Zaman: 29 Mar 2024 02:46

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2012 10:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2011 11:47
Mesajlar: 423
Şehir: denizli
İsim: özenc
Araç: TOYOTA AURİS 2013
Meslek: büro
Yaş: 28
rizeli yazdı:
dün iki kez bu sabah ise 4 kez araç istop etti, ikisi hareket halinde iken, ikisi bekleme esnasında...

daha önceinde dalgalanmalar olduğu için rolanti prog. yapmıştım ama şimdi yaptığıma da pişman oldu desem yeridir. daha kötü oldu...



nasıl programlama yaptıgın yazarmısın ona göre yardımcı olmaya calısalım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2012 11:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 17:25
Mesajlar: 105
İsim: fatih
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: muhasebe
Kan grubu: A+
Yaş: 32
- kutup başını söküp 15 dakika kadar bekledim, son bağlantıyı yapıp kontağı çevirip ne kadar elektronik aksam var ise çalıştırdım, 15 dakika da öyle bekledim. farklı bir uygulama yapmadım...

_________________
benim bir CARİSMAM var...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Haz 2012 00:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2011 11:47
Mesajlar: 423
Şehir: denizli
İsim: özenc
Araç: TOYOTA AURİS 2013
Meslek: büro
Yaş: 28
rizeli yazdı:
- kutup başını söküp 15 dakika kadar bekledim, son bağlantıyı yapıp kontağı çevirip ne kadar elektronik aksam var ise çalıştırdım, 15 dakika da öyle bekledim. farklı bir uygulama yapmadım...


kutup başlığını sökmüşün tamam taktıktan sonra aracın hiçbir fonksiyonu çalışmadan 10-15 dk çalışşın sonra ne varsa aç elektirik aksam olan far klima rezistans tavan lambası teyp vs ondan sonrada 10-15 dk çalışşın sonra kapat bide boyle dene bakalım

senin yazdıgına göre sen direk tüm aksamları calıştırarak ayar yapmıssın


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Haz 2012 11:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 17:25
Mesajlar: 105
İsim: fatih
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: muhasebe
Kan grubu: A+
Yaş: 32
evet ben direk tüm aksamları çalıştırdım... :(

_________________
benim bir CARİSMAM var...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Haz 2012 22:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 17:25
Mesajlar: 105
İsim: fatih
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: muhasebe
Kan grubu: A+
Yaş: 32
Bugün dediğiniz gibi aracın kutup başını söküp 15 dk bekledim, sonrasında 15 dk. sadece çalışır vaziyette beklettim. akabinde tekrar tüm elektronik aksamlar açık vaziyette de 15 dk. beklettim.
5 saat sonra eve dönmek için aracı calıştırdığımda eksozdan beyaz duman attığı gördüm, öncelikle tırstım, bunu belirteyim :) avucumla eksoz çıkışını tuttum, elimde siyah ıslaklık vardı, benzin değil daha çok kurum gibi kokuyordu, sonrasınfa yola çıktım. motor sanki daha sessiz ve rolantide sıkışık trafikte durkalk yapmama rağmen bir kez bile stop etmedi. yanlız sıfırladığım yol bilgisayarı tüketim oranı 29.50km olarak gösterdi, 13 km yol yaptım 11km ye kadar düştü... umarım sorunum çözüme kavuşmuştur...

_________________
benim bir CARİSMAM var...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Haz 2012 22:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2011 11:47
Mesajlar: 423
Şehir: denizli
İsim: özenc
Araç: TOYOTA AURİS 2013
Meslek: büro
Yaş: 28
rizeli yazdı:
Bugün dediğiniz gibi aracın kutup başını söküp 15 dk bekledim, sonrasında 15 dk. sadece çalışır vaziyette beklettim. akabinde tekrar tüm elektronik aksamlar açık vaziyette de 15 dk. beklettim.
5 saat sonra eve dönmek için aracı calıştırdığımda eksozdan beyaz duman attığı gördüm, öncelikle tırstım, bunu belirteyim :) avucumla eksoz çıkışını tuttum, elimde siyah ıslaklık vardı, benzin değil daha çok kurum gibi kokuyordu, sonrasınfa yola çıktım. motor sanki daha sessiz ve rolantide sıkışık trafikte durkalk yapmama rağmen bir kez bile stop etmedi. yanlız sıfırladığım yol bilgisayarı tüketim oranı 29.50km olarak gösterdi, 13 km yol yaptım 11km ye kadar düştü... umarım sorunum çözüme kavuşmuştur...


inşallah çözülmüştür


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2012 00:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 17:25
Mesajlar: 105
İsim: fatih
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: muhasebe
Kan grubu: A+
Yaş: 32
Üstadım, sen şu direksiyon kaplama olayını bi tarif edebilirmisin, benimki de eskimiş yenisini kendim yapayım diyorum ;)

_________________
benim bir CARİSMAM var...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2012 15:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 12:36
Mesajlar: 367
Şehir: Gaziantep
İsim: İbrahim Vural
Araç: Outlander 2011>Renault Fluence ZE
Meslek: Aile Hekimi
Kan grubu: B +
Yaş: 30
arkadaşlar rölanti programlama yaptıktan sonra camların tek seferde inip kalkmaması programlamanın başarısız olduğunu mu gösteriyor? Yoksa programlamanın başarılı olduğunu mu gösteriyor? Ya da programlamanın olup olmadığıyla bir ilgisi yok mu bu camların?
Ben programlama yaptığımda camlar otomatik çalışmıyor da o yüzden sordum. Camları forumda anlatıldığı şekliyle (düğmeyi basılı tutarak) kendim düzeltiyorum.

_________________
''Elbette güçlükle beraber şüphesiz bir kolaylık vardır.Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır.Öyleyse, bir işten boşalınca ötekine başla(yıp yorul). Ve ümit edeceğini yalnız Rabbinden iste.'' (İnşirah Suresi 5-8)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2012 15:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 17:25
Mesajlar: 105
İsim: fatih
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: muhasebe
Kan grubu: A+
Yaş: 32
Bende de proglamlama sonrasında calısmadı ama sonrada kendiliğinden düzeldi

_________________
benim bir CARİSMAM var...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2012 16:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2011 11:47
Mesajlar: 423
Şehir: denizli
İsim: özenc
Araç: TOYOTA AURİS 2013
Meslek: büro
Yaş: 28
vural2005 yazdı:
arkadaşlar rölanti programlama yaptıktan sonra camların tek seferde inip kalkmaması programlamanın başarısız olduğunu mu gösteriyor? Yoksa programlamanın başarılı olduğunu mu gösteriyor? Ya da programlamanın olup olmadığıyla bir ilgisi yok mu bu camların?
Ben programlama yaptığımda camlar otomatik çalışmıyor da o yüzden sordum. Camları forumda anlatıldığı şekliyle (düğmeyi basılı tutarak) kendim düzeltiyorum.



camların tek sefer de inip kalkmaması rolanti programının başarılı olup olmadığını göstermez. Sadece ecunun resetlendiğini anlarsın.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2012 16:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 12:36
Mesajlar: 367
Şehir: Gaziantep
İsim: İbrahim Vural
Araç: Outlander 2011>Renault Fluence ZE
Meslek: Aile Hekimi
Kan grubu: B +
Yaş: 30
znc yazdı:
camların tek sefer de inip kalkmaması rolanti programının başarılı olup olmadığını göstermez. Sadece ecunun resetlendiğini anlarsın.


Teşekkürler. Acaba yanlış mı yapıyorum diye endişelenmeye başladım

_________________
''Elbette güçlükle beraber şüphesiz bir kolaylık vardır.Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır.Öyleyse, bir işten boşalınca ötekine başla(yıp yorul). Ve ümit edeceğini yalnız Rabbinden iste.'' (İnşirah Suresi 5-8)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2012 09:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 17:25
Mesajlar: 105
İsim: fatih
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: muhasebe
Kan grubu: A+
Yaş: 32
rolanti bir gün sapıtıyor, ertesi gün sütliman :LOL:

pro. sonrası genelde 400/d de duruyor. motor sesi hiç gelmiyor diyebilirim. öncesinde subaplardan ses gelirdi, o bile düzeldi...

dün üst üste çok 7-8 kez stop etti araç 1 saat içinde, sonrasında uzun bir zaman diliminde 1 kez stop etti,

bu gün ise işe geliş esnasında 20 dk trafikte dur kalk yapmam rağmen bir kez dahi istop etmedi, rölanti problemi olmadı...

benim stop etme olayı depodan kaynaklanıyor diye düşünüyorum, çünki aracı yokuşta baş aşağı park ettiğimde çok fazla stopla karşılaşıyorum, yokuş yukarı park ettiğimde ise hiç problem çıkartmıyor..

_________________
benim bir CARİSMAM var...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Haz 2012 11:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 12:36
Mesajlar: 367
Şehir: Gaziantep
İsim: İbrahim Vural
Araç: Outlander 2011>Renault Fluence ZE
Meslek: Aile Hekimi
Kan grubu: B +
Yaş: 30
Arkadaşlar , rölanti programlama için orj. teyp olması şart mı? Benimki yok da...

_________________
''Elbette güçlükle beraber şüphesiz bir kolaylık vardır.Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır.Öyleyse, bir işten boşalınca ötekine başla(yıp yorul). Ve ümit edeceğini yalnız Rabbinden iste.'' (İnşirah Suresi 5-8)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2012 03:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Kas 2011 13:09
Mesajlar: 23
İsim: Ömer
Araç: Carisma Avance
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: Arh+
Yaş: 20
Ah bu carisma severek aldık çokta seviyorum hala ama bu direksiyon sertleşmesi rölanti düşmesi gazdan ayağı çekince silkelemesi yedi bitirdi beni. 2 gün iyise 3. gün yine aynı. Defalarca rölanti programlama yaptım gaz ayarı gaz enjektörleri temizlettim boğaz kelebeğini temizledim yok yine aynı. Abilerim Allah aşkına bana yardım edin :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2012 11:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 12:36
Mesajlar: 367
Şehir: Gaziantep
İsim: İbrahim Vural
Araç: Outlander 2011>Renault Fluence ZE
Meslek: Aile Hekimi
Kan grubu: B +
Yaş: 30
Ben de bir türlü rölanti programlamayı yapamadım. Hala dalgalanma var. Egr iptal edilmiş , boğaz kelebeği temizlenmiş olmasına rağmen hem de...

_________________
''Elbette güçlükle beraber şüphesiz bir kolaylık vardır.Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır.Öyleyse, bir işten boşalınca ötekine başla(yıp yorul). Ve ümit edeceğini yalnız Rabbinden iste.'' (İnşirah Suresi 5-8)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2012 11:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2011 11:47
Mesajlar: 423
Şehir: denizli
İsim: özenc
Araç: TOYOTA AURİS 2013
Meslek: büro
Yaş: 28
Ömer Musaoğlu yazdı:
Ah bu carisma severek aldık çokta seviyorum hala ama bu direksiyon sertleşmesi rölanti düşmesi gazdan ayağı çekince silkelemesi yedi bitirdi beni. 2 gün iyise 3. gün yine aynı. Defalarca rölanti programlama yaptım gaz ayarı gaz enjektörleri temizlettim boğaz kelebeğini temizledim yok yine aynı. Abilerim Allah aşkına bana yardım edin :D



rolanti motoru arızalıdır büyük ihtimalle


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2012 09:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ara 2010 14:49
Mesajlar: 138
Şehir: Ankara
İsim: Ergin
Araç: Mitsubishi
Meslek: Oto Teknik
Kan grubu: B+
Yaş: 33
herkese selAM VARSA SORUNU OLAN YARDIMCI OLALIM MITSUBİSHİ DE 15 YIL ARAYIN YARDIMCI OLAYI 0555 965 06 49 YALAN YANLIŞ ŞEYLER YAPMAYIN ARACINIZA

_________________

Japon Kore Araç Tamirinde Tek Adres

http://www.uzmanjapon.net/
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2012 03:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 Ağu 2012 03:31
Mesajlar: 2
İsim: dulgeroğlu
Araç: mitsubishi carisma 2001
Meslek: devlet memuru
Kan grubu: B +
Yaş: 37
slm 2001 avance sahibiyim, aracımdan memnunumu ama rolantide dediğiniz sorun biraz var gibi, camlarda bazen kendi kapanmıyor, bu programlamayı yapacağım teşekkürler arkadaşlar...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Eki 2012 14:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Eki 2012 10:50
Mesajlar: 11
İsim: KADİR KÖMOĞ
Araç: Mitsubishi 1.6 GLX
Meslek: Muhasebe
Kan grubu: AB-
Yaş: 33
mrb arkadaşlar, benimde 1999 model 1.6 carisma var. sıralı sistem lpg li. benzinde her çalıştırmada 2000 devirde en az 2-3 dk çalıştırıp, rolentiye seviyesi 500-600 devirde ancak duruyor. yoksa hemen sönüyor bunun sebebi nedir yarımcı olursanız sevinirim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Eki 2012 14:56 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
aracınız ilk çalıştırmada benzinde ısınana kadar 1600 devri geçmemeli geçiyorsa ufak bir ayar yapılmalı.
ilk çalıştırmada araç devri yükselmiyor gaza basmanız gerekiyorsa rolanti motoru arızalı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 21 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye