Mitsubishi Club Turkey
http://www.mitsubishiclubturkey.com/

Colt Kampanya
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=8&t=2987
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  ercan_wrc [ 17 Ağu 2011 16:21 ]
Mesaj Başlığı:  Colt Kampanya

Merhaba arkadaşlar;

Araştırdığım ve honda jazz ile arasında kaldığım araç olan colt'u almaya karar verdim.hondaya zam üstüne gelmesi ve colt'un kampanya yapıp 30bine inmesi beni cezbetti. ama ekim 1-2si gibi araba alacağım.
o zamana kadar kampanya devam eder mi acaba? Bilgisi olan var mı?

Yazar:  ercan_wrc [ 17 Ağu 2011 16:55 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

neden?

Yazar:  ercan_wrc [ 17 Ağu 2011 17:01 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

ozamana kadar nasıl sabredeceğim bilmiyorum :D zaten şurada 1 ay 10 günü geçiremiyorum. ekimde eğer 30bine hala devam ederse diyorum pazarlıkla 29'a alırım bin lirada kaskosu olur 30bine mis gibi alır binerim diyorum. aralığı beklemek bana heralde 2-3 yıl beklemek gibi geçer :D

Yazar:  senolgonul [ 17 Ağu 2011 17:05 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

...

Yazar:  ercan_wrc [ 17 Ağu 2011 23:16 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

yok hocam nerde peşin para :) 20 ile 25bin arası peşin olacak kalan kredi çekilecek bakalım ozamanki duruma göre. inşallah fiyatı artmazda kampanya devam eder bizde sıfır colt sahibi oluruz ozaman sorular yerine kullanıcı yorumları yazarız :)

Yazar:  bacey [ 18 Ağu 2011 03:01 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

Aralığa kadar beklese bile bence yine 29.000 TLden aşağı olmaz...kanımca...

Yazar:  ercan_wrc [ 18 Ağu 2011 09:05 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

bende öyle düşünüyorum. şimdi zaten pazarlıkla 29a falan indirebilirsem birde adminimizin tanıdığı falanda varmış işte o şekilde zorlamalar ile 30'a 30,500tl ye kasko falan herşeyle mal edebilirsek süper olacak inşallah.kısmet bakalım son 1 ay 10gün :)

Yazar:  catalyst [ 18 Ağu 2011 12:58 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

bacey yazdı:
Aralığa kadar beklese bile bence yine 29.000 TLden aşağı olmaz...kanımca...


Aynen temsanin isi hic belli olmaz bakarsin arac biter zam yapar.

Yen de degerlenmeye basladi japonya depremi recover ettikce.

Yazar:  ercan_wrc [ 18 Ağu 2011 16:52 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

Zaten daha fazla bekleme yaa ekim ayı girdi mi gidip alacam inşallah. bu haftasonu müsait olursam gidip test sürüşüde yapacağım.

Yazar:  bacey [ 19 Ağu 2011 02:15 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

ercan_wrc yazdı:
Zaten daha fazla bekleme yaa ekim ayı girdi mi gidip alacam inşallah. bu haftasonu müsait olursam gidip test sürüşü de yapacağım.


sakın !!! :lol:

Yazar:  ercan_wrc [ 19 Ağu 2011 07:51 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

bacey yazdı:
ercan_wrc yazdı:
Zaten daha fazla bekleme yaa ekim ayı girdi mi gidip alacam inşallah. bu haftasonu müsait olursam gidip test sürüşü de yapacağım.


sakın !!! :lol:


valla sakın'a gerek kalmadı aşılandı bile sanırım :MCT: 1 ay'ı zor geçireceğim.colt ile ilgili enaz 40 video indirdim boyuna izleyip duruyorum :kart:

Yazar:  yuxus [ 19 Ağu 2011 09:30 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

Radyoda reklamına rastladım; Mitsubishi ASX, Lancer ve Coltlar için aylık 358 TL ödemeli bir kampanya başlatmış.

Yazar:  Firestarter [ 04 Tem 2012 00:15 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Colt Kampanya

Şuanda da bir kampanya var arkadaşlar bilginize :dance:

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/