| Mitsubishi Club Turkey http://www.mitsubishiclubturkey.com/ |
|
| 2011 Colt Sis farı http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=8&t=2485 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
| Yazar: | gaijinrocker [ 03 May 2011 16:00 ] |
| Mesaj Başlığı: | 2011 Colt Sis farı |
merhaba arkadaşlar.Serviste 400 tl fiyat almam üzerine sis farına 400 tl verilir mi soruları kafamda dolanmaya başladı.(cevap benim için verilmez) Sebebi orjinal sis farları 100 dolar arası yurt dışında fakat colt uyumlu bir sis farı diye bir şey bulamadım.Acaba başka model araçlar içinde sis farı colt'a uyumlu olan bir model varmı diye size sormak için yardımlarınız için teşekkürler.. |
|
| Yazar: | ralli///art [ 03 May 2011 17:14 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
eğer istanbuldaysanız halkalı sanayide ya audi yada corolla sis farlarını uydurabiliyorlamış |
|
| Yazar: | hero4262321 [ 03 May 2011 20:17 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
ralli///art yazdı: eğer istanbuldaysanız halkalı sanayide ya audi yada corolla sis farlarını uydurabiliyorlamış Fiyat konusunda fikir var mı? |
|
| Yazar: | gaijinrocker [ 03 May 2011 23:01 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
@alpay Samsun'dayım fakat istanbul'a bir ara uğrama ihtimalim var fiyat konusundan bahsederseniz mutlu olucam
|
|
| Yazar: | ralli///art [ 06 May 2011 11:18 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
wala hiç bilmiyorum ama en azından yarı yarıya fark eder |
|
| Yazar: | gaijinrocker [ 06 May 2011 23:14 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
ralli///art yazdı: wala hiç bilmiyorum ama en azından yarı yarıya fark eder Çinde 70 80 dolara bulabiliyorsun sonuçta bunun içindeki ampül para eden kısım 1kg gelmeyen plastik parçasına 250 tl vermek istemiyorum ama direktte mitsubishi colt'a göre sis farı göremedim.lancerın var genelde olmadı aracı teslim alınca ölçecem ona göre bir sis farı alıcam..şunun sis farı colt'a uyuyor diyebileceğiniz bir marka model varsa bilmek isterim.İlginiz için teşekkür ediyorum.. |
|
| Yazar: | ergunp [ 06 May 2011 23:31 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
Halil Gökhan kardeş bende eski kasa için bakıyorum ama malesef bulabilmiş değilim istanbulda çıkmacılarda bir yerde buldum ayakları falan kırık olarak tanesine 80 kagıt istiyorlar ![]() eski kasalarda sis farının takıldığı plastiğin de değişmesi gerekiyor onu bulmak çok zor valla gerçi yeni kasalarda sis farı yeri var sanıyorum o nedenle oraya far uydurmak bence kolay olur araba ile birlikte bi aksesuarcıya gitsen halledersin, uydururlar oraya göre far |
|
| Yazar: | ralli///art [ 08 May 2011 20:44 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
yarın halkalı sanayiye gideceğim orj jantları czt jantıyla deiştrmek için sis farı araştırmasıda yapıcam sonuçları burada paylşırım |
|
| Yazar: | ralli///art [ 12 May 2011 21:53 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
evet araştırmalarım sonucu colt çıkma sisler (yeni kasa için) tanesi 100tl dir |
|
| Yazar: | salih yıldırım [ 13 May 2011 12:43 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
bu sis farı set olarak satılıyor..450-500 tl fiyat veriyor servisler....açma kapama dügmesi soldaki kol a takılıyor.... sis e yakalandımmı ne kadar mühim oldugunu anlarsınız.....ilk fırsatta taktıracam... |
|
| Yazar: | Tui [ 02 Tem 2012 16:52 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
teki 70 tl satılıyor depo markalı yan sanayi ve kaliteli ben bişe sormak istiyorum elin kırık yada işe yaramaz sis farı varmı ? bir uygulama yapmak istiyorumda |
|
| Yazar: | rebeldeath [ 02 Tem 2012 17:06 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
benim elektrikçi halletti sis farını reno yan sanayi sis farı taktı 80 tl ye geldi bana |
|
| Yazar: | Firestarter [ 02 Tem 2012 18:22 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
İhtiyacı olan arkadaş almıştır büyük ihtimal sis farını ama ben yinede bilgilendirmek istiyorum güncel fiyatını. Benim satış aksesuar listemde şuan 550 TL gösteriyor fiyatı, orjinal sis farı takımı tabi... |
|
| Yazar: | firatilgazli [ 02 Tem 2012 19:21 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2011 Colt Sis farı |
ralli///art yazdı: yarın halkalı sanayiye gideceğim orj jantları czt jantıyla deiştrmek için sis farı araştırmasıda yapıcam sonuçları burada paylşırım bu halkalıdaki çıkmacılar nerede acaba bende bir uğrayayım |
|
| 1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|