| Mitsubishi Club Turkey http://www.mitsubishiclubturkey.com/ |
|
| Lastik güm:) http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=8&t=4552 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
| Yazar: | toşu [ 05 Haz 2012 23:55 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
Geçmiş olsun. |
|
| Yazar: | hero4262321 [ 06 Haz 2012 00:06 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
Geçmiş olsun. |
|
| Yazar: | seyo [ 06 Haz 2012 01:52 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
geçmiş olsun lastiği değiştirir jantıda macunlayıp boyarlar |
|
| Yazar: | znc [ 06 Haz 2012 17:18 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
geçmiş olsun |
|
| Yazar: | hyperactive [ 06 Haz 2012 20:32 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
bir arkadaşım otobanda 110 km hız ile giderken başına aynı olay gelmişti. Kasko yalnızca jantı karşıladı. Lastik zamanla ve kullanıma göre aşınan bir parça olduğundan dolayı ödeme yapmadılar. geçmiş olsun.. |
|
| Yazar: | yenibirdünya [ 07 Haz 2012 11:29 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
geçmiş olsun |
|
| Yazar: | souldemon [ 07 Haz 2012 14:18 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
Geçmiş olsun. |
|
| Yazar: | enesenes [ 07 Haz 2012 15:28 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
çok geçmiş olsun. kaskodan ne dediler olayı hallettikten snr bilgi verirmisiniz başımıza geldiğinde bilgimiz olsun bari bizimde |
|
| Yazar: | Evo34 [ 07 Haz 2012 16:08 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
Geçmiş olsun |
|
| Yazar: | toygun [ 10 Haz 2012 00:15 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
gayet başarılı olmuş, resimden kesinlikle anlaşılmıyor |
|
| Yazar: | enesenes [ 10 Haz 2012 08:57 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
eşim 4 lastiğin 3ünü kaldırıma sürtmüş macun boya bu kadar ucuzsa bende bi ara yaptırayım bari gerçekten hiç anlaşılmıyor |
|
| Yazar: | mhmt_trn [ 25 Haz 2012 21:49 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
dar bir yolda giderken (65km/sn) karşıdan araç geliyordu hızı bozmadan kenarlara kaçarak devam edelim dedik.akşam karalığında gayet kaliteli bir çukura yakalandık. sabah baktığımda lastik inmişti.gittim benzinciden şişirdim 2 saat sonra yine indi. tekerlek sökülünce ortaya bu çıktı. ![]() Uploaded with ImageShack.us |
|
| Yazar: | toşu [ 25 Haz 2012 22:00 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
Geçmiş olsun, çukur gerçekten çok kaliteliymiş. |
|
| Yazar: | mhmt_trn [ 25 Haz 2012 22:36 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
toşu yazdı: Geçmiş olsun, çukur gerçekten çok kaliteliymiş. tşkler hakan bey. |
|
| Yazar: | toşu [ 26 Haz 2012 00:01 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
mhmt_trn yazdı: toşu yazdı: Geçmiş olsun, çukur gerçekten çok kaliteliymiş. tşkler hakan bey. Ya hocam bey falan bozar bizi.
|
|
| Yazar: | mhmt_trn [ 26 Haz 2012 15:03 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Lastik güm:) |
_opeth yazdı: geçmiş olsun tşkler vedat hocam. gönlün açık yolunda açık solsun.
|
|
| 1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|