devam ediyor ve eminim ki takip ettiğiniz birçok gelişme oluyor. Fakat bu değişim biraz zamana yayılmış durumda ve devam ediyor. Önümüzdeki süreçde sizlerin de inancının daha fazla olacağını düşünüyorum.

Fiyat politikaları anlamında da yine elimizden gelen en iyi fiyat yapısını uygulamaya çalışıyoruz. Mitsubishi fabrikası kalite odaklı ve adet bazında diğer markalara göre daha az sayıda üretim yapıyor ve üretimden fazla sipariş oluyor. Bu nedenle ülkemize de istediğimizden daha az sayıda araç getirebiliyoruz. Gümrük birliği dışından gelen araçlarımız, Avrupadan ithal edilen araçlarla eşit koşullarda rekabet etmiyor, Japon Yeni'nin ciddi yükselişi de yine kar marjımızı minimize eden farklı bir faktör... Ama yine de araçlarımız segmentinde daha pahalı değil, hemen hemen aynı fiyatlarla ve birçok modelde hak ettiğinin altında fiyatla satışa sunuluyor.

Umarım sizlerin şirketimize bakışını olumlu yönde değiştirerek inancınızı arttırabileceğiz ve Mitsubishi markamız da piyasada hak ettiği değerle yerini alacak. İlginize çok teşekkür ederim, her alanda olumsuz da olsa eleştirilerinizi ve görüşlerinizi benimle paylaşabilirsiniz.

Teşekkürler,

_________________
Emek TÜZÜN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2010 18:57 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Biz Mitsubishi kullanıcıları başta olmak üzere otomotiv sektörünü takip edenler şu düşünceye sahibizdir ; 1- SABANCI binekte TOYOTA, ticaride MITSUBISHIye önem veriyor dolayısı ile bir Lancer asla bir Corolla , bir Colt asla bir YAris olamaz?! 2- Mitsubishi Doğuş Otomotivde olsaydı çok daha iyi yerlerde olurdu, suç Mitsubishinin değil TemSAnın...öte yandan Mitsubishi önerdiklerimizin çoğu Mitsubishi markasının arkasında TemSA gibi bir holding olduğundan bihaber...Lütfen daha fazla tanıtım...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2010 22:06 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
bay atıks abancı-toyota ilişkisi diye bir şey kalmadı diye biliyorum.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2010 00:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2010 15:54
Mesajlar: 164
Şehir: İstanbul
İsim: Emek Tüzün
Araç: Audi A3
Meslek: Sosyal Medya Danışmanı
Kan grubu: A+
Yaş: 31
bacey yazdı:
Biz Mitsubishi kullanıcıları başta olmak üzere otomotiv sektörünü takip edenler şu düşünceye sahibizdir ; 1- SABANCI binekte TOYOTA, ticaride MITSUBISHIye önem veriyor dolayısı ile bir Lancer asla bir Corolla , bir Colt asla bir YAris olamaz?! 2- Mitsubishi Doğuş Otomotivde olsaydı çok daha iyi yerlerde olurdu, suç Mitsubishinin değil TemSAnın...öte yandan Mitsubishi önerdiklerimizin çoğu Mitsubishi markasının arkasında TemSA gibi bir holding olduğundan bihaber...Lütfen daha fazla tanıtım...


Merhaba, bu yazdıklarınızı tamamen bireysel olarak cevaplayacağım, zira yazınızda farklı bir firma ismi geçiyor.

1. Sabancı'nın ticari bir kuruluş olarak Toyota ve Mitsubishi ile yaptığı anlaşmalar, her 3 marka ve ticari kuruluşun ticari amaçları doğrultusunda yapılmış olup, bir başarısızlık veya yanlış değildir. Toyota'nın tamamen Sabancı dışına çıkması sonucu, Temsa Global tek otomotiv temsilcisi olarak kalmıştır. Bunun yanında, Toyota gibi bir markanın Sabancı sayesinde Türkiye'de fabrika kurması, yarattığı istihdam ve sektör gelişmeleri Türkiye'ye önemli katkılar sağlamıştır.... Colt ve Lancer konusunda, kalitesine kullanıcıları karar verir diye düşünüyorum ama bahsettiğiniz satış rakamları ise hiçbir zaman Mitsubishi fabrikanın üretim olarak Toyota'ya yaklaşma amacı olmadığı gibi Türkiye'de öyle bir satış rakamı hedefi yoktur... Bir Mitsubishi sahibinin satış rakamları yerine, kullandığı ürünle ilgili kalite ve sorunları göze alarak markayı değerlendirdiğinde, daha olumlu düşüneceğini biliyorum.

2. Bu konudaki düşüncenizi, sattığı ürünlerin kar marjına bakarak her iki distribütörü değerlendirdiğinizde değiştireceğinize eminim. Bugünkü rakamların 1.5 katına aynı aracı satın alır mıydınız? Temsa Global, bu anlamda her zaman tüketicisine karşı sorumluluğunu yerine getirmiştir.

Aslında, herşeyin başında, geçmişteki şartlardan çok bugün gelinen duruma ve geleceğe bakmak daha önemli diye düşünüyorum. Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi, yapılan anlaşmalar, markaların amaçları ve o günün ticari koşullarında farklı stratejiler uygulanmıştır. Önemli olan şu andan sonrasında, Mitsubishi markasının kat edeceği yoldur. Tabi ki bu yolda her zaman olumlu/olumsuz aşamalar olacak.... Amacımız her adımımızı olumlu yönde atmak ve sizlerin olmlu bakışını hak etmek. Bunun için çok çalışmakta olduğumuzdan ve çalışmaya devam edeceğimizden emin olabilirsiniz...

Yorumlarınız için teşekkür ederim,

Emek TÜZÜN
Bireysel Forum Üyesi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2010 01:46 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Emek Tuzun yazdı:

Merhaba, bu yazdıklarınızı tamamen bireysel olarak cevaplayacağım, zira yazınızda farklı bir firma ismi geçiyor.

1. r.... Colt ve Lancer konusunda, kalitesine kullanıcıları karar verir diye düşünüyorum ama bahsettiğiniz satış rakamları ise hiçbir zaman Mitsubishi fabrikanın üretim olarak Toyota'ya yaklaşma amacı olmadığı gibi Türkiye'de öyle bir satış rakamı hedefi yoktur... Bir Mitsubishi sahibinin satış rakamları yerine, kullandığı ürünle ilgili kalite ve sorunları göze alarak markayı değerlendirdiğinde, daha olumlu düşüneceğini biliyorum.

2. Bu konudaki düşüncenizi, sattığı ürünlerin kar marjına bakarak her iki distribütörü değerlendirdiğinizde değiştireceğinize eminim. Bugünkü rakamların 1.5 katına aynı aracı satın alır mıydınız? Temsa Global, bu anlamda her zaman tüketicisine karşı sorumluluğunu yerine getirmiştir.

Aslında, herşeyin başında, geçmişteki şartlardan çok bugün gelinen duruma ve geleceğe bakmak daha önemli diye düşünüyorum. Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi, yapılan anlaşmalar, markaların amaçları ve o günün ticari koşullarında farklı stratejiler uygulanmıştır. Önemli olan şu andan sonrasında, Mitsubishi markasının kat edeceği yoldur. Tabi ki bu yolda her zaman olumlu/olumsuz aşamalar olacak.... Amacımız her adımımızı olumlu yönde atmak ve sizlerin olmlu bakışını hak etmek. Bunun için çok çalışmakta olduğumuzdan ve çalışmaya devam edeceğimizden emin olabilirsiniz...

Yorumlarınız için teşekkür ederim,

Emek TÜZÜN
Bireysel Forum Üyesi


Aslında benim yazdıklarım bireysel düşüncelerimden ziyade toplumun markaya olan bakışını yansıtıyordu ama şimdi yazacaklarım tamamen bireysel fikirlerim :)

*Bir Mitsubishi kullanıcısı olarak asla aracım Coltu Yaristen aşağı görmedim...Önem verdiğim şey kaputun altı olduğu ve bu sınıfta benzinli atmosferik hiçbir araçta Colttaki ekonomi ve performansı bulamayacağım için Coltu seçtim ve Colt hala bu açıdan rakipsiz diyebilirim...Hiçbir Mitsubishi sahibi de aracını komşu tavsiyesiyle almamıştır...Bir dizi araştırmalar sonrası aldığı aracı ile bir süre sonra aşka giden bir bağ kurar ve onu aileden biri yapar...Hatta ben Colt almayıp da diğer sınıfdaşlarını alanlara bu zevkten mahrum kaldıkları için üzülüyorum :) Ben Mitsubishiler çok satsın derdinde değilim ki Mitsubishi de bunun derdinde değil...Böyle bir derdi olsa Lancerlara 1.5 CZT motoru koyardı mesela ?...Benim derdim Lancerin de en az Corolla veya Civic kadar kaliteli olduğunu herkesin bilmesi ve takdir etmesi...Şu veya bu sebeple ülkemizde Mitsubishi, hak ettiği yerde değildir ve Toyotanın gölgesinde kalmıştır...Toyota bulutunun TemSAdan ayrıldıktan sonraki Temsanın Mitsubishi atağı da bunun bir ispatı kanımca...

* Hiç kimse aynı ürünü 1 LİRA dahi fazla paraya almak istemez elbette; ancak benim burada üzerinde durduğum konu yine farklı...Mevcut donanımları ile JAzz dahil hepsi aynı fiyata satılsaydı tercihim şu motor seçenekleri ile yine Colt olurdu...yani benim Coltu tercih etmemin sebebi Coltun ucuz olması değil kaliteli olması...Bahsettiğim distiribütör kapaklı ABSli ve 2 havayastıklı araçlarını 1.5 katı değerine de olsa ekmek gibi satarken neden donanım yığını Mitsubishiler stoklarda kalıyor da yıl sonunda acayip indirimler yaparak markaya bağlı az sayıdaki tüketiciyi mağdur etmek zorunda kalıyor?...Demek ki TemSanın bu konuda pazarlama sıkıntısı var...

* Biz burada markaya olan aşkımızın bir yansıması olarak Mitsubishinin hak ettiği yerlere gelmesi için gece gündüz klavye dövüyoruz...Markamızın bugünkü geldiği noktadan hareketle gelecekteki yerini hayal ediyor bu yolda kendi aramızda bile stratejiler üretiyoruz...Temsa strateji üretirken tüketiciye bir markaya üvey evlat muamelesi yapıyor izlenimi vermemelidir...Kaldı ki bu izlenimi verdiği marka ile baş başa kalmıştır...Şimdi Temsa, Mitsubishi tanıtım yatırımı yaptığında ve bunu tüketici ile buluşturduğunda tüketici bu durumda bu markaya şüphe ile bakmayacak mıdır?...

Emek Bey,

Dost acı söyler derler ya, benimkisi de bu kabilden...Serzenişim sizin aracılığınızla TemSaya...Lütfen 3 elmas bayrağını yarıya indirmesin ve/veya yere düşürmesin...Gayretlerimiz Mitsubishi için...oradan çıkıp bizim aramızdan bakarsanız olaya, yazdıklarımın eksik bile olduğunu göreceksinizdir...

saygılarımla...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2010 09:41 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
bacey yazdı:
Emek Tuzun yazdı:

Merhaba, bu yazdıklarınızı tamamen bireysel olarak cevaplayacağım, zira yazınızda farklı bir firma ismi geçiyor.

1. r.... Colt ve Lancer konusunda, kalitesine kullanıcıları karar verir diye düşünüyorum ama bahsettiğiniz satış rakamları ise hiçbir zaman Mitsubishi fabrikanın üretim olarak Toyota'ya yaklaşma amacı olmadığı gibi Türkiye'de öyle bir satış rakamı hedefi yoktur... Bir Mitsubishi sahibinin satış rakamları yerine, kullandığı ürünle ilgili kalite ve sorunları göze alarak markayı değerlendirdiğinde, daha olumlu düşüneceğini biliyorum.

2. Bu konudaki düşüncenizi, sattığı ürünlerin kar marjına bakarak her iki distribütörü değerlendirdiğinizde değiştireceğinize eminim. Bugünkü rakamların 1.5 katına aynı aracı satın alır mıydınız? Temsa Global, bu anlamda her zaman tüketicisine karşı sorumluluğunu yerine getirmiştir.

Aslında, herşeyin başında, geçmişteki şartlardan çok bugün gelinen duruma ve geleceğe bakmak daha önemli diye düşünüyorum. Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi, yapılan anlaşmalar, markaların amaçları ve o günün ticari koşullarında farklı stratejiler uygulanmıştır. Önemli olan şu andan sonrasında, Mitsubishi markasının kat edeceği yoldur. Tabi ki bu yolda her zaman olumlu/olumsuz aşamalar olacak.... Amacımız her adımımızı olumlu yönde atmak ve sizlerin olmlu bakışını hak etmek. Bunun için çok çalışmakta olduğumuzdan ve çalışmaya devam edeceğimizden emin olabilirsiniz...

Yorumlarınız için teşekkür ederim,

Emek TÜZÜN
Bireysel Forum Üyesi


Aslında benim yazdıklarım bireysel düşüncelerimden ziyade toplumun markaya olan bakışını yansıtıyordu ama şimdi yazacaklarım tamamen bireysel fikirlerim :)

*Bir Mitsubishi kullanıcısı olarak asla aracım Coltu Yaristen aşağı görmedim...Önem verdiğim şey kaputun altı olduğu ve bu sınıfta benzinli atmosferik hiçbir araçta Colttaki ekonomi ve performansı bulamayacağım için Coltu seçtim ve Colt hala bu açıdan rakipsiz diyebilirim...Hiçbir Mitsubishi sahibi de aracını komşu tavsiyesiyle almamıştır...Bir dizi araştırmalar sonrası aldığı aracı ile bir süre sonra aşka giden bir bağ kurar ve onu aileden biri yapar...Hatta ben Colt almayıp da diğer sınıfdaşlarını alanlara bu zevkten mahrum kaldıkları için üzülüyorum :) Ben Mitsubishiler çok satsın derdinde değilim ki Mitsubishi de bunun derdinde değil...Böyle bir derdi olsa Lancerlara 1.5 CZT motoru koyardı mesela ?...Benim derdim Lancerin de en az Corolla veya Civic kadar kaliteli olduğunu herkesin bilmesi ve takdir etmesi...Şu veya bu sebeple ülkemizde Mitsubishi, hak ettiği yerde değildir ve Toyotanın gölgesinde kalmıştır...Toyota bulutunun TemSAdan ayrıldıktan sonraki Temsanın Mitsubishi atağı da bunun bir ispatı kanımca...

* Hiç kimse aynı ürünü 1 LİRA dahi fazla paraya almak istemez elbette; ancak benim burada üzerinde durduğum konu yine farklı...Mevcut donanımları ile JAzz dahil hepsi aynı fiyata satılsaydı tercihim şu motor seçenekleri ile yine Colt olurdu...yani benim Coltu tercih etmemin sebebi Coltun ucuz olması değil kaliteli olması...Bahsettiğim distiribütör kapaklı ABSli ve 2 havayastıklı araçlarını 1.5 katı değerine de olsa ekmek gibi satarken neden donanım yığını Mitsubishiler stoklarda kalıyor da yıl sonunda acayip indirimler yaparak markaya bağlı az sayıdaki tüketiciyi mağdur etmek zorunda kalıyor?...Demek ki TemSanın bu konuda pazarlama sıkıntısı var...

* Biz burada markaya olan aşkımızın bir yansıması olarak Mitsubishinin hak ettiği yerlere gelmesi için gece gündüz klavye dövüyoruz...Markamızın bugünkü geldiği noktadan hareketle gelecekteki yerini hayal ediyor bu yolda kendi aramızda bile stratejiler üretiyoruz...Temsa strateji üretirken tüketiciye bir markaya üvey evlat muamelesi yapıyor izlenimi vermemelidir...Kaldı ki bu izlenimi verdiği marka ile baş başa kalmıştır...Şimdi Temsa, Mitsubishi tanıtım yatırımı yaptığında ve bunu tüketici ile buluşturduğunda tüketici bu durumda bu markaya şüphe ile bakmayacak mıdır?...

Emek Bey,

Dost acı söyler derler ya, benimkisi de bu kabilden...Serzenişim sizin aracılığınızla TemSaya...Lütfen 3 elmas bayrağını yarıya indirmesin ve/veya yere düşürmesin...Gayretlerimiz Mitsubishi için...oradan çıkıp bizim aramızdan bakarsanız olaya, yazdıklarımın eksik bile olduğunu göreceksinizdir...

saygılarımla...

+1 :Bravo: :Bravo: :Bravo:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 11:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 17:29
Mesajlar: 1182
Şehir: amisos
İsim: fuat KEHRİBAR
Araç: COLT 1.3 Invite
Meslek: tasarımcı
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 36
akerimoglu yazdı:
bacey yazdı:
Emek Tuzun yazdı:

Merhaba, bu yazdıklarınızı tamamen bireysel olarak cevaplayacağım, zira yazınızda farklı bir firma ismi geçiyor.

1. r.... Colt ve Lancer konusunda, kalitesine kullanıcıları karar verir diye düşünüyorum ama bahsettiğiniz satış rakamları ise hiçbir zaman Mitsubishi fabrikanın üretim olarak Toyota'ya yaklaşma amacı olmadığı gibi Türkiye'de öyle bir satış rakamı hedefi yoktur... Bir Mitsubishi sahibinin satış rakamları yerine, kullandığı ürünle ilgili kalite ve sorunları göze alarak markayı değerlendirdiğinde, daha olumlu düşüneceğini biliyorum.

2. Bu konudaki düşüncenizi, sattığı ürünlerin kar marjına bakarak her iki distribütörü değerlendirdiğinizde değiştireceğinize eminim. Bugünkü rakamların 1.5 katına aynı aracı satın alır mıydınız? Temsa Global, bu anlamda her zaman tüketicisine karşı sorumluluğunu yerine getirmiştir.

Aslında, herşeyin başında, geçmişteki şartlardan çok bugün gelinen duruma ve geleceğe bakmak daha önemli diye düşünüyorum. Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi, yapılan anlaşmalar, markaların amaçları ve o günün ticari koşullarında farklı stratejiler uygulanmıştır. Önemli olan şu andan sonrasında, Mitsubishi markasının kat edeceği yoldur. Tabi ki bu yolda her zaman olumlu/olumsuz aşamalar olacak.... Amacımız her adımımızı olumlu yönde atmak ve sizlerin olmlu bakışını hak etmek. Bunun için çok çalışmakta olduğumuzdan ve çalışmaya devam edeceğimizden emin olabilirsiniz...

Yorumlarınız için teşekkür ederim,

Emek TÜZÜN
Bireysel Forum Üyesi


Aslında benim yazdıklarım bireysel düşüncelerimden ziyade toplumun markaya olan bakışını yansıtıyordu ama şimdi yazacaklarım tamamen bireysel fikirlerim :)

*Bir Mitsubishi kullanıcısı olarak asla aracım Coltu Yaristen aşağı görmedim...Önem verdiğim şey kaputun altı olduğu ve bu sınıfta benzinli atmosferik hiçbir araçta Colttaki ekonomi ve performansı bulamayacağım için Coltu seçtim ve Colt hala bu açıdan rakipsiz diyebilirim...Hiçbir Mitsubishi sahibi de aracını komşu tavsiyesiyle almamıştır...Bir dizi araştırmalar sonrası aldığı aracı ile bir süre sonra aşka giden bir bağ kurar ve onu aileden biri yapar...Hatta ben Colt almayıp da diğer sınıfdaşlarını alanlara bu zevkten mahrum kaldıkları için üzülüyorum :) Ben Mitsubishiler çok satsın derdinde değilim ki Mitsubishi de bunun derdinde değil...Böyle bir derdi olsa Lancerlara 1.5 CZT motoru koyardı mesela ?...Benim derdim Lancerin de en az Corolla veya Civic kadar kaliteli olduğunu herkesin bilmesi ve takdir etmesi...Şu veya bu sebeple ülkemizde Mitsubishi, hak ettiği yerde değildir ve Toyotanın gölgesinde kalmıştır...Toyota bulutunun TemSAdan ayrıldıktan sonraki Temsanın Mitsubishi atağı da bunun bir ispatı kanımca...

* Hiç kimse aynı ürünü 1 LİRA dahi fazla paraya almak istemez elbette; ancak benim burada üzerinde durduğum konu yine farklı...Mevcut donanımları ile JAzz dahil hepsi aynı fiyata satılsaydı tercihim şu motor seçenekleri ile yine Colt olurdu...yani benim Coltu tercih etmemin sebebi Coltun ucuz olması değil kaliteli olması...Bahsettiğim distiribütör kapaklı ABSli ve 2 havayastıklı araçlarını 1.5 katı değerine de olsa ekmek gibi satarken neden donanım yığını Mitsubishiler stoklarda kalıyor da yıl sonunda acayip indirimler yaparak markaya bağlı az sayıdaki tüketiciyi mağdur etmek zorunda kalıyor?...Demek ki TemSanın bu konuda pazarlama sıkıntısı var...

* Biz burada markaya olan aşkımızın bir yansıması olarak Mitsubishinin hak ettiği yerlere gelmesi için gece gündüz klavye dövüyoruz...Markamızın bugünkü geldiği noktadan hareketle gelecekteki yerini hayal ediyor bu yolda kendi aramızda bile stratejiler üretiyoruz...Temsa strateji üretirken tüketiciye bir markaya üvey evlat muamelesi yapıyor izlenimi vermemelidir...Kaldı ki bu izlenimi verdiği marka ile baş başa kalmıştır...Şimdi Temsa, Mitsubishi tanıtım yatırımı yaptığında ve bunu tüketici ile buluşturduğunda tüketici bu durumda bu markaya şüphe ile bakmayacak mıdır?...

Emek Bey,

Dost acı söyler derler ya, benimkisi de bu kabilden...Serzenişim sizin aracılığınızla TemSaya...Lütfen 3 elmas bayrağını yarıya indirmesin ve/veya yere düşürmesin...Gayretlerimiz Mitsubishi için...oradan çıkıp bizim aramızdan bakarsanız olaya, yazdıklarımın eksik bile olduğunu göreceksinizdir...

saygılarımla...

+1 :Bravo: :Bravo: :Bravo:


abi naptın yaw +1 %) :Bravo:

Sonuçta hiç bir Bayi daha düşük sayıda araç satmak istemez,tamam kaliteli,kendi aramızda şekli de var ama kullanan biliyo bunu.Az satim ben ya çok satmaya ne gerek var diye düşünmüyodur sanırım üreten ve satan :) bence yanlış bi bakış açısı ve politika.

Madem üretiyosun o zaman satacaksın talep varsa hem kaliteli hem çok satacaksın.Sonuçta ferrari yada bentley değil MİTSU. Rakipler de belli,Az üreteceksen Bentley misali olacaksın kanımca..

Saygılarımla

_________________
ELHAMDULİLLAH...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 11:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2010 15:54
Mesajlar: 164
Şehir: İstanbul
İsim: Emek Tüzün
Araç: Audi A3
Meslek: Sosyal Medya Danışmanı
Kan grubu: A+
Yaş: 31
bacey yazdı:
Aslında benim yazdıklarım bireysel düşüncelerimden ziyade toplumun markaya olan bakışını yansıtıyordu ama şimdi yazacaklarım tamamen bireysel fikirlerim :)

*Bir Mitsubishi kullanıcısı olarak asla aracım Coltu Yaristen aşağı görmedim...Önem verdiğim şey kaputun altı olduğu ve bu sınıfta benzinli atmosferik hiçbir araçta Colttaki ekonomi ve performansı bulamayacağım için Coltu seçtim ve Colt hala bu açıdan rakipsiz diyebilirim...Hiçbir Mitsubishi sahibi de aracını komşu tavsiyesiyle almamıştır...Bir dizi araştırmalar sonrası aldığı aracı ile bir süre sonra aşka giden bir bağ kurar ve onu aileden biri yapar...Hatta ben Colt almayıp da diğer sınıfdaşlarını alanlara bu zevkten mahrum kaldıkları için üzülüyorum :) Ben Mitsubishiler çok satsın derdinde değilim ki Mitsubishi de bunun derdinde değil...Böyle bir derdi olsa Lancerlara 1.5 CZT motoru koyardı mesela ?...Benim derdim Lancerin de en az Corolla veya Civic kadar kaliteli olduğunu herkesin bilmesi ve takdir etmesi...Şu veya bu sebeple ülkemizde Mitsubishi, hak ettiği yerde değildir ve Toyotanın gölgesinde kalmıştır...Toyota bulutunun TemSAdan ayrıldıktan sonraki Temsanın Mitsubishi atağı da bunun bir ispatı kanımca...

* Hiç kimse aynı ürünü 1 LİRA dahi fazla paraya almak istemez elbette; ancak benim burada üzerinde durduğum konu yine farklı...Mevcut donanımları ile JAzz dahil hepsi aynı fiyata satılsaydı tercihim şu motor seçenekleri ile yine Colt olurdu...yani benim Coltu tercih etmemin sebebi Coltun ucuz olması değil kaliteli olması...Bahsettiğim distiribütör kapaklı ABSli ve 2 havayastıklı araçlarını 1.5 katı değerine de olsa ekmek gibi satarken neden donanım yığını Mitsubishiler stoklarda kalıyor da yıl sonunda acayip indirimler yaparak markaya bağlı az sayıdaki tüketiciyi mağdur etmek zorunda kalıyor?...Demek ki TemSanın bu konuda pazarlama sıkıntısı var...

* Biz burada markaya olan aşkımızın bir yansıması olarak Mitsubishinin hak ettiği yerlere gelmesi için gece gündüz klavye dövüyoruz...Markamızın bugünkü geldiği noktadan hareketle gelecekteki yerini hayal ediyor bu yolda kendi aramızda bile stratejiler üretiyoruz...Temsa strateji üretirken tüketiciye bir markaya üvey evlat muamelesi yapıyor izlenimi vermemelidir...Kaldı ki bu izlenimi verdiği marka ile baş başa kalmıştır...Şimdi Temsa, Mitsubishi tanıtım yatırımı yaptığında ve bunu tüketici ile buluşturduğunda tüketici bu durumda bu markaya şüphe ile bakmayacak mıdır?...

Emek Bey,

Dost acı söyler derler ya, benimkisi de bu kabilden...Serzenişim sizin aracılığınızla TemSaya...Lütfen 3 elmas bayrağını yarıya indirmesin ve/veya yere düşürmesin...Gayretlerimiz Mitsubishi için...oradan çıkıp bizim aramızdan bakarsanız olaya, yazdıklarımın eksik bile olduğunu göreceksinizdir...
saygılarımla...



Merhaba,

Yanıtınız için teşekkür ederim.

Öncelikle şunu iletmek isterim ki, bizler, size çok uzakta, duvarın arkasında çalışan insanlar değiliz. Yazdıklarınızın sadece size özel olmadığını forumdaki birçok kişinin düşüncesini yansıttığınızı biliyorum. Bunun farkındayım, okuyorum, görüyorum, sizi anlıyorum.

Yazdıklarımın hiçbirisini savunma olarak yazmadım... Yazdıklarım, sizler değerlendirme yaparken, bunu etkileyeceğini düşündüğüm bazı bilgiler ve belki bu tip konuları da dikkate alırsanız, biraz daha olumlu bir sonuç çıkar diye düşündüm. Olumsuzu düzeltmek çok zor, olumluyu yıkmak çok kolay.. Bu yüzden daha çok çalışmamız gerektiğini biliyorum ve yazımın sonunda da sizleri geri kazanmak için daha çok çalışacağımızı da belirterek yazımı bitirdim. Umarım bize daha fazla inanırsınız.

Mitsubishi markasına verdiğiniz değer ve çabanız için de çok teşekkür ederim.

Görüşmek üzere,

Emek TUZUN
Bireysel Forum Üyesi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 12:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2010 15:54
Mesajlar: 164
Şehir: İstanbul
İsim: Emek Tüzün
Araç: Audi A3
Meslek: Sosyal Medya Danışmanı
Kan grubu: A+
Yaş: 31
_opeth yazdı:
temsa'nın satılması konusunda gelişmeler nelerdir?


Şu an için Temsa Global'in veya Temsa markasının satışı ile ilgili bir operasyon ve/veya söylentilerde olduğu gibi bir görüşme yok.

Teşekkürler.

_________________
Emek TÜZÜN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 13:08 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
Benim kulağıma gelenler satılması durumda kaç para edeceği ile ilgili bir araştırmanın yanlış anlaşıldığı şeklinde. Daha ayrıntısı da var ama gerek yok. Orası biraz entrikalı çevirmeli filan. Temsa-CEO-Araştırma firması-Sabancı dörtgeni vs.
Kısaca temsa satılmıyor. en azından şimdilik. ama kaç para vedeceğini bu gün araştırdıklarına göre yarın satabilirler de. Bekleyip göreceğiz.
Bu tip bir firma satılacak olsa zaten sabancı grubu halka açık olduğundan birisine yetki verse, görüşemeye bile başlasa bildirmek zorunda. futbol takımları bile oyuncu ile görüşmeleri borsaya bildiriyor.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 14:19 
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Eki 2010 13:30
Mesajlar: 1531
İsim: 1
Araç: 1
Meslek: 1
Kan grubu: 1
Yaş: 1
Emek Bey ben de size hoşgeldiniz diyecektim ama sizler muhabbeti ilerletmişsiniz bile :D Ben de henüz bir aylık bir Mitsubishi kullanıcısı olduğum halde bu markanın (binek modelleri için) kalitesine yakışır bir pazarlama, servis(İzmir özelinde), politikası izlemediğini söyleyebilirim. Belki bazı tesadüfler olmasa bu kalitede bir otomobili es geçemek zorunda kalacaktım. Bu da sadece benim hatam olmasa gerek. Bu sitedeki arkadaşlar bu markayı çok seven kişiler. Sırf bu amaçla bu siteyi kurmuşlar. Ticari kaygıdan uzak paylaşımın ön planda olduğu geniş bir aile gibi. Dolayısıyla size biraz yüklenilebilir ama bu, araçlarına olan sevgilerinden ileri geliyor kanımca. Fakat güzel olanın, fazla göz önünde olmayanın sahibi olmak da bizlere ayrıcalıklı olduğumuz hissini veriyor. :"": Araçların çok satılması bize servis, yedek parça, güncel modifiye seçenekleri vs konularında avantaj getirir. Salt sizin çabanızla bu iş düzelir mi bilinmez ama çabalarınız da boşa gitmez tabi. Merhabayı uzattım biraz kusura bakmayın. Açacağınız yada müdahil olacağınız diğer forum başlıklarında yazışmak üzere. Sağlıcakla kalın.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 15:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2010 15:54
Mesajlar: 164
Şehir: İstanbul
İsim: Emek Tüzün
Araç: Audi A3
Meslek: Sosyal Medya Danışmanı
Kan grubu: A+
Yaş: 31
yuxu yazdı:
Emek Bey ben de size hoşgeldiniz diyecektim ama sizler muhabbeti ilerletmişsiniz bile :D Ben de henüz bir aylık bir Mitsubishi kullanıcısı olduğum halde bu markanın (binek modelleri için) kalitesine yakışır bir pazarlama, servis(İzmir özelinde), politikası izlemediğini söyleyebilirim. Belki bazı tesadüfler olmasa bu kalitede bir otomobili es geçemek zorunda kalacaktım. Bu da sadece benim hatam olmasa gerek. Bu sitedeki arkadaşlar bu markayı çok seven kişiler. Sırf bu amaçla bu siteyi kurmuşlar. Ticari kaygıdan uzak paylaşımın ön planda olduğu geniş bir aile gibi. Dolayısıyla size biraz yüklenilebilir ama bu, araçlarına olan sevgilerinden ileri geliyor kanımca. Fakat güzel olanın, fazla göz önünde olmayanın sahibi olmak da bizlere ayrıcalıklı olduğumuz hissini veriyor. :"": Araçların çok satılması bize servis, yedek parça, güncel modifiye seçenekleri vs konularında avantaj getirir. Salt sizin çabanızla bu iş düzelir mi bilinmez ama çabalarınız da boşa gitmez tabi. Merhabayı uzattım biraz kusura bakmayın. Açacağınız yada müdahil olacağınız diğer forum başlıklarında yazışmak üzere. Sağlıcakla kalın.


Şahin Bey,

Bu paylaşım ortamında, her türlü olumlu/olumsuz görüşün konuşulması tartışılması gerekir. Sizin de dediğiniz gibi marka sevgisinden kaynaklanan tepkiler mutlaka olacak ve distribütör tarafından tek kişi olarak her görüşü özenle dinleyeceğim... Her farklı bakış açısı ufkumuzu genişletecek, bizleri sizlerle daha iyiye götürecek.

Sıcak hoşgeldiniz mesajı için de ayrıca teşekkür ederim.

_________________
Emek TÜZÜN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eki 2010 02:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Yazılanlara katılmamak elde değil.
colt sahibi olan birçok insan gibi bende jazz araştırması yaparken birden colt alıverdim.
ilk önce yolda jazz keserken ona benzeyen başka bir araç gördüm baktım önünde mitsu amblemi var.
araştırmaktan zarar gelmez diye internette dolaşırken bacey kardeşimizin açtığı başlığa rastladım ve herşey ondan sonra başladı.

internet sitesindeki tek bir başlığın bile onlarca colt sattırdığına tanık oldum.
TV de çıkacak 10 saniyelik reklamın neler yapacağını tahmin bile edemiyorum.

Hergün forumlarda onlarca insana colt tavsiye ediyorum amacım kendi aracımı yüceltmek değil ama aynı paralara coltla kıyaslanamayacak araçlara binilmesine tahammül edemiyorum. İnsanların bu zevkten mahrum kalmalarınıda istemiyorum.

emin olun showroom larda her satılan aracınızda bir mitsubishi kullanıcısının parmağı vardır.
kullanıcı tavsiyesi olmasa sıfır reklamla kimsenin showroomlarınızdan içeri adım atacağını zannetmiyorum.

Bütün bu yazdıklarımızdan çıkan tek sonuç Mitsubishi'nin başarısı ve Temsa'nın başarısızlığıdır.
Umarım bu marka Türkiye'mizde hakettiği değeri kısa zamanda görür.

Saygılar...

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 35 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye