Zaman: 07 Ara 2019 07:32

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 03 Eki 2019 14:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eyl 2018 18:07
Mesajlar: 3
İsim: vedat
Araç: mitsubishi colt 1.3 2006 model
Meslek: muhasebe
Kan grubu: ARH+
Yaş: 34
Merhaba arkadaşlar

aracım mitsubishi colt 2006 modem amt yarı otomatik

1-Aracımla bazen çok olmuyor tabi bu hata ; N alıp arabayı çalıştırdığımda ayağım frene basılıyken 0 atıyor vites,Geçenlerde de arabayı çalıştırıp biraz gittim yavaşlayıp frene bastığımda 0 attı vites bu sorunla karşılaşan oldumu ?

2-Bugün arabayı çalıştırdığımda motor ışığı yandı sönmedi ( bu önceden de 3-4 kez oldu ) araba gitmiyor çok yavaş gidiyor kontağı kapatıp 5 dk sonra çalıştırdığımda normal çalışıp gidiyor.Ama ışık sönmüyor tabi daha önce olduğunda servise götürene kadar söndü ışık.Bilgisayara bağladı usta hiç bir sorun çıkmadı.Kullanmaya bağlı olduğunu amt şanzımanlarda bu tip sorunlar olduğunu söyledi. Sizin başınıza böyle bir şey geldimi ne önerirsiniz.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Eki 2019 09:51 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5483
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Colt otomatiklerde Aktüatör arızası olabiliyor. belirtileri nedir bilmiyorum. eskiden 800 TL. civarında idi şimdi 1600 TL. civarındaymış. ikinci bir çözüm ihitmali yazılım güncelleme. Sonuç itibariyle Yetkili servise gitmeniz gerekecek sanırım.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Kas 2019 17:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 685
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
Dediğiniz şeyler normal değil. Aktivatör yani robotunuzun ömrü bitmek üzere olabilir. genelde normal kullanımda 100k ve katlarında bu sorun yaşanmaktadır. Baskı balata değiştirirken bu robot değiştirilmemekte ve kısa bir zaman sonra bu da değişim gerektirmektedir. Diğer bir sıkıntılı durum ise takan ustalık işidir. İyi takılamazsa robotu kısa zamanda yersiniz. Aracınızın km ve baskı balata değişimini belirtmemişsiniz. Eğer bunlar yakın zamanda yapılmışsa ikinci bahsettiğim ustaya yok eğer değilse aktivatörün ömrünün yakın olmasına işaret eder diye tahmin ediyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye