Zaman: 27 Ara 2025 01:10

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Eki 2010 16:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
Bu arada gaz kelebeği be rölanti sensörünü temizledim. Yerine taktım. Aracın ECU'sunu resetleyerek 15 dakika tüm elektrikli aksesuarları ON yaparak çalıştırdım. Şu an için çok pürüzsüz bir rölanti var gibi görünüyor. Ancak araç soğukken yeniden değerlendirmem lazım. Bakalım nasıl olacak.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Eki 2010 18:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
shi_bumi :
ilgin için çok teşekkür ederi verdiğin adresi baya dolaştım ancak malum dil konusunda problem olunca pek anlayamadım. ateşleme bobinide var mı acaba resim olarak göremedim ama yardımcı olursanız çok sevinirim.hatta irtibat nosu verirseniz sizi arayabilirim.

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Eki 2010 18:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
Ateşleme bobini yok. Malum 1.6 motorlarda iki adet ateşleme bobini v ar ve her bir bobin 2şer bujiyi ateşler. Sözünü ettiğim ürün sadece buji kablosu. 2 adet. Biri uzun biri kısa. Diğer iki bujiye akım bobinlerin hemen altından gidiyor.

İhtiyacınız bobin ise servis fiyatının 600 TL olduğunu söylemeliyim :(. Ancak yine yurtdışı sitelerde 40-50 dolar gibi fiyatlara bulmak mümkün.

Sizin ihtiyaç duyduğunuz parça ne ise yardımcı olabilirim.

_________________
Carpe Diem !!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Eki 2010 19:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
Bu arada arabayı soğukken tekrar denedim. Rölanti arabayı vitese atınca yine düşüyor ve yine vuruntu var.

_________________
Carpe Diem !!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Eki 2010 21:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
evet ben daha önce ateşlemede sıkıntı olduğu için hem buji kablolarını hem de bobinleri değiştirdim ancak muhtemelen ürünler çin yada kore malı idi bu yüzden güzel bir marka ile değiştirmek ve kullandıklarımı tedbir amaçlı yedek olarak bekletmek istiyorum bobinleri ve buji kablolarını bulabilrsek maliyeti ne olur.

ayrıca araçtaki vuruntu için bujileri kontrol ettirdinizmi ben bosch platin buji taktım lpg için 30,000km lik tırnak aralığı 07 belki faydası olur ayıca ngk nında var dı ama serinin adını unuttum belki faydası olur

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Eki 2010 23:10 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
@shi_bumi,
Bahattin Hocam' la yazışmalarınızı biraz kaçırmışım. Ama hepsini okudum. Motordan anlayan ve ali yatkın kişilerin yazılarını takip etmekten büyük haz duyuyorum. Yazılarınız için size ve Hocam' a ayrıca teşekkür ederim.

Rölanti motoru temizlendikten sonra arızanın yine devam etmesi ısrarla rölanti motorundaki arıza ihtimalini kuvvetlendiriyor. Bulunduğunuz yerde bir başka Carisma' dan rölanti motorunu 1-2 dakikalığına söküp test etme imkanınız varsa öncelikle bunu bir deneyelim. Daha önce bahsettiğim gibi Burak' ın aracında da rölanti motoru bazı görevlerini yerine getirmesine rağmen değişim yapıldığında sıkıntılar ortadan kalktı.

Tabi 2. ve 3. ihtimal olarak hava filtresi yağının fazla kaçması ve buji kablosunun namussuzluğu güncel olarak güncelliklerini koruyorlar.

Aracınız gazlı mıydı? eğer gazlı ise aracı benzinde deneyerek sonucu tekrar bize yazar mısınız?

Son olarak, motor soğukken kaputu açıp pür dikkat motor aksamını dinleyerek arızanın fiziksel olarak bir hortumun yerine oturmamış olmasından veya bir soketin oksitlenmesiyle oluşabileceğinden ihtimalini bi değerlendirirseniz faydası olabilir. Zira benim aniden ortaya çıkan rölanti dengesizliğimin nedenini bu yöntemle bulmuştum. Aracın LPG ile ilgili bir hortumun kelepçesinden ayrılmış olduğunu gördüm. Yerine takınca araç tekrar saat gibi olmuştu.

Rölanti motoru da soketi yatay durduğundan su alarak oksitlenmeye müsait bir pozisyonda duruyor...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Eki 2010 23:14 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
kupelioglu yazdı:
evet ben daha önce ateşlemede sıkıntı olduğu için hem buji kablolarını hem de bobinleri değiştirdim ancak muhtemelen ürünler çin yada kore malı idi bu yüzden güzel bir marka ile değiştirmek ve kullandıklarımı tedbir amaçlı yedek olarak bekletmek istiyorum bobinleri ve buji kablolarını bulabilrsek maliyeti ne olur.

ayrıca araçtaki vuruntu için bujileri kontrol ettirdinizmi ben bosch platin buji taktım lpg için 30,000km lik tırnak aralığı 07 belki faydası olur ayıca ngk nında var dı ama serinin adını unuttum belki faydası olur

Kablolar tayvan malı 45-50 TL
Bujiler bosch marka tanesi 3,5 TL


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 00:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2010 14:08
Mesajlar: 42
İsim: muammer
Araç: carisma 1.6 Avance
Meslek: öğretmen
Kan grubu: A-
Benim aracın sol arka stop camı kırık bugün Kartral sanayiye gittim yan sanayi yok dediler. Fazla araştırmadım. Sol stop takımının yan sanayi 250 lira civarında olduğunu duydum. Fazla araştırmadım. stop far tamir eden usta buldum. muayeneden sorunsuz geçeceğini orjinalinden pek farkı olmayacağını söyledi. 90 liraya yapacak. siz ne dersiniz
-----------------------
2001 carisma 1.6 Avance


En son makgun tarafından 10 Eki 2010 14:33 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 01:09 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
@makgun
o fiyata bence çıkma bulabilirsin.
Uğraşmaya değmez.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 01:11 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
shi_bumi yazdı:
Bu arada arabayı soğukken tekrar denedim. Rölanti arabayı vitese atınca yine düşüyor ve yine vuruntu var.

Kablonun gelmesini beklemekte yarar var.
Son olarak rolanti ayar vidasını gevşetip programlamayı tekrarlayabilirsiniz.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 06:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 14:22
Mesajlar: 37
Araç: 99 carisma 1.8 GDI LS HB
makgun yazdı:
Benim aracın sol arka stop camı kırık bugün Kartral sanayiye gittim yan sanayi yok dediler. Fazla araştırmadım. Sol stop takımının yan sanayi 250 lira civarında olduğunu duydum. Fazla araştırmadım. stop far tamir eden usta buldum. muayeneden sorunsuz geçeceğini orjinalinden pek farkı olmayacağını söyledi. 90 liraya yapacak. siz ne dersiniz

aracınızın modelini bilmiyorum ama stop lamba için linke bakabilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-y ... lari/detay?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 11:18 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araci-mitsubishi-lancer-benzin-pompasi-32624787/detay?

Şaka gibi...:)

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 11:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
bu ne abi neymiş bu ürün bu kadar eder benim carismanın benzin pompası arızalandığında orjinal bosch markayı 80.00 TL ye kahramanmaraş ta bulmuştum belki istanbul a göre pahallı olabilir ama bu linki görünce çok mutlu oldum

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 12:38 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ben şunu merak ediyorum Mitsunun dizel araçlarının yakıt pompası acaba ne kadar?
Piyasada 40-80 arası değişen benzin pompası bu kadar ise gerisini varsın düşünmeyelim.
Arızalı 750 lira,orj.1400 küsür lira:((((((

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 15:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
umera yazdı:
shi_bumi yazdı:
Bu arada arabayı soğukken tekrar denedim. Rölanti arabayı vitese atınca yine düşüyor ve yine vuruntu var.

Kablonun gelmesini beklemekte yarar var.
Son olarak rolanti ayar vidasını gevşetip programlamayı tekrarlayabilirsiniz.



Dediğiniz gibi en iyisi ateşleme kablosunu beklemek. Problem devam ederse ondan sonra tekrar düşünürüz.

Blog sayfanızdaki video sayesinde kapı gergi kolunu tamir ettim kaşla göz arasında. Rüzgarlı bir havada kapı sonuna kadar açılmıştı ve artık hiçbir pozisyonda sabit durmuyordu. Şimdi muhtemelen orjinalinden daha iyi oldu. Paylaşım için teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 15:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
akerimoglu yazdı:
@shi_bumi,
Bahattin Hocam' la yazışmalarınızı biraz kaçırmışım. Ama hepsini okudum. Motordan anlayan ve ali yatkın kişilerin yazılarını takip etmekten büyük haz duyuyorum. Yazılarınız için size ve Hocam' a ayrıca teşekkür ederim.

Rölanti motoru temizlendikten sonra arızanın yine devam etmesi ısrarla rölanti motorundaki arıza ihtimalini kuvvetlendiriyor. Bulunduğunuz yerde bir başka Carisma' dan rölanti motorunu 1-2 dakikalığına söküp test etme imkanınız varsa öncelikle bunu bir deneyelim. Daha önce bahsettiğim gibi Burak' ın aracında da rölanti motoru bazı görevlerini yerine getirmesine rağmen değişim yapıldığında sıkıntılar ortadan kalktı.

Tabi 2. ve 3. ihtimal olarak hava filtresi yağının fazla kaçması ve buji kablosunun namussuzluğu güncel olarak güncelliklerini koruyorlar.

Aracınız gazlı mıydı? eğer gazlı ise aracı benzinde deneyerek sonucu tekrar bize yazar mısınız?

Son olarak, motor soğukken kaputu açıp pür dikkat motor aksamını dinleyerek arızanın fiziksel olarak bir hortumun yerine oturmamış olmasından veya bir soketin oksitlenmesiyle oluşabileceğinden ihtimalini bi değerlendirirseniz faydası olabilir. Zira benim aniden ortaya çıkan rölanti dengesizliğimin nedenini bu yöntemle bulmuştum. Aracın LPG ile ilgili bir hortumun kelepçesinden ayrılmış olduğunu gördüm. Yerine takınca araç tekrar saat gibi olmuştu.

Rölanti motoru da soketi yatay durduğundan su alarak oksitlenmeye müsait bir pozisyonda duruyor...


Ankara'da olsam sanayideki ustama rica edip başka bir rölanti sensörü denerdim ama Malatya'dayım. Buralarda pek görmedim Carisma. Arıtk buji kablosunu bekleyip denemekten başka yapacak bieşey yok. Aracımda BRC marka sıralı sistem var ama arızayı zaten benzindeyken yapıyor. Malum ilk çalıştırmada benzinle çalışıyor.

Sizinde cruise control ile sormak istediğiniz şeyler varsa cevaplamaya hazırım. Ayrıca aracıma geçen yaz öncesinde Webasto marka sunroof taktırmıştım. Önce Mitsubishi Motors ile yazıştım. Taaaa japonyadan adamlar ilgilenip cevap verdiler. Orjinal sunroof olan araçlarda tavanda extra bir güvenlik kuşağı falan şehir efsanesi. Bana istersem sunroof montajı yaptırabileceğimi, ancak izolasyon konusuna dikkat etmemi önerdiler. Bende şu kadarını söyleyebilirim. Her türlü orjinal sunroof su geçirebilir ama bu geçirmez. İzolasyonu oldukça iyi. Eğer ilgilenen arkadaş varsa sunroof konusunda da yardımcı olabilirim.

_________________
Carpe Diem !!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 16:47 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
shi_bumi yazdı:
akerimoglu yazdı:
@shi_bumi,
Bahattin Hocam' la yazışmalarınızı biraz kaçırmışım. Ama hepsini okudum. Motordan anlayan ve ali yatkın kişilerin yazılarını takip etmekten büyük haz duyuyorum. Yazılarınız için size ve Hocam' a ayrıca teşekkür ederim.

Rölanti motoru temizlendikten sonra arızanın yine devam etmesi ısrarla rölanti motorundaki arıza ihtimalini kuvvetlendiriyor. Bulunduğunuz yerde bir başka Carisma' dan rölanti motorunu 1-2 dakikalığına söküp test etme imkanınız varsa öncelikle bunu bir deneyelim. Daha önce bahsettiğim gibi Burak' ın aracında da rölanti motoru bazı görevlerini yerine getirmesine rağmen değişim yapıldığında sıkıntılar ortadan kalktı.

Tabi 2. ve 3. ihtimal olarak hava filtresi yağının fazla kaçması ve buji kablosunun namussuzluğu güncel olarak güncelliklerini koruyorlar.

Aracınız gazlı mıydı? eğer gazlı ise aracı benzinde deneyerek sonucu tekrar bize yazar mısınız?

Son olarak, motor soğukken kaputu açıp pür dikkat motor aksamını dinleyerek arızanın fiziksel olarak bir hortumun yerine oturmamış olmasından veya bir soketin oksitlenmesiyle oluşabileceğinden ihtimalini bi değerlendirirseniz faydası olabilir. Zira benim aniden ortaya çıkan rölanti dengesizliğimin nedenini bu yöntemle bulmuştum. Aracın LPG ile ilgili bir hortumun kelepçesinden ayrılmış olduğunu gördüm. Yerine takınca araç tekrar saat gibi olmuştu.

Rölanti motoru da soketi yatay durduğundan su alarak oksitlenmeye müsait bir pozisyonda duruyor...


Ankara'da olsam sanayideki ustama rica edip başka bir rölanti sensörü denerdim ama Malatya'dayım. Buralarda pek görmedim Carisma. Arıtk buji kablosunu bekleyip denemekten başka yapacak bieşey yok. Aracımda BRC marka sıralı sistem var ama arızayı zaten benzindeyken yapıyor. Malum ilk çalıştırmada benzinle çalışıyor.

Sizinde cruise control ile sormak istediğiniz şeyler varsa cevaplamaya hazırım. Ayrıca aracıma geçen yaz öncesinde Webasto marka sunroof taktırmıştım. Önce Mitsubishi Motors ile yazıştım. Taaaa japonyadan adamlar ilgilenip cevap verdiler. Orjinal sunroof olan araçlarda tavanda extra bir güvenlik kuşağı falan şehir efsanesi. Bana istersem sunroof montajı yaptırabileceğimi, ancak izolasyon konusuna dikkat etmemi önerdiler. Bende şu kadarını söyleyebilirim. Her türlü orjinal sunroof su geçirebilir ama bu geçirmez. İzolasyonu oldukça iyi. Eğer ilgilenen arkadaş varsa sunroof konusunda da yardımcı olabilirim.

Hocam benim arabayı profilimde görüyorsunuz.
1 ay kadar öncesinde Carisma vardı ama değiştirdim.
Şimdi bu yeni aracıma sizin cruise control sistemi uygulanabilir mi? Öncelikle bunu sorayım. Ardından da e-bay' da sizin aldığınız satıcıdan teminini yapalım ve ben de cruise control' lü olayım :) Çok istediğim bir özelliktir. Yılda 2-3 kez İstanbul - Trabzon yaparım. Uzun yolda müthiş kolaylık sağlıyor...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 17:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
Aracınız bir önceki kasa Lancer herhalde. Gaz kelebeğine gaz teli ile kumanda ediliyorsa takılabilir. Artık yeni arabalarda gaz pedalı da elektronik. Yani gaza basarak bir teli çekmiyorsunuz. Elektronik bir birimi harekete geçirerek gaz kelebeğine kumanda ediyorsunuz. Sizin aracınızda nasıl bir sistem var emin değilim.

Aracınızda yeni bir sistem var ise aslına bakarsanız cruise control takmak daha kolay. Mesela Opel Astra için sadece silecek kolu değişiyor. ECU yazılımı güncelleniyor. Veya ford Focus için direksiyon değişiyor vs. Ama Mitsubishi servislerindeki parça fiyatları hepimizin malumu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 17:35 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
shi_bumi yazdı:
Aracınız bir önceki kasa Lancer herhalde. Gaz kelebeğine gaz teli ile kumanda ediliyorsa takılabilir. Artık yeni arabalarda gaz pedalı da elektronik. Yani gaza basarak bir teli çekmiyorsunuz. Elektronik bir birimi harekete geçirerek gaz kelebeğine kumanda ediyorsunuz. Sizin aracınızda nasıl bir sistem var emin değilim.

Aracınızda yeni bir sistem var ise aslına bakarsanız cruise control takmak daha kolay. Mesela Opel Astra için sadece silecek kolu değişiyor. ECU yazılımı güncelleniyor. Veya ford Focus için direksiyon değişiyor vs. Ama Mitsubishi servislerindeki parça fiyatları hepimizin malumu.

Evet, aracım eski kasa Lancer.
Gaz kelebeğine gaz teli ile müdahale edilip edilmediğini görsel olarak anlayabilirim sanırım. Bana kalırsa sistem eski olsa gerek.
Malumunuz motorum bile 4g18...
Ben aşağı inip birkaç foto çekeyim durumdan emin olalım.
Ona göre de sistemi satın alalım...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Eki 2010 19:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2010 15:35
Mesajlar: 10
İsim: deniz
Araç: 1.8 gdi hb
Kan grubu: 0+
ZYLDZ yazdı:
http://img192.imageshack.us/img192/7601/adszcqh.png resimini eklediğim lamba tüm carizmalarda varmı bilmiyorum , arkadaşlar birde hangi durumda bu yanıyor yanmama gibi bir olasılıkta ne yapmalı ?



hakikatten ya bende de aynı yerde birşeyler var ama yandığını hiç görmedim. ustalara selam olsun:)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye