Zaman: 19 Kas 2025 12:31

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 10 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Bunu Çözemezsem Satıcam
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2013 14:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 15
İsim: özgür
Araç: Carisma GDI
Meslek: veteriner
Kan grubu: B -
Yaş: 29
Arkadaşlar 1.8 GDI aldım ilk hafta sıkıntı yoktu sonradan başladı problemler araç 5. viteste 110 civarı giderken birden arıza lambası yandı araç teklemeye başladı ayağım gaza basılı olduğu halde bırakmışım gibi devir düşüyor bırakıp tekrar basınca da ani bir tekleme yapmaya başladı ilkinde zorladım arabayı 10-15 km devam ettim en son gidemez oldu 1.-2. vitese kadar düştük hatta egzos patladı sonra birden ferahladı araç ustaya bıraktım egzos değişti kelebek temizlendi iyiydi ilk başta bir hafta sonra gene tekrar etti bu sefer o kadar zorlamadım yakındaki bir ustaya götürdüm sağı solu kurcaladı kelebeği falan söktü taktı bişey bulamadı topladı baktık çalışıyo bindik beraber turladık 30dk civarı gezdik bişey yok tıkır tıkır çalışıyor. Eve dönerken bastım biraz 140 a kadar çıktım gene aynı dert başladı arıza lambası yanıyor gaz pedalı boşalıyor birden vites değişince düzeliyor 200 metre gidince gene aynı ne yapacam bilemiyorum Adana Ceyhandayım iyi bir usta da bulamadım bu konuda tavsiyelere açığım bu işlerden anlayan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
bunu çözemezsem satıcam mecburen :sev:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Bunu Çözemezsem Satıcam
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2013 17:29 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
benzer sorunu yaşadım.benim sorunum enjektör tetikleyicisiyle ilgiliydi kablolarında temassızlık vardı.anlattığına göre araç bobinin birini kesip tek bobine kalıyor bir yerden arıza okuduğu kesin.bobin ve kavallarını kontrol et. lpg varsa devre dışı bırakılabilir veya araç lpg tesisat bağlantıları kontrol edilmeli. usta motor bölümünü kurcaladığında elektrik kabloları temas etmiş olabilir. ben genel olarak elektrik tesisatında gibi düşünüyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Bunu Çözemezsem Satıcam
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2013 18:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 15
İsim: özgür
Araç: Carisma GDI
Meslek: veteriner
Kan grubu: B -
Yaş: 29
Ufuk Yalçın yazdı:
benzer sorunu yaşadım.benim sorunum enjektör tetikleyicisiyle ilgiliydi kablolarında temassızlık vardı.anlattığına göre araç bobinin birini kesip tek bobine kalıyor bir yerden arıza okuduğu kesin.bobin ve kavallarını kontrol et. lpg varsa devre dışı bırakılabilir veya araç lpg tesisat bağlantıları kontrol edilmeli. usta motor bölümünü kurcaladığında elektrik kabloları temas etmiş olabilir. ben genel olarak elektrik tesisatında gibi düşünüyorum

lpg yok ama elektrik olabilir benim önce iyi bi usta bulmam lazım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Bunu Çözemezsem Satıcam
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2013 18:37 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
d_artagnan yazdı:
Ufuk Yalçın yazdı:
benzer sorunu yaşadım.benim sorunum enjektör tetikleyicisiyle ilgiliydi kablolarında temassızlık vardı.anlattığına göre araç bobinin birini kesip tek bobine kalıyor bir yerden arıza okuduğu kesin.bobin ve kavallarını kontrol et. lpg varsa devre dışı bırakılabilir veya araç lpg tesisat bağlantıları kontrol edilmeli. usta motor bölümünü kurcaladığında elektrik kabloları temas etmiş olabilir. ben genel olarak elektrik tesisatında gibi düşünüyorum

lpg yok ama elektrik olabilir benim önce iyi bi usta bulmam lazım

gdi motorları iyi tanımıyorum ama eksantrik sensörü ve ateşleme sensörü varsa bunlarada baktır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Bunu Çözemezsem Satıcam
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2013 14:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Fikir vermesi açısından yakıt basıncı normal mi, yakıt pompası yüksek basınç pompası vs. kontrol edildi mi ?

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Bunu Çözemezsem Satıcam
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2013 16:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
bence fazla kurcalamadan en iyisi aracı bilgisayara bağlatıp arızayı tespit ettikten sonra işe girişmeniz en mantıklısı olacaktır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Bunu Çözemezsem Satıcam
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2013 23:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 15
İsim: özgür
Araç: Carisma GDI
Meslek: veteriner
Kan grubu: B -
Yaş: 29
nightmare115 yazdı:
Fikir vermesi açısından yakıt basıncı normal mi, yakıt pompası yüksek basınç pompası vs. kontrol edildi mi ?

bugün Ergin ustayı aradım aynı şeyi söyledi yakıt pompasını değiştirecem ilk fırsatta


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Bunu Çözemezsem Satıcam
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2013 12:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Yahu bi bilgisayara bağlatın ne arıza okuyor bakın. Mitsu servisi yoksa alman araçlarına bakan özel servislerde Bosch marka cihaz da okuyor carismaları. Olmadı Bosch car service vardır yakınlarda bi gidin baktırın. Ezbere değiştirmeyin yakıt pompasını. Sağlamsa ne olacak; boşa masrafa girip canınız sıkılacak araç da düzelmeyecek. Belki pislik tıkanıklık var üst devirlerde yakıt ihtiyacı artınca yeterli yakıt geçemiyordur. Belki de filtresi temizlenerek çözülecek. Siz hemen değişim yoluna gitmeyin. Pompayı kontrol ettirim. Pompa üzerinde sanırım filtresi (dalgıç pompa yakıt deposunun içinde) belkide bir işçilik ücreti ile araba sağlığına kavuşacak.

Hemen sorunu halledip rahatlamak istiyorsunuz anlıyorum ama ilk olarak sorunu tam olarak tespit edin çözümü ikinci aşama.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Bunu Çözemezsem Satıcam
MesajGönderilme zamanı: 30 Nis 2013 18:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Kas 2010 00:00
Mesajlar: 82
Şehir: Trabzon
İsim: Yaşar
Araç: Carısma 1.8 GDI
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0(+)
Yaş: 37
Mut-II veya MutIII cihaza bağlatın arıza kodu alın. İkinci olarak benzin filtresini değiştirmenizi tavsiye ederim. Benim başıma benzer şekilde gelmişti. Ayağım gazda iken devir düşüyordu. Gazdan ayagıma çekip yeniden gaz verince düzeliyordu. Banada yüksek basınç pompası, yakıt pompası vesair demişlerdi. Ben benzin filtresini değiştirince sorun düzelmişti. Bir daha da tekrarlamamıştı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Bunu Çözemezsem Satıcam
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2013 22:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 15
İsim: özgür
Araç: Carisma GDI
Meslek: veteriner
Kan grubu: B -
Yaş: 29
Mıtsubıshı aşkı yazdı:
Mut-II veya MutIII cihaza bağlatın arıza kodu alın. İkinci olarak benzin filtresini değiştirmenizi tavsiye ederim. Benim başıma benzer şekilde gelmişti. Ayağım gazda iken devir düşüyordu. Gazdan ayagıma çekip yeniden gaz verince düzeliyordu. Banada yüksek basınç pompası, yakıt pompası vesair demişlerdi. Ben benzin filtresini değiştirince sorun düzelmişti. Bir daha da tekrarlamamıştı.

aga tam anlattığın gibi olay ama bir haftadır iyiydi sıkıntısız binince seviniyodum derken dün gene aynı korku filmi hani yolda bırakacak kadar olmadı ama beni unutma buradayım der gibi hissettirdi bi yandı gene arıza lambası
Ceyhanda bu bizim araçları okuyan cihaz olan bi yer bulamadım ilk fırsatta Adanada baktırıcam
Bu arada bir de sürpriz yaptı araba %) direksiyon sağa sola çevirirken gaz çıkarır gibi ses yapmaya başladı hidroliğine baktık tam
usta pompası zayıflamış şimdilik idare eder yağ kaçırmaya başlarsa değişiriz dedi :fool:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 10 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye