Zaman: 08 Kas 2025 22:19

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 24 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Lancer Vites Geçişleri ve Hızlanma Performansı
5 (çook iyi umduğumdan da süper ) 19%  19%  [ 8 ]
4 (iyi umduğum gibi) 48%  48%  [ 20 ]
3 (idare eder bu motora anca budur) 29%  29%  [ 12 ]
2 (vasat umduğum gibi değilmiş) 0%  0%  [ 0 ]
1 (kötü performans konusunda eski aracımı özlüyorum) 5%  5%  [ 2 ]
0 (berbat görünüşü köpek balığı da performans kaplumbağa) 0%  0%  [ 0 ]
Toplam oy : 42
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 02:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Tem 2014 19:58
Mesajlar: 45
Şehir: Denizli
İsim: kadir
Araç: lancer 2008
Meslek: memur
Kan grubu: ab+
Yaş: 28
:kart: Arkaslar ben yaklasık 1 ay once aldıgım Lancer 2008 1.5 ınvıte model aracımla aranıza katıldım fakat performans umdugum gıbı cıkmadı kı soyle vıtes gecıs aralıkları cok az yanı 80 km de 5. vıtese gecmem gerekıyor cunku 4.vıtes ve 80 km de devır 3000 ı gecıyor ve az da olsa hız yaptıgımda 5.vıtesde arac bıldıgın bagırıyor tamam ıcıne ses alması kronık fakat bu arac bence bu ıbre ve bu vıtes aralıklarıyla 8 vıtes olması gerekıyormus 240 ıbre olan aracta (kı 240 yapmayacagı gayet acık) 100 km ye cıkınca 5. vıteste devırın neredeyse 4000 e gelıp bagırması hıc ama hıc hos degıl yahu yenı araba aldım arkadasları yanıma alıp bıraz uzun yol yapayım dıyorum 110 da gıderken arabanın bas bas bagırmasından bıldıgın utanır oldum artık careyı muzıgı neredeyse sona kadar acmakta buldum :Bravo: :Bravo: ...fakat artı yonu su kı araba bagırsada 190 ı gordu :"": ......2. sorun hızlanması cok yavas kırmızıda basayım geceyım dedıgım hıc bır aracı gecemedım :unknown: neden vıtes gecıs arası az ve yavas kalkısı olması ne dersınız bu sorun bır benım aracda yok sanırım (baska bır arkadasında aracında kalkıs boyleydı.denemıstım ) :evil:

Not: oncekı aracım 2003 corolla ıdı ve performansı sımdıkı aracıma gore cok daha ıyıydı :kır: ama corolla ıle en cok 170 ı gordum hızlanması ıse lancerın 2 katıydı nettekı 100m de hızlanmasına bakarsak lancerın sılıp supurmesı gerek ama tırtttt .. :cry: :cry: :cry:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 10:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
kadir dostum bende 2011 modeli var.kendim yalıttım aracı.koca kapı içinde a4 boyutunda sünger vardı sadece.ama şuan 140 la giderken bile sıkıntı yaşamıyorum ses konusunda.performans olarak araçta bi sıkıntı olabilir. okadar yavaş olmaması lazım. ben 1.6 ile ne araçları geçtim

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 10:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
100'le giderken 5.viteste maksimum 2800 devir çevirmesi gerekir. 2500 devir 90'u gösterir çünkü. Lastikleriniz ebatları orijinal mı? Bakımı zamanında yapıldı mı? Hava filtresi tozla doldukça ses yapması normal.

Bir de hızlanmak için erken vites değiştirmeyin. Aracınızda lpg yoksa 6500 devire kadar yolu var. Benzinle araçlarda maksimum beygir gücünü devir bandının sonuna doğru ( bizim arac icin 6000'de) alırsınız. 6000 civarı vites yükseltirseniz de bir sonraki vites geçişinizde devir 4000'e gelir ki bu da maksimum tork aralığında kalır.

Ya da 1.5 motor icin km/saat olarak, 1.vites 55-60, 2.vites 90, 3.vites 140, 4.vites 210 ve sonrasında 5.vitese geçmeniz gerekiyor yoksa kesiciye girer :)

Bir de aracımızın ecu'su sürüş tarzınıza uyum saglar. Yani siz ekonomi modunda sürerken bir anda yüksek devir çevirseniz bile, hala bir süre yine de ekonomik davranmaya çalışır. 3-5 dakika yüksek devir çevirdikten sonra tekrar kalkış yapmayı denerseniz çok daha farklı bir aracı sürdüğünüzü hissedeceksiniz.

Keyifli sürüşler

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 10:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2011 12:59
Mesajlar: 259
Şehir: Ankara
İsim: Sinan
Araç: Mıtsubıshı Lancer 2008 1.5 Invıte
Meslek: Web Tasarım
Kan grubu: 0RH-
Yaş: 26
Valla hocam şöyle söyleyeyim benim aracimda 2008 1.5 invite ama gidiş yönünden hiçbir sıkıntım yok şükür. Vites aralıkları kısa tamam ona diyecek birşey yok ama aradin performansı ben kendi aracima göre söylüyorum gayet hoş ve kullanan arkadaşlarım bu harbiden 1.5 mi dedi. O yüzden sizin aracın motor İyimis olma ihtimali üzerinde durmak istiyorum ben. Çok bagiriyorsa ve gitmiyoraa durum budur bence.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 17:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Tem 2014 19:58
Mesajlar: 45
Şehir: Denizli
İsim: kadir
Araç: lancer 2008
Meslek: memur
Kan grubu: ab+
Yaş: 28
mustafa_a yazdı:
kadir dostum bende 2011 modeli var.kendim yalıttım aracı.koca kapı içinde a4 boyutunda sünger vardı sadece.ama şuan 140 la giderken bile sıkıntı yaşamıyorum ses konusunda.performans olarak araçta bi sıkıntı olabilir. okadar yavaş olmaması lazım. ben 1.6 ile ne araçları geçtim

mustafa kardes bende yalıtım konusunu dusunuyorum ama aracın kaporta aksamını cıkarıp tekrar takmak da bır kac sorun doguracak dıye korkuyorum dogrusu .... bende uzun yolda bır cok aracı gecıyorum ama kalkısta da onlar benı gecıyor :roll:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 17:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Tem 2014 19:58
Mesajlar: 45
Şehir: Denizli
İsim: kadir
Araç: lancer 2008
Meslek: memur
Kan grubu: ab+
Yaş: 28
mesut taşdemir yazdı:
1.5 lancerlarda ekstra bir yalıtım sorunu olduğu gerçek ancak mivec motor yüksek devirleri seven bir motor. Erdal Sarıçam hocamın aracını geçen Denizli çevreyolunda kullandım 4. viteste bir baktım 170 olmuş daha red line a çooook vardı yani araç rahat 220 görecek. Mivec motor yüksek devirlerde kendine gelir DOHC ve 16 valf olması buna neden tabi ki 8 valf araçlar alt devirlerde canlı olur. Eğer araç lpgli ise lpgde sıkıntınız var olabilir.

Bir de mesela Facebook sayfamızda daha aktif olan Sinan Çetin abimiz var aynı 1.5 motorla 210 gördü 4. viteste.

mesut kardes evet erdal hoca ıle gorusmuslugum var sahsen ve memnun oldugunu bılıyorum yuksek devırde sıkıntı sadece motor sesı bagırıyor ama dusuk hızda yanı dur kalkda o kadar ıyı degıl lpg yı de daha bu gun taktırıyorum benzınde kullanıyordum yanı servısdede test ettık ama normal oldugunu soyledıler hatta gaz kelebegı varmıs devır konusunda sıkıntı yapıyormus onuda degıstırdı 580 lıraya ama sadece devır dususu sorunu gıderıldı performans konusunda normalı buymus yanı kısaca bu aracaın 4.vıteste 80 e geldıgınde 3000 devıre gelmesı 5.vıtese gecmek zorunda kalması ıyı degıl


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 17:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Tem 2014 19:58
Mesajlar: 45
Şehir: Denizli
İsim: kadir
Araç: lancer 2008
Meslek: memur
Kan grubu: ab+
Yaş: 28
toygun yazdı:
100'le giderken 5.viteste maksimum 2800 devir çevirmesi gerekir. 2500 devir 90'u gösterir çünkü. Lastikleriniz ebatları orijinal mı? Bakımı zamanında yapıldı mı? Hava filtresi tozla doldukça ses yapması normal.

Bir de hızlanmak için erken vites değiştirmeyin. Aracınızda lpg yoksa 6500 devire kadar yolu var. Benzinle araçlarda maksimum beygir gücünü devir bandının sonuna doğru ( bizim arac icin 6000'de) alırsınız. 6000 civarı vites yükseltirseniz de bir sonraki vites geçişinizde devir 4000'e gelir ki bu da maksimum tork aralığında kalır.

Ya da 1.5 motor icin km/saat olarak, 1.vites 55-60, 2.vites 90, 3.vites 140, 4.vites 210 ve sonrasında 5.vitese geçmeniz gerekiyor yoksa kesiciye girer :)

Bir de aracımızın ecu'su sürüş tarzınıza uyum saglar. Yani siz ekonomi modunda sürerken bir anda yüksek devir çevirseniz bile, hala bir süre yine de ekonomik davranmaya çalışır. 3-5 dakika yüksek devir çevirdikten sonra tekrar kalkış yapmayı denerseniz çok daha farklı bir aracı sürdüğünüzü hissedeceksiniz.

Keyifli sürüşler

toygun kardes lastıkler orjınal degılmıs degıstırılmıs servıs oyle soylemıstı bakımına 5000 km var daha ve lpg yok bugun taktırıyorum bkalım lpgde nasıl olacak ecu olayını bılmıyordum ama ve sakın kullanıyordum lpg takılsın bıraz sert kullanmaya baslarım aracı alırken expertız yaptırdım motor durumu %94 cıktı kı buda gayet ıyı ve 4. vıteste 180 ıbre goruldu ( tabı servıste aracı zıncırle baglayıp makınaya baglı sekılde sılındır ustunde gıtme hızı) ayrıca servıs de sorunun olmadıgını soyluyor belkıde bu arac normalde benım oncekı aracımın otomatık olması nedenıyle fark var sanıyorum bılemıyorum da yanı normalde 2000 devırden sonra ust vıtes gerekıyorsa bu arac ıcın aralıklar cok az bence ... :shy:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 17:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Tem 2014 19:58
Mesajlar: 45
Şehir: Denizli
İsim: kadir
Araç: lancer 2008
Meslek: memur
Kan grubu: ab+
Yaş: 28
sinancetin87 yazdı:
Valla hocam şöyle söyleyeyim benim aracimda 2008 1.5 invite ama gidiş yönünden hiçbir sıkıntım yok şükür. Vites aralıkları kısa tamam ona diyecek birşey yok ama aradin performansı ben kendi aracima göre söylüyorum gayet hoş ve kullanan arkadaşlarım bu harbiden 1.5 mi dedi. O yüzden sizin aracın motor İyimis olma ihtimali üzerinde durmak istiyorum ben. Çok bagiriyorsa ve gitmiyoraa durum budur bence.

dostum yuksek hızda mesela sadece 120 ustunde sıkıntı aracın bagırması ve dusuk hızda hızlanmanın yavas ve vıtes aralıklarının gecıs aralıgı baska turlu yuksek hız yapabılıyorsun ve yokuslarda vıtes dusurmuyorsun


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 18:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
radyologkadir yazdı:
mustafa_a yazdı:
kadir dostum bende 2011 modeli var.kendim yalıttım aracı.koca kapı içinde a4 boyutunda sünger vardı sadece.ama şuan 140 la giderken bile sıkıntı yaşamıyorum ses konusunda.performans olarak araçta bi sıkıntı olabilir. okadar yavaş olmaması lazım. ben 1.6 ile ne araçları geçtim

mustafa kardes bende yalıtım konusunu dusunuyorum ama aracın kaporta aksamını cıkarıp tekrar takmak da bır kac sorun doguracak dıye korkuyorum dogrusu .... bende uzun yolda bır cok aracı gecıyorum ama kalkısta da onlar benı gecıyor :roll:


oldukça kolay sökülüyor.sadece klipsler eziliyor.onlarda sanayide tanesi 75 kuruştan alabiliyorsun :)

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 18:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Tem 2014 19:58
Mesajlar: 45
Şehir: Denizli
İsim: kadir
Araç: lancer 2008
Meslek: memur
Kan grubu: ab+
Yaş: 28
mustafa_a yazdı:
radyologkadir yazdı:
mustafa_a yazdı:
kadir dostum bende 2011 modeli var.kendim yalıttım aracı.koca kapı içinde a4 boyutunda sünger vardı sadece.ama şuan 140 la giderken bile sıkıntı yaşamıyorum ses konusunda.performans olarak araçta bi sıkıntı olabilir. okadar yavaş olmaması lazım. ben 1.6 ile ne araçları geçtim

mustafa kardes bende yalıtım konusunu dusunuyorum ama aracın kaporta aksamını cıkarıp tekrar takmak da bır kac sorun doguracak dıye korkuyorum dogrusu .... bende uzun yolda bır cok aracı gecıyorum ama kalkısta da onlar benı gecıyor :roll:


oldukça kolay sökülüyor.sadece klipsler eziliyor.onlarda sanayide tanesi 75 kuruştan alabiliyorsun :)

bır baslık varmıdır kı forumda basitse bende yapayım malıyet cok yuksek degıldır sanırım
:good:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 18:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Tem 2014 19:58
Mesajlar: 45
Şehir: Denizli
İsim: kadir
Araç: lancer 2008
Meslek: memur
Kan grubu: ab+
Yaş: 28
mesut taşdemir yazdı:

TESKKUR ETTIM BLOG BAYAGI GUZELMIS HEMEN SIKKULANILANLARA EKLIYORUM :good:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 20:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Bence senin aracın baskı balata kaçırıyor

GT-S7562 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 22:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Tem 2012 22:20
Mesajlar: 209
İsim: trcn
Araç: yok ki
Meslek: çalşan
Yaş: 27
Bende 2008 1.6 Lancer otomatik vites eski kasa var. Sizin söylediğinizin aksine ilk 2 vitesteki hızlanmayı hem ben beğeniyorum hem de arabaya binenler çok şaşırıyor hızlanmasına; ama benimkinde de ara hızlanmalarda hantallık oluyor,


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2014 23:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Tem 2014 19:58
Mesajlar: 45
Şehir: Denizli
İsim: kadir
Araç: lancer 2008
Meslek: memur
Kan grubu: ab+
Yaş: 28
muratyayla yazdı:
Bence senin aracın baskı balata kaçırıyor

GT-S7562 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

baskı balata kacırıyor yanı kendı ren sıkıyor demek oluyor degılmı dısklerde bı egrılık varmıs torna yaptırcam yuksek hızda fren esnasında abs daha devreye gırmeden sarsılma oluyor dıskler ın tornaya ıhtıyacı var dedıler aslında dedıgın olabılır .... :shy:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ağu 2014 02:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Ağu 2012 16:15
Mesajlar: 45
Şehir: ESKİŞEHİR
İsim: ERAY
Araç: Lancer 1.6
Meslek: memur
Kan grubu: b -
Yaş: 28
Oy verirken 1.6 motora göre 5 verdim.Bence çok çok iyi

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 invite Beyaz


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ağu 2014 22:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Getir disklere bir paso vereyim bende önleri bir söküp torna edecek artık :-)

GT-S7562 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2014 18:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Tem 2014 19:58
Mesajlar: 45
Şehir: Denizli
İsim: kadir
Araç: lancer 2008
Meslek: memur
Kan grubu: ab+
Yaş: 28
arkadaslar lpg taktırdım kı saka gıbı gelecek belkı ama sankı artık vıtes gecıs aralıgı arttı yanı bılmıyorum belkı bana oyle geldı ama lgpde daha performans aldım sankı ama 0-100 km arasında 140 160 cıvarında aynı benzınle ama ya ben daha rahat kullandıgım ıcın oyle geldı ( tasarruf edeyım benzınde kullanıyorum devırsız gıtme kafası ) ama vıtes gecıs hızlarını tam olarak belırleyerek buraya yazmayı dusunuyorum kı genel bır karsılastırma yapabılırız


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Ağu 2014 19:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 10:59
Mesajlar: 54
İsim: Hakan ATMAN
Araç: 2010 Mitsubishi Lancer 1.5 İnvite
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: BRh+
Yaş: 30
Baskı balata sorunu olabilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Eyl 2014 11:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Eyl 2013 14:02
Mesajlar: 50
İsim: eray
Araç: lancer 1.6 invite sportback
Meslek: yok
Kan grubu: yok
Yaş: 25
ben sportback 1.6 aracımla bir çok tsi ı tokatladım sadece ilk birinci viteste kalkışı biraz yavaş 2. vitese geçtiğiniz zaman 3500 den sonra koltuğa yapıştırıyor...araç yüksek hıza çıkmakta hiç zorlanmıyor boş düz otobanda 200 km yi çok rahat gördüm daha da gideri vardı da zorlamak istemedim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2014 18:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Tem 2014 19:58
Mesajlar: 45
Şehir: Denizli
İsim: kadir
Araç: lancer 2008
Meslek: memur
Kan grubu: ab+
Yaş: 28
arkadaşlar sızinde arabanızı bıraz fazla gaz ıle kalkıslarınızda patinaj cekıyor mu? ( tabıkı devamında antı atınaj devreye gırıyor) benım aracda daha onceden kullandıklarıma gore daha fazla yapıyor sankı yanı daha az gaz verınce de kalkıs ta sankı stop edecekmıs gıbı oluyor ..... nedenı on tarafın arka taraftan daha yuksek olması olabılırmı ? saygılarımla
:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 24 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye