Zaman: 08 Kas 2025 15:03

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 61 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 15 Nis 2015 17:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
ahmet_ozk yazdı:
bilmiyorum değiştiren varmı
Ahmet Bey, kaç km oldu siz aracınıza Lpg uygulayalı ve başından beri yağlamalı sistem miydi? Ben aracını satan biriyle konuştum geçen hafta. 70.000 km lpg li kullanmış ilk aldığından beri ve yağlamalı sistemmiş. Aynı araca sahip olduğumu ve alıcı olmadığımı sadece lpg taktırmayı düşündüğümü, görüş almak istediğimi söyledim ki bana dürüst olsun. O arkadaş ta dediki; aracın son hızının düşmesi hariç hiç bir sorun yok. Yani sübap yakma vuruntu vs hiç bir sorun yaşmadığını söyledi. Bir de Lpg bakımlarını düzenli yaptırdınız mı, örneğin periyodik filtre değişimleri vs.?
Eski aracıma 95000 km tek bir sorun yaşamadan bindim buna da taksam mı diye düşünürken sizin gibi motor kaynaklı sorunlar yaşayan arkadaşları okuyunca vazgeçer gibi oluyorum.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2015 10:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Şub 2012 19:02
Mesajlar: 67
İsim: ahmet
Araç: asx 2011
Meslek: serbest
Kan grubu: arh+
Yaş: 29
kardeş 5000 km de iken lpg taktım filtreleri zamnında değiştirdim şu an son kullanıma gelmiş bu günlerde kessin beni yolda bırakır
bu arada 2011 model 107 binde


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2015 10:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eki 2014 14:56
Mesajlar: 127
Şehir: Ankara
İsim: Yücel
Araç: 2011 Lancer 1.6 MT İnvite
Meslek: İng. Öğretmeni
Kan grubu: ARh+
Yaş: 24
Peki lpg hangi markaydı ve nerede montaj yaptırdınız?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2015 13:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Peki yağ damlatma sistemi taktırmış mıydınız? Aslında forumda konuşulanlara göre ortalama 60.000 km de subaplar yanıyormuş yani siz çok iyi gitmişsiniz. Sübapları değiştirmeyi düşünmüyor musunuz?

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2015 14:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
Bütün konuyu okudum. Fikirleriniz oldukça yanlış.

Şu anda yeni teknoloji tüm motorlar benzinde düzgün çalışacak şekilde tasarlanıyor. Yeni teknoloji dedim çünkü; yeni motorlar sizin o sözünü ettiğiniz dandik ama lpg uygulanan motorlardan daha verimli ve ekonomik.

Reno motoru kaç yıllık haberiniz var mı? Bizim seneler önce bindiğimiz 1.6 ilk kasa lagunada dahi aynı motor vardı. motor 15yıllık... O zamanların teknolojisini hala müşterisine kakalıyor... peki o motor sizin beğenmediğiniz mivec'e göre performanslı mı? hayır, oldukça hantal ve çok cansız; öte yandan yakıtı oldukça yüksek. sizin lpg'de yaktığınız litre değerini o motor benzinde yakar. yani asx ile 9lt lpg yaktığınız yerde o motor benzinde 9lt yakıyor, lpg'de 11lt filan yakıyor...

Teknolojik olan bütün motorlar lpg uyumsuz: focustaki yeni 1.6 atmosferik ve ecoboostlar, skoda seat ve vw'deki tsi'lar, hyundaidaki gdi'ler, chevrolet ve opellerdeki bütün benzinliler, mazdanın skyactiv motoru. Özetle piyasadaki çoğu motor artık lpg uyumsuz.

lpg uyumlu kim var, fiatın 1.4 fire 77hp çekmez oğlu çekmez motoru, hondanın motoru(yakıtı pek de ekonomik değil), toyotanın benzinlileri(yine yakıtı ekonomik değil), renonun eski atmosferik motoru başka da bulamadım.

hadi mitsubishi dandik olsun ford, vw, hyundai, opel dandik motor mu yapıyor? LPG'de arıza çıkarmak dandiklik demek değil. Euro5 normları var. Avrupa diyor ki bu araçları belli oranda ekonomik yapmak zorundasın yoksa avrupaya sokmayız diyor. Doğal olarak bütün firmalar lpg yerine benzinde düzgün çalışan motorları ekonomikleştirdi. çelik alaşım subaplar erimez ve dayanıklıdır, magnezyum subaplar benzin için dayanıklı ve aksine daha maliyetli iştir. sırf euro5 normları yüzünden çelik değiller...

mivec asx düzgün kullanılırsa, tsi tiguan kadar yakar. düzgün sürülürse performans olarak dizellerden hiçbir farkı yok. tsi üretim olarak oldukça maliyetli ünite, doğal olarak satın alırken mivec o yönden ekonomik. Şu anda tsi veya gdi motora tüp taktırmak neredeyse 5000tl maliyetinde benzin de istiyor o kadar ekonomik olmuyor.

mivec asx hantal değil sadece turbo dizel araçların sahte gücüne kanıyorsunuz veya benzinli aracı turbo dizel gibi sürmeye çalışıyorsunuz. Daha geçen haftasonu arkadaşımla araçları değiştik 1gece. 1,6tdci ford bindim. kaldı ki ben bu fordu 1.3 mivec colt ile geçmiştim. Sürünce bana sanki daha iyi gidiyormuş hissi yarattı ama torktan ibaret. 1. viteste tork yüzünden patinaj ve koltuk yapıştırıyormuş hissi oluşuyor. Benim 1.3 colt o aracı çok rahat geçiyor yani gayet iyi yürüyor. rampadan bahsediyorsanız atmosferik benzinli araç kullanmayı bilmek, rampada devrini güzel tutturmak gerek. Benzinli araç kullanan bir çok kişide bunu görüyorum. ekonomik sürdüğünü zannederek aslında araca daha çok yaktırıp öte yandan da aracın devirden düştüğünü ve hantal kaldığını söylüyor. benzinli araba ile rampaya 2bin devir girilmez. Rampada biraz devirli binerseniz aslında daha az yakar ve daha fazla performans elde edersiniz...

Yaşımdan dolayı birçok fikrim küçümsenir. Ama ben benzinli araca o kadar alıştım ki sürmesini bildiğimi düşünüyorum zira benzinli araçla birçok dizel aracı ağlattım. Yaşımı ve fikrimi küçümseyen dizelciler artık benden uzak duruyor :) öte yandan bana dizel nasıl kullanılır derseniz bilmiyorum. ben de dizel sürmesini beceremiyorum. Benzinliye o kadar çok alışmışım ki... arkadaşın aracı farkında olmadan sürekli redline'a sokuyordum. Dizel bana göre değil.

Motor kısmına gelelim, şimdi sanayideki ustalar dandik motorlara alışkın olduğu için yok bobin yok bobin kablosu der. Mitsubishiden bahsediyoruz, bujiler değişmiş veya düzgünse ateşlemede hiçbir sorun yoktur eğer hatalı üretilmediyse ki 6sigma teknolojisiyle çalışan bir fabrikada 1milyonda 6-7tane hatalı üretim anca olur. o yüzden daha 100bin görmemiş mivec motorun hiçbir yerinde hiçbir şey yoktur. Sadece lpg yüzünden subaplar sıkıntı çıkarmış. artık benzinde de sıkıntı yapıyorsa subapları yaptırmak gerek. Gittiği yere kadar işi çok riskli. eğer bir subap koparsa piston ve yataklarında çok ciddi masrafa yol açabilir. Bu da masrafın büyüyüp katlanmasına sebep olabilir...

Subapların sıkıntı çıkarabileceğini bilerek lpg işine kalkıştıysanız motora laf atmayı bırakın derim. motorun subap masrafı ortalama 1000-1500 arası tutuyor. Benim coltuma bakın usta genelde 70-80bin km'de bir lancerlar subap yüzünden geliyor. konyada yerli üretim subap varmış onlardan alıp yapıyor... çelik sanırım ama tam emin değilim. hiç 1000-1500 altı subap tamiri duymadım... Öte yandan yetkili servisteki ustam sürekli kullanılan bir lpg'li lancerın 3.kez subap tamiri için geldiğini söyledi. Kaldı ki yetkili servise yaptırıyor sahibi. o kadar memnun ki adam 3 kere subap yaptırmış. araç 3.subap yapılırken tahminim 250-300bin km'dedir.

Benim colt da mivec motor ama alırken lpg sebebiyle subap yakabileceğini göze alarak satın aldım. lpg beyninde 4500de direkt benzine geçecek şekilde ayarlattım. motor çok yakıt tüketmediği için subaplar çok ısıya maruz kalmıyor, 66bin km'dir tüpte bir sıkıntısı yok. gidişata göre 80-100bin gibi de sıkıntı çıkarmayacak... basarken benzinde gidiyorum acaba subaplara bir şey oldu mu diye düşünmüyorum. Ama olur da 80bin km boyunca lpgli iken subaplar sıkıntı çıkarsa, aracı bu kadar yerden yere vurmam. Oldukça ekonomi ve performans sağladı. üretim sebebiyle magnezyum olması dandik olduğunu göstermez.

1.6 asx veya lancerları takip ediyorum sürekli, lpg ile araları iyi değil ama bu dandik olduklarını göstermez. Colttan sonraki aracım 2sinden biri olacak. LPG konusuna hala karar vermedim. O yüzden sürekli olarak lpg ile ilgili konuları takip ediyorum. 1.6 lancer veya asx alırsam büyük ihtimal lpg taktırırım çünkü 1000tl gibi 80bin km'de bir masraf hiçbir şey. ford tdci'sini kullandığım arkadaş 210bin km'de ve aracın motoruna 170bin km'de 3bin TL, 210bin km'de benim yardımımla 750TL masraf etti ve hala ufak masrafı var. ben olmasam son bakıma 1500tl'ye başka yerde kazık yiyecekti.

200bin'e kadar mivec kullandığınızda 2kere subap masrafı yapsanız 2bin TL tutsa dizelden her türlü yine ekonomik. özetle mivec dandik değil. Ben daha subap dışında yüksek km'lerde yukarıdaki gibi absürt ağır bakım isteyen mivec görmedim. ama nerede 200bin'e yaklaşmış turbo dizel göreyim temizinden 3-4bin TL masrafları oluyor...

Belki bu yazdıklarıma kızacaksınız ama durum bu...

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


En son kaan20 tarafından 18 Nis 2015 18:03 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2015 17:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Uzun ve ince mesajlar anlayana bende lpg taktırdım sübablar arıza yapınca çelik subab için 1500 lira masrafı var dedi usta 10 ay gibi bir zamanda 15 bin km yaptım, 20kuruş kar etsem yakıttan ki fazla etmişimdir kit parası çıktı yani ben 1.5 yılda lpg ve subab değişim işi parası amorti ederim gerisi bildiğim kar :-)

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2015 18:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
kaan kardeşim sana çok kızdım :) asx düzgün kullanırsan 1.4 tsı tiguan kadar yakar demişsin şimdi bu olmamış tiguan fabrika verisi 5.5 şarası 8.5 şehir içi dir ve daha vw da fabrika verilerini tutturan varsa beri gelsin yani tiguanla az yakacam diye sıkarsan şarası 6.5-7 ş içide 9-10 yakarsın ki yakanlar söylüyor yorumlarını okursan görürürsün . asx tiguan kadar yakması için evet uğraşmak gerekiyor ancak bu uğraş gaza basarak oluşan bir uğraş. asx in fabrika verileri 4.9 şehir dışı 7.5 da ş içidir ve ister inan ister inanma ben bırak bu fabrika verilerini yakalamayı altına bile düşürüyorum . hani belki şöyle deseydin olurdu asx ile biraz dikkatli kullanırsan 0.9 turno captur kadar yakarsın :) (gerçi asx belki 0.9 capturdanda az yakıyor desem abartmış mı olurum :) )
eğer senede 30 binin üstüne çıkmayacaksan asx ile lpg nin derdini çekmeye gerek yok .

diğer yazdıklarına ise katılıyorum bu arada yaş değil yaşadıkların seni olgunlaştırır :)

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2015 18:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
haa bu arada yanlış bilmiyorsam tiguan sadece benzin yakmıyor yağda yakıyormuş :)

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2015 18:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
akif06eren yazdı:
kaan kardeşim sana çok kızdım :) asx düzgün kullanırsan 1.4 tsı tiguan kadar yakar demişsin şimdi bu olmamış tiguan fabrika verisi 5.5 şarası 8.5 şehir içi dir ve daha vw da fabrika verilerini tutturan varsa beri gelsin yani tiguanla az yakacam diye sıkarsan şarası 6.5-7 ş içide 9-10 yakarsın ki yakanlar söylüyor yorumlarını okursan görürürsün . asx tiguan kadar yakması için evet uğraşmak gerekiyor ancak bu uğraş gaza basarak oluşan bir uğraş. asx in fabrika verileri 4.9 şehir dışı 7.5 da ş içidir ve ister inan ister inanma ben bırak bu fabrika verilerini yakalamayı altına bile düşürüyorum . hani belki şöyle deseydin olurdu asx ile biraz dikkatli kullanırsan 0.9 turno captur kadar yakarsın :) (gerçi asx belki 0.9 capturdanda az yakıyor desem abartmış mı olurum :) )
eğer senede 30 binin üstüne çıkmayacaksan asx ile lpg nin derdini çekmeye gerek yok .

diğer yazdıklarına ise katılıyorum bu arada yaş değil yaşadıkların seni olgunlaştırır :)

Kusura bakmayın asx'e ayıp ettim :D Tsi için golfleri baz alarak yazmıştım. tiguanı gidip araştırmadım. Dediğiniz gibiyse o zaman geçelim onu. 0.9un az yakmadığını ama çok da yakmadığını biliyorum.
şehiriçinde mitsubishi ile fabrika verisinin altına inildiğini kendi aracımdan biliyorum. bolca asx ve lancer sahibinin fabrika verilerini yakalayabildiğini biliyorum. ben izmirde her gün yoğun trafiğe giriyordum. 8,4lt lpg 24km/h ortalama hızım oluyordu. 1.2'ye bölünce benim aracın fabrika verisi 7lt benzin ortaya çıkıyor. Aynı yolda dikkatli kullandığımda 7.3lt lpg değerini bile yakaladım hem de ortalama hızım 23km/h idi, benzinde 6lt ortalama demek. Cok rahat fabrika verisinin altına inebiliyor insan mitsubishi ile...

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2015 20:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
gerçi capturun pratikte ne yaktığını tam olarak bilmiyorum benimkisi fabrika verilerine bakarak fikir yürütme sadece

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Nis 2015 00:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
akif06eren yazdı:
kaan kardeşim sana çok kızdım :) asx düzgün kullanırsan 1.4 tsı tiguan kadar yakar demişsin şimdi bu olmamış tiguan fabrika verisi 5.5 şarası 8.5 şehir içi dir ve daha vw da fabrika verilerini tutturan varsa beri gelsin yani tiguanla az yakacam diye sıkarsan şarası 6.5-7 ş içide 9-10 yakarsın ki yakanlar söylüyor yorumlarını okursan görürürsün . asx tiguan kadar yakması için evet uğraşmak gerekiyor ancak bu uğraş gaza basarak oluşan bir uğraş. asx in fabrika verileri 4.9 şehir dışı 7.5 da ş içidir ve ister inan ister inanma ben bırak bu fabrika verilerini yakalamayı altına bile düşürüyorum . hani belki şöyle deseydin olurdu asx ile biraz dikkatli kullanırsan 0.9 turno captur kadar yakarsın :) (gerçi asx belki 0.9 capturdanda az yakıyor desem abartmış mı olurum :) )
eğer senede 30 binin üstüne çıkmayacaksan asx ile lpg nin derdini çekmeye gerek yok .

diğer yazdıklarına ise katılıyorum bu arada yaş değil yaşadıkların seni olgunlaştırır :)
2014 kasımnda Asx'imi alırken 2010 yada 2011 model Tiguan kullanan bir abi takas için fiyat soruyordu. Arabasını yakıtı çok olduğu için satmak istediğini söylemişti. Şehir içi 60 Kr'a kadar çıkıyor dediğini duyduğumda yanlış anladım herhalde demiştim. Ama tekrarlayınca inandım. Ben henüz 35 Kr'u geçemedim umarım böyle gider.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Nis 2015 19:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Şub 2012 19:02
Mesajlar: 67
İsim: ahmet
Araç: asx 2011
Meslek: serbest
Kan grubu: arh+
Yaş: 29
başka arabalarla kıyaslamadım
derdim bu subaplar ne yapayım yokmu iyi bi usta derdime derman olsun bir kaç bilgi sorayım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Nis 2015 23:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Hiç yetkili servise götürmeyi denediniz mi? Arıza tespiti için muhtemelen Ücret istemezler. Eski aracımda öyle yapardım. Arızayı yetkili servise buldurur teşhisi koydurur fiyat alır müsait bir zamanda gelirim deyip bana yakın sanayide güvendiğim ustaya tamiri yarı fiyatına yaptırırdım. Gerçi sizin sorun belli gibi.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2015 23:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Şub 2012 19:02
Mesajlar: 67
İsim: ahmet
Araç: asx 2011
Meslek: serbest
Kan grubu: arh+
Yaş: 29
yetkili servis 2500 istiyo özel servis 1000 lira istiyo arada fark çok


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2015 00:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
japon grubunu bilen, mivec motor açmış özel servis, usta işinizi görür. benim coltu götürdüğüm usta bolca lancerı subap sebebiyle açıyor ve işinin ehlidir. o da buna benzer fiyatlar veriyor.

servis niye pahalıdır, işçilik fiyatı yüksektir, birebir orijinal yine magnezyum subap kullanır, onlar da pahalıdır falan filan...

En son app plakalarımı bana sormadan 3er vida ile tutturan, işi yarım yamalak yapan yetkili servisten sonra bir daha adım atmam. fuso canter gibi muamele görüyor serviste... bunları söyleyince hep bir bahaneleri var...

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2015 00:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Şub 2012 19:02
Mesajlar: 67
İsim: ahmet
Araç: asx 2011
Meslek: serbest
Kan grubu: arh+
Yaş: 29
ben şu bahsettiğin ustaya nasıl ulaşacam


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 May 2015 20:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Şub 2012 19:02
Mesajlar: 67
İsim: ahmet
Araç: asx 2011
Meslek: serbest
Kan grubu: arh+
Yaş: 29
asx 2011 model 110 bin km de
subablar gitti beni yarı yolda bırakmazsa iyi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Tem 2015 09:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Şub 2012 19:02
Mesajlar: 67
İsim: ahmet
Araç: asx 2011
Meslek: serbest
Kan grubu: arh+
Yaş: 29
cümleten hayırlı ramazan lar
asx rolanti ve motorunu hall ettim
subabları değiştirdim stop etme olayı kalmadı motorun çekişi de düzeldi ama hala rolanti ibresinde oynama var acaba düzelirmi
mesraf 1000 lira gitti


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 01:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2011 15:55
Mesajlar: 110
Şehir: Adana
İsim: mürsel
Araç: asx 2011
Meslek: makine .
Kan grubu: AB
Yaş: 35
merhabalar.
Aracım güçten düştü diye götürüp subaplarını değiştitirdim .Japoncu bi ustaya götürdüm hallederiz dediler 2150 tl fatura cıktı orjinal subap kullandı ama arızalı olanlar değişti sadece .Gel e-gelelim bu gün teslim aldım eve geldim araba dizel gibi çalışıyor subaplar takıtakır vuruyor ustayı aradım aracı geri verdim bakalım ne olacak sonuç.Canım sıkıldı dogrusu...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ağu 2015 09:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2011 15:55
Mesajlar: 110
Şehir: Adana
İsim: mürsel
Araç: asx 2011
Meslek: makine .
Kan grubu: AB
Yaş: 35
Merhabalar ....
Aracımı yaptırdım sizlerede bilgi vereyim dedim çıkan fatura:
kapak yapımı 190
sibop emziği 85
motor yagı0/40 110
filitre 17
sıbop 2adet 170
v kayısı 50
antifiriz 4 litre 60
muhafaza sustası 13
silindir kapak contası 157
sibop lastiği 1 takım 495
sıvı conta+temizlik sprey 25 toplam faturam 2129 tl..(orjınal malzeme kullanıldı onun için malzeme biraz pahallıya cıktı)

Sonuc motor cekişi düzeldi yakıt 14 kurusa düştü km"de,stop etme sorunu gitti,devirde salımın cok az kaldı zamanla azalıyor gibi en kötü egr valfini bi temizlersem tam oturacak galiba.
Ugur Yaldız"a tesekkürler iyi iscilik cıkarttı.Böylelikle sorunsuz bi 85 000 km daha demek insallah...Az yakan güvenli ve rahat bir araca binmenin keyfi :)))))))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 61 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye