Zaman: 12 Kas 2025 22:41

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 2 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 03 Oca 2015 00:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Oca 2015 09:27
Mesajlar: 10
İsim: Hasan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 32
Merhaba sevgili arkadaşlar. Sorularım şöyle ki:
N konumunda ideal rolanti devri ?
D konumunda ideal rolanti devri ?
R konumunda ideal rolanti devri ?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Oca 2015 11:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 567
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
N konumunda değişiyor. eğer motor sıcaksa, 700 e kadar inebiliyor, kendiliğinden 900 e çıkıyor, oynak bir devir var N konumunda :) motor soğuksa 1.400 devire kadar çıkabiliyor.
D ve R de iken sabitliyor, yanlış hatırlamıyorsam 800 civarı bir rölanti olur. 2006 otomatik Lancer'a göre cevapladım.

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 2 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye