Zaman: 13 Kas 2025 10:56

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 14:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Nis 2011 14:08
Mesajlar: 10
İsim: Selim
Araç: Colt
Meslek: Mühendis
Yaş: 26
Öncelikle selamlar,
2006 model Colt sahibiyim ve aracıma yeni LPG taktırdım. Sorunsuzluğu ile bilinen bir araç aldığımı sanıyordum ancak son günlerde problem yaşıyorum. Motor arıza ışığı ilk yandığında LPG'den kaynaklı olduğunu düşünüp fazla önemsemedim zaten bir süre sonra da söndü. İkinci yandığında ise bir sinyal sesiyle beraber araç 1500 d/d'yi geçmemeye başladı, zar zor eve geldim. 15 dk sonra motoru çalıştırdığımda ise ışık hala yanıyoprdu fakat sorun düzelmişti. Bir süre sonra ışık dasöndü. Bu sorunu 3 kez yaşadım ve az önce tekrar başıma gelince size sorma gerekliliği hissettim. Sanırım aracın ECU'su güvenli mod gibi bir duruma alıyor kendini. Bu sorunu yaşayan başka birileri varsa nasıl çözüme kavuşturdukları konusunda yardımcı olabilirlerse çok sevineceğim.
Saygılar...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 14:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Nis 2011 14:08
Mesajlar: 10
İsim: Selim
Araç: Colt
Meslek: Mühendis
Yaş: 26
bir kere baktırdım yakıt karışımından kaynaklı ufak bir hata dediler, ancak benim mitsubishi servislerine pek güvenim yok hocam :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 14:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Nis 2011 14:08
Mesajlar: 10
İsim: Selim
Araç: Colt
Meslek: Mühendis
Yaş: 26
lpgden dolayı arıza lambası yanan arkadaşların bu tarz bir problem yaşayıp yaşamadığını merak ediyorum aslında


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 15:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Nis 2011 14:08
Mesajlar: 10
İsim: Selim
Araç: Colt
Meslek: Mühendis
Yaş: 26
manuel hocam.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 16:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Nis 2011 14:08
Mesajlar: 10
İsim: Selim
Araç: Colt
Meslek: Mühendis
Yaş: 26
teşekkür ederim, az önce aracı kullandım sorun yine ortadan kalkmış :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 16:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Bence geç olmadan yetkili servise gidin.

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 16:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 09:46
Mesajlar: 1251
Şehir: Kayaşehir-İstanbul
İsim: Mesut
Araç: Landili Colt 1.3 İnvite
Meslek: Mali Müşavir
Kan grubu: aRH+
Yaş: 27
LPG yi ilk taktırdığımda bende de birkez ışık yandı, servise gidip baktırdığımda birden fazla ateşleme hatası olduğu ortaya çıktı bujiler değişecek denildi. Ama sonrasında söndü ve yaklaşık 30-40 gündür o konuda bir problem yok. Fakat şu varki LPG heran problem çıkartabilecek bir sistem dolayısıyla önemsemeyip birazdan söner diye beklemek daha büyük soruna yol açar. Mitsubishi servislerine güvenmeyip reno servisine gitme lüksümüzde olmadığı için :D mecburen gidip baktırmak gerek. Bencede ihmal etmeyin..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 16:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Nis 2011 14:08
Mesajlar: 10
İsim: Selim
Araç: Colt
Meslek: Mühendis
Yaş: 26
teşekkürler arkadaşlar yakın zamanda servise gitmek farz oldu sanırım. İlginiz için teşekkürler...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 17:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
selimss34 yazdı:
Öncelikle selamlar,
2006 model Colt sahibiyim ve aracıma yeni LPG taktırdım. Sorunsuzluğu ile bilinen bir araç aldığımı sanıyordum ancak son günlerde problem yaşıyorum. Motor arıza ışığı ilk yandığında LPG'den kaynaklı olduğunu düşünüp fazla önemsemedim zaten bir süre sonra da söndü. İkinci yandığında ise bir sinyal sesiyle beraber araç 1500 d/d'yi geçmemeye başladı, zar zor eve geldim. 15 dk sonra motoru çalıştırdığımda ise ışık hala yanıyoprdu fakat sorun düzelmişti. Bir süre sonra ışık dasöndü. Bu sorunu 3 kez yaşadım ve az önce tekrar başıma gelince size sorma gerekliliği hissettim. Sanırım aracın ECU'su güvenli mod gibi bir duruma alıyor kendini. Bu sorunu yaşayan başka birileri varsa nasıl çözüme kavuşturdukları konusunda yardımcı olabilirlerse çok sevineceğim.
Saygılar...


koyu yaptığım bölüm beni beynimden vurdu.. Aracınızın motoru zaten sorunsuz.. Sorunlu olan LPG kitinin ayarı.. kim bilir hangi aracın ayarını sizinkine kopyaladılar.. belki de test sürüşüne bile çıkmadılar.. sonuç: kötülenen Colt'un motoru..

Öncelikle motor arıza ışığı yanan colt kalmamalı.. Ben Atiker ile arıza lambası görmüyorsam BRC, Landi Renzo, Zavolli, Omvl gibi markalarda da olmamalı.. Tek yapmaları gereken test sürüşü ve sizin araca özel bir iki küçük ince ayar..

Bunu yapamıyorlarsa zengin karışım yapsınlar..

Soruna gelince.. fakir karışım ve düşük LPG'ye geçiş ısısı diyorum.. Ayrıca km bilmiyorum ama baskı-balatanızın zamanı yaklaşıyor gibi.. Çünkü AMT'de vites geçişi pürüzlü olursa dediğiniz koruma devreye giriyor baskıyı korumak için.. Sizinkinde böyle olduysa.. siz vitesi değiştirirken motorun ürettiği tork yetersizdi ve anlık da olsa baskı sıyırması yaşandı.. araç da kendini korumaya aldı..

Normalde böyle bir durumda kenara çekip.. stop edin.. 2-3dk bekleyin tekrar çalıştırın.. eğer sadece korumaysa sorun düzelecektir.. Ama baskı sistemi ciddi inceldiyse ve LPG'den üretilen tork düzensizse.. voltaj değişmesi oluyorsa.. bu yaşadıklarınız olur.

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 17:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Nis 2011 14:08
Mesajlar: 10
İsim: Selim
Araç: Colt
Meslek: Mühendis
Yaş: 26
SynTheSizer yazdı:
selimss34 yazdı:
Öncelikle selamlar,
2006 model Colt sahibiyim ve aracıma yeni LPG taktırdım. Sorunsuzluğu ile bilinen bir araç aldığımı sanıyordum ancak son günlerde problem yaşıyorum. Motor arıza ışığı ilk yandığında LPG'den kaynaklı olduğunu düşünüp fazla önemsemedim zaten bir süre sonra da söndü. İkinci yandığında ise bir sinyal sesiyle beraber araç 1500 d/d'yi geçmemeye başladı, zar zor eve geldim. 15 dk sonra motoru çalıştırdığımda ise ışık hala yanıyoprdu fakat sorun düzelmişti. Bir süre sonra ışık dasöndü. Bu sorunu 3 kez yaşadım ve az önce tekrar başıma gelince size sorma gerekliliği hissettim. Sanırım aracın ECU'su güvenli mod gibi bir duruma alıyor kendini. Bu sorunu yaşayan başka birileri varsa nasıl çözüme kavuşturdukları konusunda yardımcı olabilirlerse çok sevineceğim.
Saygılar...


koyu yaptığım bölüm beni beynimden vurdu.. Aracınızın motoru zaten sorunsuz.. Sorunlu olan LPG kitinin ayarı.. kim bilir hangi aracın ayarını sizinkine kopyaladılar.. belki de test sürüşüne bile çıkmadılar.. sonuç: kötülenen Colt'un motoru..

Öncelikle motor arıza ışığı yanan colt kalmamalı.. Ben Atiker ile arıza lambası görmüyorsam BRC, Landi Renzo, Zavolli, Omvl gibi markalarda da olmamalı.. Tek yapmaları gereken test sürüşü ve sizin araca özel bir iki küçük ince ayar..

Bunu yapamıyorlarsa zengin karışım yapsınlar..

Soruna gelince.. fakir karışım ve düşük LPG'ye geçiş ısısı diyorum.. Ayrıca km bilmiyorum ama baskı-balatanızın zamanı yaklaşıyor gibi.. Çünkü AMT'de vites geçişi pürüzlü olursa dediğiniz koruma devreye giriyor baskıyı korumak için.. Sizinkinde böyle olduysa.. siz vitesi değiştirirken motorun ürettiği tork yetersizdi ve anlık da olsa baskı sıyırması yaşandı.. araç da kendini korumaya aldı..

Normalde böyle bir durumda kenara çekip.. stop edin.. 2-3dk bekleyin tekrar çalıştırın.. eğer sadece korumaysa sorun düzelecektir.. Ama baskı sistemi ciddi inceldiyse ve LPG'den üretilen tork düzensizse.. voltaj değişmesi oluyorsa.. bu yaşadıklarınız olur.

Hocam araç 86.500 km'yi yeni geçti.Belki de dediğiniz gibi baskı balata ile alakalı bir sorun yaşıyorum. Daha önce bir arkadaşımın AMT Colt'unda da aynı sorunu yaşamıştık fakat o sırada depoda yakıt bitmek üzereydi ona yorduk. Aracın LPG sistemi ile alakalı bir sorun olsa bile ben benzine geçtiğimde araç yine kendine gelmiyor ve can sıkıcı olan bu. Ama dediğiniz gibi aracı kenara çekip 10-15 dk beklediğimde sorun çözülüyor. İstanbul'da tavsiye edebileceğiniz bir usta-servis varmı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 17:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 09:46
Mesajlar: 1251
Şehir: Kayaşehir-İstanbul
İsim: Mesut
Araç: Landili Colt 1.3 İnvite
Meslek: Mali Müşavir
Kan grubu: aRH+
Yaş: 27
Doğan hocam eller gider Mersine bizimki gider tersine, geçen ayara gittim LPG geçiş ısısını 40 dan 30 a düşürdü adam :D acaba çok yakıyo dediğim içinmi böyle yaptı anlamadımki,
Coltun ideal LPG ye geçiş ısısı kaçtır?

"İstanbul'da tavsiye edebileceğiniz bir usta-servis varmı?" Aldatmaz ilgilidir, derdini dinlerler yolmaya çalışmazlar. Fatih beyle görüşebilir pazarlık edebilirsiniz..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 17:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Nis 2011 14:08
Mesajlar: 10
İsim: Selim
Araç: Colt
Meslek: Mühendis
Yaş: 26
mesuttgur yazdı:
Doğan hocam eller gider Mersine bizimki gider tersine, geçen ayara gittim LPG geçiş ısısını 40 dan 30 a düşürdü adam :D acaba çok yakıyo dediğim içinmi böyle yaptı anlamadımki,
Coltun ideal LPG ye geçiş ısısı kaçtır?

"İstanbul'da tavsiye edebileceğiniz bir usta-servis varmı?" Aldatmaz ilgilidir, derdini dinlerler yolmaya çalışmazlar. Fatih beyle görüşebilir pazarlık edebilirsiniz..


teşekkür ederim hocam.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2011 19:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
_opeth yazdı:
yavrum konuyu okumadan geçmişin. araç manuel


Aşk olsun okumam mı? tabii ki mt olduğunu okudum.. Ama bahsedilen problem ECU'nun korumaya alması ise, pekala manuel de olsa devir kesici devreye girmiş olabilir demek istedim.

mesuttgur yazdı:
Doğan hocam eller gider Mersine bizimki gider tersine, geçen ayara gittim LPG geçiş ısısını 40 dan 30 a düşürdü adam :D acaba çok yakıyo dediğim içinmi böyle yaptı anlamadımki,
Coltun ideal LPG ye geçiş ısısı kaçtır?

"İstanbul'da tavsiye edebileceğiniz bir usta-servis varmı?" Aldatmaz ilgilidir, derdini dinlerler yolmaya çalışmazlar. Fatih beyle görüşebilir pazarlık edebilirsiniz..


Valla benimki 42 derece şuan memnunum.. Varsın 500mt sonra geçsin.. LPG'ye ne kadar geç girerse bence o kadar iyi :D

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 30 Nis 2011 00:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Oca 2011 23:02
Mesajlar: 130
Şehir: MUŞ
İsim: AHMET
Araç: mitsubishi carizma avance hp 2001
Meslek: teknik eleman
Kan grubu: 0rh-
Yaş: 32
Arkadaşlar Arıza lambası her ne sebeple yanarsa yansın bu durumda araba acil kurtarma moduna geçerek hem kendi hemde sizin güvenliğiniz için yarı performansla çalışır araba formdan düşer fakat sizi istediğiniz yereyine de götürür. formları kontrol ederseniz L200 marka bir arabanın buna benzer bir sorunu olduğunu ve arabanın 1500 deviri geçmediğini bazente motordan takırtı sesi duyduğunu yazmıştı bir arkadaş. Bir çok şeyden şüphelendik birçok öneride bulunduk fakat en sonunda sorunun triger setinden kaynaklandığını iletmişti arkadaş.. kayışın gevşemesiyle oluşan boşluk arabada böyle buna benzer bir sorunu doğurmuştu kontrol ettir bence...

_________________
karasi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 30 Nis 2011 08:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Mitsubishi'nin dizellerinde koruma modu aslında araçta birşey olmasa da devrededir. Mesela ben aracımı çalıştırıp vites boşta iken gaza bir anda yüklendiğimde 3000 rpm'i kesinlikle geçmiyor. İlk başlarda araçta sorun falan var sanıp servisi aramıştım. Ne gariptir ki bazen hareket halinde vitesi boşa alıp gaza yüklenince bile 3000 deviri geçmiyor :D Ama sabit dururken vitesi bire alıp ayağım debriyajdayken 3000 deviri geçiyor :D Garip birşey...

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 30 Nis 2011 08:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Arabayı aldıktan 5 - 6 sonra zaten ilk denediydim merak ettiğim için :) Gereksiz yere yapmıyorum hiç :D İlk 1 - 2 km 1500 - 2000 deviri kesinlikle geçmiyorum. ;)

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 30 Nis 2011 18:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Haz 2010 10:18
Mesajlar: 2
İsim: sinan
Araç: colt 2006
Meslek: esnaf
Kan grubu: Arh+
Yaş: 32
Arkadaşlar selamlar benim aracımda da aynı şekilde bir kaç kez motor ışığı yanıp sönmüştü bir usta baktırdım bilgisayara bağladı. Arıza şuydu "anahtarın pili zayıflamış" pili zayıf olduğu içinde immobileyzırı etkiliyormuş işte bütün mesele bu :D

_________________
Mitsubishi (doğunun tutkusu)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 30 Nis 2011 18:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
sinanaxu yazdı:
Arkadaşlar selamlar benim aracımda da aynı şekilde bir kaç kez motor ışığı yanıp sönmüştü bir usta baktırdım bilgisayara bağladı. Arıza şuydu "anahtarın pili zayıflamış" pili zayıf olduğu içinde immobileyzırı etkiliyormuş işte bütün mesele bu :D

Aramıza hoş geldiniz Sinan Bey. :)
İlginç bir motor arıza ışığı sebebi :D

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 18 May 2011 14:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 17:29
Mesajlar: 1182
Şehir: amisos
İsim: fuat KEHRİBAR
Araç: COLT 1.3 Invite
Meslek: tasarımcı
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 36
selimss34 yazdı:
Öncelikle selamlar,
2006 model Colt sahibiyim ve aracıma yeni LPG taktırdım. Sorunsuzluğu ile bilinen bir araç aldığımı sanıyordum ancak son günlerde problem yaşıyorum. Motor arıza ışığı ilk yandığında LPG'den kaynaklı olduğunu düşünüp fazla önemsemedim zaten bir süre sonra da söndü. İkinci yandığında ise bir sinyal sesiyle beraber araç 1500 d/d'yi geçmemeye başladı, zar zor eve geldim. 15 dk sonra motoru çalıştırdığımda ise ışık hala yanıyoprdu fakat sorun düzelmişti. Bir süre sonra ışık dasöndü. Bu sorunu 3 kez yaşadım ve az önce tekrar başıma gelince size sorma gerekliliği hissettim. Sanırım aracın ECU'su güvenli mod gibi bir duruma alıyor kendini. Bu sorunu yaşayan başka birileri varsa nasıl çözüme kavuşturdukları konusunda yardımcı olabilirlerse çok sevineceğim.
Saygılar...



benim de kısmi de olsa başıma gelm,işti devirlenmiyodu araç lamba da yanık tı sonra düzeldi, turboda bi sorun vardı,sonra yakın zamanda abim karteli delip turboyu yiyince,ister istemez turboyu değiştim ve bi daha aynı şey başıma gelmedi....

_________________
ELHAMDULİLLAH...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Colt motor problemi!!!
MesajGönderilme zamanı: 18 May 2011 15:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Nis 2011 11:46
Mesajlar: 296
Şehir: BURSA
İsim: salih
Araç: mitsubishi colt-2010-amt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: AB+
Yaş: 35
lpg de olabilecek bir problem -sonuçta araç/motor benzinle çalışmak üzere tasarlanmış..size servis yolu görünüyor...

_________________
Mitsubishi Colt-2010-Amt
Km:28.000
Navi: Next YE-G 535
Yazlık:195/50/15 goodyear
Kışlık: 185/55/15 michelen alpin a3


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye