Mitsubishi Club Turkey
http://www.mitsubishiclubturkey.com/

Trafik kazası
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=8&t=7718
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Yazar:  SweetBoy [ 29 Ara 2013 12:16 ]
Mesaj Başlığı:  Trafik kazası

Öncelikle Merhabalar dün 2008 invite colt aracımla kaza yaptım arka tampon kırıldı ve arka sol camurlukta baya bi göcük var alt taraflarında arka sol kapıdada ufaktan cizikler var bana ortalama maliyeti ne olur yardımcı olursanız sevinirim Resim Resim Resim

Yazar:  kky34 [ 29 Ara 2013 13:27 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

tamponu tamir ettirebilirsen camurluk duzeltilecek gibiyse 500-600 gibi
gecenlerde arkadas 307 sini tamir ettirdi sendeki durum nedir bilmiyorum ama tamponu topkapida
sifir haline getirmisler plastik aksami
bu kadar guzel nasil duzelttiler cok sasirmistim mevcut hasarin saniyide
tanidigin varsa cok uygun fiyatada
cikabilir servise gidersen fiyatlar ucar gecmis olsun


Bu mesaj iPhone ile gönderildi Tapatalk

Yazar:  kky34 [ 29 Ara 2013 13:29 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

resmi sonradan fark ettim bundan cok daha kotuydu bahsettigim durum
tekrar gecmis olsun cok buyuk masraf olmaz bence


Bu mesaj iPhone ile gönderildi Tapatalk

Yazar:  SweetBoy [ 29 Ara 2013 13:31 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

Kubilay abi içimi rahatlattın bilgilendirdiğin için teşekkür ederim abi

Yazar:  kky34 [ 29 Ara 2013 13:34 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

tampon icin 250 gibi boya dahil maliyeti olmustu cok buyuk kaza degil bunada sukretmek lazim



Bu mesaj iPhone ile gönderildi Tapatalk

Yazar:  SweetBoy [ 29 Ara 2013 13:39 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

Sagol abi allah razı olsun ordan patlamasaydım önden patlıcaktım allah korudu gene

Yazar:  AnakinSkyWalker [ 29 Ara 2013 14:16 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

Kasko varsa bazı parçaları mini hasar (autoking) ile yaptırabilirsin para vermeden. Tampon yama ve yırtık gibi şeyleri ücretsiz diğer kısımlarıda indirimli yaptırabilirsin.

Geçmiş olsun bu arada.

Yazar:  SweetBoy [ 29 Ara 2013 14:23 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

Teşşekkür ederim Timucin kardesim ama kaskom yok tamponu yaptırsam yeter kaporta ve boya yı okadar sıkıntı etmiyorum

Yazar:  SweetBoy [ 29 Ara 2013 15:09 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

Tampon tamiri için yardımcı olucak kimse varmı

Yazar:  toygun [ 29 Ara 2013 15:13 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

çok geçmiş olsun :(

Muhammed abi yakın zamanda kaza yapmıştı colt'uyla, mesaj attım bu konuyu, gördüğünde cevap yazar.

Yazar:  SweetBoy [ 29 Ara 2013 15:16 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

Sagol teşekkür ederim Toygun kardesim ALLAH razı olsun ilgin içinde teşekkürler

Yazar:  hero4262321 [ 29 Ara 2013 17:41 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

Geçmiş olsun. Umarım az bir zararla tamir edilebilir birşeydir.

Yazar:  SweetBoy [ 29 Ara 2013 17:43 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

Teşekkür Ederim Ali kardesim inş az bir zararla kapatmaya calısıcaz

Yazar:  sotsuga [ 29 Ara 2013 23:17 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

Geçmiş olsun. umarım fazla hasar çıkarmaz.

Yazar:  SweetBoy [ 29 Ara 2013 23:21 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

saqolun teşekkür ederim inş temennimiz bu

Yazar:  ::ZaFeR:: [ 30 Ara 2013 00:00 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

Cana bir şey gelmesin.Böyle şeyler halledilir.Takmayın kafaya : )

Yazar:  SweetBoy [ 30 Ara 2013 00:08 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

Zafer Kardeşim dediğin gibi cana gelmesin ondan yana bir kuskumuz yok ama görüntü kirliliği işte bende bu tur seylerde biraz rahatsız ım işte

Yazar:  ahmetnerit [ 30 Ara 2013 11:48 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

SweetBoy yazdı:
Tampon tamiri için yardımcı olucak kimse varmı


öncelikle çok geçmiş olsun.

geçen aylarda önceki arabam fiat puntonun arka tampaonunda kırık vardı.
servis direk değişim dedi ve fahiş fiyat çekti
sanayideki samimi arkadaşım camlıkahve bahçelievlerde bir yer önerdi.
sonradan farkettim çok meşhur bir yer , bu tarafta bütün taksicilerinde bildiği bir yer.

çok itinalı bir işçilikle
kırık tamponumu içten güzel bir yama ile taş gibi yaptı.
70-90 tl arası fiyatlar değişiyormuş.
en az 2 saat uğraşmıştı.
sonra sanayide oto kaportacıya götürdüm , parça başı 100 tl civarı ücret alıyorlardı.

toplam 190 tl civarına sıfır gibi tampon oldu.
tavsiye ederim

adres olarakta

http://harita.yandex.com.tr/?um=&ll=28. ... z=16&l=map

işaretli alanın yakınında , kime sorarsan tampon tamircisi diye herkes gösterir.
kolay gesin

Yazar:  SweetBoy [ 30 Ara 2013 13:50 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Trafik kazası

cok teşekkür ederim inş olur cumartesi gunu bir ugrayayim dediginiz yere hafta ici calisiyorum ilgin icin tskler ahmet kardesim

Yazar:  sanalalem-dar [ 30 Ara 2013 14:12 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Ynt: Trafik kazası

Gecmis olsun.

MB860 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

1. sayfa (Toplam 2 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/