Zaman: 28 Mar 2024 20:48

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 110 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 06 Kas 2010 21:35 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Silecek kolundan olabilir.
tekil olarak motorların o şekilde sırayla veya ansızın bozulması ihtimal dahilinde değil.
Silecek koluna baktırmanızda yarar var.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Kas 2010 13:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eki 2010 18:58
Mesajlar: 47
İsim: oguz
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: orh+
Bahattin Bey, öncelikle hayırlı bayramlar. Umarım iyisinizdir.
Benim parça gümrükte tıkışmış kalmış. bi çıkamadı gitti. Halen daha da bekliyo. bayramda araba yatacak yani :(
Silecek kolunda bişey olmadığını düşünüyorum. Silecekler kilitlenmiş gibi . yerinden kıpırdamıyo.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Kas 2010 17:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eki 2010 18:58
Mesajlar: 47
İsim: oguz
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: orh+
Sşlecekleri hallettin, sigorta iptal olmuş , yalnız halen su püskrtmüyo


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Kas 2010 23:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Kas 2010 23:40
Mesajlar: 4
İsim: yılmaz
Araç: carisma1.6glx
Kan grubu: orh-
arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.2000model 1.6glx carima var bende.arabamdan çok memnunum.2 senedir bende.aldığımda 55000km de idi.şimdi 108000km de.hatta nisan 2010 da arabamla 3 arkadaş gezerek almanyaya gittik döndük.çok şükür hiç arızasız hiç durmadan 8000km yol yaptık.şimdi arabamda bir arıza var.serviste bilgisayar vermiyor arızayı.sabahları soğukken rolantide durmuyor stop ediyor.tahmini 3 dakka çalışıp ısındıktan sonra rolanti düzeliyor ve ayağımı gazdan çekebiliyorum stop etmiyor.bu zaman zarfında egsozdan çiğ benzin kokusu geliyor.birde normal zamanda rolantideyken çok vuruntulu çalışıyor.2 aydır gitmediğim usta kalmadı.en son rolanti konum sensörü nü temizlediler yine olmadı.arızalı parçadan emin olsam hemen değiştirecem.bu konuda bilgisi olan varsa rica ediyorum yardımcı olsun.teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Kas 2010 20:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eki 2010 18:58
Mesajlar: 47
İsim: oguz
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: orh+
Merhaba Bahattin Bey, parçalarım geldi
1 adet Triger Seti : 90 TL
1 adet Krank sensörü : 220 TL
1 adet hava filtresi : 20 TL

Yalnız krank sensörünün boyu 40 cm civarında , benim sensörün diğer sokete takım uzuluğu ise 70 cm civarında. eski eklediğim resimlerden hatırlarsanız bi lehim olayı vardı sensör kablosunda . acaba daha önce de bu nedenle mi ek yaptılar? eğer boy yetmezse böyle bir olaya girsem mi?

Birde aldığım trigerde 1 tane bilye seti var .. doğrumudur?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Kas 2010 19:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
@ oğuz: triger setinde 1 adet kayış ve 1 adet gergi bilyası bulunuyor.
devirdaimi değiştirmeyeceksiniz anlaşılan, sıkıntı olacak bir parça değil fakat sorun çıkartırsa tekrar triger sökülmesini gerektiriyor. hazır triger sökülmüşken ben değiştirmiştim.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Ara 2010 17:35 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
oĞUZ BEY TAŞINMA NEDENİYLE CVP YAZMA İMKANIM OLMADI.
Evet bilya bir adet çıkıyor Emin bey cvp yazmış.
Ek yaparsanız kaliteli hatta bakıp aynı kablodan bulmanızı tavsiye ederim.
Neden bu şekilde kısa geldi acaba.
Değiştirdiniz mi ne yaptınız?

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Ara 2010 22:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eki 2010 18:58
Mesajlar: 47
İsim: oguz
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: orh+
Teşekkür ederim yanıtlar için. haftasonu değiştirticem inşallah. Yok aslında normal gibi görünüyoda soketin takıldığı kablo bi yerlere sıkıştırılmış da olabilir. ( beyinden gelen ) . ya da lpg yerleştirilirken ya kestiler, ya da toparladılar bi yerlere. ama sağlam bi elektrikçi olması lazım galiba. belki de üstündeki sensör de bu yüzden sıkıntı veriyo olabilir. ama harbi sıkıntılı bi parçaymış hele boyutlarını görünce ( küp şeker kadar 220 TL ) ... :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2010 14:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eki 2010 18:58
Mesajlar: 47
İsim: oguz
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: orh+
bugün trigeri ustaya söktürdüm. sökme işi tam iki saat aldı. bayaa bi zor diyo. motoru kaldırıp indiriyo, alttan bi yerleri söktü vs. velhasıl sensöre ulaştık. yalnız getirtdiğim parça uymadı, okuyucu şekil itibari ile aynı , yalnız bağlantı noktalarında uyumsuluk var , bana gelen daha küçük. yenisi arayacaklar ama bakalım. valla motorun yarısı söküldü. artık nasıl toparlanacaksa ..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2010 15:06 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Daha evvel bir çok kez söylemiştim.
Carismaın triger değişimi zor,işçiliği fazla. motor kulağı vs. sökülüyor.
Kendim 3 kez söktüm. 1. sokuumde 2 saat 2. söküşümde 1 saatimi aldı.
İlk defa söküyorsa usta zor demesi gayet normal.
Renonun parçacılarına sensörü eline alarak bakmanı tavsiye ederim.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2010 21:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Kas 2010 23:40
Mesajlar: 4
İsim: yılmaz
Araç: carisma1.6glx
Kan grubu: orh-
özellikle bahattin bey yardımınıza ihtiyacım var.2000model 1.6glx carima var bende.arabamdan çok memnunum.2 senedir bende.aldığımda 55000km de idi.şimdi 108000km de.hatta nisan 2010 da arabamla 3 arkadaş gezerek almanyaya gittik döndük.çok şükür hiç arızasız hiç durmadan 8000km yol yaptık.şimdi arabamda bir arıza var.serviste bilgisayar vermiyor arızayı.sabahları soğukken rolantide durmuyor stop ediyor.tahmini 3 dakka çalışıp ısındıktan sonra rolanti düzeliyor ve ayağımı gazdan çekebiliyorum stop etmiyor.bu zaman zarfında egsozdan çiğ benzin kokusu geliyor.birde normal zamanda rolantideyken çok vuruntulu çalışıyor.2 aydır gitmediğim usta kalmadı.en son rolanti konum sensörü nü temizlediler yine olmadı.arızalı parçadan emin olsam hemen değiştirecem.bu konuda bilgisi olan varsa rica ediyorum yardımcı olsun.teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2010 10:13 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Öncelikle hava akış metre den şüphelendiğimi söyleyeyim.
Yakınınızda carisma var ise değiştirip denemeniz gerekir bunun dışında hiçbir serviste çözümünü bulamazsınız.
Ayrıca aracın enjeksiyon programlamasını yapmanızı öneriyorum.
Akünün eksi kutup başını çıkarıp bir dakika bekledikten sonra takın.
Aracı çalıştırıp 10 dk ellemeyin.motor sıcak olacak. elektirikle çalışan her şey kapalı olacak.
Denedikten sonra durumu yazarsınız. Parça deneme işini çıkmacı varsa onlarda parçayı bulup arızam bundan ise alacağım diye pazarlığını yapıp deneyebilirsiniz.
Umarım faydalı olur yazdıklarım.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2010 20:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eki 2010 18:58
Mesajlar: 47
İsim: oguz
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: orh+
Merhaba,

Bahattin Bey, 2 tane krank sensör geldi , ikisi de olmadı. 1. si kalıp olarak farklı idi, 2. si ise soketli idi. velhasıl 2 tane krank sensörü de olmadı, parçacı araştırmaya devam ediyorum. bulacağım dedi. bi ankara ya yolum düşse . çıkmacılardan filan bulurum diye düşünüyorum. ama gidemem ki..

bir de şey diyecemmm. bu bizim carisma da ısı ile ilgili olarak hangi elemanlar var. Servisteki cihaz Temperature hatası da vermişti CAM Shaft arızasının yanında. bildiklerim fan müşürü ve hararet müşürü. bunları değiştirdim. bunların dışında ısı elemanı varmı acaba?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2010 01:57 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Merhaba
Ankaraya biz gittiğimizde istersen yardımcı oluruz.
Yani telefonunu falan yazarsan gittiğimde ararım. Bu cumartesi gitme ihtimalimde var.

Isı sensörü ayrıca motorun içerisine giren havanın sıcaklığını ölçen,maf içerisinde (hava filtresinden sonra ki siyah kutu) mevcut.
İnş. sıkıntı ondan değildir. Zira çok tuzlu..
Çıkmasını bile 400-500 e veriyorlar..
Sorunun cevabı ise malesef bu ısıyla alakalı baska sadece bu var.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ara 2010 21:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eki 2010 18:58
Mesajlar: 47
İsim: oguz
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: orh+
Merhaba,
Bugün sabah tornavidayı aldım, hava akış sensörünün orayı söktüm, o borunun içinde elektronik devre gibi birşey vardı, ayrıca 3 cm uzunluğunda bir metal, hiç birşey yapmadan üfledim ve taktım. Ardından bi tane hava filtresi aldım. yerleştirdim.
Sonuç : araç çalıştı , önce tereddüt ettim. durdumdum, tekrar çalıştı. biraz yol yaptım arıza lambası yanmadı. tekrar durdum, araba sıcak iken yine çalıştı. bu işlemi bi kaç kez yaptım velhasıl herhangi bi sorun olmadı. 100 km yaptım ve kapının önüne çektim :D
Sorun halloldu galiba.. krank sensöründe bi sıkıntı yokmuş demekki. düşündüğüm gibi hava akış sensöründe bi sıkıntı vardı, veya filtre ile ilgili bi sıkıntı, yalnız eski filtrem berbat durumdaydı. Boşuna mı 2 ay dır ortalığa düştüm ben :(
Yaptıklarım :
Bujiler : 40 TL
Fan müşürü : 60 TL
Hararet Müşürü : 40 TL
Triger : 200 TL
Direksiyon kayışı : 25 TL
Lehim, akü , ıvır zıvır : 40 TL
Krank Sensörü : 220 TL ( muhtemelen bunun parasını iade edecekler )
Toplam : 625 TL

Çözüm : Hava filtresi : 20 TL :) artık o yüzden ise tabi ...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ara 2010 21:30 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Denemesi kolay.
Fitrenin ordan hava yolunu tıkayarak marşa bastır birisine
çalışmaz ise hava filtresi hava geçişine müsade etmediğinden araç çalışmıyordu...

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ara 2010 22:41 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
samsunlu yazdı:
özellikle bahattin bey yardımınıza ihtiyacım var.2000model 1.6glx carima var bende.arabamdan çok memnunum.2 senedir bende.aldığımda 55000km de idi.şimdi 108000km de.hatta nisan 2010 da arabamla 3 arkadaş gezerek almanyaya gittik döndük.çok şükür hiç arızasız hiç durmadan 8000km yol yaptık.şimdi arabamda bir arıza var.serviste bilgisayar vermiyor arızayı.sabahları soğukken rolantide durmuyor stop ediyor.tahmini 3 dakka çalışıp ısındıktan sonra rolanti düzeliyor ve ayağımı gazdan çekebiliyorum stop etmiyor.bu zaman zarfında egsozdan çiğ benzin kokusu geliyor.birde normal zamanda rolantideyken çok vuruntulu çalışıyor.2 aydır gitmediğim usta kalmadı.en son rolanti konum sensörü nü temizlediler yine olmadı.arızalı parçadan emin olsam hemen değiştirecem.bu konuda bilgisi olan varsa rica ediyorum yardımcı olsun.teşekkürler.

Rölanti motorunuz arızalı gibi duruyor.
Sabahları araç çalıştıktan sonra otomatik jikleniz devreye girmiyor.
İlave olarak, klimayı açtığınızda devir saati kendiliğinden yükselip sonra yavaşça düşerek olması gereken yere sabitliyor mu bir bakın.
Eğer her iki konuda da durum müspetse, bir çıkmacıdan rölanti motoru alıp takıp bir deneyin.
Bu işlemi motor soğukken yaparsanız, daha faydalı olur.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ara 2010 20:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Ara 2010 23:16
Mesajlar: 19
İsim: şevki
Araç: karizmaglx
Kan grubu: 0rh+
slm.samsunlu arkadaşım.aynı olay benim başıma geldi.denemediğim kalmadı.bogaz kelebeği enjektörler. yakıt pompası herşeyi değiştirdim olmadı.taaki depodaki benzini iyice bitirdim .araba stop etti.bidonla aldıgım benzini depoya doldurdum.biraz dolaştım.stop ettim.sabah marşa bastım. ne titreme ne gaz yememezlik.fil gibi oldu.dene derim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Ara 2010 02:21 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Yoğunluktan cevap yazamadım kusuruma bakma kardeş.
İlk olarak önerim enjeksiyon ayarlarını sıfırlamak.
Eks kutup başını 20 sanıye çıkardıktan sonra bağlayıp aracı benzınde 15 dakika rolantide çalıştıracaksın.
Bu işlemi sıcakken yapman gerekir.
15 dakika hiç ellemeden aracı çalıştırdıktan sonra sorun devam ederse ateşleme ile ilgili bir durum söz konusu olabilir.
Gaza aniden bastığınızda boğulma ve egzosttan patlatma sesi geliyor mu?
Halletmediysenız sorunu telefonda da göruşebılırz.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ara 2010 01:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ara 2010 14:49
Mesajlar: 138
Şehir: Ankara
İsim: Ergin
Araç: Mitsubishi
Meslek: Oto Teknik
Kan grubu: B+
Yaş: 33
bir mitsubishi ustası olarak söylüyorom zaten trıger deyiştirirken krank devir sensörünün calışıp calışmadıgın kontrol edilir tamiri col yok belki bahatin beyin dediyigibi koplo kupugu olursa tamir olur aksitaktirde tamiri olmaz aynızamanda cıkma kırank devir sensörü mevcut ararsanız yardımcı olmaya calışırım ergin usta uzman japon ankara başkent san sit 248-2 -no 23 03122780775

_________________

Japon Kore Araç Tamirinde Tek Adres

http://www.uzmanjapon.net/
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 110 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Majestic-12 [Bot] ve 12 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye