Zaman: 17 Kas 2025 13:24

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2014 22:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2013 02:00
Mesajlar: 41
İsim: selim
Araç: colt 1.3 invite amt
Meslek: dış ticaret
Yaş: 31
merhaba arkadaslar.benim aracim 49000 km de.3000.km.de.lpg.takilmis brc.nin kendi.uretimi bravo diye bisey.ben 1 aydir araci esimle kullaniyorum. sagdan soldan subablarin erimesi v.s seyler.duydum.3000 deviri.gecmeden kullaniyoruz ama genede icime kurt dustu. benim aracimda euro5 motor mu? sanirsam magnezyum oluyormus subaplar euro5 motorda .bide subap eritme olayi yuzdeye vurunca.ne.kadardirki?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2014 22:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2013 02:00
Mesajlar: 41
İsim: selim
Araç: colt 1.3 invite amt
Meslek: dış ticaret
Yaş: 31
vedat bey valla.sanki yuregime.su serptin:) euro.5 motor mu peki?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2014 22:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2013 02:00
Mesajlar: 41
İsim: selim
Araç: colt 1.3 invite amt
Meslek: dış ticaret
Yaş: 31
2010 model.amt.bizimki.o zaman.euro 5.degil dogru muyum vedat bey


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2014 00:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Oca 2014 13:23
Mesajlar: 18
İsim: Murat
Araç: Mitsubishi Colt
Meslek: Turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 25
aracı 3000 devirin üstüne çıkarmama konusu çok tuhaf geliyor bana. Tüp taktırmadan önce okumuştum yazılanları ve şaşırmıştım. 3000 çok düşük bir devir çünkü, özellikle uzun yolda çok zorlar. Bunu birçok ustaya, yıllardır tüp kullanan kişiye sordum ve aldığım cevap hep saçmalık oldu. Bilmiyorum belki haklısınız ama bana biraz şehir efsanesi gibi geliyor bu tüpte düşük devir olayı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2014 18:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2013 02:00
Mesajlar: 41
İsim: selim
Araç: colt 1.3 invite amt
Meslek: dış ticaret
Yaş: 31
valla vedat bey ben asg den kastınızı anlamadım. aracım amt olduğuna göre kesin euro 4 oluyor ise , subaplar lpg ye daha uyumlu oluyor anlamına geliyor herhalde .
3000 devir muhabbeti lpg daha fazla sıcaklık çıkarttığı için ve devir ile ısı paralel olduğu için , fazla devir çevirip subapları yakmamak için uyarıyorlar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Şub 2014 10:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
selim82 yazdı:
2010 model.amt.bizimki.o zaman.euro 5.degil dogru muyum vedat bey


dostum için rahat olsun...Euro 4 motor senin Colt ama Euro 5 olsa kaç yazar, bu kadar tedirgin olmaya mahal yok... :MCT:

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye