Zaman: 30 Eki 2025 15:55

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 17 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 11:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Şub 2012 19:02
Mesajlar: 67
İsim: ahmet
Araç: asx 2011
Meslek: serbest
Kan grubu: arh+
Yaş: 29
arkadaşlar bu gün dedim bi arabımı ben temizleyeyim neyse ıslak bir süngerle temizlemeye başladım kapı döşemelerinde çizikler vardı sünfer le temizledim gitti o çizikler yaklaşı bir dakka sonra yani kuruduktan sonra baktım bütün izikler hala mevcut gitmemişler böde ön koltukların arka plastik tutucuklar da hepsi kırılmış ney ben onlar vidalara tutuştururum
şimdi şöyle bi soru sorayım bu çizik mizikler bütün arabalardamı var yoksa sadece mitsubishidemi
bide en zoruma gide rampalarda renaullt brodvay beni sollaması
bu sorunları ciddiye alalım ve temsaya bildirelim ki gereği yapılsın


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 11:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Nis 2015 11:29
Mesajlar: 11
İsim: Umit
Araç: ASX Intense 2015
Meslek: Mühendis
Yaş: 39
Henüz ASX kullanmak nasip olmadı (haftaya inşallah) ama bir süredir bu forumu yakından takip ediyorum. Öğrendiğim birşey var: Yokuşta performans istiyorsanız vites küçültüp motor devrini yükseltmeniz gerekiyor (MIVEC motor). Kullanım şekliyle ilgili bir durum sanırım sizinkisi. Yoksa hiçbir konuda Renault Broadway'in ASX'e rakip olabileceğini sanmıyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 12:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
ahmet bey brodveyler kötü araba değildir hafif olduklarından iyi kaçarlar

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 13:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
çizikler bence her arabada olur kullanım olayına bağlı
rampada ise uygun viteste ve devirde kullanırsanız bırakın brodveyi çogu araca toz yutturursunuz

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 19:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Nis 2013 19:40
Mesajlar: 126
İsim: mehmet
Araç: asx
Meslek: öğretmen
Kan grubu: A
Yaş: 29
arkaaşlar çekişle ilgili aslına problem yok ki mesela 2012 model honda civic 3000 devire 105 yapıyor ama asx 3000 devirde 120 yapıyor. yani demem o ki mühendisler yakıt ekonomisi sağlamak için vites devirlerini uzun tutmuşlar eğer ki hız performansını arttırmak istiyorsanız yüksek devirle sürün yada vites düşürün. burada avantaj olarak yakıt tasarrufu sağlıyor lakin devir düşük oluğu için hissiz geliyor. çözüm vitesi üşürün


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 19:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Nis 2013 19:40
Mesajlar: 126
İsim: mehmet
Araç: asx
Meslek: öğretmen
Kan grubu: A
Yaş: 29
broadway 3000 devire 90 yapıyor ona göre kıyas yapın


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 20:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Haz 2011 00:29
Mesajlar: 93
İsim: barıs
Araç: asx
Meslek: memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 41
Çekişle ilgili her seferinde aynı terane. Önceki konuları okusaydın sorun yaşamazdın. Düşük vites+yüksek devir=performans veya
yüksek vites+düşük devir=ekonomi. Tercih senin.Formül çok açık değilmi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 23:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Şub 2012 19:02
Mesajlar: 67
İsim: ahmet
Araç: asx 2011
Meslek: serbest
Kan grubu: arh+
Yaş: 29
valla kardeşlerim 3 ile zar zor çıkıyom
yoksa acaba yanlışm yapıyom ikiylemi çıkayım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 03 Nis 2015 09:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Nis 2013 19:40
Mesajlar: 126
İsim: mehmet
Araç: asx
Meslek: öğretmen
Kan grubu: A
Yaş: 29
ahmet_ozk yazdı:
valla kardeşlerim 3 ile zar zor çıkıyom
yoksa acaba yanlışm yapıyom ikiylemi çıkayım

mitsubishi honda toyota motor olarak aynı teknolojiyi kullanıyor. 3500 devir altında subabları kapatarak yakıtı tüketimini azaltıyor ama motor gücünü düşürüyor. 3500 devir üstünde tüm subapları açarak bu şekilde performans sağlıyor. yani araba senin davranışına göre performans sağlıyor. eğer arabadan performans istiyorsanız 3500 devir üzeri sürmeniz gerekiyor. 2. vites 3 vites olayı değil. eğer yakıt tasarrufu istiyorsanız 2500 devir civarı sürmeniz gerekiyor. birde benim arkadaşın 2012 model civicinde farkettiğim birşey var. civic 3000 devirde 105 yapıyor ama asx 3000 devirde 120 yapıyor. asxin bu şekilde vites aralığı uzun olduğu için yakıt olarak 2 litrelere yakın tasarruf sağlıyor. eğer sizde civic gibi performanslı kullanmak istiyorsanız vitesleri düşürmeniz devri yükseltmeniz yeterli. ki bu bence dez avantaj değil avantaj normal sürüşte yakıt konusunda civic e göre 2 litreye yakın tasarruf sağlıyor. eğer performans istiyorsanız 3500 devir ve üstüne çıkmanız yeterli e tabi o zamanda civic gibi yakmaya başlar


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 03 Nis 2015 21:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Abicim mehmet beyin dediği gibi vitese kafayı takma arabada uygun vitese tak baktın 3 de yemiyor düşür 2 ye bas gaza ver deviri araba bi toplasin (gerekirse vitesi 1 e bile dusurmekten çekinme ) sonra at uce bas gaza çıkar deviri 4000 lere bak nasıl kaçıyor asx . İddia ederim sizin 3 le zorlandığı nız rampada ben asx ucururum

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2015 11:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Broadway' la ilgili ben de birşey paylaşmak isterim. Yıllar önce 91 Model Kartal L' miz varken en ciddi rakip olarak Broadwayları görürdüm. 3. viteste çok dik bir rampayı 20-30 km gibi hızlarla çıktığına bizzat sağ ön koltukta şahit olmuştum(Bunu kartal asla yapamazdı). Sinek gibi arabadır çok iyi kaçar hele fairway deneni daha atak ve tehlikelidir. Aradaki 30 yıllık teknoloji farkına rağmen kalkışta, rampada değil Asx' i; pek çok güncel otomobili zorlar. İç döşemeye gelirsek ben de, sürücü koltuğumun gacır gucur ötmesinden şikayetçiyim. Ses sadece elektrikli olan sürücü koltuğundan geliyor. Elle bastırınca, esnetince de gacır gucur sesler çıkartıyor. Ayrıca sürücü koltuğunun altında kaplama yapılmamış bir metal parça da gördüm(Sol ön koltuktan rahatça görünüyor. Parçayı tutan cıvata-somunlar çinko kaplamalı ama koltuğun altındaki parçada kaplama yok. Unutulmuş olabilir mi acaba? :)

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2015 12:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Derinmai yazdı:
Broadway' la ilgili ben de birşey paylaşmak isterim. Yıllar önce 91 Model Kartal L' miz varken en ciddi rakip olarak Broadwayları görürdüm. 3. viteste çok dik bir rampayı 20-30 km gibi hızlarla çıktığına bizzat sağ ön koltukta şahit olmuştum(Bunu kartal asla yapamazdı). Sinek gibi arabadır çok iyi kaçar hele fairway deneni daha atak ve tehlikelidir. Aradaki 30 yıllık teknoloji farkına rağmen kalkışta, rampada değil Asx' i; pek çok güncel otomobili zorlar. İç döşemeye gelirsek ben de, sürücü koltuğumun gacır gucur ötmesinden şikayetçiyim. Ses sadece elektrikli olan sürücü koltuğundan geliyor. Elle bastırınca, esnetince de gacır gucur sesler çıkartıyor. Ayrıca sürücü koltuğunun altında kaplama yapılmamış bir metal parça da gördüm(Sol ön koltuktan rahatça görünüyor. Parçayı tutan cıvata-somunlar çinko kaplamalı ama koltuğun altındaki parçada kaplama yok. Unutulmuş olabilir mi acaba? :)

erdem bey geçen arabalar sitesinde de koltuk gıcırdama sorununu yazmışsınız ama koltuklar demişsiniz o yorumunuzu okuyunca bende şaşırmıştım çünkü invite olan aracımda hiç koltuklardan bir gıcırdama gelmedi çok şükür şimdi burada sadece elektrikli koltuk gıcırdıyor deyince sorun anlaşıldı sizin araç intense imiş
vida olayı unutulmuş olacağını sanmam çünkü seri üretimde istasyon olayı olduğundan nereye ne vida takılacaksa o vida takılır çünkü istasyonda sadece o vida vardır
size şöyle bir fikir vereyim pas sökücü ve yağlayıcı spreyleri ile koltuğun bağlantı yerlerine nokta atışı yapın büyük ihtimalle geçer eğer geçmez ise serviste baktırırsınız artık :)

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2015 16:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
akif06eren yazdı:
Derinmai yazdı:
Broadway' la ilgili ben de birşey paylaşmak isterim. Yıllar önce 91 Model Kartal L' miz varken en ciddi rakip olarak Broadwayları görürdüm. 3. viteste çok dik bir rampayı 20-30 km gibi hızlarla çıktığına bizzat sağ ön koltukta şahit olmuştum(Bunu kartal asla yapamazdı). Sinek gibi arabadır çok iyi kaçar hele fairway deneni daha atak ve tehlikelidir. Aradaki 30 yıllık teknoloji farkına rağmen kalkışta, rampada değil Asx' i; pek çok güncel otomobili zorlar. İç döşemeye gelirsek ben de, sürücü koltuğumun gacır gucur ötmesinden şikayetçiyim. Ses sadece elektrikli olan sürücü koltuğundan geliyor. Elle bastırınca, esnetince de gacır gucur sesler çıkartıyor. Ayrıca sürücü koltuğunun altında kaplama yapılmamış bir metal parça da gördüm(Sol ön koltuktan rahatça görünüyor. Parçayı tutan cıvata-somunlar çinko kaplamalı ama koltuğun altındaki parçada kaplama yok. Unutulmuş olabilir mi acaba? :)

erdem bey geçen arabalar sitesinde de koltuk gıcırdama sorununu yazmışsınız ama koltuklar demişsiniz o yorumunuzu okuyunca bende şaşırmıştım çünkü invite olan aracımda hiç koltuklardan bir gıcırdama gelmedi çok şükür şimdi burada sadece elektrikli koltuk gıcırdıyor deyince sorun anlaşıldı sizin araç intense imiş
vida olayı unutulmuş olacağını sanmam çünkü seri üretimde istasyon olayı olduğundan nereye ne vida takılacaksa o vida takılır çünkü istasyonda sadece o vida vardır
size şöyle bir fikir vereyim pas sökücü ve yağlayıcı spreyleri ile koltuğun bağlantı yerlerine nokta atışı yapın büyük ihtimalle geçer eğer geçmez ise serviste baktırırsınız artık :)
Sizin mesajı okuduktan sonra aracın başına gittim koltuğu tutup salladım, ses çıkmadı. Sürücü koltuğuna oturdum geriye sağa sola doğru esnettim yine ses çıkmadı. Yalnız birşey dikkatimi çekti; araç güneşin altındaydı ve içi bayağı ısınmıştı. Sanırım hava sıcaklığıyla ilgili bir durum. Zaman içerisinde sebebi net olarak kavrayınca çıkarımlarımı sizle paylaşırım. O söylediğiniz sitede bir arkadaş var, kesilnlikle Asx' in içine oturmadığına eminim. Sadece Asx'i kötülemek için giriyor oraya yazdıklarını okuyup çok eğleniyorum. Vida konusunda dediğim şeyi sanırım yanlış anladınız. Sürücü koltuğunun altında üzerinde 3HPR yazan bir parça var. Parça sac malzemeden mamul. Bahsettiğim şey parçanın kaplamasız olduğuydu. Parçayı o platforma bağlayan cıvatalar çinko beyaz kaplamalı ama bahsettiğim parçada kaplama, boya vs herhangi bir işlem yok. Nerden biliyorsun derseniz çinko kaplama işi yapıyorum ve hergün bunun gibi tonlarca ürün elimden geçiyor. Fotoğraflarını sanırım burdan link ekleyerek paylaşıyoruz. Müsait zamanda paylaşırım.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2015 19:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
erdem bey dediğim gibi parça yada vida neyse artık seri üretim istasyon montajlı olduğu için unutulacağını sanmıyorum nereden biliyorsun derseniz discovery kanalında nasıl yapılır programlarında pek çok kez arabaların montaj videolarını izledim :)
dediğiniz gibi maddelerin ısı ile genleşmesi ses olaylarını değiştiriyor
hiç servise durumu söylediniz mi ?söylediyseniz ne dediler ?
o sitede ki dediğiniz vatandaş bir kombi markası nickli olmasın :)

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 15 Nis 2015 17:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Evet aynen o arkadaş, sadece milleti gaza getirmek için Asx hakkında ota sapa gelmeyen şeyler yazıyor insanlar da ciddiye alıp cevap yazıyorlar. Esasında adamın araba alacağı falan yok milletle eğleniyor, bu da beni eğlendiriyor:)
Hayır servise durumu bildirmedim. Yolda kalma ihtimalim yada daha sonra büyük arızalara neden olacak bir tehlike yoksa konforu etkileyen konular için pek servisi aramam. Bakıma gittiğimde (daha 9500 km var) aklıma gelirse söylerim.
Fotoğraf yüklemeyi ise başaramadım. Geniş bir zamanda beceririm umarım.
Kazasız sürüşler.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 15 Şub 2016 13:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Resim Daha önceden bahsettiğim elektrikli sürücü koltuğunun altında duran kaplamasız parça. Bu parçayı kilosu 50-60 kr'a çinko kaplatabilirsin. Adet başına 5 kr bile maliyeti yok. Gördüğünüz gibi paslanmış. Bir ben mi görüyorum bunu :)

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: iç döşeme sorunu
MesajGönderilme zamanı: 16 Şub 2016 00:37 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
Koltuktaki gacır gucur sesler benim invite ASX'te de var. Ama havaların ısınmasıyla birşey farkettim, soğuk havalarda daha fazla ses geliyordu. Birde benim sürücü koltuğundaki ses civata vs. den değilde koltuğun süngerinden geliyor sanırım.

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 17 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 12 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye