| Mitsubishi Club Turkey http://www.mitsubishiclubturkey.com/ |
|
| Colt Kampanya http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=8&t=2987 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
| Yazar: | ercan_wrc [ 17 Ağu 2011 16:21 ] |
| Mesaj Başlığı: | Colt Kampanya |
Merhaba arkadaşlar; Araştırdığım ve honda jazz ile arasında kaldığım araç olan colt'u almaya karar verdim.hondaya zam üstüne gelmesi ve colt'un kampanya yapıp 30bine inmesi beni cezbetti. ama ekim 1-2si gibi araba alacağım. o zamana kadar kampanya devam eder mi acaba? Bilgisi olan var mı? |
|
| Yazar: | ercan_wrc [ 17 Ağu 2011 16:55 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
neden? |
|
| Yazar: | ercan_wrc [ 17 Ağu 2011 17:01 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
ozamana kadar nasıl sabredeceğim bilmiyorum zaten şurada 1 ay 10 günü geçiremiyorum. ekimde eğer 30bine hala devam ederse diyorum pazarlıkla 29'a alırım bin lirada kaskosu olur 30bine mis gibi alır binerim diyorum. aralığı beklemek bana heralde 2-3 yıl beklemek gibi geçer
|
|
| Yazar: | senolgonul [ 17 Ağu 2011 17:05 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
... |
|
| Yazar: | ercan_wrc [ 17 Ağu 2011 23:16 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
yok hocam nerde peşin para 20 ile 25bin arası peşin olacak kalan kredi çekilecek bakalım ozamanki duruma göre. inşallah fiyatı artmazda kampanya devam eder bizde sıfır colt sahibi oluruz ozaman sorular yerine kullanıcı yorumları yazarız
|
|
| Yazar: | bacey [ 18 Ağu 2011 03:01 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
Aralığa kadar beklese bile bence yine 29.000 TLden aşağı olmaz...kanımca... |
|
| Yazar: | ercan_wrc [ 18 Ağu 2011 09:05 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
bende öyle düşünüyorum. şimdi zaten pazarlıkla 29a falan indirebilirsem birde adminimizin tanıdığı falanda varmış işte o şekilde zorlamalar ile 30'a 30,500tl ye kasko falan herşeyle mal edebilirsek süper olacak inşallah.kısmet bakalım son 1 ay 10gün
|
|
| Yazar: | catalyst [ 18 Ağu 2011 12:58 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
bacey yazdı: Aralığa kadar beklese bile bence yine 29.000 TLden aşağı olmaz...kanımca... Aynen temsanin isi hic belli olmaz bakarsin arac biter zam yapar. Yen de degerlenmeye basladi japonya depremi recover ettikce. |
|
| Yazar: | ercan_wrc [ 18 Ağu 2011 16:52 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
Zaten daha fazla bekleme yaa ekim ayı girdi mi gidip alacam inşallah. bu haftasonu müsait olursam gidip test sürüşüde yapacağım. |
|
| Yazar: | bacey [ 19 Ağu 2011 02:15 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
ercan_wrc yazdı: Zaten daha fazla bekleme yaa ekim ayı girdi mi gidip alacam inşallah. bu haftasonu müsait olursam gidip test sürüşü de yapacağım. sakın !!!
|
|
| Yazar: | ercan_wrc [ 19 Ağu 2011 07:51 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
bacey yazdı: ercan_wrc yazdı: Zaten daha fazla bekleme yaa ekim ayı girdi mi gidip alacam inşallah. bu haftasonu müsait olursam gidip test sürüşü de yapacağım. sakın !!! ![]() valla sakın'a gerek kalmadı aşılandı bile sanırım 1 ay'ı zor geçireceğim.colt ile ilgili enaz 40 video indirdim boyuna izleyip duruyorum
|
|
| Yazar: | yuxus [ 19 Ağu 2011 09:30 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
Radyoda reklamına rastladım; Mitsubishi ASX, Lancer ve Coltlar için aylık 358 TL ödemeli bir kampanya başlatmış. |
|
| Yazar: | Firestarter [ 04 Tem 2012 00:15 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Colt Kampanya |
Şuanda da bir kampanya var arkadaşlar bilginize
|
|
| 1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|