Zaman: 04 Haz 2024 20:34

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2011 20:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Şub 2011 23:54
Mesajlar: 10
İsim: bekir
Araç: mitsubishi carisma 1.6 avance 2001
Meslek: öğretmen
Kan grubu: ARh-
Yaş: 28
herkese selamlar.
2001 hb 1.6 carismam var. iki hafta önce triger seti şarj dinamo kayışı direksiyon kayışı ve bujinin biri patlak olduğundan buji takımını değiştirdim. araç 1ve 2. viteste tekleme yapıyordu. usta buna opel vectra bujisi takmışlar dedi.araç düzelir gibi oldu bundan birhafta sonra yine başladı teklemeye başka bir ustaya gittim yanlış buji takılmış dedi o da bosch marka tek tırnak buji taktı. mesele düzeldi dedim memlekete gittim pazar günü geri dönerken otobanda araba lpg yi kesip benzine geçmeye başladı. arabayıda abime vermiştim beni bırakıp devam etti yola ben yaptırırım lpg dendir diye. serviste bilgisayara bağlatmış ateşleme bobini bozuk demiş. aldım yolladım 70 tl ye bobini bir daha buji takımı değiştirmiş usta. bugün yine dolaşırken araba park ettikleri yerde kalmış çalıştıramamışlar. usta çağırmışlar bezin pompası veya gaz filtresinden demiş gaz düğmesine basılı tutarak çalıştırmış eve kadar 50-60 km yol gittik diyor benzinde araba sorun çıkarmadan devam etmiş ancak araba gaza geçmiyor diyor. araçta atiker sıralı lpg var benzin pompasında sorun olsa benzinde gitmez acaba gaz filtresinden midir? abimede mahcup oldum iki günde 5 tamirci gezdirdi araba. yardımlarınızı bekliyorum.
biraz karışık oldu sanırım şu anki durum araba lpg ye geçmiyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2011 20:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Haz 2011 11:04
Mesajlar: 528
Şehir: Konya
İsim: Uğur
Araç: 2011 Lancer Invite SportSedan MT Sunroof
Meslek: Pazarlama Müdürü
Kan grubu: B(+)
Yaş: 34
bekirtoksoy yazdı:
herkese selamlar.
2001 hb 1.6 carismam var. iki hafta önce triger seti şarj dinamo kayışı direksiyon kayışı ve bujinin biri patlak olduğundan buji takımını değiştirdim. araç 1ve 2. viteste tekleme yapıyordu. usta buna opel vectra bujisi takmışlar dedi.araç düzelir gibi oldu bundan birhafta sonra yine başladı teklemeye başka bir ustaya gittim yanlış buji takılmış dedi o da bosch marka tek tırnak buji taktı. mesele düzeldi dedim memlekete gittim pazar günü geri dönerken otobanda araba lpg yi kesip benzine geçmeye başladı. arabayıda abime vermiştim beni bırakıp devam etti yola ben yaptırırım lpg dendir diye. serviste bilgisayara bağlatmış ateşleme bobini bozuk demiş. aldım yolladım 70 tl ye bobini bir daha buji takımı değiştirmiş usta. bugün yine dolaşırken araba park ettikleri yerde kalmış çalıştıramamışlar. usta çağırmışlar bezin pompası veya gaz filtresinden demiş gaz düğmesine basılı tutarak çalıştırmış eve kadar 50-60 km yol gittik diyor benzinde araba sorun çıkarmadan devam etmiş ancak araba gaza geçmiyor diyor. araçta atiker sıralı lpg var benzin pompasında sorun olsa benzinde gitmez acaba gaz filtresinden midir? abimede mahcup oldum iki günde 5 tamirci gezdirdi araba. yardımlarınızı bekliyorum.
biraz karışık oldu sanırım şu anki durum araba lpg ye geçmiyor.


OO Atiker mi takılı? Allah başka keder vermesin... :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2011 20:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Şub 2011 23:54
Mesajlar: 10
İsim: bekir
Araç: mitsubishi carisma 1.6 avance 2001
Meslek: öğretmen
Kan grubu: ARh-
Yaş: 28
hacı iyi diyorsunda forumda da en uyumlu marka atiker diyor arkadaşlar bende anlamadım neyse yinede sağol:)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2011 20:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Haz 2011 11:04
Mesajlar: 528
Şehir: Konya
İsim: Uğur
Araç: 2011 Lancer Invite SportSedan MT Sunroof
Meslek: Pazarlama Müdürü
Kan grubu: B(+)
Yaş: 34
bekirtoksoy yazdı:
hacı iyi diyorsunda forumda da en uyumlu marka atiker diyor arkadaşlar bende anlamadım neyse yinede sağol:)


Ben Mitsu da kullanmadım. Ancak daha önce 2 kez deneyimim oldu. İlkinde Konya'da olmam hasebi ile, fabrikasını mesken tutmuştum. 1 ay uğraştılar, dikiş tutmamıştı. Mühendis beni görünce kaçacak delik arıyordu :D. Onlar da bende bıkmıştım.

O sebeple Atiker görünce tüylerim diken diken oluyor. :D %)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2011 21:13 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Lpg kitinde ki ısı sensörlerinden biri veya ikisinde arıza var muhtemelen.
Bilgisayara bağlanıp lpg basıncına bakılmalı.
Sensörler kontrol edilmelidir.
Kit olarak atiker ile alakalı bir problem değildir.
Kuvvetle muhtemel ısı sensörü arızalı.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2011 21:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Şub 2011 23:54
Mesajlar: 10
İsim: bekir
Araç: mitsubishi carisma 1.6 avance 2001
Meslek: öğretmen
Kan grubu: ARh-
Yaş: 28
umera arkadaş teşekkür ederim yardımın için yarın atiker servisine götürecek abim arabayı bakalım ne çıkacak gerçi usta anlarsa araba bayağı bi sıktı canımı orası burası derken aldım alalı 1000 lira masraf ettim ancak hala sorun hala sorun inşallah düzelir. tahminen neye malolur bize bu ısı sensörleri acaba?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2011 21:38 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
ısı sensoru dedıgımız ıkı adet ısıya duyarlı dırenç.
Takriben 30 tl civarındadır.
Bilen ustayı bulamazsanız daha çok uğraştırırlar.
En sonunda da arabayı kötü yaparlar.
Ciddi bir sorun olduğunu sanmıyorum.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2011 21:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Şub 2011 23:54
Mesajlar: 10
İsim: bekir
Araç: mitsubishi carisma 1.6 avance 2001
Meslek: öğretmen
Kan grubu: ARh-
Yaş: 28
sağolasın umera kardeş bakalım ben söyleyim sensörede baktırsın sonucu yarın yazarım inşallah.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Tem 2011 18:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Şub 2011 23:54
Mesajlar: 10
İsim: bekir
Araç: mitsubishi carisma 1.6 avance 2001
Meslek: öğretmen
Kan grubu: ARh-
Yaş: 28
sorun adana tekbaşlar mitsu servisinde çözüldü. daha önceki aşamaları yani gezdiğim ustaları saymayayım boşverin. sıkıntı eksantrik konum sensöründenmiş değiştirdik sorun çözüldü. servisten başka yerde de yok zaten çıkma aramadım sağlıklı olrmu olmazmı diye 370 tl parça 20 tl işçilikle 390 tlye maloldu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye