Zaman: 16 Haz 2024 11:19

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 46 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 13 Ağu 2010 12:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Ağu 2010 11:43
Mesajlar: 2
İsim: nihat
Araç: -
Kan grubu: ab+
arkadaşlar carisma ile ilgili hemen hemen bütün yazıları okuduktan sonra ( artıları, eksileri, karşılaşılan sorunlar, kronik problemler, servis ve parça maliyetleri vs) almayı düşündüğüm bu modeli ( ki mitsubishi markasıda dahil ) almaktan vazgeçtim.

şimdi gelelim bazı örneklere. ki arkadaşlar hemen alınganlık göstermeyin ben araçlarınıza kötü demiyorum aksine çok iyi araçlar konfor ve en önemlisi motor sağlöalığı sürüş zevki vs. bunlara diyecek birşey yok fakat meselenin can alıcı noktası şudur.

1- kimi kullanıcıların bahsettiği parça pahallığı.
örn: gaz kelebeği 4200 işçilik dahil demiş malum servis bir arkadaşa
stop lambası çifti 600 demişler arkadaş çıkma arıyor.( civic stoplar çifti 260 lira civarında(orjinal olanı) )
alt takım parçlarının pahallığı
rölanti motoru (ki ben kronik bir arıza olduğunu düşünmeye başladım)
oksijen sensörü vs.vs
ufak ama önemli sorun olan cam açma düğmeleri ( civic te düğme mekanizma yani motor vs dahil 160 lira )

2- bu araçtan anlayan ustanın az olması (buna aracın kendi servisinin de dahil olması beni şaşırttı açıkçası)
(bazı arkadaşların dile getirdiği temsa bu araçlar satılmasın diyemi yapıyor bunu da düşünmeye başladım)

dediğim gibi arabalarınız güzel konforlu sağlam ama arıza yaparsa insanı canından bezdirme potansiyeli yüksek.bunlar forumdan okuduğum konulardan aklımda kalanlar. yani siz kullanıcıların söylediği şeyler. bu bakımdan almayı düşündüğüm olumlu yanlarını ( motor ömrü mesela) düşününce ilk etapta almayı düşündüğüm carisma dan vazgeçiyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ağu 2010 00:06 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
truvafatihi yazdı:
arkadaşlar carisma ile ilgili hemen hemen bütün yazıları okuduktan sonra ( artıları, eksileri, karşılaşılan sorunlar, kronik problemler, servis ve parça maliyetleri vs) almayı düşündüğüm bu modeli ( ki mitsubishi markasıda dahil ) almaktan vazgeçtim.

şimdi gelelim bazı örneklere. ki arkadaşlar hemen alınganlık göstermeyin ben araçlarınıza kötü demiyorum aksine çok iyi araçlar konfor ve en önemlisi motor sağlöalığı sürüş zevki vs. bunlara diyecek birşey yok fakat meselenin can alıcı noktası şudur.

1- kimi kullanıcıların bahsettiği parça pahallığı.
örn: gaz kelebeği 4200 işçilik dahil demiş malum servis bir arkadaşa
stop lambası çifti 600 demişler arkadaş çıkma arıyor.( civic stoplar çifti 260 lira civarında(orjinal olanı) )
alt takım parçlarının pahallığı
rölanti motoru (ki ben kronik bir arıza olduğunu düşünmeye başladım)
oksijen sensörü vs.vs
ufak ama önemli sorun olan cam açma düğmeleri ( civic te düğme mekanizma yani motor vs dahil 160 lira )

2- bu araçtan anlayan ustanın az olması (buna aracın kendi servisinin de dahil olması beni şaşırttı açıkçası)
(bazı arkadaşların dile getirdiği temsa bu araçlar satılmasın diyemi yapıyor bunu da düşünmeye başladım)

dediğim gibi arabalarınız güzel konforlu sağlam ama arıza yaparsa insanı canından bezdirme potansiyeli yüksek.bunlar forumdan okuduğum konulardan aklımda kalanlar. yani siz kullanıcıların söylediği şeyler. bu bakımdan almayı düşündüğüm olumlu yanlarını ( motor ömrü mesela) düşününce ilk etapta almayı düşündüğüm carisma dan vazgeçiyorum.

Siz kimsiniz?
Damdan düşer gibi böyle?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ağu 2010 03:00 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
valla yav. arabayı almayacağım hem de bu sebeplerden diye foruma üye olanını da ilk defda görüyorum. bakalım cevap çıkmazsa hatırlatın konuyu sileyim.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ağu 2010 10:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
:D Aydın ve Ali abi seviyorum sizleri :lol:

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ağu 2010 16:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Ağu 2010 11:43
Mesajlar: 2
İsim: nihat
Araç: -
Kan grubu: ab+
önce kendimi tanıtayım adım nihat. yaklaşık 1 sene önce ilk arabam olan 2000 model civic aldım. bazı nedenlerden dolayı yaklaşık 2 ay önce sattım. kendime araba bakarken carisma modeli gözüme takıldı. malum başladık araştırmaya. tabi önce fiyatları uygun geldi açıkçası şaşırmadım değil. 99-2000 brodway lere 94-96 içi boş corollalara istenilen fiyatlar karşısında donanımlı sağlam carismaların ucuz olması dikkatimi çekti. sonunda yaklaşık 2-3 günlük carisma incelemelerinden sonra almayacağımı buraya yazdım. ( zira amaç sizi gücendirmek, diğer markalarla carisma rasında polemik yaratmak yada araçlarınızı kötülemek değildir. amaç benim gibi carismayı görüpte almak isteyen arkadaşlara yaklaşık 50-60 sayfalık carisma forumunun kısa olarak eksi yönlerini anlatmaktı. keza sizlerinde umurunda değildir benim ne alıp almayacağım . maksadım kesinlikle polemik yaratıp araçlarınıza laf atmak değildir. benim gibi sınırlı bütçesi olan insanların carisma nın çıkartacağı problemlerle baş etmesinin zor olacağını anlatmaktır. yanlış anlaşılmaması dileğiyle.......


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Ağu 2010 16:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
temizi olduktan sonra neden alınmasın ki. başta hata yapılır ise her araba pişman eder.

şu gün araba alacak olsam temizini bulup GDI alırdım.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ağu 2010 17:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2010 23:23
Mesajlar: 230
Şehir: iskenderun
İsim: burak
Araç: carisma GLX
Kan grubu: b +
birde isterseniz artılarını yazalım forumdaki arkadaşlar 200000 olupta motora anahtar vurulmayan carisma gördüklerini yazıyolar yüksek süratteki sürüş güvenliği yol tutuşu kasanın ağırlığına ve motor gücüne karşın yakıttaki cimriliği şu an bazı sıfır araçlarda bile olmayan konforu ve özellikleri yüksek sürati


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ağu 2010 18:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Arkadaşlar Nihat arkadaşımız kötü bişey yazmamış kendi fikirlerini düşüncelerini paylaşmış.
Ayrıca yazdıklarına bakılırsa dersinide iyi çalışmış baya bi forumları okumuş anlaşılan.
Herkes bardağın dolu tarafını göremez boş tarafıylada ilgilenenler olacaktır muhakkak.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ağu 2010 18:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2010 23:23
Mesajlar: 230
Şehir: iskenderun
İsim: burak
Araç: carisma GLX
Kan grubu: b +
hakan bey tabiki aracın eksileri olduğu kadar artılarıda var ama parçaların çok pahalı olması anlayışı bence yanlış bence bugün sadece mıtsu servisleri diil her servise arac girdiğinde böyle arkadaşım geçen kaza yaptı aracın altı sert şekilde vuruldu viraj demirleri değişmiş dirkesiyon kutusu değişmiş bir kaç parçada yazıyordu 4100 lira fatura kesmişler araba zaten 14000 lira düşünün bugün honda serviside ayrıcalıkmı yapıyor hayır ama şurası doğru bu aracı anlayan usta sayısı gerçekten çok az


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Ağu 2010 10:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Aslında aynı şeyleri düşünüyoruz zaten ama benim söylemek istediğim Nihat arkadaşımız gibi düşünenlerde olabilir tabiiki

düşüncelerini yazdığı için yargılamamak gerekiyor. Ben ilk defa bu foruma giripte bu konuyu okusaydım.
olumsuz düşüncem olsa bile yazmazdım.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Ağu 2010 10:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2010 10:46
Mesajlar: 58
İsim: aa
Araç: ASX 2010
Meslek: aa
Kan grubu: Arh+
Bende Nihat beyin söylediklerine katılıyorum. Buna rağmen inatla farklı bir sınıf olsada ASX'i bekliyorum. Araçlarda kullanımdan eskimeden...vs dolayı sorunlar oluyor ancak kronik sıkıntılar insanı çok sevdiği markadan bile soğutuyor. Örnek Ben yıllarca 3 farklı renault aracım oldu hepsinde enjeksiyon, ateşleme, gaz kelebeği sorunları yaşadım. Pes dedim artık. Öyleki Nissan Qashqai düşünürken ne öğreniyim motor teknolojisi ortak yapılmış sadece 1.6 motoru nissan'a ait. Saydım saydım geriye Mitsubishi kaldı. Ne alsanız sıkıntı var. İlginç olan dünyadaki forumlarıda, review leride takip ediyorum. Her ülkede bu kadar çok değil. Özellikle ingilteredeki tüketiciler ve türk tüketiciler birbirine yakın sorunlar var. Amerikada parça ucuz olunca kimse dert etmemiş. Almanya içinde tamir profesyönelliği nedeniyle sıkıntılar fazla değil.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2010 21:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ağu 2010 21:05
Mesajlar: 1
İsim: alp
selamlar,
arkadasa neden almayacagı konusundaki acıklamasına oldukca yuklenmissiniz . ama malesef arkadasın bahsettigi konuların hepsi dogru. mitsubishi servislerinin hicbirisi bu arabayı bilmiyor. arabayı bilmek bir yana teknik servisiciligi bilmiyor. ellerinde her bir sensorun detaylı kontrolu varken.her bir problemin arıza arama yontemi acıklanmısken , acıpta o kitapta ne yazıyor ona bakma zahmetine bile girmiyorlar.yapılan ilk öneri , su parca bozuktur degismesi gerek. peki o parca bozuk degilse ne olacak? alınan cevap cok ilginc parcan yenilenmis olur. tabii parcalar kuruyemis misali ucuz .parcayı bulup , parca degistire degistire arıza arayarak bende bulabilirim , biraz el becerisi olan insanda bulabilir.hatta oyle bir olayla karsılastımki , iyi bilinen mitsubishi servisinin birisinde "bu arabaya subap ayarı yapmak gerek dedi " bu soz ustune hem servisi sikayet ettim hemde bir daha gitmedim.bu arada belki bilmeyenler varsa carismalarda subap ayarı otomatik.elbette her kullanıcı problem yasamamıstır. araba gercekten guzel. ama temsanın servis yaklasımı ve turkiyede hala teknoloji kullanmak , dusunmek yerine ezberle veya degistir kontrol et mantıgı ile yaklasılması , gercekten cekilmez hale geliyor. arabamı 3 ayrı sehirde 5 ayrı servise goturmeme ragmen problemini bulamadılar. bircogu ise bu onemli birsey degil herkes anlamaz seklinde yasadılar problemi bulamayınca.ama internette braz arastırma yaparak biraz dusunerek problemi kenar kosede kendi halinde bir tamirci ile cozduk. asıl problem ise temsada, cunku servisleride aynı musteri gozu ile bakıyorlar, egitimi , servis kontrolunu adam gibi yapmıyorlar.simdi belki bu yazıya bircok insan tepki gostererek cevap yazacaktır, boyle tepkili cevabı ise ancak temsa yetkilsi ve/veya servis yetkilileri yazacaktır. hem diger kullanıcılar hem temsa yekilileri hemde servis yetkilileri , cevap yazmadan once özelestiridede bulunarak cevap yazın


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2010 01:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Ağu 2010 15:24
Mesajlar: 75
İsim: gökhan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: kuaför
Kan grubu: 0+
selam arkadaşlar
yıllar önce bir oto haber dergisinde japon araçlarıyla ilgili bir yazı okumuştum japon araçlarının parçalarının birbirileriyle çok uyumlu çalıştığnı dolasyısı ile çok az problem yaşandığını yazmıştı 2006-2010 döneminde 1 adet 206 (sanayiden çıkamadım)+ 2 adet escort (sanayiden çıkamadım) + 1 kangoo(1 sene bindim hiç sorun yaşamadım) + 1 clio (aldıktan 2 hafta sonra kaza yapınca soğudum 600 tl masrafı vardı)alıp sattım. bende 1 ay önce aşık olduğum açık mavi 2001 1.6 avance carisma aldım 190.000 km olması beni hiç korkutmadı (5 yıl boyunca sabancı kendi bünyesinde kulanmış) parça problemi yaşayacağımı düşünmedim zira istanbulda yaşıyorum!! carismaya ayrı bir tutkuyla biniyorum kasasının güzelliği konforu yakıt tüketimi(ş.dışı lpg 7,7 lt yaktı) demekki benzinde 6-6,5 lt tüketi olur ki çok iyi motor ömrü gibi artıları var nihat arkadaşa bazı konularda katılıyorum (çok araştırmış ben hiç bir araştırma yapadan sadece kasasına hayran olduğu için aldım) alt takım o kadar pahalı değil mesela benim aracımda gaz telinin değişmesi gerekiyor parçacılarda bulamadım servise sordum 150 tl dedi tel için araştırdım dışarıdan gaz teli üreten firmaları buldum 15-50 hallederiz dediler birde cam açma düğmeleri sorunlu sol ön cam açma düğmesini internetten araştırdım 200 tl çok abartılı birde lpg uyumsuzluğu var sanırım mitsuların tamamı böyle ama genel olarak kaliteli araçlardır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2010 04:27 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
salonkybele yazdı:
selam arkadaşlar
yıllar önce bir oto haber dergisinde japon araçlarıyla ilgili bir yazı okumuştum japon araçlarının parçalarının birbirileriyle çok uyumlu çalıştığnı dolasyısı ile çok az problem yaşandığını yazmıştı 2006-2010 döneminde 1 adet 206 (sanayiden çıkamadım)+ 2 adet escort (sanayiden çıkamadım) + 1 kangoo(1 sene bindim hiç sorun yaşamadım) + 1 clio (aldıktan 2 hafta sonra kaza yapınca soğudum 600 tl masrafı vardı)alıp sattım. bende 1 ay önce aşık olduğum açık mavi 2001 1.6 avance carisma aldım 190.000 km olması beni hiç korkutmadı (5 yıl boyunca sabancı kendi bünyesinde kulanmış) parça problemi yaşayacağımı düşünmedim zira istanbulda yaşıyorum!! carismaya ayrı bir tutkuyla biniyorum kasasının güzelliği konforu yakıt tüketimi(ş.dışı lpg 7,7 lt yaktı) demekki benzinde 6-6,5 lt tüketi olur ki çok iyi motor ömrü gibi artıları var nihat arkadaşa bazı konularda katılıyorum (çok araştırmış ben hiç bir araştırma yapadan sadece kasasına hayran olduğu için aldım) alt takım o kadar pahalı değil mesela benim aracımda gaz telinin değişmesi gerekiyor parçacılarda bulamadım servise sordum 150 tl dedi tel için araştırdım dışarıdan gaz teli üreten firmaları buldum 15-50 hallederiz dediler birde cam açma düğmeleri sorunlu sol ön cam açma düğmesini internetten araştırdım 200 tl çok abartılı birde lpg uyumsuzluğu var sanırım mitsuların tamamı böyle ama genel olarak kaliteli araçlardır.

Diğer görüşlerinize katılmakla birlikte LPG uyumsuzluğunun sözkonusu bile olmadığını belirtmek isterim.
Uyumsuzluk (bana göre uyumsuzluk değil) yalnızca 2001 üzeri modellerde çift oksijen sensörü olan modellerde üstteki oksijen sensörünün sürekli arıza ışığını yamkası olabilir. Bu da pek kayda değer birşey değil bence.
2001 p.ic kasa diye adlandırılan geçiş kasalarında (eski aracım) tek oksijen sensörü vardır. LPG ile müthiş uyumlu çalışan bir araçtır. Ben 1 yıl kullandım tık demeden sattım...
Son olarak kendi ibresine göre Anadolu otoyolunda hafif aşağı meyilli yolda 232KM/h sürat gördüm LPG' de...
İç plastik aksamın kalitesizliği ise benim gibi takıntılı sürücüleri araçtan soğutabilecek derecede olumsuz olabiliyor.
Şahsen kendi arabamı sürücü tarafındaki cam düğmelerinin adiliğinden dolayı sattım diyebilirim. Beni o denli huzursuz ediyordu.
Orta konsoldan gelen gıcırtı ise havalandırma mazgallarından gelmektedir. Mazgalın perdelerini sökerek ses kesilebiliyor.
Fren mesafesinin güvensiz oluşu ve saydığım plastik aksamın kalitesizliği dışında satılacak araba değildir.
Tipi dolayısıyla sizi hiçbiryerde ezdirmez. Yola yatışı ve müthiş sessizliği ise yeni model hiçbir arabada göremediğim bir özelliktir.
En beğendiğim yanı ise 150-200 KM/h arası hızlanması ve yolu kavramasıydı diyebilirim...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2010 19:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
geçengün ilk defa 60 litrelik depomu fulledim...kocaeliden adapazar karasuya iftara gittim geldim kandıra yolu üstünden...bilen bilir rampası virajı bol...geldim aynı gece kontağı kapatmadan istanbul bağcılara gittim geldim...toplamda şu an 485 km yol gitmişim...yakıt göstergesi tam yarıyı gösteriyor...tekrar depoyo fullicem ve 500 km de kaç litre yakıt yaktığı ortaya çıkacak benim 1.8 GDİ nin...araba manyak araba yaa...yol dayanmıyor gez gezebildiğin kadar...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2010 19:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
carismaya şüpeyle bakan arkadaşların keyfi bilir...zorla güzellik olmaz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2010 21:11 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
turgay yazdı:
geçengün ilk defa 60 litrelik depomu fulledim...kocaeliden adapazar karasuya iftara gittim geldim kandıra yolu üstünden...bilen bilir rampası virajı bol...geldim aynı gece kontağı kapatmadan istanbul bağcılara gittim geldim...toplamda şu an 485 km yol gitmişim...yakıt göstergesi tam yarıyı gösteriyor...tekrar depoyo fullicem ve 500 km de kaç litre yakıt yaktığı ortaya çıkacak benim 1.8 GDİ nin...araba manyak araba yaa...yol dayanmıyor gez gezebildiğin kadar...


Hocam bizim buralardan geçmişsiniz.Ben de kaynarcada oturuyorum : ) O yolları acemi insana biraz zor geliyor ilk geldiği zaman :)

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2010 22:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
bende aslında tam bilmem o yolları...biizim arkadaş karasudan evli ..gel gidip gelelim dedi gittik geldik..
asfalt fena değil ..fazla bi bozuk yolu yok ama acemi şöförlerin başına heran bişe gelebilir... rampa in çık virajlar falan...aslında sanada bi uğrayabilirdik... :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2010 23:54 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
turgay yazdı:
bende aslında tam bilmem o yolları...biizim arkadaş karasudan evli ..gel gidip gelelim dedi gittik geldik..
asfalt fena değil ..fazla bi bozuk yolu yok ama acemi şöförlerin başına heran bişe gelebilir... rampa in çık virajlar falan...aslında sanada bi uğrayabilirdik... :D


Adapazarı üzerinden gelseymişiniz iyi olurdu sizin için.Fazla bayır ve viraj yok.Bir dahakine çayımı içmeye gelin abi :D

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2010 11:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eyl 2010 11:42
Mesajlar: 1
İsim: tunahan
Araç: mitsubishi carisma
Kan grubu: 0rh+
arkadaşlar gerçekten parçaları çok pahalı 2003 model 1,6 comfort aldık bi iki gün önce şöför tarafı dörtlü cam otomatiği 200 lira tabi şahin dil bu olcak okadar ama bide her yerde istenilen parça bulunmuyo aksarayı kapı kapı dolaşmak gerek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 46 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye