Mitsubishi Club Turkey http://www.mitsubishiclubturkey.com/ |
|
kafam karma karışık yardım http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=8&t=7275 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
Yazar: | emre kaya [ 23 Eki 2013 11:52 ] |
Mesaj Başlığı: | kafam karma karışık yardım |
selam arkadaslar ben 96 dan beri sacede corolla kullandım ve geçen ay aracımı sattım . uzun seçmelerden sonra 2005-2008 colt 1.3 manual - lancer 1.6 comfort arasında bırakın gidip gelmeyi uçuyorum resmen. size yardımcı olacağını düşünerek açıklamaya geçiyorum. önce lancer kafası yaşadım ; araca bindim rahatlık konfor konusunda sıkıntı yok çalıştırdım sessiz sokaklarda ufaktefek çukurları hissettirmeden kullandım. beğendim gücü her nekadar corolla gibi hissettirmesede iyiydi. fakat 99 corolladan sonra daha kalıplı oturaklı lancer belkide bu yüzden gücünü hissettirmemişte olabilir. sedandan çok hoşlanmam ama kısa sürede alışırım. sonuç olarak daha çok ayrıntıya girmeden lancerı beğendim. sıra coltta. dün bir colt bakmaya gittim 2005 modeldi çok temiz . aynı lancer da olduğu gibi koltuğa oturur oturmaz rahat ettim ikisini birbirinden ayıramam bu konuda. fakat. motor sesi içeriye sani daha çok giriyor. parke yolda daha çok tangur tungurluk lancere göre fazla. kasadaki plastik seslerinide almadım değil. ancak gaza dokunduğum anda aha bende bişiler oluyor demedim desem yalan olur. buna görede motor sesi tatlı gelmeye başladı ki çok sessiz arabayıda sevmem yol benim için eğlence olmalıdırki istanbul trafiğinden sıkılmamayım. gaz tepkimesi daha hoşuma gitti. ayrıca arka koltukların kayarak bagaj genişlemesi buna rağmen arkada yolculara çokta sorun olmayacak kadardı. sonra koltukların katlanıp kocaman bagj haline gelmesi ve aynı koltukların yerinden 2 kolla sökülmesi . tam bir kombi havası yarattı bende. ki ben kamplara giden bagajında sürekli olta taşıyan vs bir kişiyim. evliyim ve bir evladım yok ancak düşünüyoruz . kullanım alanı olarak yazdım. benim arada kaldığım durumlara ek olarak; ben aracımı kullanırken en sinir olduğum şey yokuşlarda bayılması mesela 100 km hızda ilerliyorum ve 600 metrelik 35derece açıyla bir rampaya girdiğimde aracım 3. vetese düşmemeli -bu konuda lancer 1.6 mı yoksa 1.3 coltmu yada hemen hemen aynımı. -110 km hızıların üzerinde 150 km lere kadar hangi araç daha tatminkar (hızlanma olarak konfor olarak) yoksa aynı denilebilirmi -yakıt olarak colt - virajlarda çok delirmemek kaydıyla aralarında çok fark hissedermiyim. ? -ergonomik kullanım olarak (bagaj içmekan kullanım) colt -2. eli daha verimli olan sanırım lancer - colt un bildiğim kadarıyla 2013 son diye duydum. coltu lpg taktırmadan kullanma şansım olabilir belki fakat lancerda şart. yahu ben hangisini almalıyım. ???? şimdiden çok teşekkür ederim . bu hafta bu araç işini halletmek istiyorum. 29 ekim 2013 cumhuriyet bayramına kadar |
Yazar: | toşu [ 23 Eki 2013 14:06 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
Colt lancera göre daha yeni nesil motora sahip, performans ve tüketim konusunda daha başarılı. Çok kullanışlı yokuşlarda tazı gibi, motor sesi rahatsız etmez fakat yollardaki her ayrıntıyı hissetmek çok can sıkıcı. Lancer ciddi derecede konforlu ve sonuçta c sınıfı bir araç. Virajlarda colttan çok daha güvenli. Burda karar vermeniz gereken performans ve tüketimmi yoksa konformu? |
Yazar: | emre kaya [ 23 Eki 2013 14:55 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
açıkçası lancerdaki konforu colt ta arıyorum (çukur hissetme bazında yoksa rahat gerçekten) tüketimde sorun yok . rampa tırmanma performansı olarak hangisi başarılı. tabi bu arada 1.5 instyle benzinli bakmak en mantıklısı sanırım . sırf otomatik olduğundan almak istemiyorum fakat sanırım alışkanlık meselesi. bu arada 1.5 hem full bakımından hemde güç bakımından en mantıklı çözüm galiba. aradığımı instyle de bulabilirim. ciddi alıcıyım satmak isteyen olursa görüşebilriz biraz aciliyetimde var . 14 yaşımdan beri ilkdefa araçsız kaldım emaneten c3 kullanıyorum fakat 10 üzerinden sıfır bir araç |
Yazar: | oz_musa [ 23 Eki 2013 15:19 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
şöyleki colt ile lancer ap ayrı segmentteler yani lancerdeki durumun coltta olmasını beklemeyin.. burada önemli olan sizin araçtan tam olarak ne istediğiniz.. ben colt cz3 kullanıyorum hatta istanbuldaysanız görüşebiliriz aracı deneyebilirsinizde.. colt sınıfının en geniş iç hacmıne sahip sizinde söylediğniz gibi bagaj ilk bakışta yok gibi görünsede ön koltuğa kadar yatırıldığı için lancerdan bile büyük bir bagaj sunabilir size.. seri lik ataklık ve performans derseniz colt 980 kg 95 hp olduğu için 10kg 1 hp gibi bir oran düşüyorki çok tatmin edici arabada 3-4 kişi olsanız bile sorun olmaz hele rampalarda filan sizi kesinlikle üzmez.. yani performans gayet güzeldir bencede yol tutuşu biraz zayıftı yani araç bana biraz yüksek geliyordu bunuda eıbach yay takarak çözdüm şuan gayet güzel oldu.. ama malüm b segmenti olduğu için içeriye ses alma konusunda biraz rahatsız edici ama kendi segmentinde bence colttan başarılı olabileicek marka sadece polo olur ki aradaki fiyat farkına bakınca nekadar mantıklı olur bilemem.. ekonomiye değinecek olursak ben ist beylikdüzü pendik arası gittim çokta trafik yoktu yani genelde 100 km hızla sabit hittim 5,7 gibi ortalama ile gittim bence gayet güzel benzinli bir araç için.. lancer a gelecek olursak tabiki colttan daha oturaklı yol tutuşu daha iyi sonuçta c segmenti olduğu için bu gibi artılar mevcut yakıt konusundada lpg li olan modelle tercih edilirse sizi üzmeyecektir.... ben colt kullanıcısı olduğum için colt ile ilgili detayları belirttim lancer kullanan arkadaşlarda sizi aydınlatacaktır. saygılar |
Yazar: | muradk2 [ 24 Eki 2013 16:47 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
2 hafta öncesine kadar colt kullanan biri olarak, rampalarda bırakın tıkanmayı devir düşürmeyi, devrimi yükselt benim, bana gaz ver diye bağırır colt. 3000 devirden sonraki motor sesi gerçekten güzeldir. ben bu yaz coltumla yaz tatili sırasında 2000 km yol yaptım. düz kaymak gibi yolda gayet sessiz ancak biraz bozuk bir yolda giderseniz başınız ağrır. dürüst olmak gerekirse, bu sene fethiye yolunda yaklaşık olarak 90 km lik bir mesafede bozuk yol ve sonrasında yol çalışması olan tıkırlı bir yolda, arkada oturan arkadaşımla konuşmak için biraz bağırmak durumunda kaldık. bunun en büyük sebebi yalıtımdan ziyade sert amörtisörler. ama araç genel olarak yakıt konusunda rakipsiz, iç hacim konusunda bence rakipsiz (daha önce polo ve fiesta kullandım) fakat içeri ses alma ve konfor konularında bende 10 üzerinden sadece 5 puan alabildi. |
Yazar: | muradk2 [ 24 Eki 2013 16:50 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
Bu arada unutmadan uzun yolda klima sürekli açık 3 yetişkin ve bir çocuk, bagajda 2 büyük bavul, arka kotukta 2 sırt çantası. bu arada 3 yetişkin derken ben yaklaşık 100 kiloyum, arkadaşımda bana yakın (normalde bizi 4 yetişkin olarak görebilirsin) ![]() bu şekilde seyrederken ortalama hızım 100-110 arası, ortalama yakıt tüketimim 5,5 litre idi. ki bence mükemmel bir tüketim. dizelleri asla aratmaz. |
Yazar: | kontekhasan [ 24 Eki 2013 21:07 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
Rampada bayılma, colt sahibiysen yok öyle bir şey ![]() Bagaj, coltu ile buzdolabı, sandalye taşıyanlar var. Ben kendim 20 kasa kiraz ve 1 yolcu taşıdım en uçuk. viewtopic.php?f=8&t=2642&hilit=zeytin+ya%C4%9F%C4%B1 Lpg ve yakıt, ilerde sorun çıkartabilir ama arabaya beleşe biniyorsun. viewtopic.php?f=8&t=1777&p=108537&hilit=210+TL#p108537 Viraja gelince ben colt sahibi olarak hiç sorun yaşamadım. Tangırtılara gelince az yakan çok kaçan bir otomatik arabaya bu fiyatlara binerken bu kusuruda görmezden gelmek gerek ![]() |
Yazar: | emre kaya [ 25 Eki 2013 13:35 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
yorumlarınız için tesekkürler . kiminin küçükken topu inşaata kaçar ,benim zaafımda uzun yolda rampa tırmanmak. coltta şüpem kalmadı ki zaten 1.5 instyle bakıyorum:) yol sesi kaderimizmiş demeliyim sanırım çünkü 93-97 model corolla kullanıcısıyım hemde 16 sene dur duraksız. ilkkez başka marka araca binicem corollada yol sesi . yada küçük çukurlarda tak tuk ses yapıyordu. yakıt performans fiyat olarak bakarsam olaya . lancer için 7 - colt için 3 bin tl ye ihtiyacım var . an layacağınız üzere 1 araca en az 8 sene binmişim ve yine öyle olsun istiyorum sanırım colt alacağım . |
Yazar: | toşu [ 25 Eki 2013 14:36 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
1.5 did temiz bulabilirsen sen gör rampa tırmanmayı. ![]() |
Yazar: | asma [ 27 Eki 2013 21:57 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
Merhaba İstekleriniz çok net değil, orta sınıf sedan ve alt sınıf hatchback araçları karşılaştırmak istiyorsunuz. Yinede benim sizin için bir seçimim (tavsiyem) var. (son satırda) Ben fazla araç değiştirmedim, dört hatchback aldım son ikisi colt. ![]() Bu arada babamda hep 97 model turingwagon logolu 1,6 xei sw corolla vardı. Araçlar: 98 5K 1,6 polo AC (75bg) manuel 2004 307 xt 1,6 (110bg) manuel 2007 Colt DID (95bg) AMT 2011 Colt (95bg) AMT Yol sesi ve virajlarda güven 307 de en iyi seviyedeyken diğerleri corolladan çok farklı değil. İlk hızlanmada 3 silindirli dizelin eline su dökemezler. Yokuşta da durum aynı. Yolda uzamaya gelince 307 ve toyotayı yarıştırdık, 307 duruyor, corolla yürüyor. İkiside 110 beygirse corollada arap atı 307 de sütçü beygiri var. O kadar farklı yani. Son sürrate ulaşmada polo ve corolla da gitmek istiyor ama ben 180 e ulaşamadım, güven vermiyor. (yada ben korktum) 307 170 ten sonra bekle 190km/h i geçiyor. 307 de 1 dakika beklenen sürede DID 0-180 yapıyor, 1,3 Colt ta bundan pek geri kalmıyor. Bu hafta 3 gün babamın arabasını kullandım, manuel kullanmakta sıkıntı yaşarım diyordum, inip binmek bile zor geldi, adeta çömelip oturuyorum, tutunmadan koltuktan kalkamıyorum. Aynaları kontrol ediyorum, yetmiyor. Colttaki aynaların yarısı yok , dönerken , şerit değiştirirken başımı çevirmekten boynum ağrıdı. Corolla tümseklerde sürter, DID (tümsek haricinde) karteli en alçak arabadır, diğerlerinde sorun yaşamadım. Yakıtta dizel ve benzinli colttan sonra sanırım polo gelir en çok yakanlar corolla ve 307 dir. Önerim 1,5 instyle +GP tercihen LPG siz yada yeni takılmış, sunroof ve kırmızı koltuk. ![]() Not: Kırmızı koltuğa örnek bir ilan paylaşıyorum: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 5906/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 275/detay/ |
Yazar: | emre kaya [ 30 Eki 2013 13:59 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
evet arkadaşlar bugün itibariyle 1.5 instyle amt sahibi oldum . kırmızı koltuklu lpg li . ildefa böyle bir şanzıman kullandım hoşlandığımı söyleyebilirim . güzel ya. |
Yazar: | toşu [ 30 Eki 2013 15:25 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
Hayırlı uğurlu olsun. ![]() |
Yazar: | asma [ 30 Eki 2013 20:13 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
emre kaya yazdı: evet arkadaşlar bugün itibariyle 1.5 instyle amt sahibi oldum . kırmızı koltuklu lpg li . ildefa böyle bir şanzıman kullandım hoşlandığımı söyleyebilirim . güzel ya. Güzel seçim hayırlı olsun. Resim isteriz. ![]() |
Yazar: | militar [ 30 Eki 2013 21:50 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
Yazilanlarin sonuna gelmeden colt alin diyecektim ki zaten doğru tercihi yapmışsınız. Güle güle kullanın. |
Yazar: | emre kaya [ 31 Eki 2013 12:34 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: kafam karma karışık yardım |
eğlenceli keyifli insanı daraltmıyor . dün 140 km lerde kullandım gayet stabil aşırı sesli değil motor sesinide sevdim . amortisörler citroen c3 e göre daha konforlu. koltuklar sert fakat yorucu değil ve savrulmalarda insanı tutuyor. şuan tek utancım yokuş kalkışta arkamda bir araç varmı diye kontol etmk zira el freni gerekiyor en azından kalkışta gaz tepkimesine alışamadım henüz erken. ayrıca arkada oturmakta keyifli geniş ve görüş açısı mükammel arkada oturan ön koltuğun kafalığından yukarıda duruyor ve yolu izleyebiliyor. bunu çok beğendim. virajlarda A sütünu görüşü engelliyor yada dönüşlerde kaldırım payı araca acemi biri için sorun oluyor . 1.5 110 hp nin gücünü hissettiriyor devir nezaman yükseldi anlaşılmıyor. mauel kullanımda şofürun doğru zamanda vites yükseltmesini sağlayan gösterge hoşuma gitti . ayrıca 1.70 boyunda olduğumdan koltuk mesafemde direksiyona yakındır ki zaten öyle alışkınım. bu sebeple arka koltukları en ön seviyeye itsemde diz mesafesi mükemmel oluyor ayrıca bagajıda sürekli geniş hacimde kullanmama olanak sağlayacak. üzerinde atiker lpg var hiç sevmedim . son 2 yeşil ışık yanıyordu bildiğim kadarıyla 30-40 tl lik gaz oluyor. devir 6 000 e gelince lpg kapandı . deviri normale çekip lpg yi tekrar açayım dedim fakat açılmadı üzerine 10 tl gaz alınca çalıştı . belkide kontağı açıp kapasamda olurdu onu anlamadım zaten lpg bakımını yaptıracağım . bir ayarsızlıkta olabilir. brc nin gözünü seveyim. ilk gün izlenimlerim bunlar arkadaşlar. dikersiyon kumanda kontrolleri güzel far yükseklik ayarı var heryerde cep var. sağ yolcu koltuğunun altında tepsi şeklinde saklama çekmecesi var . genel olarak çok beğendim. bir iki arızası var onları daha sonra yazarım saygılar. |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |