Mitsubishi Club Turkey
http://www.mitsubishiclubturkey.com/

Lastik güm:)
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=8&t=4552
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  bayci [ 05 Haz 2012 23:50 ]
Mesaj Başlığı:  Lastik güm:)

Arkadaşlar akşam sularında lastiği gümlettim.:(

Nasıl oldu diyeceksiniz.Yolda bir karartı vardı meğer inşaat demiri vs gibi birşeymiş..
Sol arka lastik pert oldu resmen..tamir kiti işe yaramıyo malesef
içine 2 parmağım rahatça giriyo.Allah'tan cep vardı da cebe sığındım.
Kaskayo arayıp çekici istedim,aracı Azizoğlu servise çektirdim.
Kasko ile görüşeceğim yarın.acaba masraf ne olur lastık alacaz da jant ne olur bilemem
servis karar verecek.

Resim

Yazar:  toşu [ 05 Haz 2012 23:55 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

Geçmiş olsun.

Yazar:  hero4262321 [ 06 Haz 2012 00:06 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

Geçmiş olsun.

Yazar:  seyo [ 06 Haz 2012 01:52 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

geçmiş olsun lastiği değiştirir jantıda macunlayıp boyarlar

Yazar:  znc [ 06 Haz 2012 17:18 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

geçmiş olsun

Yazar:  hyperactive [ 06 Haz 2012 20:32 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

bir arkadaşım otobanda 110 km hız ile giderken başına aynı olay gelmişti.
Kasko yalnızca jantı karşıladı. Lastik zamanla ve kullanıma göre aşınan bir parça olduğundan dolayı ödeme yapmadılar.

geçmiş olsun..

Yazar:  yenibirdünya [ 07 Haz 2012 11:29 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

geçmiş olsun

Yazar:  souldemon [ 07 Haz 2012 14:18 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

Geçmiş olsun.

Yazar:  enesenes [ 07 Haz 2012 15:28 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

çok geçmiş olsun. kaskodan ne dediler olayı hallettikten snr bilgi verirmisiniz başımıza geldiğinde bilgimiz olsun bari bizimde

Yazar:  Evo34 [ 07 Haz 2012 16:08 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

Geçmiş olsun

Yazar:  bayci [ 09 Haz 2012 23:51 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

Sağolun arkadaşlarım.

Kaskoyu bozmayalım dedi sigortacım.Nedenine gelince
Sigorta şirketleri hasarsızlık indirimleri veriyorlar;
bu da demek oluyor ki her geçen sene kasko bedeli azalıyor.
eğer ufak tefek hasarlar için kaskoyu yakarsam kasko bedelim artarmış.
Seneye alacağım kasko hasarsızlık indirimi %30 a tekabül ediyor.
Yani 1000TL yerine 700TL ye kasko yaptıracağım.Aslinda değişen birşey olmadı gbi ama
sigorta firmalarının kara listesine girmedik.:)

Servisin verdiği fiyat ise;
Lastik 295 TL+Lastik balans macunlama boyama 60TL =355TL

Benim yaptırdığım fiyat;
Lastik 220TL+Lastik balans macunlama boyama 60TL =280TL (Lastiği başka yerden aldım)

Servisteki usta bence baya başarılıydı.janttaki onarım pek belli olmuyor.

Tedavi sonrası fotoyu da ekliom.
Resim

nasıl? :kart:

Yazar:  toygun [ 10 Haz 2012 00:15 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

gayet başarılı olmuş, resimden kesinlikle anlaşılmıyor

Yazar:  enesenes [ 10 Haz 2012 08:57 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

eşim 4 lastiğin 3ünü kaldırıma sürtmüş macun boya bu kadar ucuzsa bende bi ara yaptırayım bari gerçekten hiç anlaşılmıyor

Yazar:  mhmt_trn [ 25 Haz 2012 21:49 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

dar bir yolda giderken (65km/sn) karşıdan araç geliyordu hızı bozmadan kenarlara kaçarak devam edelim dedik.akşam karalığında gayet kaliteli bir çukura yakalandık.
sabah baktığımda lastik inmişti.gittim benzinciden şişirdim 2 saat sonra yine indi.
tekerlek sökülünce ortaya bu çıktı.
Resim

Uploaded with ImageShack.us

Yazar:  toşu [ 25 Haz 2012 22:00 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

Geçmiş olsun, çukur gerçekten çok kaliteliymiş.

Yazar:  mhmt_trn [ 25 Haz 2012 22:36 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

toşu yazdı:
Geçmiş olsun, çukur gerçekten çok kaliteliymiş.

tşkler hakan bey.

Yazar:  toşu [ 26 Haz 2012 00:01 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

mhmt_trn yazdı:
toşu yazdı:
Geçmiş olsun, çukur gerçekten çok kaliteliymiş.

tşkler hakan bey.


Ya hocam bey falan bozar bizi. :friends:

Yazar:  mhmt_trn [ 26 Haz 2012 15:03 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Lastik güm:)

_opeth yazdı:
geçmiş olsun

tşkler vedat hocam.
gönlün açık yolunda açık solsun.
:asker:

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/