Zaman: 16 Eki 2025 08:27

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2014 23:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Şub 2014 23:34
Mesajlar: 6
İsim: adem
Araç: mitsubishi carizma 1999
Meslek: memur
Yaş: 30
ARKADAŞLAR BENİM SIKINTIM ARAÇTA HİÇ BİRŞEY YOKKEN ÇALIŞMAMAYA BAŞLADI.BAŞLIKTATA OLDUĞU GİBİ 10 MARŞTA ANCAK BİRKERE ZOR ALIYOR.BUJİLERİ DEĞİŞTİRDİM DÜZELDİ.ARADAN 3 HAFTA GEÇTİ ŞİMDİ DAHA BERBAT OLDU.ATEŞLEME SİSTEMİNİ KOMPLE DEĞİŞTİRDİM BU SEFER SONUÇ DEĞİŞMEDİ.ARAÇ ÇALIŞTIĞI ZAMAN ROLANTİ İBRESİ YUKARIDAN AŞAĞI YAVAŞÇA GELİP İSTOP EDİYOR BİRDE NORMALDE 2. VİTESDE GİDERKEN TEKLEME YAPIYOR GAZDAN AĞAYI ÇEKİP TEKRAR BASARCASINA.ERZURUMUN EN KÜÇÜK İLÇESİNDE YAŞIYORUM HİÇ KİMSE ANLAMIYOR BUNUN SIKINTISINDAN.SIKINTI HANGİ PARÇADA OLABİLİR.YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
=@


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2014 12:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Eki 2012 10:56
Mesajlar: 426
İsim: Rıfat
Araç: Mitsubishi Carisma Avance 2001
Meslek: öğretmen
Yaş: 32
Aku durumu nedir kontrol ettiniz mi

Motorola cihazimdan gonderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2014 15:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Şub 2014 23:34
Mesajlar: 6
İsim: adem
Araç: mitsubishi carizma 1999
Meslek: memur
Yaş: 30
hocam aküde bir sıkıntı yok yeni akü dediğim gibi ateşleme sisteminide değiştirdim fakat bir türlü düzelmedi....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2014 18:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
araçta lpg varsa lpg ayarlarından yapar.İyi bir lpgciye gidip gösterin.Teklemenin sebebi ise bobin orjinal yada greti marka alın


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2014 20:30 
Çevrimdışı

Kayıt: 02 Tem 2013 19:48
Mesajlar: 299
Şehir: BURSA
İsim: Ahmet
Araç: 2004 Lancer AT
Meslek: Teknisyen
Kan grubu: ARh+
Yaş: 36
Aracınızın hava akış yada MAF gibi sensörlerin soketlerini kontrol edin. Eski aracımda soket oksit yaptığı için geçirmemezlik yapmış ve benzer bir problem yaşamıştım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Şub 2014 09:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Şub 2014 23:34
Mesajlar: 6
İsim: adem
Araç: mitsubishi carizma 1999
Meslek: memur
Yaş: 30
Aracınızın hava akış yada MAF gibi sensörlerin soketlerini kontrol edin. Eski aracımda soket oksit yaptığı için geçirmemezlik yapmış ve benzer bir problem yaşamıştım..


Ahmet bey peki soketlerimi değiştirdinizde promleminiz geçti yoksa başka bir işlem yaptırdınızmı..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Şub 2014 20:19 
Çevrimdışı

Kayıt: 02 Tem 2013 19:48
Mesajlar: 299
Şehir: BURSA
İsim: Ahmet
Araç: 2004 Lancer AT
Meslek: Teknisyen
Kan grubu: ARh+
Yaş: 36
dadas252525 yazdı:
Aracınızın hava akış yada MAF gibi sensörlerin soketlerini kontrol edin. Eski aracımda soket oksit yaptığı için geçirmemezlik yapmış ve benzer bir problem yaşamıştım..


Ahmet bey peki soketlerimi değiştirdinizde promleminiz geçti yoksa başka bir işlem yaptırdınızmı..



Aşağıdaki ürünü(philips) yada aynı işi yapacak muadil ürünü(blue bird) elektronik parça satan yerlerden temin edebilirsiniz. Yağsız kontak spreyi diye isteyin. Aracınızdaki tüm soketler için uygulayabilirsiniz. Soketi çıkarıp her iki tarafada sıkın,oluşan korozyon ve oksiti giderecek sağlıklı bir iletim sağlayacaktır. Umarım arızayı bu şekilde çözebilirsiniz.

Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Şub 2014 10:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Şub 2014 23:34
Mesajlar: 6
İsim: adem
Araç: mitsubishi carizma 1999
Meslek: memur
Yaş: 30
çok teşekkür verdiğiniz bilgiler için...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Ağu 2014 15:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Şub 2014 23:34
Mesajlar: 6
İsim: adem
Araç: mitsubishi carizma 1999
Meslek: memur
Yaş: 30
servisin bile çözemediği sorunu trabzonda bir usta 10 dakikada bulup halletti. servis benzin pompası olsa hiç çalışmaz diye az kalsın motoru komple söküp indirecek ve bir sürü para alacaktı. sorun soğuk havada marş yapıp uzun süre çalışmaması benzin pompasının basıncının az olmasından kaynaklı.adam değiştirdi 180 tlye araç en soğuk havada bile şimdi tek marşta çalışıyor.trabzona gitmeden öncede bujileri ateşleme sistemini komple değiştirdim düzelmemişti. bilginiz olsun arkadaşlar...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye