Zaman: 21 Kas 2025 12:23

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 27 Ağu 2012 17:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2011 23:26
Mesajlar: 12
İsim: Samed
Araç: Mitsubishi Carisma '99 1.6 GL
Meslek: İnşaat Mühendisi
Kan grubu: ARh+
Yaş: 24
aracıma nisan 2012 de lpg taktırdım lovato marka akabinde aracımda hızlanma esnasında sarsıntılar görülmeye başladı tekleye tekleye aylarca kullanmak zorunda kaldım.lpg yi aracıma takan usta buji değişimini önerdi.sonuç değişiklik yok.sonra forumumuz sayesinde bobinlerden birinin arızalı olduğuna kanaat getirdim ve arızalı olanı değiştik.sonuç tekleme sıkıntısı giderildi.gelelim esas konuya aracım artık lpg de veya benzinde olup olmamasına aldırış etmeden stop ediyor.yani vitesde giderken veya kırmızı ışıkta rölantide beklerken araç sollamak için hızlanırken akü lambası yanıyor ve ne yaptıysam giderilmiyor.bugün mitsubishi servisinin önünde yolda bırakınca beni acaba servise mi gitmek istiyor gibi saçma düşüncelerle daldım teknik servise cihaza bağlattık Hava akış sensöründe oksijen sensöründe ve krank devir sensöründe hatalar tespit edildi ancak pc üzerinden bu hataları sildiler (tabi servis bu 50 TL almadan bırakmadı beni) ve köşeyi döner dönmez yine yolda kalınca kaderime isyan ettim ve pc başına geçip çareyi forumumuzda arıyorum.yardımlarınızı bekliyor şimdiden teşekkür ediyorum.
,


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ağu 2012 18:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
Samed kardeşim bu durum özellikle soğuk havalarda yada motor soğukken başına geliyorsa vites atarken devir birden düşüp stop ediyorsa aynı durumu bende yaşadım. bu arkadaşa yazmıştım burdaki yazdıklarımı bir oku. viewtopic.php?f=8&t=3626

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ağu 2012 19:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2011 23:26
Mesajlar: 12
İsim: Samed
Araç: Mitsubishi Carisma '99 1.6 GL
Meslek: İnşaat Mühendisi
Kan grubu: ARh+
Yaş: 24
bugüne kadar iki defa stop etme sorunu yaşadım biri devir göstergesinin yavaşça inerek yaşattığı stop etme.bunu eksantrik sensörünü değiştirerek çözmüştüm.bu defa araba sıcak ya da soğuk (genellikler sıcakken yaşıyorum) farketmeden bu yılın temmuz-ağustos aylarında hatta devir göstergesi anlık sıfırlama yaparak sanki seyir halindeyken motoru kontak kapatarak durdurmuşum gibi stop ediyor.lpg kitini monte eden arkadaş (ki kendisine bir daha gitmeme kararı aldım) boğaz kelebeği temizletmemi önerdi başka bir usta da krank devir sensörünü değiştirmemi önerdi.lpg kitini taktırdıktan sonra başlayan kabus artık aracımı benzinde kullanırken de devam ediyor.(70 km kadar benzinde kullandım bu sürecin ilk ve son km lerinde de aynı sorun devam etti)..bu sorunu yaşayan veya hakkında bilgisi olanların dikkatine..yardım bekliyorum..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ağu 2012 21:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Ağu 2012 10:08
Mesajlar: 45
Şehir: İstanbul
İsim: Fatih
Araç: Colt 1.3 invite
Meslek: plc yazılım-otomasyon
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
lpg nin montajı çok önemnli.
benim önceki aracım lpg liydi ve aşırı bir yağ eksiltme sorunu vardı.
emme monifoldunu aracın üzerinde deldirmek çok riskli.
hatta risk bile denilemez kesin olumsuz sonuçları var.
tabi lpg montajı yapan ustalara bunu söylediğinizde,çapak içeri kaçmaz.matkabın ucuna gres sürüyoruz,sizin emme monifoldu plastik gibi cevaplar alıyorsunuz.
lpg taktıracak arkadaşlara tavsiyem,aracın emme monifoldunu dışarı aldırın. delinip parçaların montajı yapıldıktan sonra,
iyice temizleyip takın.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ağu 2012 22:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
bu ayın 25 i atiker lpg taktıralı 1 sene olmuş bu günde 10000 km bakımı için gittim.usta filtre değişecek dedi ama filte 4 ay önce bir sorun yüzünden değişmişiti sonra varmı bir sorun dedi yok dedim allaha şükür ozaman yapacak bişey yok dedi.sizin sorununz hava akış metresi gibi sanki araç çalışırken hava akış metresinin soketini çıkarın bakalım bi değişiklik olacakmı


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Ağu 2012 09:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2011 23:26
Mesajlar: 12
İsim: Samed
Araç: Mitsubishi Carisma '99 1.6 GL
Meslek: İnşaat Mühendisi
Kan grubu: ARh+
Yaş: 24
hava akış sensörünün hataları vardı servis sildi ve oksijen sensörüyle birlikte bu sorunu yaratmaz dedi yani aracı stop ettirmezmiş. %90 krank devir sensörü dediler.orjinali 500TL yan sanayi takmıştım geçen yıl 120 TL ye bu sensör bu hatayı yapar mı bilmiyorum ama lpg den sonra başlayan bi sorun olduğu için durumun lpg den kaynaklandığını düşünüyorum hatta öyle olduğunu düşünmek istiyorum çünkü iş sensörlere kalıdıysa çok harcama yapmaktan korkuyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Ağu 2012 10:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2011 23:26
Mesajlar: 12
İsim: Samed
Araç: Mitsubishi Carisma '99 1.6 GL
Meslek: İnşaat Mühendisi
Kan grubu: ARh+
Yaş: 24
dün akşam lovato yetkili servisine gittim tekrar ayar yapıldı ilk sürüşte araba biraz çökmüş gibi geldi ama geç vakitler olduğu için geri dönüş yapamadım.aracı 1 saat kadar beklettikten sonra yola çıktığımda ilk kalkışlarda deviri 3000 e çıkarmadan araba kalmıyor ve rölantide devir 0-1 arasını tamamen tarayarak sürekli inip çıkıyor sonuç olarak stop ediyordu.tekrar ayar yaptırdım sabah saatlerinde elle bazı değerler vererek devirdeki düzensizliği giderdik ama önceki sıkıntı devam ediyor.lütfen yardımlarınıza ihtiyacım var..çıldırmak üzereyim.. :(


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Eyl 2012 09:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2011 23:26
Mesajlar: 12
İsim: Samed
Araç: Mitsubishi Carisma '99 1.6 GL
Meslek: İnşaat Mühendisi
Kan grubu: ARh+
Yaş: 24
arkadaşlar memleketimde arabalarımızdan anlayan usta sayısı neredeyse yok denecek kadar az olduğu için çareyi forumumuzda aramayı mantıklı görmüştüm ve cevaplarıyla beni mutlu eden arkadaşlarım ve bu sıkıntımı gerçekten anlamayan hakkında fikri olmayan arkadaşlara teşekkür ediyorum.Ancak araçtan anladığını düşündüğüm konuyu açarken de tek umudum olan şahısların ilgisizliği hemen hemen her gün foruma girip cevap alamadığım için çok üzüldüm.hatta başlıkları gezdikçe anladım ki demek ki forumlarda bile aradığına cevap bulmak için birilerinin HEMŞEHRİsi olmak gerekiyormuş güzelce öğrettiniz bana...Teşekkürler..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Eyl 2012 09:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2011 23:26
Mesajlar: 12
İsim: Samed
Araç: Mitsubishi Carisma '99 1.6 GL
Meslek: İnşaat Mühendisi
Kan grubu: ARh+
Yaş: 24
bu arada aracımın problemini anlayan veya aynı sıkıntıyı yaşama ihtimali olan arkadaşlar için krank devir sensörünü değiştirince problem çözüldü herkese iyi günler..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye