Zaman: 02 Eki 2025 08:56

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: radyatör alt ve üst hortumu
MesajGönderilme zamanı: 05 Haz 2013 08:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
araç çalışınca hararet normal seviyeye gelince radyatörün alt ve üst hortumları sertleşiyor dün bi arkadaş söyledi bu hortumların yumuşak olması lazım dedi acaba doğrumu ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Haz 2013 17:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
üst hortum sertleşir araç iyice ısındıktan sonra fan açtığı zamanda alttaki hortum üsttekine göre biraz yumuşar.Sıkıntı yok merak etmeyin


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Haz 2013 19:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
dünden beri ecel teri döküyorum. google yazıyorum üst hortum sertleşiyor diye direk conta yanmış pistonların basıncından şişer yazıyor.yan sanayi radyatör kullanan varmı nasıl ? benim radyatör yolda bırakacak gibi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Haz 2013 09:06 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5654
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
hortum sertleşmesi conta veya hararet sorunu habercisi olabilir. (tabii bu sertlik göreceli bir kavram.) radyatör temizleyicisi kullanın ve radyatör peteklerininin arasını temizleyin. mümkün olduğunca da klima açık gidin. klima çalışınca fanlar daha çok devrede olduğundan hararete karşı daha iyi koruma yapar. klima motoru zorlar harareti arttırır diye düşünmeyin. benim aklıma gelen ve riskinizi azaltan tedbirler bunlar. contanın sağlamlığını bir ustaya kontrol ettirin yağ kaçağı var mı gibisinden. yansanayi radyatörlerde kısa vadede(1-2 sene) sorun çıkmıyor. ama ömrü nedir bilmiyorum.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Haz 2013 11:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
yok zaten conta yansa yağ suya suda yağa karışır veya sabahları pistonun üstleri su olunca geç çalışır zaten böyle bir durum yok sadece hortum sertliğinden bu teşisin koyulması yanlış olur.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Haz 2013 12:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Bence aracınızda hiçbir problem yok.Araç ısındıktan sonra zaten o hortumlar sıkamayacağınız duruma gelir içerisinde oldukça basınc vardır.Çok ısındıktan sonrada devirdayim hortumu alttaki olan(yani fan çalıştıktan sonra)basıncını kaybeder ve elinizle yokladığınız zaman biraz yumuşadığını hissedersiniz.Bu şekilde devamlı tekrarlar.
Diğer bir konuda conta yakmış bir araç sabahları soğuk motorda tekleme yapar(%100) ve daha ileride de yağ çubuğunu çektiğinizde çamurlaşmış ve rengi griye yakın bir renk almış yağ görülür.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Haz 2013 12:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
yok işte patavatsızın biri kafamızı çeldi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Haz 2013 13:12 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
bir tamircide bana değiştir demişti bir yıl önce değiştirmedim sorun yok.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Haz 2013 16:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Bu hortumlar eğerki şişmişse kesinlikle değişmesi gerekir neden?Şişen hortum patlamaya daha yakındır çünkü özelliğini kaybetmiştir.Ve patladığı zaman yolda gidiyor olursan hiçbir şekilde hararet ibren bunu belli etmez.Sadece kokusunu alabilirsen farkedersin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye